- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Die jakhals meot echt z'n mond houden, vieze drogreden. Zoiets walgelijks goedpraten
Vond het een zeer zinnige toevoeging. Wat Immers doet is natuurlijk oerdom maar hij bedoelt dat echt niet in combinatie met de oorlog.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3634 stemmen
Wordt nog een geduchte concurrent voor PSV. Twente doet niet meer mee zekers 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vond het een zeer zinnige toevoeging. Wat Immers doet is natuurlijk oerdom maar hij bedoelt dat echt niet in combinatie met de oorlog.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Hij heeft wel een klein beetje gelijk. Het heeft geen betrekking op de oorlog, maar op Ajax. Dat het compleet fout klinkt en overkomt vind ik ook en vind dat er ook een zware schorsing op mag staan, maar misschien moeten jullie Ajacieden zelf ook eens ophouden met Joduh, Joduh te zingen. Want je werkt wel bepaalde dingen in de hand daarmee. Kan me nog een reusachtige Palestijnse vlag in Vak P herinneren.
Als iemand zich jood noemt betekent dit dat je dan diegene zomaar mag uitschelden?
Is natuurlijk een drogreden eerste klas. Zo kan je voor alles wel een reden verzinnen om iemand uit te schelden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Zo komt het ook over maar is niet verkeerd dat iemand ook eens even aankaart dat het zo natuurlijk niet bedoeld is. Er zijn inmiddels al mensen die Immers een antisemiet noemen en beweren dat hij joden wil vervolgen. Nogmaals oerdom maar een beetje alles in propertie blijven zien is niet verkeerd.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Nogmaals, dat kan wel lekker zo zijn, maar die betekenis heeft het nou eenmaal WEL. Dus dat kun je niet weglullen onder het mom van 'bedoel het niet zo' want zo komt het wel over op velen.
* mompelt iets over kutmarrokanen *
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
* mompelt iets over kutmarrokanen *
Je bedoelt de arrogante Marokkanen discussie? Ga geen onzin roepen.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Kut marrokanen
Je bedoelt de arrogante Marokkanen discussie? Ga geen onzin roepen.
Je hebt gelijk, het ging om arrogante marokkaan.
Toch verder niet geheel onvergelijkbaar, als je het hebt over lading die woorden krijgen in hun context.
Kon me trouwens gedeeltelijk wel vinden in de woorden van Erik, maar wel terecht dat Immers gestraft wordt hiervoor door ADO.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Toch verder niet geheel onvergelijkbaar, als je het hebt over lading die woorden krijgen in hun context.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ikzelf lig er ook niet wakker van hoor, alleen het is gewoon oerdom om te roepen. Als een voetballer kutmarokkaan roept door de microfoon op camera en vervolgens op de nationale televisie komt, kan die ook wel op een schorsing rekenen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik neem aan dat otherfool opnieuw het lachwekkende gedrag van Jose Mourinho uitgebreid heeft besproken en veroordeeld, zoals hij ook bij Martin Jol deed?
Voetbalzone - Mourinho: 'Maker van competitieschema wist dat we moe zouden zijn'

Wat een huilerd is die man zeg. Die moet blij zijn dat zijn wedstrijden nu nog van belang zijn.
Johan Cruijff verwoord dat gehuil goed samen:
Voetbalzone - Cruijff: 'Real moet juist blij zijn dat ze nog om alle prijzen meedoen'
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vind 't voorval zelf ook niet verschrikkelijk erg, kan gebeuren... Wat ik wél erg vind, is dat ze het zo goed proberen te praten. Ikzelf ben ook geen lieverdje met m'n taalgebruik, ik zou me echter bij m'n fout neerleggen en niet zo onwetend reageren (want dat weet je donders goed).
Dat van die arrogante Marokkaan zag (en zie) ik de ernst niet van in, dus legde ik me daar ook niet bij neer 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ik neem aan dat otherfool opnieuw het lachwekkende gedrag van Jose Mourinho uitgebreid heeft besproken en veroordeeld, zoals hij ook bij Martin Jol deed?
Voetbalzone - Mourinho: 'Maker van competitieschema wist dat we moe zouden zijn'

