- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gewoon proberen otherfool, wie weet gaan er weer mensen op je getroll reageren.
Kijk nog maar eens na; had Vermeer die bal gepakt? Nee dus.
En wat vond je eigenlijk van de gebruikelijke blunder van kleine Kennis?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals ik al zei, waar zou het aan liggen dat Ajax slecht speelt. Zou het misschien ook met kwaliteit te maken te hebben? Wat voor topspelers heeft Ajax nou?
- Vermeer - redelijk
- van der Wiel - redelijk
- Alderwereild - matig
- Vertonghen - een en al drama
- Anita - een en al drama
- Enoh - redelijk (veelste wisselvallig)
- Eriksen - redeijk (veelste wisselvallig)
- Jansen bij Ajax zeer matig - past er niet
- Imbecillio - laat ik het daar maar niet over hebbn
- Lodeiro - te weinig van gezien
- Suljemani - een mooi weer voetballer
Zo goed is Ajax echt niet. Misschien weerspiegelt Ebecillio wel precies het niveau van wat Ajax nu heeft.
Ajax speelt al jaren samen met Psv en Twente structureel om de titel: die ploegen zijn in mijn optiek gewoon gelijkwaardig dan. Nec is al jaren niks meer dan een grijze middenmotor, niet meer of minder dan een Roda of Nac.
Dus ja: Nec is de mindere van Ajax. Dat ze nu een slechte reeks neerzetten is voor de kortzichtige onder ons meteen weer reden om Ajax te scharen onder middelmatige clubs. Ik denk liever aan de lange termijn.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Vermeer geblesseerd. Wat zal de Boer zich in de handjes wrijven. Hoeft hij hem niet te passeren, zodat Verkeer "psychisch onomkeerbaar gesloopt" zou worden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Heerlijke goal van Klaassen, maar die assist van Eriksen is ook wonderschoon hoor, let op zijn voetbewegingen voordat hij die assist geeft op Klaassen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ajax speelde zeer matig, en dan heb je aan NEC de ideale tegenstander. De komst van vd Velden, Vadocs, Koolwijk, Zeefuik, Platje heeft het vertrek van Davids, Sibum, Zimling en Vlemincx niet bepaald kunnen compenseren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Excelsior thuis
Rkc uit
Ado thuis.
Nog drie wedstrijden te gaan voor de winterstop. Met wat good will halen ze hier negen punten uit en lopen ze nog wat puntjes in op de concurrentie. Met wat extra good will weten ze de knop na de winterstop om te zetten, en met nog een extra lading good will komen basisspelers als Boerriger, Sigthorsson en Boilesen eens terug van blessures.
Ik schrijf dit Ajax nog niet af. De laatste twee seizoenen heeft Ajax na de winterstop gigantisch veel punten gepakt, en een achterstand goed gemaakt op de concurrentie die groter was dan de huidige.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik tel er tien momenteel, vorig jaar was het ook iets van 9 a 11 dacht ik.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Groter dan tien dan? (Excelsior uit lijkt me overigens gewoon een driepunter voor ze)
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Kan me trouwens niet voorstellen dat de oude f-side blij is met dit uitpubliek, lijkt wel een soort middelbare schoolklas op een schoolreisje of zo.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Denk ook niet dat de NEC spelers blij zijn met een doodstil stadion 
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Was anders zat herrie, met name van de majorette drumband.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Kan me trouwens niet voorstellen dat de oude f-side blij is met dit uitpubliek, lijkt wel een soort middelbare schoolklas op een schoolreisje of zo.
Beter dan het gemiddelde supporterslegion dus.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Is natuurlijk ook erg vervelend inderdaad, zo'n uitvak dat 90 minuten lang sfeer probeert te maken en daarbij ook een (snare) drum gebruikt. Het is een schande!!
Overigens zorgt die "oude F-side" al jaren niet meer voor sfeer, op Zuid 1e ring in de ArenA is het een dooie bedoening geworden en het uitvak was ook jaren beneden peil. Liever een pro Ajax uitvak dat zich 90 minuten laat horen dan dat kritische vak dat de afgelopen 10 jaar iedere keer aanwezig was.
Is binnen Ajax ook veel gedoe om geweest..
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Wat doet Vitesse
Stelletje egotrippers, ze hadden het allang af moeten maken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Castaignos maakt in de 89e minuut de winnende voor Inter als invaller (in de rust). Erg goed nieuws voor iedereen met een Oranje voetbalhart.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Castaignos maakt in de 89e minuut de winnende voor Inter als invaller (in de rust). Erg goed nieuws voor iedereen met een Oranje voetbalhart.
Of hij moet voor Frankrijk kiezen. 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Haha Alderweireld matig en Vertonghen drama noemen. Ik neem je helaas niet serieus zodra het onderwerp Ajax is.
Waarom? Omdat ik toevallig Alderweireld en Vertonghen drama vind? Volgens mij heb ik ook gezegt dat Eriksen gewoon veel talent heeft, van der Wiel een grote toekomst kan verwachten en dat Vermeer een redelijke keeper is. Ajax is niet mijn favoriete club, maar ik ga daarom niet dingen zeggen die ik niet meen.
Vertonghen en Alderweireld kunnen niet verdedigen, alleen opbouwen, ja een verdediger die niet kan verdedigen... lastig dan om een goede speler te zijn. Ik roep het trouwens al een tijdje dat Vertonghen niet kan verdedigen, dus niet alleen nu die nog slechter speelt dan normaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, vind het wel weer overtrokken hoor. Hij heeft zijn naam ook wel tegen, als ie iets doet gaat de ref er gelijk vanuit dat ie geel moet geven. Bespottelijk. Als je dit, consistent bestraft, dan staan er straks alleen maar 2 keepers op het veld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Manmanman Silva, gewoon inknallen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Feyenoord en Ajax delen weer eens zoals vanouds dezelfde positie. Maar ditmaal is het een vierde plaats...
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Typisch dat de enige fatsoenlijke NEC spits bij rkc speelt, gaat weer nergens over.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Ach ja, het is de afgelopen week ook wel wat rustig geweest...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.