• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.215 films
  • 12.287 series
  • 34.131 seizoenen
  • 649.707 acteurs
  • 199.349 gebruikers
  • 9.395.333 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow. Als je 4 groepen in Europa hebt dan zit Ajax zeg maar in groep 3, klopt ook wel want daar zat Ajax bij de loting.

Wij zitten eigenlijk net onder de subtop. En onder subtop reken ik CL clubs als Lyon, Marseille, Benfica etc.

Maar we zitten echt wel boven de laatste groep, met ploeg als Genk, Zagreb, Pilzen etc. Met wat geluk haakt Ajax nog eens bij de subtop aan. Ajax draaide dit jaar een omzet van 97 miljoen. Maar helaas zitten de kosten ook bijna op dat niveau. Maar qua omzet is het wel extreem hoog dit jaar.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Op zich eens al is Benfica nog paar klasses beter dan Ajax. Marseille en Lyon wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Op zich eens al is Benfica nog paar klasses beter dan Ajax. Marseille en Lyon wel.

Ik noem er ook maar een paar. Op den duur zou Ajax nog met die clubs de strijd aan moeten kunnen. Benfica of Lyon heeft ook niet elk jaar een topteam.

De Europese top is uit zicht en als er niks geks meer gebeurd zie je ze niet meer terug. Maar alles daaronder moet te doen zijn. Al kunnen die ploegen natuurlijk ook zeker van ons blijven. Zo'n Benfica is dit jaar bv echt sterk, daar win je het niet van. Lyon lijkt dit jaar wel weer meer haalbaar.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Sorry, jij ook. Deed het even uit mn hoofd

Speciaal voor jou deze dan maar:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Please Robert, laten we ons niet verlagen tot zulke filmpjes met google plaatjes. Ik zag op Feyenoord Netwerk bij de voorbeschouwing op zondag (ja, dat lees ik dan effe haha) ook al zulke filmpjes, maar dan over Ajax. Beetje basisschool niveau.

Deze vind ik wel al jaren een uitzondering:

(afbeelding)

Moet ik op 1 of andere manier toch om lachen. Omdat het precies beschrijft waar Feyenoord sportief voor staat.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het wordt hier al gezellig lees ik.

Helaas moet ik alle lol missen, ga morgen richting Milaan om daar een weekend door te brengen en tevens de wedstrijd Inter - Chievo bezoeken. Hopelijk dit weekeinde wat meer spektakel dan de vorige.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Please Robert, laten we ons niet verlagen tot zulke filmpjes met google plaatjes. Ik zag op Feyenoord Netwerk bij de voorbeschouwing op zondag (ja, dat lees ik dan effe haha) ook al zulke filmpjes, maar dan over Ajax. Beetje basisschool niveau.

Deze vind ik wel al jaren een uitzondering:

(afbeelding)

Moet ik op 1 of andere manier toch om lachen. Omdat het precies beschrijft waar Feyenoord sportief voor staat.

Ondanks dat het plaatje al antiek is blijft ie actueel FN boycot ik, ik moet geen virussen op mijn pc hebben. Jammer dat je zo'n filmpje afkraakt, maar wel zo'n forum vol onnozele Feyenoorjes die totaal niet objectief zo'n wedstrijd ingaan. Niet echt goed voor de geest Wist overigens niet van het plaatje, ging meer om het liedje zelf

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Guti haalt uit naar Real-coach Mourinho

Guti heeft vrijdag uitgehaald naar Real Madrid-coach José Mourinho. De 34-jarige middenvelder van het Turkse Besiktas is niet te spreken over de intentie van de Portugees.

Volgens Guti is Mourinho als trainer niet geschikt voor Real Madrid. "Er zijn meerdere dingen die ik niet mag aan Mourinho. Real Madrid is belangrijker dan elke persoon bij die club", sneerde de voormalig speler van Real in gesprek met een radiostation uit Catalonië.

Guti, die in 2010 na vijftien seizoenen vertrok bij Real Madrid, heeft daarentegen respect voor aartsrivaal FC Barcelona. "Barça verdient alle titels die ze gewonnen hebben. Scheidsrechters hebben die club nooit geholpen."

Volgens de veteraan beschikt Barcelona tevens over de beste speler ter wereld. "Over enkele jaren zullen we allemaal zeggen dat Lionel Messi de beste voetballer aller tijden is."

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ondanks dat het plaatje al antiek is blijft ie actueel FN boycot ik, ik moet geen virussen op mijn pc hebben. Jammer dat je zo'n filmpje afkraakt, maar wel zo'n forum vol onnozele Feyenoorjes die totaal niet objectief zo'n wedstrijd ingaan. Niet echt goed voor de geest Wist overigens niet van het plaatje, ging meer om het liedje zelf

Mhow, de stemming op FN is verre van positief hoor, eerder enorm depressief voor zondag. Leuk om te lezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Fucking lelijk graspak van Derksen En een dubbelganger van Derksen achter Boskamp haha.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Hilarische compilatie van Boskamp haha

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wie is de winnaar van de Televizierring......... VI !!!

