- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Vascago? Ik zit rond te neuzen op de Fc Twente website en zie nog helemaal niets over de kaartverkoop van de bekerfinale bij jullie
Laatste bericht erover is van 21 maart en is niets nieuws onder de zon(17500 kaarten voor elk). Raar, aangezien de kaartverkoop bij ons al is begonnen en er al rond de 6000 kaarten zijn verkocht. Vind het lang duren, ben nieuwsgierig, ik wil de prijzen vergelijken 
50 euries per stuk voor ons.
Ticketprijs KNVB (inc. 40% korting) € 18,-
Vervoersprijs € 19,47
Verzekering/ organisatie kosten € 10,34
Ticketbox toeslag € 3,39
Totaal € 51,20
Korting - € 1,20
Toegangsprijs € 50,00
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
"Van Geel neemt Vormer mee naar De Kuip"
Hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International liet vanavond in het wekelijkse programma Doordekken van Eredivisie Live weten dat Roda Jc revelatie Ruud Vormer komende seizoen wellicht komende zomer een transfer maakt naar Feyenoord. Derksen denkt dat de toekomstige Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel,op dit moment in dienst van Roda Jc achter de schermen met de Rotterdamse club bezig is om hem vast te leggen. Vormer gaf onlangs in een intervieuw met het blad Voetbal International aan graag de overstap te maken naar De Kuip.
"Het zou voor mij een perfecte volgende stap zijn om naar Feyenoord te gaan, maar dit is geen open sollicitatie of zo", Ik denk ook niet dat Van Geel zomaar wat spelers mee zal nemen. Bovendien hebben ze momenteel met Marcel Meeuwis een speler die op mijn positie speelt en misschien gaan ze wel met hem verder", aldus Vormer, die dit seizoen een dragende kracht is bij Roda. Trainer Mario Been hoopt dat dat club Meeuwis kan vastleggen,wat kan betekenen voor Van Geel om eerder andere spelers te contracteren.
====
Was natuurlijk al bekend (interesse + ambitie Vormer), maar zou top zijn als hij komend seizoen al komt. Dan hoeven ze Meeuwis geen contract aan te bieden - hoewel dat ook een erg belangrijke speler is op dit moment.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Mislukte censuur bij Ajax:
[afbeelding]
(rode letters)
Had dat niet eens gezien 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
De Boer: 'het publiek ging fluiten, maar dat is juist hoe we willen spelen'
. mega publiek-fail.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
De Boer: 'het publiek ging fluiten, maar dat is juist hoe we willen spelen'
. mega publiek-fail.
Schrijnende fail van de Boer en ook een kleine van jou kos
Frank hoort en ziet echt rare dingen op die bank daar hoor
Geen idee wat het publiek de hele tijd zingt en als je dat moment ziet waar hij op doelt in het interview dan lach je je dood.
Ajax tikt achter rond, Groningen zet goed druk en bijna vanaf de achterlijn tikken ze keer op keer de bal terug terug op Vermeer die hem dan weer aan een Ajacied geeft die gedekt staat en ook zo'n beetje op de achterlijn staat.
Hoe kan je zoiets bewust willen als trainer
? Dat je vanuit achteren wilt combineren oke, maar tegen een goede ploeg was dit niet goed gegaan gisteren. Ging maar ternauwernood goed gisteren. Bij Barcelona ziet het er kundig uit, wij hielden allemaal ons hart vast gisteren.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik werd flink pissig om dat moment, terecht gefluit vanaf de tribune. De Boer slaat de plank daar flink mis, haalt het denk ik een beetje door elkaar achteraf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schrijnende fail van de Boer en ook een kleine van jou kos
Frank hoort en ziet echt rare dingen op die bank daar hoor
Geen idee wat het publiek de hele tijd zingt en als je dat moment ziet waar hij op doelt in het interview dan lach je je dood.
Ajax tikt achter rond, Groningen zet goed druk en bijna vanaf de achterlijn tikken ze keer op keer de bal terug terug op Vermeer die hem dan weer aan een Ajacied geeft die gedekt staat en ook zo'n beetje op de achterlijn staat.
Hoe kan je zoiets bewust willen als trainer
? Dat je vanuit achteren wilt combineren oke, maar tegen een goede ploeg was dit niet goed gegaan gisteren. Ging maar ternauwernood goed
gisteren. Bij Barcelona ziet het er kundig uit, wij hielden allemaal ons hart vast gisteren.
In de jaren 90 begin 2000 speelde ajax en het NL11 ook vaak zou, erg saai dat rondtikken achter in. En als ze dan weer verloren hadden zei de Boer steevast:
"Mwahh vond dat het wel lekker ging, hadden toch veel balbezit....."
