- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wel als ze 'm nog niet gewonnen hebben. 
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12887 stemmen
Als je hem al 10 jaar lang niet wint zal daar wel een goeie reden voor zijn zeker?
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Domme verkiezing: dat ouwehoer programma van Gene en snormans heeft gewonnen
. Zie ik liever een voetbalprogramma van de BBC.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Als je hem al 10 jaar lang niet wint zal daar wel een goeie reden voor zijn zeker?
Dat het volk zo dom is om "de TV-kantine" te laten winnen, bijvoorbeeld.
Overigens is het concept met bekende Nederlanders een stukkie leuker en commercieëler dan met onbekenden, wat pas vanaf 2005 was.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
The Voice of Holland en Wie is de Mol hadden ook nog nooit gewonnen dus zou altijd een nieuwe show zijn geworden. Maar het zegt vooral maar weer eens hoe fanatiek voetbalsupporters zijn. Als je het met een mannetje of 500.000 het weet te winnen van programma's die dik drie miljoen kijkers hebben dan heb je een fanatieke aanhang.
Al hebben ze natuurlijk wel al een week of vijf twee keer per week reclame gemaakt, wat die andere programma's niet konden of deden. Ben er van overtuigd dat daar de winst voor een heel groot deel door te verklaren is. Maakt het ook meteen een bijzonder oneerlijke verkiezing. Maar misschien volgend jaar die cherso Hagenezen.
Voice of Holland, Popstars, Idols, X-Factor, Holland got Talent. Allemaal 1 pot nat natuurlijk. Schande dat zo'n programma na 11 jaar aan talentshows nog steeds genomineerd wordt. Wie is de Mol is ook al een programma dat jarenlang draait en blijkbaar nooit goed genoeg bleek te zijn voor zo'n ring. VI is sinds het WK ontzettend populair geworden en zit sindsdien ook in een (lichte) stijgende lijn. Al zegt zo'n ring mij ook geen reet natuurlijk, het zegt niks over de kwaliteit van een programma, slechtst iets over de populariteit onder de stemmers. Zal inderdaad een groot deel komen door de reclame die al een maand door VI wordt gemaakt. Lekker zo'n dikke fuck you naar hypocriet televisie land 
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
TV kantine
. Prachtige imitaties en geen Geenee.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
TV Kantine. 
Irene Moors, die werkelijk denkt dat ze kan imiteren. 
(maar we zitten bij het verkeerde topic, geloof ik.
)
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Irene komt er inderdaad altijd een beetje bekaaid af naast Carlo, die wel goed kan imiteren.
Overigens was Genee wel echt blij met de prijs gisteren, dus om nou te doen alsof heel VI er schijt aan heeft is natuurlijk ook overdreven.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
YouTube - Voetbal International wint Gouden Televizier-Ring (2011)
Die beledigde kop van Nick op 1:40 
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Laten we het weer over echte zaken praten....de competitie ! Ben bang dat de 'Feyenoorders' op deze site sidderen van angst voor morgen, waarin ze verslagen worden in de Arena
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Feyewatte? Ik ben niet zo goed in dode talen 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Sidderen van angst gaat een beetje ver. Na al die jaren weet je wat je kan verwachten. Nou hebben we ook nog eens de pech dat Janssen op de goede plek staat.
Maar kansloos ben je natuurlijk nooit.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
De gebruikelijke prietpraat voor een klassieker 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feli nog VI, erg leuk al die verongelijkte koppen in de zaal en Mies die zonder respect de prijs overhandigd. Heerlijk dat ze gewonnen hebben!
Morgen uiteraard de klassieker! Heb er zin in en zie Ajax wel met 4-1 winnen of zo. Dinsdag heeft ze ook wel weer wat vertrouwen gegeven. Bijna een 6 punten-pot. Wel leuker dat ze nu een keer vlak bij elkaar op de ranglijst staan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Voice of Holland, Popstars, Idols, X-Factor, Holland got Talent. Allemaal 1 pot nat natuurlijk. Schande dat zo'n programma na 11 jaar aan talentshows nog steeds genomineerd wordt.
The Voice of Holland is ook een talentenshow maar binnen het genre is het natuurlijk wel degelijk vernieuwend. Niet voor niets aan 45 landen verkocht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Feli nog VI, erg leuk al die verongelijkte koppen in de zaal en Mies die zonder respect de prijs overhandigd.
