- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Nou, hier moet je toch gewoon 3 punten pakken. Kom op man, het is RKC.....
Heb je vannacht zoveel gedronken dat je de (recente) geschiedenis van Feyenoord in 1 klap vergeten bent. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, maar de geschiedenis die ik met Feyenoord heb gaat wat verder terug. Blijf erbij dat we bij RKC altijd moeten winnen. Al worden we 11e. Neemt niet weg dat ik blij ben met de 3 punten. Nu Ajax nog wat punten morsen. Ik hou het op een gelijkspel daar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gelukje voor Feyenoord. Komende drie weken zie ik ze niet meer dan 4 punten halen tegen Psv, Utrecht en Twente. Tot nu toe wel een rukweekend, Psv, Az, Feyenoord, Barca doen niet wat ze moeten doen...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het regent pijpenstelen in Nijmegen, niet goed voor Ajax 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zie ze geen enkel punt halen, misschien 1 tegen Utrecht.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Nee hoor, maar de geschiedenis die ik met Feyenoord heb gaat wat verder terug. Blijf erbij dat we bij RKC altijd moeten winnen. Al worden we 11e. Neemt niet weg dat ik blij ben met de 3 punten. Nu Ajax nog wat punten morsen. Ik hou het op een gelijkspel daar.
Tuurlijk zou je altijd moeten winnen van RKC, maar de Feyenoordpraktijk zegt toch iets heel anders.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Voetbalzone - Wales-bondscoach Speed laat het leven op 42-jarige leeftijd

Heftig...
Potverdikke. Hij zat gistermiddag nog gewoon live op televisie bij Football Focus op de BBC.
Onbegrijpelijk.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Het regent pijpenstelen in Nijmegen, niet goed voor Ajax
O jee, je geeft wel een uitmuntende voorzet op de milimeter voor de otherfool-bingo hè.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat Feyenoord van PSV en Twente wint.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Gelukje voor Feyenoord. Komende drie weken zie ik ze niet meer dan 4 punten halen tegen Psv, Utrecht en Twente.
Dat werd ook al gezegd voor de wedstrijd tegen Vitesse. Voorlopig hebben we er al 6.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
O jee, je geeft wel een uitmuntende voorzet op de milimeter voor de otherfool-bingo hè.
Net of die oppertroll me nog wat interesseert.
Overigens zei ik het sarcastisch. Meestal is Ajax + slecht weer = slecht resultaat 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Eeeh... ja.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat werd ook al gezegd voor de wedstrijd tegen Vitesse. Voorlopig hebben we er al 6.
Niet door mij?
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Niet door mij?
Nee hoor. Al zul je het ongetwijfeld wel gedacht hebben. 
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Wordt knettergek van die quasidrumband in het Ajax uitvak. Ik verwacht elk moment dansMariekes
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Een simpele pass is Imbeciel al te moeilijk 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik denk dat Utrecht - Feyenoord niet te voorspellen is. Beiden in vorm zou Feyenoord iets beter zijn, maar Fr is heel wisselvallig. Het kan zomaar 5-0 voor FCU worden maar ook 0-5 voor Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Vermeer
Heeft-ie gescoord?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Waarom beginnen ze nu weer die bal zo debiel rond te tikken in de eigen 16? Heb het - gelukkig - weken niet gezien, maar nu beginnen ze er opeens weer mee. Ziet er echt niet uit, slaat nergens op en is levensgevaarlijk.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ik denk dat Utrecht - Feyenoord niet te voorspellen is. Beiden in vorm zou Feyenoord iets beter zijn, maar Fr is heel wisselvallig. Het kan zomaar 5-0 voor FCU worden maar ook 0-5 voor Feyenoord.
Klopt. Ik hoop op een replica van vorig seizoen. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Waarom beginnen ze nu weer die bal zo debiel rond te tikken in de eigen 16? Heb het - gelukkig - weken niet gezien, maar nu beginnen ze er opeens weer mee. Ziet er echt niet uit, slaat nergens op en is levensgevaarlijk.
Goed voorteken, in ieder geval. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heeft-ie gescoord?
Onze prima keeper stond er weer, zoals hij op 2 potjes na heel dit seizoen al doet.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Super Guidetti
!
Scheids was vanmiddag weer eens slecht, gelukkig valt nu de beslissing eens in de positieve kant van ons. Komende duels gaan ook weer lastig worden, ben benieuwd hoe Feyenoord zich staande gaat houden.
Nu alleen nog even Ajax punten laten liggen en mijn weekend is compleet.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nou, liever niet. Dan ga ik echt huilend naar huis, wat was dat slecht zeg vorig jaar.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Onze prima keeper stond er weer, zoals hij op 2 potjes na heel dit seizoen al doet.
Prima lijnkeeper. Eventjes wachten tot hij uit moet komen of er een hoge bal in de 16 komt. 
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Wordt knettergek van die quasidrumband in het Ajax uitvak. Ik verwacht elk moment dansMariekes
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Dit hoef je niet 4x te posten hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.