Laten ze mooi The Voice en Wie is de mol in rouw achter

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

En dan die reactie van Johan Dersken Schitterend!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het is alleen al mooi om al die verbijsterde gezichten in Carré en verbitterde reacties op twitter te lezen.

En schitterend om daarna met een stalen gezicht gewoon Willem II - Den Bosch aan te kondigen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Harry, rot op van de tv! Zelfs een drol op staat resulteert in een :'whohohoho, soooooo heeey, hoe werkt dat zeg'?

Nu de analyse van een wasmachine, man man,

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Na de TV Kantine vorig jaar nu Voetbal International. Als een land gedefinieerd zou worden door haar tv prijzen dan stonden we er slecht op. Wat een treurigheid.

Overigens wel leuk die schakelingen bij VI naar het gala en andersom. En gun het de mannen van VI ook wel.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Probleem is dat de andere genomineerden ook geen reet voorstellen. Vind het niet zozeer dat het aan VI ligt. Ben juist een keer blij dat een voetbalprogramma dit wint en niet altijd dezelfde shows.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beetje misleidende titel. Dat er in Rotterdam meer ongezonde mensen wonen (niet zo raar voor een arbeidersstad met veel immigranten) wil niet zeggen dat de stad slecht is voor je gezondheid. Al zal de lucht op de veluwen ongetwijfeld gezonder zijn. Maar zo snakte ik na een weekje Hong Kong weer naar de frisse kucht van Rotterdam.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

rep_robert schreef:

Probleem is dat de andere genomineerden ook geen reet voorstellen. Vind het niet zozeer dat het aan VI ligt. Ben juist een keer blij dat een voetbalprogramma dit wint en niet altijd dezelfde shows.

Wie is de mol zou natuurlijk wel eens moeten winnen. Programma dat in elk ander land ook een succes zou zijn. Ijzersterk concept, vlekkeloze vormgeving en goeie presentatie.

Joostdizzy

• 50 berichten
  • 0 stemmen

wat een zuurpruim die derksen ben sowieso geen liefhebber van het programma maar heb wel eens wat stukjes gezien uiteraard. Maar had dan wel iemand blij gemaakt met die ring, en gun dat ding dan gewoon aan wie is de mol die er ongetwijfeld wel blij mee waren geweest. Wat een tenenkrommende reactie zeg.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Joostdizzy schreef:

wat een zuurpruim die derksen ben sowieso geen liefhebber van het programma maar heb wel eens wat stukjes gezien uiteraard. Maar had dan wel iemand blij gemaakt met die ring, en gun dat ding dan gewoon aan wie is de mol die er ongetwijfeld wel blij mee waren geweest. Wat een tenenkrommende reactie zeg.

haha, ja en dat is natuurlijk leuk voor al die mensen die op VI hebben gestemd

Echt een geweldige aflevering gisteren en ik stond gewoon te springen dat ze hadden gewonnen

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Gun dat ding aan een ander? Hoe kan dat nou? Ze hebben toch niet op zich zelf gestemd?

Joostdizzy

• 50 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

Gun dat ding aan een ander? Hoe kan dat nou? Ze hebben toch niet op zich zelf gestemd?

Daarmee bedoel ik maar te zeggen dat ik liever een winnaar had gezien die er wel oprecht blij mee was. Een note is wel dat ik zelf niet heb gestemd en dus eigenlijk niet mag zeiken.

kos

• 46720 berichten
  • 8874 stemmen

(afbeelding)

.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4239 stemmen

Subtop klassieker zullen ze bedoelen, inzet is de 4de plaats.

kos

• 46720 berichten
  • 8874 stemmen

LOL, deze had ik nog helemaal niet gezien trouwens .

YouTube - Zatte 'journalist' verstoort persconferentie PSV

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Joostdizzy schreef:

(quote)

Daarmee bedoel ik maar te zeggen dat ik liever een winnaar had gezien die er wel oprecht blij mee was. Een note is wel dat ik zelf niet heb gestemd en dus eigenlijk niet mag zeiken.

Hecht je echt waarde aan zo'n vage tv-prijs?

Tja, je kan je er maar druk om maken. Sterkte ermee

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

rep_robert schreef:

The Voice of Holland en Wie is de Mol hadden ook nog nooit gewonnen dus zou altijd een nieuwe show zijn geworden. Maar het zegt vooral maar weer eens hoe fanatiek voetbalsupporters zijn. Als je het met een mannetje of 500.000 het weet te winnen van programma's die dik drie miljoen kijkers hebben dan heb je een fanatieke aanhang.

Al hebben ze natuurlijk wel al een week of vijf twee keer per week reclame gemaakt, wat die andere programma's niet konden of deden. Ben er van overtuigd dat daar de winst voor een heel groot deel door te verklaren is. Maakt het ook meteen een bijzonder oneerlijke verkiezing. Maar misschien volgend jaar die cherso Hagenezen.

Onderhond

• 87621 berichten
  • 12887 stemmen

Weet niet hoe lang Wie is de Mol bij jullie al bezig is, maar dat geeft je nu toch geen prijs meer?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.