Wat een huilerd is die man zeg. Die moet blij zijn dat zijn wedstrijden nu nog van belang zijn.
Johan Cruijff verwoord dat gehuil goed samen:
Voetbalzone - Cruijff: 'Real moet juist blij zijn dat ze nog om alle prijzen meedoen'
En wat ze bij VI zeiden dat gewijs met die vingers weer(1-2 gebaar). Echt zielig hoor. Snap die ophemeling van hem hier ook niet zo.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Derksen houdt er wat betreft Dost en El Hamdaoui wel verschillende "attitudes" op na zeg. Lult zichzelf gewoon tegen.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Krijg nu een beetje een Hamdaoui/de Boer gevoel bij Dost/Jans, kinderachtig ventje als ik hem zo zie.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Jemig, een dode bij rellen tussen San Lorenzo en Velez Sarsfeld. Keeper werd geraakt door vuurwerk door Velez publiek gegooid, SL supporters pikken dit niet en proberen het veld op te komen. 1 supporter omgekomen.
Toch bizarre foto's(televisie, cirkelzaag, wtf) dit:

Ook mooie fotootjes van Cissé, alweer iets waardoor hij nog geliefder wordt bij het PAO publiek. Harde kern shirtje aan bij een goal.

The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat trekt jou toch zo erg aan die supporterszaken? De rellen, de tifoacties, vuurwerk etc?
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ja, anders is voetbal geen reet aan. Emotie hoort bij het voetbal, droog alleen naar het potje kijken is verschrikkelijk. Tenzij het buitenaards voetbal is.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen

Inderdaad, dit heeft hij overigens bij al zijn clubs wel gehad, dat zeikerige. Was Mourinho trouwens ook niet degene die Barcelona beschuldigde van dopinggebruik?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Behoorlijk trieste actie van Immers en consorten.. begon ADO eigenlijk juist een sympathiek clubje te vinden, maar dit geeft wel weer een dikke vette smet op die club en overwinning van ze 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach gut, was je ook zo teleurgesteld in Vertongen vorig jaar?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Jemig, een dode bij rellen tussen San Lorenzo en Velez Sarsfeld. Keeper werd geraakt door vuurwerk door Velez publiek gegooid, SL supporters pikken dit niet en proberen het veld op te komen. 1 supporter omgekomen.
Toch bizarre foto's(televisie, cirkelzaag, wtf) dit:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(embed)
Ach wat moet je hier nog over zeggen, het is tuig, niet gehinderd door enig denkvermogen.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ja, maar hoe krijg je ook in godsnaam een televisie en een cirkelzaag het stadion in. Alhoewel, daar hebben ze vaak entrada's. Dat houdt in dat alles en iedereen al in het stadion is en vervolgens komt daarna pas de hele band met de tientallen trommels en trompetten het stadion in, samen met allemaal vlaggen en lange doeken over de koppen heen. Geeft vaak wel mooie taferelen, alleen zo onveilig als wat lijkt me. Volgens mij worden die niet eens op een kaartje gecontroleerd in Argentinie.
Las ook dat het uitpubliek eigenlijk verboden was bij deze wedstrijd(beladen derby), maar dat op verzoek van de voorzitters vd clubs toch wel uitpubliek werd toegelaten. Nou, ze hebben het geweten daar.
De passie in vele landen waaronder Argentinie is erg mooi, maar dit is wel de extreme keerzijde.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ach gut, was je ook zo teleurgesteld in Vertongen vorig jaar?
Heeft die ook pro-holocaust teksten staan schreeuwen dan?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die Hagenees tocjh ook niet, dat ging over jou.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Speciaal voor Nomak:
"Ruud Vormer wil naar Feyenoord"
Ruud Vormer is niet van plan om zijn tot 2012 doorlopende contract bij Roda Jc Kerkrade te verlengen. De middenvelder is ambitieus en wil volgend jaar graag naar een topclub: het liefst naar Feyenoord. Daar wordt Martin van Geel, momenteel nog directeur bij Roda, na dit seizoen verantwoordelijk voor het technische beleid.
Van Geel gaf eerder aan dat hij geen transfervrije spelers mee zou nemen naar Rotterdam en doelde daarmee op onder meer Pa-Modou Kah en Anouar Hadouir. Vormer is in de zomer echter niet transfervrij: zijn contract in Limburg loopt na dit seizoen nog een jaar door. Volgens Voetbal International wil de middenvelder hierna de overstap naar Feyenoord maken.
De 22-jarige Vormer debuteerde in het seizoen 2006/07 in het shirt van Az in het betaalde voetbal en bleef twee jaar in Alkmaar, voordat hij naar Limburg verhuisde. Bij Roda werd de middenvelder direct een vaste waarde en na bijna drie seizoenen staat de teller op 89 competitiewedstrijden. Daarin wist de defensief ingestelde Vormer tweemaal te scoren
---
Hij wil zelf. Logisch natuurlijk. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een voetballiefhebber dus
. Zou ook wel een aanwinst zijn.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Yep. Kan Meeuwis weer weg (mocht Vormer komen). Of Fer zal wel verkocht worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.