- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Goede pot van Enoh tot nu toe, goede stoorzender en belangrijk bij veel Ajax aanvallen. Daarnaast ook geen overtredingen nodig....beste man op het veld wat mij betreft tot nu toe.
Voor de rest een matige pot..maar niet zo erg als Quido wil doen geloven. Daarvoor hebben we nog geen tegengoals gekregen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Man, noem die speler gewoon eens Ebecilio. Na 150 keer snappen we wel dat je hem graag Imbecilio wil noemen.
Wat kan jij nou schelen hoe ik hem noem.
Net alsof ik in elke reactie zeg dat het een K ...... is.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Nee, van grijze muis NEC wordt je vrolijk
Daar zit helemaal geen spelniveau en voetbalvreugde in.
Vergeleken met de Zevenaarse Boys valt dat reuze mee.
Gewoon slechte wedstrijd dit, valt weinig positiefs over te melden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
@kos: Dus jij zit in het stadion, als NEC-supporter, maar zit nu alleen maar via je smartphone af te geven op alles wat bij Ajax hoort?
Hij kan beter is een keer sfeer gaan maken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het komt niveauloos over, terwijl je net weer een periode jezelf positief laat zien hier.
Verder droevige wedstrijd. Alleen Enoh speelt behoorlijk en achterin is het wel redelijk. Voorin dramatisch.
Ik zou Ozbiliz en Aissati inbrengen voor Ebecilio en Anita (met 3 spelers achterin dan maar spelen).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vergeleken met de Zevenaarse Boys valt dat reuze mee.
Gewoon slechte wedstrijd dit, valt weinig positiefs over te melden.
Waar heb jij het nou weer over?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hij kan beter is een keer sfeer gaan maken.

happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Applaus van het publiek.
Het is echt een bedroevend niveau en totaal niet om aan te zien. Ik zou echt spijt hebben, dat ik de tijd neem om zo'n wedstrijd te bezoeken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik vertrek zo richting Schiphol. Hoop dat ik met drie punten in de pocket weer terug in Alkmaar kom. Groetjes.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Drenthe idem
Drenthe speelt wel in de premier League en bovendien speelt Nederland toch altijd aanvallend en zou het gewoon een mogelijk zijn om hem als lb te zetten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Sfeerloos daar. Dodelijk saaie pot voetbal
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Drenthe speelt wel in de premier League en bovendien speelt Nederland toch altijd aanvallend en zou het gewoon een mogelijk zijn om hem als lb te zetten.
Drenthe speelt linksbuiten bij Everton, dus geen idee waarom je hem noemt. Dan kan je ook Emanuelson wel op LB zetten. Tegen Finland en Hongarije kan een LB wel lekker aanvallen, maar je zag Braafheid recent ook toch tegen Duitsland neem ik aan?
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Die Lodeiro is wel een aardige voetballer, als die wat meer speeltijd krijgt dan heb je daar misschien nog wat aan.
Dat wordt niks met Lodeiro. Gevalletje Pardo van Feyenoord destijds. Kan best leuke dingen doen met de bal, maar te licht voor dit niveau.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat in godsnaam Ebecillio achter in Nijmegen. Dat is namelijk het niveau waar hij op thuis hoort. Buiten dat om een zeer treurig potje. Het begint pijnlijk duidelijk te worden hoe zeer Ajax afhankelijk is van Boerrigter en Sigthorson m.b.t. offensieve stootkracht.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Laat in godsnaam Ebecillio achter in Nijmegen. Dat is namelijk het niveau waar hij op thuis hoort.
Beetje denigrerend richting NEC vind jij niet?
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Drenthe speelt linksbuiten bij Everton, dus geen idee waarom je hem noemt. Dan kan je ook Emanuelson wel op LB zetten. Tegen Finland en Hongarije kan een LB wel lekker aanvallen, maar je zag Braafheid recent ook toch tegen Duitsland neem ik aan?
Drenthe kan in het hedendaagse voetbal prima uit de voeten op de linksbackpositie. Geen geweldige verdediger, maar zorgt altijd voor dreiging naar voren. Zoveel buitenspelers zijn er toch niet meer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat wordt niks met Lodeiro. Gevalletje Pardo van Feyenoord destijds. Kan best leuke dingen doen met de bal, maar te licht voor dit niveau.
Hoe kan je dat nou beweren? Hij heeft nog geen 5 volle wedstrijden voor Ajax gespeeld denk ik. Deed het tegen NAC en Lyon goed en valt vandaag ook niet tegen. Leuke, frivole speler.
Pardo heeft wedstrijden zat gespeeld.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Echte kenners zien dat al na een aantal wedstrijden. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Drenthe kan in het hedendaagse voetbal prima uit de voeten op de linksbackpositie. Geen geweldige verdediger, maar zorgt altijd voor dreiging naar voren. Zoveel buitenspelers zijn er toch niet meer.
Nogmaals, Braafheid/Duitsland gemist?
