- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Vanaf volgend seizoen dus niet meer
Verder veel mooie woorden, maar schromelijk overdreven door jou, alsof het NEC stadion vol bastards zit.
.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Gedoe over trommels en mensen die het stadion uitgeschopt worden, lekker overdreven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onzin: reactie van vorig jaar uit het Feyenoord netwerk:
(...)
Bij Twente moeten we HOE DAN OOK verliezen. De neuzen mogen geen kampioen worden. Die derde ster blijft voor eeuwig onder aan hun rug zitten ipv op hun shirt.
Is dit niet enigzins triest? Dus je ziet je eigen club liever afgaan dan dat Ajax een kans maakt op het kampioenschap. Niet echt verwennerij voor een Feyenoorder die altijd achter z'n club staat,en hoopt op één voorronde minder in de EL. Mocht Feyenoord daar dan stranden, dan zou je wensen dat Ajax kampioen was dankzij Feyenoord! Of is het zelfs zo dat je bereidt bent te stranden in de voorronde EL, zolang Amsterdam maar geen 3e ster behaald? .
Ze liepen risico een extra voorronde te moeten spelen in de EL. Uiteindelijk zijn ze daar aan ontsnapt, maar lachwekkend als dat het toen was sneuvelden ze een ronde later alsnog tegen het altijd lastige Genk!
Ach, alsof zo'n extra voorronde een ramp zou zijn.... Zoals je zelf al aangaf, die hele EL league hebben ze nu ook niet gehaald. Verder is het natuurlijk een beetje en triest bericht van een idioot, hij wordt er ook op datzelfde forum op aangesproken......
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Gedoe over trommels en mensen die het stadion uitgeschopt worden, lekker overdreven.
Niet echt, dat was letterlijk zo, stond er nota bene met mn neus bovenop..
En reken maar dat mensen met een trommel of zo zeker niet gewaardeerd worden.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
21/03/2011 13:01
De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een onderzoek gestart naar Lex Immers. De middenvelder van ADO Den Haag misdroeg zich na afloop van het duel met Ajax (3-2). In het supportershome van de club zong hij haatdragende liederen over de Amsterdammers.
Samen met coach John van den Brom en Charlton Vicento klom de ADO-middenvelder op een tafel waar ze uitgebreid toegezongen werden door de eigen aanhang. Nadat de oefenmeester was vertrokken, bleef Immers staan. Hij was vervolgens de gangmaker van enkele liedjes met een pittige antisemitische tekst.
Diverse filmpjes, gemaakt met mobiele telefoons door ADO-fans, doken maandagochtend her en der op internet op. Ajacied Jan Vertonghen beledigde vorig seizoen na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord de opponent uit Rotterdam met beledigende teksten. De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach, alsof zo'n extra voorronde een ramp zou zijn.... Zoals je zelf al aangaf, die hele EL league hebben ze nu ook niet gehaald. Verder is het natuurlijk een beetje en triest bericht van een idioot, hij wordt er ook op datzelfde forum op aangesproken......
Dat is achteraf makkelijk praten Reinbo. Noteer bij deze maar alvast: mochten de rollen ooit omgedraaid zijn dan eis ik niets minder dan een overwinning van Ajax.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Antisemitisch.
.
Ze hebben bij ADO de Bear Jew nog niet ontmoet denk ik 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Dat is achteraf makkelijk praten Reinbo. Noteer bij deze maar alvast: mochten de rollen ooit omgedraaid zijn dan eis ik niets minder dan een overwinning van Ajax.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Bij ons hebben de zogeheten Fanatics volgens mij ook een trommel. Ik heb er zelf helemaal niks mee, met die trommels noch met hun huisvlijt in de vorm van banners, maar ze hebben tegenwoordig hun eigen vak, dus ik vind het prima, heb er geen last van. Rep_robert, wij moeten dan wel gezamenlijke kennissen hebben als je veel mensen op Noord kent. Als FC Groningen naar een Oostblok-land moet dat enigzins te bereizen is, dan zal ik dat zeker niet uitsluiten. Door een eigen blunder in mijn planning ben ik destijds niet mee naar Belgrado geweest, maar 'normaal gesproken' zou ik daar zeker naar toe zijn gegaan. Gelukkig kreeg ik in Florence een prachtige herkansing en die heb ik toen ook met beide handen aangepakt. En zoiets wil ik zo in september wel weer eens.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Misschien krijgen we wel een wedstrijdpremie van Psv cadeau bij winst 
Nee, laat Ajax maar fijn winnen dan. Het voelt kut, maar ik ben geen supporter van Ajax om m'n club bewust te zien verliezen.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Bij ons hebben de zogeheten Fanatics volgens mij ook een trommel. Ik heb er zelf helemaal niks mee, met die trommels noch met hun huisvlijt in de vorm van banners, maar ze hebben tegenwoordig hun eigen vak, dus ik vind het prima, heb er geen last van. Rep_robert, wij moeten dan wel gezamenlijke kennissen hebben als je veel mensen op Noord kent. Als FC Groningen naar een Oostblok-land moet dat enigzins te bereizen is, dan zal ik dat zeker niet uitsluiten. Door een eigen blunder in mijn planning ben ik destijds niet mee naar Belgrado geweest, maar 'normaal gesproken' zou ik daar zeker naar toe zijn gegaan. Gelukkig kreeg ik in Florence een prachtige herkansing en die heb ik toen ook met beide handen aangepakt. En zoiets wil ik zo in september wel weer eens.
Mwoah, weet niet of die vrienden in dezelfde leeftijdscategorie passen he
Staan alsnog natuurlijk wel 2000(?) man op die tribune.
