- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3604 stemmen
1ste keer dat ik deze video zie. Krijg wel kippenvel bij die beelden. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Enfin, zo maar eens op naar de goffert, al verwacht ik er weinig van. Verdediging staat elke week al te prutsen en de enige belangrijke pion daar is er ook nog eens niet bij. En aanvallend hebben ze ook helemaal geen daadkracht om de steekjes die Ajax achterin laat vallen af te straffen.
Hopelijk veel strijd dan maar. Prettige middag allemaal
Als een zwak Utrecht het kan, moet NEC het ook kunnen. Hangt er maar net vanaf of de defensie (en keeper) van ons (Ajax) nu wel scherp zijn en of de voorhoede met weinig scorend vermogen zichzelf overtreft (Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio / Lukoki / Ozbiliz en Eriksen).
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Nou, eerste poging van RKC na een half uur is ook gelijk een goal 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Barca heeft in ieder geval heel wat meer schulden betaalt ook meer aan salarissen dan Real.
En dan te bedenken dat Barca pas sinds kort besloten heeft om ´Unicef´ naar de achterkant van het shirt te verbannen. Scheelt ze 125 miljoen op basis van 5 of 6 jaar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind Barca toch wel echt het mooiere voetbal spelen maar stoor me altijd aan die geldmagneet Madrid en koopclub Real opmerkingen. Terwijl er de laatste vijf jaar qua uitgaves volgens mij echt niet zo veel verschil zit tussen Madrid en Barca. Barca is net zo'n grote koopclub
Wat mij aan Madrid stoort is dat ze het geld echt verspillen. Dan halen ze Huntelaar voor 27 miljoen (dan heb je veel vertrouwen in iemand en iemand ook goed gescout lijkt me) en dan verkopen ze hem een half seizoen later weer. Gewoon afgeschreven en dat het 12 miljoen verlies oplevert (Milan kocht hem voor 15 miljoen), dan boeit ze gewoon niet.
Of dan hebben ze Robben die daar erg goed speelt en dan moet hij weg voor Ronaldo (commercieel interessanter). Gewoon vreemd.
Real koopt echt om het kopen. Beetje wat Man City ook doet. Die kopen in 2 jaar ook gewoon iets van 6 spitsen geloof ik.
Verder valt Barcelona me ook tegen met zinloze transfers de laatste jaren. Ook daar verspillen ze een hoop.
Daarom kan ik ook niet meer echt van het buitenlandse topvoetbal genieten. Ze kopen alles bij elkaar en zien het wel. Er zijn maar weinig uitzonderingen. Bv Man Utd en Arsenal, die nog wel jeugdspelers de nodige kansen geven. Daar heb ik sympathie voor.
PS: Benieuwd of Ajax straks een keertje niet faalt 
Ebecilio in de basis, dus we spelen met 10 Ajacieden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Seponeren zal er wel weer niet inzitten maar Blom geeft wel erg snel rode kaarten. Geel was wederom voldoende geweest.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Belachelijk zeg, dit was geen rood.
Alweer de 6e rode kaart voor een tegenstander van Feyenoord 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Betekent dat de Feyenoorders niet op een normale manier gestopt kunnen worden.
Heb deze niet gezien, maar de rest was gewoon terecht.
Hadden er vorige week bijvoorbeeld al 2 meer kunnen zijn (Hofs en Aborah).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Shit, had RKC 2-0 kunnen maken.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Guidettttiiiiiiiiiiiii!!!!!!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Prachtige actie en goal van Guidetti, maar het is schandalig hoe RKC hier wordt genaaid.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Verdomme, 2e keer op de paal voor El Ahmadi.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nou nou...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
GVD, schot wijkt af, Cabral scoort 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Beter blijft Feyenoord gelijk. Als Feyenoord wint lopen zij uit op Utrecht en als RKC wint gaan zij Utrecht voorbij. Houwen zo.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Whooeeeehoooeeeee! 
Volledig verdiend (,aldus de commentator.
)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Radio Rijnmond zeker.
Vrije trap RKC, kom op!
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ik denk dat alle (top)clubs het lastig krijgen in Waalwijk - die hebben niets te verliezen en best nog aardig wat voetal in de ploeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat alle (top)clubs het lastig krijgen in Waalwijk - die hebben niets te verliezen en best nog aardig wat voetal in de ploeg.
Dat weet ik wel zeker ja. De eventuele winst van Feyenoord is vandaag ook netjes, maar de manier waarop is triest. Rode kaart bij 1-0 stand en de 1-2 is een bal die afwijkt. Maarja, het zal verder wel.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Als een zwak Utrecht het kan, moet NEC het ook kunnen. Hangt er maar net vanaf of de defensie (en keeper) van ons (Ajax) nu wel scherp zijn en of de voorhoede met weinig scorend vermogen zichzelf overtreft (Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio / Lukoki / Ozbiliz en Eriksen).
Verschil is dat Ajax het altijd lastig heeft in Utrecht. Komt omdat Utrecht er 200% opgaat, helemaal als het publiek erachter staat. Ik vraag mij of NEC dat ook gaat lukken. NEC is wel heel zwak (ik weet dat zij van Utrecht hebben gewonnen), denk dat Ajax dit wel wint.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Dat weet ik wel zeker ja. De eventuele winst van Feyenoord is vandaag ook netjes, maar de manier waarop is triest. Rode kaart bij 1-0 stand en de 1-2 is een bal die afwijkt. Maarja, het zal verder wel.
Lekker belangrijk. Ik heb het ook niet over de manier waarop Feyenoord punten verspeeld heeft tegen NEC of Ajax.
Elke uitoverwinning van Feyenoord is pure winst.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lekker belangrijk. Ik heb het ook niet over de manier waarop Feyenoord punten verspeeld heeft tegen NEC of Ajax.
Tegen Ajax? Waarmee ben je tegen Ajax genept dan? Je had zelfs een speler meer en de 1-1 van Vertonghen was gewoon een reguliere goal.
Tegen NEC is een ander verhaal en daar hoorde ik genoeg mensen hier over zeiken.
Verder zal het me worst wezen dat jullie bij RKC winnen, maar het is wel zuur voor RKC.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, hier moet je toch gewoon 3 punten pakken. Kom op man, het is RKC.....
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Anderzijds, komende week is Feyenoord-PSV, waarbij ik voor de thuisclub ben dus een beetje goede moed hebben ze ook wel nodig aangezien ik PSV wel zie winnen.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Tegen Ajax? Waarmee ben je tegen Ajax genept dan? Je had zelfs een speler meer en de 1-1 van Vertonghen was gewoon een reguliere goal.
Tegen NEC is een ander verhaal en daar hoorde ik genoeg mensen hier over zeiken.
Verder zal het me worst wezen dat jullie bij RKC winnen, maar het is wel zuur voor RKC.
Ik heb het over de manier waarop. Ik ga het niet hebben over scheidsrechtelijke dwalingen hebben, zoals jij altijd doet. 
Over de nadelige beslissingen tegen Feyenoord hoor ik je namelijk nooit. 
3 punten.
Nu maar hopen op verlies van Ajax.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
PSV hebben we nog steeds wat mee af te rekenen. Zie die niet zo maar 3 punten pakken in de Kuip.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Anderzijds, komende week is Feyenoord-PSV, waarbij ik voor de thuisclub ben dus een beetje goede moed hebben ze ook wel nodig aangezien ik PSV wel zie winnen.
Ik gok op een kansloos PSV, net als vorig seizoen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.