• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.972 films
  • 12.632 series
  • 34.966 seizoenen
  • 658.276 acteurs
  • 200.671 gebruikers
  • 9.485.202 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

chevy93

• 12775 berichten
  • 1355 stemmen

Die was gisteren ook al geplaatst.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Woensdag is er geloof ik de buitengewone algemene ledenvergadering. Ben zeer benieuwd. Mocht dat fout gaan, dan kunnen Cruijff en co. nog onder de leden handtekeningen verzamelen. 10% (dat zijn 60 stuks) is dan genoeg voor een stemming onder alle leden. En daar zitten heel veel vriendjes van Cruijff, dus ik denk dat vd Boog en Coronel dit nooit redden. Sowieso is de publieke opinie zeer pro Cruijff.

Nee, woensdag komt de ledenraad gewoon bijeen. Daar kunnen ze de samenstelling van het bestuur , dat bestaat uit Coronel, Joop Krant en Cor van Eijden, veranderen en ook de RvC vervangen als Cruijff een meerderheid heeft. Mocht Cruijff niet genoeg steun krijgen woensdag, dan pas zal er een buitegewone algemene ledenvergadering plaatsvinden.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'Darter' Balotelli weer in opspraak bij City

Mario Balotelli is hard op weg om zich ook bij Manchester City onmogelijk te maken. Het enfant terrible is in Engeland voor de zoveelste keer dit seizoen in opspraak gekomen vanwege zijn gedrag.

Ditmaal werd Balotelli betrapt op het gooien van dartpijltjes vanaf de eerste verdieping richting jeugdspelers van Manchester City. De club heeft het incident inmiddels bevestigd en heeft aangegeven dat het 'intern wordt besproken'. Wel zegt City dat het om een grap ging en niet om een doldwaze actie.

Eerder deze maand kreeg Balotelli de rode kaart in de Europa League-wedstrijd tegen Dinamo Kiev na een schandalige actie. Zelfs coach Roberto Mancini, die de spits voor zo'n dertig miljoen euro weghaalde bij Internazionale, sprak schande van die actie en liet het talent buiten de basis voor het competitieduel dat volgde. De Italiaanse bondscoach Cesare Prandelli weigerde hem zelfs op te roepen.

Wat een malloot.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Woensdag gaat Coronel de leden van de ledenraad inlichten. Ik verwacht dat Cruijff daar een meerderheid heeft en dat het bestuur van Ajax weg is. Zie dit stukje tekst:

De raad heeft de bevoegdheid om de samenstelling van het bestuur, dat bestaat uit Coronel, Joop Krant en Cor van Eijden, te veranderen en daarmee ook de raad van commissarissen (RvC) te vervangen. Een nieuwe RvC zou dan de zittende directie naar huis kunnen sturen.

Ik heb gehoord dat Hiddink in de RvC gaat zitten en dat Cruijff daarmee zijn zin krijgt. Het bestuur wordt dan ontslagen, al weet ik niet hoeveel ik ervan moet geloven. Het maakt mij eigenlijk niet uit hoe, als Cruijff zijn groep maar mag doen wat ze willen. En dan het liefst zo snel mogelijk, want dalijk gaat er weer een seizoen verloren.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Even een reality-check Johnny; als Ajax in de grootste competitie ter wereld had gespeeld, had John Terry bij Ajax gespeeld en jij in de middenmoot bij Heracles of NEC of zo. Je was niet eens in de buurt van Ajax 1 gekomen.

Hij is niet aangekomen:

Ontstemde Heitinga: Ik hoor bij 22 beste spelers ter wereld - Premier League - AD

Te veel harde ballen weggekopt in z'n leven?

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb gehoord dat Hiddink in de RvC gaat zitten en dat Cruijff daarmee zijn zin krijgt.

Geloof er niks van dat Hiddink op korte termijn een officiele functie bij Ajax krijgt. Ik heb wel het idee dat Hiddink nog ooit wat bij Ajax wil doen, maar niet nu. Ik zou het overigens erg prettig vinden als Guus naar Ajax zou komen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Wat dat betreft is Heitinga wél een echte Ajacied. Arrogant, narcistisch en een chronisch gebrek aan zelfreflectie en zelfkennis. Heitinga één van de 22 beste spelers ter wereld? Waarschijnlijk hoort hij nog niet bij de beste 22 spelers die op dezelfde dag, maand en hetzelfde jaar geboren zijn. Dwaas!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Niets mis met een beetje gezonde arrogantie, maar deze jongen is knettergek.

,,Ik hoor bij de beste 22 spelers en tien beste centrale verdedigers van de wereld"
Ongelooflijk deze uitspraak. Komt zelfs niet eens in de buurt van de 22 beste spelers uit de Premier League. Waarom toch deze grootspraak? Ik begrijp het niet.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Heitinga is wel een erg goede centrumverdediger en multi inzetbaar (Rechtsback, controlerende middenvelder). Ik denk dat hij best wel een topclub in Engeland aan zou kunnen. Hij is geen wereldtop, maar op karakter zou hij ver kunnen komen.