Volgens mij beetje ingebeeld allemaal. Heb weinig boze of verongelijkte koppen gezien en zeker bij Mies Bouwman niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die directeur had 3 weken aan zijn speech gezeten en werd alleen maar als een nikszeggend mannetje weggezet. Des te leuker dat ze gewoon gewonnen hebben. Die hooghartigheid van sommige mensen in die zaal is zum kotsen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Haha volgens mij is het precies dat sentiment waar een programma als VI op drijft en waar mensen dus blijkbaar in meegaan. Zij zijn groot en ik is klein, linkse hobby's, hooghartigheid in zaal en ga zo nog maar even door.
Wat die RTL man betreft trouwens volkomen logisch. Na de winst wordt er live geschakeld naar VI en krijgen Genee en Derksen de kans om te reageren. Doen ze. Als ze graag mensen willen bedanken moeten ze dat daar doen of geen live verbinding maken en die man gewoon de ring op laten halen. Dan kan hij gewoon speechen. Maar het is natuurlijk of het één of het ander. Zo werkt dat nu eenmaal al tientallen jaren bij het uitreiken van prijzen op tv.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Die Mies stond er gewoon als een koe de ene na de andere beschamende zin uit te kramen. Was ze high of zo of praat ze altijd op deze kinderlijke manier? Laat staan haar onnozelheid bij het uitreiken van de prijs, ze kende geen enkele naam en zei constant 'wie is dit nou weer dan'? Leek haast wel een zwakbegaafde.
The Voice of Holland is ook een talentenshow maar binnen het genre is het natuurlijk wel degelijk vernieuwend. Niet voor niets aan 45 landen verkocht.
En dat allemaal door een draai stoeltje. Ik doe er niet aan mee i.i.g. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
VI is ook redelijk vernieuwd. Cabaret over voetbal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
VI is ook redelijk vernieuwd. Cabaret over voetbal.
Nee hoor. Daarvoor heette het voetbal insite en daarvoor Sport aan Tafel. Alleen de chemie tussen de drie hoofdrolspelers is voor het eerst echt heel erg goed.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toen was het nog niet in cabaretvorm, hoewel van Hanegem wel zijn best deed met zijn norsheid.
Was overigens niet serieus bedoelt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Misschien niet serieus maar wel waar denk ik. Caberet over voetbal is vernieuwend geweest. Alleen dus niet door VI. Want Van Hanegem en Derksen verschilde natuurlijk niet zoveel van de versie van nu.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we het weer over echte zaken praten....de competitie ! Ben bang dat de 'Feyenoorders' op deze site sidderen van angst voor morgen, waarin ze verslagen worden in de Arena
.
Waarom zouden we sidderen. Hebben niets te verliezen. Zitten nog in een tussen jaar. Uit verliezen is geen schande, we hebben al jaren geen gerichte aankoop meer kunnen doen.. Als we thuis maar alle potjes winnen kunnen we gewoon plek 5 halen. En mochten we morgen punten pakken lach ik me helemaal ziek. Reken dus nergens op, klassieker stelt al jaren niets meer voor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die Mies stond er gewoon als een koe de ene na de andere beschamende zin uit te kramen. Was ze high of zo of praat ze altijd op deze kinderlijke manier? Laat staan haar onnozelheid bij het uitreiken van de prijs, ze kende geen enkele naam en zei constant 'wie is dit nou weer dan'? Leek haast wel een zwakbegaafde.
Ze heeft een tijd geleden een artritus temporalis gehad..... Dat laat z'n sporen na. Fijn dat je daar zo genuanceerd mee omgaat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Blijkbaar wist Rep dat niet. Dan hoef je niet zo te miauwen Rein.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Prachtig dat Voetbal International heeft gewonnen. Derksen zet dat phony kontenlikkerige wereldje helemaal voor gek. Hulde!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blijkbaar wist Rep dat niet. Dan hoef je niet zo te miauwen Rein.
Ja, duh. Alsof onwetendheid een exuus is voor lomp gedrag....
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ze heeft een tijd geleden een artritus temporalis gehad..... Dat laat z'n dporen na. Fijn dat je daar zo genuanceerd mee omgaat.
Met alle respect, zet haar dan ook niet op het podium neer. Vond het echt beschamende televisie voor zo'n belangrijke prijs. Had echt medelijden met die mensen die prijs in ontvangst moesten nemen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Prachtig dat Voetbal International heeft gewonnen. Derksen zet dat phony kontenlikkerige wereldje helemaal voor gek. Hulde!
Ik zou er wel geld op durven zetten dat Derksen vooral de kijkers voor gek zet en niet dat Hilversumse wereldje. Geloof er niets van het Derksen allemaal niets kan schelen. Maar past nu eenmaal beter bij zijn imago. En dat is het belangrijkste wat Derksen moet bijhouden. zijn imago.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.