Als je niet hoeft te verdedigen als LB dan kan je net zo goed vd Vaart ofzo daar neer zetten.
Zat landen met buitenspelers. Frankrijk/Ribery, Duitsland en Spanje zijn wel duidelijk, Brazilie/Neymar, Argentinie/Messi en noem ze op.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Heb de wedstrijd tegen Duitsland niet gezien, wel de goals. Braafheid was slecht maar Drenthe is in mijn ogen een andere speler als Braafheid.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hoe speelt het zo 'ongeloofelijke grote internationale toptalent' Eriksen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beetje denigrerend richting NEC vind jij niet?
Really? NEC is gewoon kwalitatief de mindere van Ajax.. Al gaat Ajax hier vandaag met 0-4 onderuit, dan nog is Nec de mindere. Net zoals Twente gelijkwaardig is aan Ajax, al wint Ajax daar volgende maand met 4-0.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nogmaals, Braafheid/Duitsland gemist?
Als je niet hoeft te verdedigen als LB dan kan je net zo goed vd Vaart ofzo daar neer zetten.
Zat landen met buitenspelers. Frankrijk/Ribery, Duitsland en Spanje zijn wel duidelijk, Brazilie/Neymar, Argentinie/Messi en noem ze op.
Misschien een keer Kuyt linksback gooien? Proberen in een oefenwedstrijd kan toch altijd.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Haha, v/d Vaart is opkomend niet zo best hoor. Die heeft daar de power en de snelheid helemaal niet voor. Braafheid ook niet. Ik schat Drenthe een stuk hoger in. Drenthe moet ervoor zorgen dat de buitenspelers achter hem aan moeten rennen.
Daarnaast, zo slecht is Drenthe verdedigend ook weer niet - is veel flexibeler dan een Braafheid, gaat er altijd 110% voor en is snel.
Poulsen is ook geen geweldige verdediger, maar doet het meer dan prima bij AZ. Natuurlijk geen verlijking met landen als Argentinië, etc. Pieters blijft eerste keus, maar daarna komt - bij gebrek aan beter - toch al gauw Drenthe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoe speelt het zo 'ongeloofelijke grote internationale toptalent' Eriksen?
Nog niet zo opvallend. Maar een kenmerk van iemand in de talentenstatus is helaas wisselvalligheid.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Really? NEC is gewoon kwalitatief de mindere van Ajax.. Al gaat Ajax hier vandaag met 0-4 onderuit, dan nog is Nec de mindere. Net zoals Twente gelijkwaardig is aan Ajax, al wint Ajax daar volgende maand met 4-0.
Zoals ik al zei, waar zou het aan liggen dat Ajax slecht speelt. Zou het misschien ook met kwaliteit te maken te hebben? Wat voor topspelers heeft Ajax nou?
- Vermeer - redelijk
- van der Wiel - redelijk
- Alderwereild - matig
- Vertonghen - een en al drama
- Anita - een en al drama
- Enoh - redelijk (veelste wisselvallig)
- Eriksen - redeijk (veelste wisselvallig)
- Jansen bij Ajax zeer matig - past er niet
- Imbecillio - laat ik het daar maar niet over hebbn
- Lodeiro - te weinig van gezien
- Suljemani - een mooi weer voetballer
Zo goed is Ajax echt niet. Misschien weerspiegelt Ebecillio wel precies het niveau van wat Ajax nu heeft.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Iedereen weet dat Eriksen het kan, maar hij doet het alleen zelden.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nog niet zo opvallend. Maar een kenmerk van iemand in de talentenstatus is helaas wisselvalligheid.
Tuurlijk, maar Eriksen speelt misschien 1 op de 5 wedstrijden goed. Dat is gewoon veelste weinig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk, maar Eriksen speelt misschien 1 op de 5 wedstrijden goed. Dat is gewoon veelste weinig.
Onzin. Het is nog geen 5/5 maar hij is toch bijna wel in elke wedstrijd belangrijk. Niet altijd een uitblinker, maar toch vaak wel belangrijk. Maar hij is er nog lang niet. Wat ik gister al zei, hij kan nog beter 2 seizoenen blijven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zoals ik al zei, waar zou het aan liggen dat Ajax slecht speelt. Zou het misschien ook met kwaliteit te maken te hebben? Wat voor topspelers heeft Ajax nou?
- Vermeer - redelijk
- van der Wiel - redelijk
- Alderwereild - matig
- Vertonghen - een en al drama
- Anita - een en al drama
- Enoh - redelijk (veelste wisselvallig)
- Eriksen - redeijk (veelste wisselvallig)
- Jansen bij Ajax zeer matig - past er niet
- Imbecillio - laat ik het daar maar niet over hebbn
- Lodeiro - te weinig van gezien
- Suljemani - een mooi weer voetballer
Zo goed is Ajax echt niet. Misschien weerspiegelt Ebecillio wel precies het niveau van wat Ajax nu heeft.
Haha Alderweireld matig en Vertonghen drama noemen. Ik neem je helaas niet serieus zodra het onderwerp Ajax is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.