Belgrado kan opzich wel, maar ergens naar Oekraïne of zo, zie je zoiets wel zitten?
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nou ja. Ik heb ook gewoon een vrouw en als ik die vertel dat ik even een eurootje of duizend opzij zet om een paar dagen naar Wladivodstok te reizen voor een voetbalwedstrijd, dan vrees ik dat ik een groot relationeel probleem heb ik als ik dat echt door zou zetten. Er zit dus wel een zeker limiet aan wat ik wil en kan. Nog los van de praktische problemen die reizen naar zo'n land met zich mee brengt, zoals het op tijd regelen van een visum. En oo ja, ik ben ook nog maar 31 hoor, dus zo heel veel verschillen wij ook weer niet in leeftijd, groentje_robert
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Oost Europa vind ik ook om andere redenen niet zo tof, zie je maar weer aan die Twente lui die daar eventjes moeiteloos met boksbeugels te lijf zijn gegaan...
Dat gebeurde onze supporters ook al in Boekarest en Belgrado.
Idioten heb je overal, maar daar worden ze lang niet zo goed gemonitord en afgeschermd door de politie. Geen zin in.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Schandalig!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Psv supporters: de wedstrijd van het jaar!
Over twee weken in Enschede is de wedstrijd van het jaar.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Toch sneu nieuws voor onze Nigel slachtoffer
21/03/2011 16:06
Het seizoen van Stuart Holden zit erop. De Amerikaanse international van Bolton Wanderers werd opnieuw het slachtoffer van een schofterige tackle. Was in maart 2010 tijdens de vriendschappelijke interland Nederland-Amerika Nigel de Jong nog de dader, dit keer was Johnny Evans van Manchester United de boosdoener.
Tijdens het onderlinge duel (1-0 winst voor United) plantte Evans zijn noppen in de knie van Holden. Het gevolg: een gapende wond bij de Amerikaan. In het ziekenhuis moesten er 26 hechtingen aan te pas komen om de wond te dichten. Evans, die volledig terecht met rood naar de kleedkamer werd gestuurd, zorgde zo voor een vroegtijdig einde van het seizoen voor Holden.
De Amerikaan is zes maanden uit de roulatie, waardoor hij zich op volgend seizoen kan richten. Ook de halve finale van de FA Cup tegen Stoke City gaat aan de neus van de ongelukkige middenvelder voorbij.
Inmiddels ontving de 25-jarige Amerikaan al wel de excuses van Evans, liet hij via Twitter weten. 'Ik heb net een oprecht telefoontje gehad van Johhny Evans, die mij een voorspoedig herstel wenste. Hij vertelde me dat het geen opzet was, maar slechts een ongelukkige samenloop van omstandigheden.'
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3313 stemmen
En daarna hopelijk elke wedstrijd tot het einde van het seizoen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow, 26 hechtingen is geen sneetje meer, maar een gapende wond. Zijn hier ook beelden van?
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat heeft die Ferguson nu voor telefoon vast? 
Tackle: ongelukkig. Had net zo goed het been van Evans kunnen zijn.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Wat heeft die Ferguson nu voor telefoon vast? 
Tackle: ongelukkig. Had net zo goed het been van Evans kunnen zijn.
Klopt, gaan er allebei wat ongelukkig in. Wel sneu voor Holden, die vorig jaar ookal een harde tackle moest verwerken, wat hem een gebroken been opleverde.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3634 stemmen
Oost Europa vind ik ook om andere redenen niet zo tof, zie je maar weer aan die Twente lui die daar eventjes moeiteloos met boksbeugels te lijf zijn gegaan...
Dat gebeurde onze supporters ook al in Boekarest en Belgrado.
Idioten heb je overal, maar daar worden ze lang niet zo goed gemonitord en afgeschermd door de politie. Geen zin in.
Mwah. In Marseille werd een Twente fan met een bijl voor de kop geslagen. En ik hoorde van een kameraad die bij PSG - Twente was geweest dat ze op weg naar het stadion door de Algerijnse wijk moesten en dat er lui bloempotten en stenen van 12 hoog naar beneden zaten te gooien.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ja, Marseille is ook een lekkere relstad. Ajax hooligans hebben daar ook nog met ze gereld toen ik er was. Gelukkig zelf niks van gemerkt, heb een hele chille dag gehad in Marseille.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Heerlijk deze ruzie tussen Genee en Derksen 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Zooo, deze langere tekst van Immers is wel dieptriest zeg. Jodenkrantje 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die jakhals meot echt z'n mond houden, vieze drogreden. Zoiets walgelijks goedpraten 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Over die context ben ik het misschien eens, maar dat het zwaar ongepast is ben ik het wel mee eens. Vergeet de ziektes ook niet he. ****** Ajacieden kwam er ook nog een keer doorheen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3634 stemmen
Hij heeft wel een klein beetje gelijk. Het heeft geen betrekking op de oorlog, maar op Ajax. Dat het compleet fout klinkt en overkomt vind ik ook en vind dat er ook een zware schorsing op mag staan, maar misschien moeten jullie Ajacieden zelf ook eens ophouden met Joduh, Joduh te zingen. Want je werkt wel bepaalde dingen in de hand daarmee. Kan me nog een reusachtige Palestijnse vlag in Vak P herinneren.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ja dat hoor je wel vaker. Maar hij ziet het niet van 2 kanten, er zijn nou eenmaal héél veel mensen die het wél linken. Dat hij het met z'n domme kop niet meteen doet, is dan jammer, maar je kunt het niet goedpraten omdat je het anders bedoelt (hoe waar dat ook mag wezen).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.