- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Krul zit al in Oranje 
Bertje moet alleen eens overwegen wie de 2e keeper wordt. Vorm doet het niet verkeerd, maar Krul heeft meer potentie. Vorm heeft wel ervaring, maar dat is vooral namens Utrecht in de Eredivisie.
Stekelenburg had een hoop internationale ervaring en Krul elke week bij een subtopper in de PL.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Haha was het maar een grapje. Helaas is het serieus. Ook NEC is een clubje dat ook weer in Ajax een rivaal ziet.
;? Werkelijk. Waar halen jullie t toch allemaal vandaan.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gister weer een dominante wedstrijd, wel weinig kansen, maar verdiend gewonnen. Nu hopen op een stuntje van Groningen.
Ben ondertussen mijn koffer aan het inpakken. Morgen richting Kopenhagen en Malmö.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Wat zit dat PSV-publiek Isaksson nu de hele tijd uit te fluiten/joelen?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Onze keeper is niet best maar die Van Loo kost Groningen wekelijks punten.
Houdbare vrije trap van Mertens in zijn hoek, 2-0.
De eerste was heel mooi. Marcelo komt voor zijn man, borst de bal naar Mertens die in één keer doorpasst naar Strootman. Strootman omspeelt de keeper en schiet de bal in het dak van het doel.
Nul problemen met Groningen tot nog toe.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Onze keeper is niet best maar die Van Loo kost Groningen wekelijks punten.
Houdbare vrije trap van Mertens in zijn hoek, 2-0.
Vergeet zijn uittrap niet die de 1-0 veroorzaakte.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Vergeet zijn uittrap niet die de 1-0 veroorzaakte.
Daar kwam Marcelo gewoon goed voor zijn man.
En hoppa 3-0, Labyad!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tjonge jonge, de goals worden wel makkelijk weggegeven zeg. Groningen mag zich alvast gaan voorbereiden op de busreis terug naar huis.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
En Pipita maakt de 3e! Atleti
.
Ik heb de eerste helft 30 minuten gezien en zit nu weer te kijken maar is het de hele tijd zo'n schoppartij geweest?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Mooie goal zeg!
Steekpass Labyad op Wijnaldum die hem in de lange hoek schuift
46e min, 4-0!
En verdediging die niet op staat te letten, 4-1.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Het defaitistische en schizofrene PSV-publiek. Een deel van het stadion lacht Isaksson uit terwijl het andere deel hem toezingt. 
Edit: En 5-1 Matavz.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Krul zit al in Oranje 
Bertje moet alleen eens overwegen wie de 2e keeper wordt. Vorm doet het niet verkeerd, maar Krul heeft meer potentie. Vorm heeft wel ervaring, maar dat is vooral namens Utrecht in de Eredivisie.
Stekelenburg had een hoop internationale ervaring en Krul elke week bij een subtopper in de PL.
Vorm doet het niet verkeerd? Daar doe je hem flink tekort mee. Sterker nog, vind Vorm over hele seizoen gezien nog een klasse beter dan Krul. Behoedt Swansea wekelijks voor meerdere tegengoals en heeft slechts één fout gemaakt dit seizoen. Wel meteen een dodelijke tegen Arsenal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
PSV is aanvallend totaal niet af te stoppen vanavond. Wijnaldum, Toivonen, Labyad, Mertens en Matavz spelen allemaal goed tot behoorlijk. Zorgt voor heerlijk avondje.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Zo dat was een makkelijk avondje. Probleemloos Groningen opzij gezet. Zowel door geklungel van Groningen als van uitstekend voetbal van PSV.
Staat wel mooi op teletekst, 6 verschillende doelpuntenmakers.
Minpuntje Marcelo die een domme gele kaart pakt en geschorst is volgende week tegen Feyenoord.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Die Van Loo heeft denk ik te veel naar Vermeer tijdens Utrecht-Ajax gekeken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Haha, hoe onterecht kun je op voorsprong staan.
