• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.252 acteurs
  • 200.659 gebruikers
  • 9.484.216 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, maar hoe krijg je ook in godsnaam een televisie en een cirkelzaag het stadion in..

Omdat in die landen de ultra's de baas zijn en het simpelweg op een dealtje gooien met de zogenaamde ordehandhavers. In Italie gaat dat grotendeels ook nog zo. Daar werd enkele jaren geleden tijdens Inter - Atalanta nog een brandende scooter van het vak er boven rechtstreeks het onderliggende uitvak ingegooit. Maar wij spreken in Nederland al onthutsend onze schande uit als zo'n Haagse voetballer met een biertje teveel op in zijn eigen omgeving eens roept dat hij 'op jodenjacht' gaat. Want hey, supporters zijn klootzakken, of primaten zoals de Snor ons ooh zo graag mag noemen en nu er in en rond het stadion bijna nooit meer iets noemenswaardig mis gaat, moeten de aasgieren van de media zich maar massaal en likkebaardend op dit soort zaakjes gooien.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

rep_robert schreef:

Jemig, een dode bij rellen tussen San Lorenzo en Velez Sarsfeld. Keeper werd geraakt door vuurwerk door Velez publiek gegooid, SL supporters pikken dit niet en proberen het veld op te komen. 1 supporter omgekomen.

Toch bizarre foto's(televisie, cirkelzaag, wtf) dit:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(embed)

.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

2 keer scoren in 89 wedstrijden is trouwens wel erg zwak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviemafketel schreef:

2 keer scoren in 89 wedstrijden is trouwens wel erg zwak.

Verdedigende middenvelders scoren nooit veel over het algemeen.

Goed voorbeeld: Gennaro Gatusso: 11 seizoenen Ac Milan (293 wedstrijden): 7 goals

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor de dames:

Ladies Day in De Kuip tijdens Feyenoord – AZ

Met de Ladies Day biedt Feyenoord vrouwelijke fans de kans om kennis te maken met wedstrijdbezoek. Uit onderzoek is gebleken dat De Kuip tot dusver vooral een mannenbolwerk is, waar wereldwijd steeds meer vrouwen en meisjes actief en passief van voetbal genieten. Feyenoord springt op deze ontwikkeling in door haar vrouwelijke supporters uit te nodigen een wedstrijd van het elftal van trainer Mario Been bij te wonen in het stadion.

Tijdens Ladies Day is een aantal dingen anders dan anders. In plaats van ballenjongens zullen er bij Feyenoord tegen AZ uitsluitend ballenmeisjes worden ingezet, waarvan er dertien lid zijn van Feyenoords Amateurpartner IFC uit Hendrik-Ido-Ambacht. Ook de wedstrijdmascottes zullen dit keer louter meisjes zijn. Voorafgaand aan het duel wordt er een voorwedstrijd gespeeld tussen twee regionale Voetbalacademies voor dames, te weten Ste.De.Co uit Hoornaar en vv Eldenia uit Arnhem.

Rond de wedstrijd tegen AZ wordt ook een aantal extra activiteiten georganiseerd. Feyenoord heeft naast diverse prominente dames ook alle speelsters van elftallen die uitkomen in de Eredivisie Vrouwen uitgenodigd om de wedstrijd bij te wonen op de eretribune. In en rond het stadion zal een team van fotografen aanwezig zijn om vrouwelijke bezoekers vast te leggen. Foto's kunnen daags na de wedstrijd gedownload worden via www.hetlegioen.nl.

Feyenoord hoopt uiteraard op veel vrouwelijke belangstelling. Ladies Day is de uitgelezen kans voor alle fans om vriendin, vrouw, dochter, moeder, oma, tante, buurvrouw en/of collega kennis te laten maken met De Kuip. Of voor meisjes- en vrouwenteams om de unieke sfeer tijdens een avondwedstrijd in De Kuip te beleven.

