- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
ADO presteert nou ook niet echt denderend de laatste weken, dat wij daar verloren was al een wonder.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
En toch die vierde plek over genomen he
Daarnaast is die match ook ontzettend belangrijk voor hun vanwege rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal.
Kom op zeg, je doet wel erg je best hoor...programma is gewoon veel gunstiger. Sowieso t.o.v. Twente hebben wij alles wel in eigen handen. Alleen bij PSV zijn we afhankelijk van een resultaat bij een wedstrijd van hun.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Hoe the hell zit van Gelder achter die tafel? Pak een paar kussentjes erbij en leg ze onder je kont zou ik zeggen 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
ADO presteert nou ook niet echt denderend de laatste weken, dat wij daar verloren was al een wonder.
1-0 op Vitesse en 1-3 winst bij Utrecht. En dat zonder Immers en Vicento. Jee wat slecht.
Kom op, doe niet zo raar.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik zie het dat we op PSV 2 punten goed moeten maken en op Twente in principe niks als we zelf gewoon alles winnen.
Dan zou Twente ook nog op doelsaldo kampioen kunnen worden, al moeten ze dan nog wel een saldo van 7 doelpunten goedmaken + het eventuele verlies tegen Ajax.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Lastig, aangezien Twente altijd gierig wint 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Hoe kan Vink die overtreding nou in godsnaam niet zien 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dan zou Twente ook nog op doelsaldo kampioen kunnen worden, al moeten ze dan nog wel een saldo van 7 doelpunten goedmaken + het eventuele verlies tegen Ajax.
Klopt. Maargoed, ik zie Twente niet +7 goedmaken. Ajax krijgt nog Excelsior thuis, Twente Willem II. De rest van de potjes zijn lastiger.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Raar eigenlijk:
Dit is het doelsaldo:
Psv +44
Ajax +35
Twente + 28
En de stand:
Twente 64
PSV 62
Ajax 61
Omgekeerde wereld 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Het verschil is dat Ajax waarschijnlijk moet winnen die wedstrijd en dat Twente voldoende heeft aan een gelijkspel. Twente is goed in het countervoetbal.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Doelsaldo van PSV is wat geflatteerd door die 10-0.
Opvallend is wel dat Ajax jarenlang de meeste goals tegen kreeg. Nou waren ze vorig jaar de minst gepasseerde achterhoede en dit seizoen momenteel ook. Toch knap, zeker ook omdat jongens als Stekelenburg en Alderweireld gemist worden.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Raar eigenlijk:
Dit is het doelsaldo:
Psv +44
Ajax +35
Twente + 28
En de stand:
Twente 64
PSV 62
Ajax 61
Omgekeerde wereld
Doseren.
Groot winnen van kleine tegenstander.
Op de verkeerde momenten pieken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Het verschil is dat Ajax waarschijnlijk moet winnen die wedstrijd en dat Twente voldoende heeft aan een gelijkspel. Twente is goed in het countervoetbal.
Sja, en het verschil is dat Ajax dan thuis speelt en altijd wel scoort....
Koffiedik kijken. Overigens zie ik Twente bij ADO ook wel punten verspelen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Doelsaldo van PSV is wat geflatteerd door die 10-0.
Hoezo? Dan had Ajax dat ook moeten doen tegen Feyenoord of mijn apart tegen Willem II.
Toch knap, zeker ook omdat jongens als Stekelenburg en Alderweireld gemist worden.
Alderweireld was niet eens basisspeler onder Jol. 
Stekelenburg is nog niet zo lang uit de roulatie.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Sja, en het verschil is dat Ajax dan thuis speelt en altijd wel scoort....
Koffiedik kijken. Overigens zie ik Twente bij ADO ook wel punten verspelen.
Er is, zoals ik al zei, ook geen pijl op te trekken dit seizoen.
Feit is wel dat Twente goed spel kan bieden als Ajax moet komen en daardoor meer ruimte weggeeft voor counters.
Vond het daarom ook nogal vreemd dat de meeste Ajacieden hier een stuk of viermaal de competitie hadden opgegeven.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hoezo? Dan had Ajax dat ook moeten doen tegen Feyenoord of mijn apart tegen Willem II.
Alderweireld was niet eens basisspeler onder Jol. 
Stekelenburg is nog niet zo lang uit de roulatie.
Met Stekelenburg had je nooit 3 goals bij ADO gepakt.
En Alderweireld heeft 90% van alle wedstrijden onder Jol gespeeld.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Doseren.
Groot winnen van kleine tegenstander.
Op de verkeerde momenten pieken.
Nou nee, de verschillen op de ranglijst zijn te klein voor dit soort uitspraken. Ondanks dat wij ook geen topseizoen hebben wint Twente wel weer krapjes van de kleinere ploegen de hele tijd hoor. Niet handig als je voor het kampioen mee wilt doen. Je kan het zakelijk noemen, maar het doelsaldo moet je nooit onderschatten. Daardoor kunnen zijn nu nog eigenlijk in de problemen komen.
Zie het vooral dit seizoen ook meer als onmacht dan "zakelijk" spelen, want dat kunnen Nederlandse ploegen niet goed.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Verbeek (heerlijk ongeremd praten ondanks dat ie coach is) 
Waterreus (moet me inhouden om die tweede r niet door kn te vervangen)

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Waterreus
GADVERDAMME MAN! Rot op van tv, echt geen greintje verstand in z'n psv kop.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Achjoh, gewoon lachen om de partijdigheid van die vent. Over een paar weken zit ie te huilen want dan is PSV 3e geworden.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
En toch die vierde plek over genomen he
Daarnaast is die match ook
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
PSV en Twente spelen ook al weken meer dan dramatisch. Snap jouw argument niet echt. En ja, ze hebben soms wat geluk gehad. Dat snap ik.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Spandoek bij PSV ''kost een Berg, scoort een beetje'' moest gewoon weggehaald worden door een steward. Zielig 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Grappig, had die grap ook gemaakt tegenover vrienden vorige week 
Beleid bij clubs t.o.v. spandoeken zijn ook triest. Erg veel die er ook niet in zijn gekomen vandaag.
hehehehehehe

rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Respect dat Rik blijft zitten van Kneusje en ten Cate
Ja logisch, die paraciet spekt zijn portemonnee. Voor een paar miljoen mogen een boel mensen mij ook wel afzeiken hoor 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Seedorf en Pato leiden AC Milan naar winst, Ibrahimovic pakt weer rood
Milan en Seedorf 
Zlatan 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat een kenner die Henk...PSV pakt volgens mij vaak tegen de grote ploegen wel de punten.
Nou, 2x 0-0 tegen Ajax en 3x verloren van Twente.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Mislukte censuur bij Ajax:

(rode letters)
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
En Alderweireld heeft 90% van alle wedstrijden onder Jol gespeeld.
Dit seizoen niet. In ieder geval stond hij niet meer in de basis toen Ooijer kwam. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vaak zat, zoek maar op. Ik denk dat hij alleen in een maandje ofzo niet in de basis gestaan heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.