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Balletje terug op de keeper hadden we idd erg vaak met het NL elftal. Was dat ook niet in de Advocaat periode?
Maar ik vind het wat anders als je door 5 man onder druk wordt gezet en zo vanaf de achterlijn met de keeper staat te tikken.
Bij het NL elftal en Ajax had je vaak van die risicoloze balletjes terug op de keeper die ik gisteren overigens ook wel zag. Maar het desbetreffende fluitmoment(en ook de enige keer) ging over dat ene moment dat je gewoon die bal moet weg rossen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Publiek van Ajax is soms wel erg kritisch. Gister speelde Ajax gewoon een behoorlijke wedstrijd. Alleen 10 minuten na de rust waren matig. Soms is het prima om even rond te tikken. Uiteindelijk hebben ze Groningen gewoon kapot gespeeld.
Maargoed, het kan nog veel erger. Kijk die PSV-''fans'' eens. Lachwekkend. Die fluiten tegenwoordig elke bal of elke actie die niet goed gaat al uit. Denk dat zij met afstand het slechste publiek van Nederland zijn.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Kansloos gebrei achterin wordt gewoon niet gewaardeerd. Balletje terug op de keeper kan iedereen begrijpen, maar ik neem aan dat jij dat moment ook hebt gezien A&L?
Over PSV publiek wil ik niet oordelen, ik ben fysiek en mentaal niet in staat om een wedstrijd van hun helemaal live te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ha, nee ik keek gister PSV, maar dat is echt vreselijk om te kijken zeg. Zeg geen beleving in die ploeg en al helemaal niet in dat stadion. Ik had hem bijna uitgezet, bij die afgekeurde 2-0. Gelukkig maar niet gedaan haha.
Trouwens, ik zapte net langs PSV tv op Eredivisie Live en zag toevallig weer de samenvatting. Echt, ze repten bij die 2-2 met geen woord over de overtreding van Toivonen waardoor hij kon scoren 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Anyway, poepen jullie al in de broek voor zondag? Ik zeg 3-0, 2 keer de Vleem.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Mag toch hopen dat Ajax niet verliest bij NEC. Om je dood te schamen
. 0-3
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bij PSV hoor je het zelfs al in de samenvattingen (dat gefluit), daar hoef je die ellende niet eens live voor te bekijken.. dat publiek fluit echter niet als ze weer eens met een laf 1-0tje winnen ofzo, maar zodra ze achter komen dan is het standaard fluiten tegenwoordig, bepaalde spelers liggen daar ook erg slecht (Berg o.a.).
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Anyway, poepen jullie al in de broek voor zondag? Ik zeg 3-0, 2 keer de Vleem.
Simpele 1-3. Goaltje voor Vleminckx voor zijn clubrecord. Net als vorig jaar mag Ajax weinig moeite met NEC hebben.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Opdoeken dat PSV!
Als dat zou kunnen..
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Als dat zou kunnen..
PSV failliet en in plaats daarvan mag Feyenoord wel weer terugkeren aan de nationale top. Ik wil wel weer eens zinderend spannende klassiekers ipv de standaard inmaakpotjes van de laatste jaren. Ook niks leukers dan nek aan nek met Feyenoord om de titel te spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat weet jij daarvan, is toch van voor jouw tijd. 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Gister speelde Ajax gewoon een behoorlijke wedstrijd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax speelt pas redelijk/goed als ze voorkomen of achter komen te staan.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat weet jij daarvan, is toch van voor jouw tijd.
True, bij jullie is dat alweer een eeuwigheid terug.
Zit VI nu bij Sparta bij 1 of ander feestje? 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Simpele 1-3. Goaltje voor Vleminckx voor zijn clubrecord. Net als vorig jaar mag Ajax weinig moeite met NEC hebben.
Tuurlijk mag dat niet. Je hebt nota bene een 6-voudig jaarlijks budget. Maar wat ook niet mag is dat ze desondanks zo'n zwak elftal hebben
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
vd Gijp heeft ongelijk. Stond idd geen buitenspel die Dost.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk mag dat niet. Je hebt nota bene een 6-voudig jaarlijks budget. Maar wat ook niet mag is dat ze desondanks zo'n zwak elftal hebben
.
Ik had Ajax wel eens met Stekelenburg, Emanuelson en Suarez willen zien. Waren we nu kampioen geweest. De huidige selectie is inderdaad niet sterk, vooral voorin. Maar toch liggen we nog op titelkoers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.