Meisjes en vrouwen van Amateurpartners van Feyenoord kunnen kaarten kopen voor de wedstrijd tegen AZ tegen het speciale tarief van 7,50 euro per stuk (bij minimale afname van tien kaarten). Dames van amateurverenigingen die geen Amateurpartner zijn, betalen 10,00 euro per kaart (bij minimale afname van tien stuks). Alle overige vrouwelijke supporters kunnen kaarten kopen voor 12,50 euro per stuk. Verenigingen die nog kaarten willen reserveren kunnen dit doen via [email protected]. Ook verenigingen die geen amateurpartner van Feyenoord zijn kunnen op dit adres terecht.

Meisjes en vrouwen die niet voetballen of individueel naar de wedstrijd komen, kunnen voor reserveringen eveneens terecht op www.feyenoord.nl/thuiswedstrijden of bij Feyenoord Service & Tickets.

Weer ballenmeisjes dus, hopelijk huren ze de cheerleaders van vorig jaar bij de bekerfinale weer in, maar het zal wel niet . Goed initiatief, want het vrouwenaantal is wel erg laag in de Kuip. Als je ziet wat er allemaal op de tribune zit in Amsterdam.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Onzinnigheden.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weer ballenmeisjes dus, hopelijk huren ze de cheerleaders van vorig jaar bij de bekerfinale weer in, maar het zal wel niet . Goed initiatief, want het vrouwenaantal is wel erg laag in de Kuip. Als je ziet wat er allemaal op de tribune zit in Amsterdam.

Hehe, ja bij Ajax zit vaak genoeg moois op de tribune. Vind het ook best sexy, een mooie vrouw in een Ajax shirtje

Als ik trouwens terugdenk aan dat ballenmeisje bij de bekerfinale die het veld op rende, priceless!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Valt best Naomi. Op Vak E, waar ik zit, zitten best veel vrouwen. Niet allemaal even aantrekkelijk, maar soms floept er wel een schoonheid doorheen.

Voor de rest is het natuurlijk niet erg als er geen vrouwen op de tribunes zitten, want als ze hun mond open doen, stop ik m'n vingers in m'n oren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bij Feyenoord loopt wel een erg leuke blonde steward rond. Leuke dame, zie ik vaak genoeg op foto's voorbij komen op site's.

PS: Beter een voetbal onwetende vrouw naast je Rico, dan wat ik tegen Spartak nog had 2 weken terug. Twee gozers die 90 minuten lang alleen maar zaten te tieren met allerlei onvriendelijke woorden op alles. Hou ik ook niet van, sommigen gaan te ver met die k-ziekte verwijzingen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Daar hou ik uiteraard ook niet van. Daarom zit ik ook niet in Vak S.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Als ik naar het stadion ga, dan wil ik tussen schreeuwende en bierdrinkende mannen staan. Voor mooie vrouwen kijken ga ik op een heerlijke lentedag als deze de Grote Markt in de Stad wel op of surf ik op het internet. Voetbal en vrouwen zouden strict van elkaar gescheiden moeten zijn!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Sure?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dus pure Ajacieden spelen voor Everton?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Dus pure Ajacieden spelen voor Everton?

Want v Bronckhorst was ook geen echte Feyenoorder omdat hij niet zijn hele carriere bleef?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou 'm in ieder geval geen PURE Feyenoorder noemen op het moment dat hij elders onder contract stond.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Ik zou 'm in ieder geval geen PURE Feyenoorder noemen op het moment dat hij elders onder contract stond.

Ieder zijn mening.

