• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.419 films
  • 12.315 series
  • 34.170 seizoenen
  • 650.143 acteurs
  • 199.407 gebruikers
  • 9.401.085 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Prima lijnkeeper. Eventjes wachten tot hij uit moet komen of er een hoge bal in de 16 komt.

Dat kan hij nog leren denk ik, uitkomen en hoge ballen. Vorm had daar bij FC Utrecht ook heel veel moeite mee, maar heeft zich toch verbeterd in Engeland. Vermeer is een redelijk goede keeper, vind het allemaal wat makkelijk om hem af te breken door de fouten bij NAC en Utrecht (niet aan jou bedoeld het laatste, maar gewoon in het algemeen)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Stekelenburg was in zijn 1e jaren ook niet sterk met hoge ballen en voorzetten. Nu is hij er best wel goed in. Kwestie van ervaring.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3876 stemmen

Ajax blijft me iedere week weer verbazen. Knap resultaat in Lyon en nu weer dramatisch tegen NEC. NEC speelt zelfs beter voetbal. Ongelofelijk. Vermoed dat Frank in de rust weer erg boos wordt en dat het dan nog nulletje of 2 á 3 wordt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ja, waar zou het mee te maken hebben? Onderschatting? Vermoeidheid? of gewoon gebrek aan kwaliteit?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Ajax blijft me iedere week weer verbazen. Knap resultaat in Lyon en nu weer dramatisch tegen NEC. NEC speelt zelfs beter voetbal. Ongelofelijk. Vermoed dat Frank in de rust weer erg boos wordt en dat het dan nog nulletje of 2 á 3 wordt.

Ajax speelt na Europa Cup voetbal altijd bagger. Niks nieuws dit. Hopelijk winnen we dit en dan snel weer naar huis. Potjes tegen NEC zijn altijd kut, saaie tegenstander ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Ja, waar zou het mee te maken hebben? Onderschatting? Vermoeidheid? of gewoon gebrek aan kwaliteit?

Allemaal denk ik. Het zijn nog teveel jonge jongens die te wisselvallig spelen. Hoge bovengrens, lage ondergrens.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Eerste overtreding en meteen weer geel. Beetje overdreven.

kos

• 46726 berichten
  • 8880 stemmen

Wat een jankend kutteam alweer, dit ajax, wie wil daar nou voor zn lol naar kijken? Damesvoetbal.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Dat kan hij nog leren denk ik, uitkomen en hoge ballen. Vorm had daar bij FC Utrecht ook heel veel moeite mee, maar heeft zich toch verbeterd in Engeland. Vermeer is een redelijk goede keeper, vind het allemaal wat makkelijk om hem af te breken door de fouten bij NAC en Utrecht (niet aan jou bedoeld het laatste, maar gewoon in het algemeen)

Het gaat er vooral om dat Vermeer er nooit zeker uitziet bij zulke momenten (dus niet alleen tegen NAC en Utrecht).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wat een jankend kutteam alweer, dit ajax, wie wil daar nou voor zn lol naar kijken? Damesvoetbal.

Nee, van grijze muis NEC wordt je vrolijk Daar zit helemaal geen spelniveau en voetbalvreugde in.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Chucky92 schreef:

Geen onderschatting natuurlijk. Bij Ajax kijken ze al weken uit naar de wedstrijd tegen NEC.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

@kos: Dus jij zit in het stadion, als NEC-supporter, maar zit nu alleen maar via je smartphone af te geven op alles wat bij Ajax hoort?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Geen onderschatting natuurlijk. Bij Ajax kijken ze al weken uit naar de wedstrijd tegen NEC.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het gaat er vooral om dat Vermeer er nooit zeker uitziet bij zulke momenten (dus niet alleen tegen NAC en Utrecht).

Zoals ik al zei, Vorm had dat ook heel erg maar dat is volgens mij in Engeland nu wel weg.

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Nicolage Rico schreef:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zo is dat. Lyon was een hinderlijke onderbreking op weg naar eeuwige roem in Nijmegen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

@kos: Dus jij zit in het stadion, als NEC-supporter, maar zit nu alleen maar via je smartphone af te geven op alles wat bij Ajax hoort?

Ja, dat vroeg ik me ook al af.

En schijnbaar doet dat hele thuispubliek dat, want ze zijn doodstil.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Zoals ik al zei, Vorm had dat ook heel erg maar dat is volgens mij in Engeland nu wel weg.

Maar Vermeer is geen Vorm. Ik vond Vorm bij Utrecht al wat completer dan Vermeer nu.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Sfeerloos daar. Dodelijk saaie pot voetbal

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar Vermeer is geen Vorm. Ik vond Vorm bij Utrecht al wat completer dan Vermeer nu.

Nee, ik begrijp dat Vermeer geen Vorm is. Vermeer is nml ook een stuk zwarter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Valt ook reuze mee. Sowieso speelde Vorm daar bijna alleen maar nationale potjes, Vermeer moet zich zelfs in de CL bewijzen. En dan 4x in 5 duels de 0 houden.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Onvoorstelbaar wat een niveau weer bij NEC-Ajax. Anita als linksback kan echt niet en Ebicilio & Enoh kunnen al helemaal niet meer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

Onvoorstelbaar wat een niveau weer bij NEC-Ajax. Anita als linksback kan echt niet en Ebicilio & Enoh kunnen al helemaal niet meer.

Enoh doet weinig fout, verder wel eens. Anita hoort daar niet en Ebecilio hoort niet bij Ajax.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

happie schreef:

Begrijp ook niet dat van Marwijk zo nu en dan Anita selecteerd. Ik zou eerder voor van Aanholt of Burnet gaan, ja tuurlijk zij hebben nog niks bewezen maar Oranje heeft weinig keus en ik vind Aanholt/Burnet echt stukken beter dan Anita.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Begrijp ook niet dat van Marwijk zo nu en dan Anita selecteerd. Ik zou eerder voor van Aanholt of Burnet gaan, ja tuurlijk zij hebben nog niks bewezen maar Oranje heeft weinig keus en ik vind Aanholt/Burnet echt stukken beter dan Anita.

Burnet die gister met 6-1 verloor bedoel je?

Het is lood om oud ijzer. Achter Pieters zit bijna niks. Braafheid is kut, Anita is geen echte LB, Drenthe idem en Burnet vind ik niet eens een optie.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Burnet die gister met 6-1 verloor bedoel je?

Het is lood om oud ijzer. Achter Pieters zit bijna niks. Braafheid is kut, Anita is geen echte LB, Drenthe idem en Burnet vind ik niet eens een optie.

Hij is nog jong, maakt fouten, dat maakt elk talent. Maar hij is wel een linksback, Anita is volgens mij niet eens een linksback.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Heb al veel dieptepunten beleefd dit seizoen, maar ook nu overtreft Ajax zich weer.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Anita hoort gewoon niet thuis op de linksback positie, dat is echt een gevalletje Emanuelson wat dat betreft. Aanholt en Burnet zijn wat dat betreft betere keuze, evenals Pieters.

Die Lodeiro is wel een aardige voetballer, als die wat meer speeltijd krijgt dan heb je daar misschien nog wat aan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Quido schreef:

Heb al veel dieptepunten beleefd dit seizoen, maar ook nu overtreft Ajax zich weer.

Ja, wat wil jij nou als het grote talent (volgens die leuke lijst) Imbecillio in de basis staat. Gooi lekker die Davy Klaassen (?) erin. Alles beter dan die Imbecillio denk ik dan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Man, noem die speler gewoon eens Ebecilio. Na 150 keer snappen we wel dat je hem graag Imbecilio wil noemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.