Getafe 1, Barcelona 0.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Gekkenhuis.
In de laatste seconde schiet Pedro nog de bal op bal. Keeper en verdediger lopen tegen elkaar op en de rebound wordt nog maar net gekeerd door een vliegende verdediger. 1-0 Getafe, eerste nederlaag Barca.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En zo is de volgende stap in de onstuitbare dadendrang van Jose Mourinho alweer bereikt; na een zoveelste eclatante overwinning 6 kostbare punten los van het toch schier onverslaanbare Barcelona, met een Clasico in het eigen Bernabeu voor de boeg. Is het volgende meesterwerk van The Special One alweer in de maak? En kent zijn genialiteit dan echt geen grenzen?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
En zo is de volgende stap in de onstuitbare dadendrang van Jose Mourinho alweer bereikt; na een zoveelste eclatante overwinning 6 kostbare punten los van het toch schier onverslaanbare Barcelona, met een Clasico in het eigen Bernabeu voor de boeg. Is het volgende meesterwerk van The Special One alweer in de maak? En kent zijn genialiteit dan echt geen grenzen?
Wat een triest stukje. Mourinho is dan wel een goede trainer, maar kijk ook eens wat voor materiaal hij tot zijn beschikking heeft. Het is dan ook geen kunstwerk om met Barça de Spaanse competitie te domineren. Ik zeg niet dat hij een slechte trainer is, ik vind hem zelf een van de beste trainers ter wereld. Maar jij begint hier toch echt te overdrijven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Als Madrid er in slaagt om de dominantie van Barca te doorbreken is dat ontzettend knap. Barcelona heeft namelijk de drie beste spelers ter wereld (en verder ook geen zwakke plekken) en Madrid niet.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Wat een triest stukje. Mourinho is dan wel een goede trainer, maar kijk ook eens wat voor materiaal hij tot zijn beschikking heeft. Het is dan ook geen kunstwerk om met Barça de Spaanse competitie te domineren. Ik zeg niet dat hij een slechte trainer is, ik vind hem zelf een van de beste trainers ter wereld. Maar jij begint hier toch echt te overdrijven.
Niet zo happen jongen!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het wordt nog spannend, die Madrid-Barca confrontaties! Daarnaast krijgt de CL een andere wending misschien. Dat kun je Mourinho wel nageven. Tuurlijk mag je de geldmagneet Madrid ook wel in de zetel zetten, maar als het ze ook echt lukt is dat toch knap. Kan me er niet over opwinden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daarnaast is het dynamische spel vol diepgang ook veel aantrekkelijker om te zien dan het oeverloze tikkie takkie spel van Barca. Kan niet wachten op een paar feilloze uitbraken komende week. En vooral de clasico wordt een erg interessante pot.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Vind Barca toch wel echt het mooiere voetbal spelen maar stoor me altijd aan die geldmagneet Madrid en koopclub Real opmerkingen. Terwijl er de laatste vijf jaar qua uitgaves volgens mij echt niet zo veel verschil zit tussen Madrid en Barca. Barca is net zo'n grote koopclub
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Dat sowieso, er is 1 seizoen geweest dat Real astronomisch veel aan transferbedragen deed, maar voor de rest is het allemaal gelijk aan of zelfs minder dan Barca, zoals de laatste 2 seizoenen bijvoorbeeld. Barca heeft in ieder geval heel wat meer schulden betaalt ook meer aan salarissen dan Real.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Enfin, zo maar eens op naar de goffert, al verwacht ik er weinig van. Verdediging staat elke week al te prutsen en de enige belangrijke pion daar is er ook nog eens niet bij. En aanvallend hebben ze ook helemaal geen daadkracht om de steekjes die Ajax achterin laat vallen af te straffen.
Hopelijk veel strijd dan maar. Prettige middag allemaal 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.