Heitinga is een 100% Ajacied. Is de laatste seizoenen al een paar keer speciaal voor belangrijke Ajax wedstrijden overgekomen, praat constant over Ajax en zal op zeker terugkeren. Durf ik al mijn geld op te zetten. Maar je kan het die jongen niet kwalijk nemen dat hij een aantal jaar naar een betere competitie wil om ook nog eens een hoop geld te verdienen. Maar dat maakt hem niet minder clubman. Niet een wereldklasse speler, wel iemand die er maximaal voor gaat en alles voor zijn ploeg zal geven. Ben een heel groot fan van Johnny Heitinga.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Heitinga is vooral de grootste miskoop die Atletico ooit deed!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Was inderdaad geen groot succes nee. Toch opvallend, bij Oranje houdt hij zich moeiteloos staande in de basis. Kan me geen slechte interland nog van hem herinneren in lange tijd.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Wel balen dat Heitinga een pure PSV-kop heeft.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Haha, beetje wel ja, zou een mooi duo zijn met Marcellis.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Het ziet er wel naar uit dat onze Vleem na dit seizoen gaat vertrekken vrees ik.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Tuurlijk. Iemand met talent hoort niet bij NEC te spelen.

Neem aan dat Schone en Cilissen daarom ook snap gaan vertrekken

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

ach gut .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ach jee

PS:

Zeegelaar speelt in Feyenoord-shirt

Marvin Zeegelaar heeft maandagavond in een Feyenoord-shirt gevoetbald.

De Ajacied speelde met de reserves mee van Excelsior, maar die zijn samengevoegd met Feyenoord, waardoor het kwam dat hij maandagavond plots in een shirt van de Rotterdammers moest voetballen.

De Rotterdammers wonnen met 2-0 van Jong NEC.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Dat compenseert zijn luie gedrag weer een beetje.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Laat het een waarschuwing voor Zeegelaar zijn. Doe hard je best en train goed, anders belandt je in een Feyenoordshirt

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

'Als Ajax in de grootste competitie ter wereld had gespeeld, was ik de John Terry van Ajax geworden, wat mij betreft.'

Even een reality-check Johnny; als Ajax in de grootste competitie ter wereld had gespeeld, had John Terry bij Ajax gespeeld en jij in de middenmoot bij Heracles of NEC of zo. Je was niet eens in de buurt van Ajax 1 gekomen.

Verder wel een leuk lulverhaal dat het bij het iets minder snuggere deel van de supporters altijd goed doet. Als elke speler die heeft beloofd terug te komen bij PSV/Ajax/Feyenoord ook daadwerkelijk komt krijgen die clubs selecties van 100 man.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laat het een waarschuwing voor Zeegelaar zijn. Doe hard je best en train goed, anders belandt je in een Feyenoordshirt

Wordt ie tenminste een beetje aan het werk gezet. Bij Ajax zetten ze je bij een conflict lekker op de tribune, zodat ze zichzelf moeiteloos uit de EC en de titelrace kunnen laten schoppen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Omdat in die landen de ultra's de baas zijn en het simpelweg op een dealtje gooien met de zogenaamde ordehandhavers. In Italie gaat dat grotendeels ook nog zo. Daar werd enkele jaren geleden tijdens Inter - Atalanta nog een brandende scooter van het vak er boven rechtstreeks het onderliggende uitvak ingegooit. Maar wij spreken in Nederland al onthutsend onze schande uit als zo'n Haagse voetballer met een biertje teveel op in zijn eigen omgeving eens roept dat hij 'op jodenjacht' gaat. Want hey, supporters zijn klootzakken, of primaten zoals de Snor ons ooh zo graag mag noemen en nu er in en rond het stadion bijna nooit meer iets noemenswaardig mis gaat, moeten de aasgieren van de media zich maar massaal en likkebaardend op dit soort zaakjes gooien.

(embed)

Probeer nou niet iets recht te praten wat krom is. Dit soort supporters gedragen zich ook als primaten. Het is goed dat Nederland zijn eigen grens aangeeft en niet kijkt naar andere landen waar dit soort aso's nog veel meer macht heeft. Natuurlijk moet je niet alle supporters over een kam scheren, maar supporters die dit doen, zijn 1) geen supporter en ik geloof er dan ook niks van dat die voor het voetbal komen en 2) tuig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.