• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.165 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jhon de 2e, ongelofelijk.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Die 1 april grappen worden met het jaar slechter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

O god was ik vergeten ja.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Probleem met Adriano is dat ie wel érg veel foute vrienden heeft. Diego M. is er niks bij.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Quido schreef:

Die 1 april grappen worden met het jaar slechter.

Klopt. Ook erg ongeloofwaardig gebracht.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Nou, geef Pruim some credits. Die man heeft een half uur van zijn werktijd besteed om dit stukje zo journalistiek mogelijk te brengen!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Een pluim voor Pruim dan maar.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ik had niet eens in de gate dat Pruim het zelf had geschreven.

Berg terug naar Groningen, trouwens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Hmmm. Pauw en Witteman eens even terug aan het kijken en wat kranten gelezen vanmorgen. Lees toch wel heel veel rotzooi over Cruijff laatste dagen. Probleem is alleen dat je niet weet wat er nu van waar is.

Mocht het echter kloppen dan blijkt Cruijff toch wel heel anders in elkaar te zitten dan ik al die jaren gedacht heb.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

In principe maakt het allemaal niet uit wat er gezegd is, of dachten we nu werkelijk dat er alleen maar geaaid en gestreeld wordt in de top van een (voetbal)bedrijf? Bovendien; dat het zo naar buiten wordt gebracht is schandelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan zijn dat Cruyff pissed was en dingen heeft geroepen omdat Jonk en Bergkamp door het slijk werden gehaald. Vind ik volledig plausibel, krijg hierdoor juist meer respect voor Cruyff. Bovendien sta ik zo niet zo hoog met bestuur + directie. Uit eigen ervaring weet ik dat dit de grootste gluiperds zijn die je je maar voor kan stellen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Voor mij is het simpel. Cruijff had wel iets vriendelijker mogen werken, maar zijn inhoud is uitstekend en daar gaat het om. Alleen had hij Blind niet moeten schofferen, voor zover dat de waarheid is. Want ik lees vanmorgen dat Cruijff het een en ander ontkracht aan beschuldigingen. Het had alleen allemaal niet naar buiten moeten komen. Die Coronel is een gluiperd. Praten over het belang van Ajax en dan alle vuile was buiten hangen

Cruijff werd pissed toen grote jongens als Bergkamp als kleine kinderen werden neergezet. Terecht dat Cruijff dit niet pikt. Johan moet nu keihard doordrukken. Hij is er bijna.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Of de inhoud zo goed is moet nog blijken. Volgens die Gyrath (of hoe hij ook mag heten) ging het om 10 a4tjes met wat schetsen.... Vind dat Cruyff zich behoorlijk laat kennen, weet ook zeker dat hij de rit niet uit zal zitten en binnenkort weer gepikeerd wegloopt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor mij is het simpel. Cruijff had wel iets vriendelijker mogen werken, maar zijn inhoud is uitstekend en daar gaat het om. Alleen had hij Blind niet moeten schofferen, voor zover dat de waarheid is. Want ik lees vanmorgen dat Cruijff het een en ander ontkracht aan beschuldigingen. Het had alleen allemaal niet naar buiten moeten komen. Die Coronel is een gluiperd. Praten over het belang van Ajax en dan alle vuile was buiten hangen

Volgens mij kennen wij buiten wat one-liners die inhoud nauwelijks. Vond het ook wel beetje zwaktebod dat toen ze aan Cruijff vroegen wat nu? Hij zei dat hij het niet wist en dat het ook niet zijn probleem was. Om daar aan toe te voegen dat hij alweer bijna naar Barcelona terugvloog. Beetje raar!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Gea lijkt de opvolger van v.d. Sar te worden. En terecht natuurlijk. Al was Akinfeev ook een goede optie, al geloof ik meer in de potentie van De Gea. Neuer en Steek zitte ndaar nog onder imho.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Benieuwd waar de Steek nu heengaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arsenal had toch ook interesse?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Juventus lees ik net. Geen fijne club vind ik zelf. van der Sar heeft het daar ook niet echt gemaakt geloof ik toch?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje wisselvallig meen ik, kan me alleen een aantal blunders tegen Celta herinneren. Maar heb de serie a nooit echt intens gevolgd. Ik vind Juve een mooie club, al vind ik de korte termijn visie dat in Italie heerst wel een zwaktebod.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Als je ziet wat er oa bij Milan, Bayern en Arsenal onder de lat staat, dan moet Stekelenburg naar zoveel clubs kunnen.

Stiekem hoop ik dat hij blijft, maar dat zal wel niet.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

Die keeper van Inter maakt de laatste tijd ook nog weleens een foutje .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker understatement Spetie .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Stekelenburg blijft denk ik nog een jaartje bij Ajax.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Dat lijkt mij zeer sterk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

I you fuck with me, you will suffer!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Denk inderdaad dat hij niks van Ajax over laat.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Moddergooien Reinbo? Dat klinkt nog vrij mannelijk. Dat wat er bij Ajax gaande is lijkt meer op een bitchfight tussen hele lelijke wijven die elkaar aan de haren trekken en krabben.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik moet zeggen, ik noem Cruyff weliswaar altijd bij zijn koosnaampje seniele Jopie, en de man blaat bijna louter nonsens (dan weer over Van Basten, dan weer Foppe, of Van Gaal, of Van Nistelrooy, of wie er maar aan de beurt is), maar ik heb dat toch altijd wel min of meer geaccepteerd van hem. Toch één van de beste Nederlandse voetballers ooit, en een kleurrijk personage.

Dat hij deze straatvechtersmentaliteit zou hebben had ik echter niet verwacht. De 'revolutie' bij Ajax leek me een typisch gevalletje van 'minder kan het toch niet', en als je van huichelachtige farizeeërs als Coronel en Van der Boog af kunt, moet je dat altijd doen. Maar het gevoel bekruipt me nu dat Ajax misschien nog wel minder af is met deze lichtelijk agressieve dictator. Ongelooflijk wat je zoal leest in die (bijzonder puik gelekte) e- en voicemails.

Beste lijkt mij nog altijd een derde weg, maar wie gaat zich daarvoor opwerpen? Het lijkt al te laat.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Trouwens, lieve mensen, wat een heerlijk sportweekendje hebben we voor de boeg. Morgenavond na de picknick danwel barbeque (ik blijf optimistisch) de topperrr Twente - PSV (waarbij Eindhoven de banden van de platte kar mag oppompen als het een tweetje wordt) en dan de zondag de Vlaamse hoogmis. Uw sterverslaggever zit er klaar voor!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.