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

Jongens jongens, doe toch niet zo moeilijk.

,,Ik heb in een WK-finale gespeeld" [...] ,,Ik hoor bij de beste 22 spelers en tien beste centrale verdedigers van de wereld"
Geen geweldig staaltje logica, maar je weet wat 'ie bedoelt of niet dan.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De tien beste centrale verdedigers zou ik nog niet zeggen, maar dat is nog enigzins realistisch. Maar 22 beste spelers? Sorry Johnny, daar ben ik het absoluut niet mee eens.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Als je de quote van Apollinisch leest, dan klopt het wel degelijk als Heitinga het op die manier bedoeld.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Mensen in dit topic nemen zijn woorden te letterlijk ja. Het is toch overduidelijk dat Heitinga de 22 spelers op het veld van de finale bedoelt. Eerder de waarheid dat zelfoverschatting lijkt me.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Lang niet meer gekeken, maar ik ga Studio Voetbal nu maar eens kijken. Benieuwd of er over de Cruijff coupe wat wordt gemeld wat ik nog niet weet.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Jan van Halst, ik waag het er ook maar op

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Nederland speelde natuurlijk prima vrijdag maar die spelers zijn wel bezig om wel weer erg hoog van de toren te blazen.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/197722/Oranje-was-combinatie-van-Arsenal-en-Barcelona.htm

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel lullig eigenlijk dat Barca Appelvlaai voor 10 miljoen nu al weer weg wil doen naar Arsenal. Krijgt je zelfvertrouwen toch wel een flinke knauw denk ik. Puur gehaald worden om snel met winst te worden doorverkocht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Mensen in dit topic nemen zijn woorden te letterlijk ja. Het is toch overduidelijk dat Heitinga de 22 spelers op het veld van de finale bedoelt.

Dat snap ik ook nog wel.

Eerder de waarheid dat zelfoverschatting lijkt me.

De waarheid? Een staaltje stupide logica van Johnny. Doet me denken aan een quote van een Albaniër: samen met de Chinezen zijn wij meer dan 1 miljard man sterk.

En dan met die quote een plek in de G20 willen verdienen zeker...

Het zou wel grappig zijn als Vlaar nu een plek in Oranje opeist, want Heitinga speelt niet bij Everton en hoort dus niet bij de beste 80 verdedigers van de Premier League...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

moviemafketel schreef:

Wel lullig eigenlijk dat Barca Appelvlaai voor 10 miljoen nu al weer weg wil doen naar Arsenal. Krijgt je zelfvertrouwen toch wel een flinke knauw denk ik. Puur gehaald worden om snel met winst te worden doorverkocht.

Volgens mij wil Arsenal hem voor tien miljoen kopen. Dat Barca hem ook voor dat bedrag kwijt wil zie ik nog niet zomaar gebeuren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

'Blind hoeft niet weg bij Ajax' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Nee, want hij mocht naar Cape Town of Almere City.

Vond ik ook een enigszins vreemde uitspraak.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

BoordAppel schreef:

Noem me één coach die voor een wedstrijd over de tegenstander zegt dat ze geen reet voorstellen en dat er wel even gemakkelijk gewonnen gaat worden. Juist, die zijn er niet.

Van Gaal.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Volgens mij wil Arsenal hem voor tien miljoen kopen. Dat Barca hem ook voor dat bedrag kwijt wil zie ik nog niet zomaar gebeuren.

Lijkt me ook sterk, indien die deal door zou gaan, zal dat inderdaad een flinke opdoffer voor Afellay betekenen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

kos schreef:

(quote)

Van Gaal.

Mourinho.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Mourinho.

Preud'homme en Rutten

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Rutten lol

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Rutten zei zowel tegen Lille als tegen Glasgow dat PSV favoriet was. Wat dat betreft heeft die best lef. Want zeker tegen Lille had ik daar vooraf mijn twijfels over.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

En het gaat door:

'B1-talent Ricardo Kishna in belangstelling van Liverpool'

28 maart 2011

Volgens het Algemeen Dagblad loopt Ajax het risico om B1-talent Ricardo Kishna kwijt te raken. De club is in onderhandeling over een driejarig contract met het talent. Inmiddels heeft Liverpool zich echter gemeld voor de jonge Ajacied.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Leuk hè... Gelukkig is Feyenoord niet de enige.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

Leuke uitgelekte salarisgegevens over Ajax: bankzitter Oleguer verdient 94k per maand. Verhoeven 6k, El Hamdaoui 75k, Stekelenburg 50k...

Ebecilio (jeugdcontract) 2,5k, Van der Wiel 30k, Daley Blind 10k, zijn vader Danny (nu nog) 15k, en Frank de Boer 50k...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.