- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
We zingen hoempa hoempa hoempa tetetete vind ik nog beschamender hoor. Wist niet dat zij ook zo carnavaleske waren.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Vorig jaar ook al gedoe daar: 'ADO-spelers scholden Ajacieden uit' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het doet me als Ajacied deugd om te zien dat altijd alles om Ajax draait.
Ik verwacht trouwens een schorsing voor Immers, net als Vertonghen vorig jaar.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Maar aan de andere kant kan ik dit ook wel waarderen tot op een zekere hoogte. Die spelers geven tenminste alles voor hun club en voelen zich ook met de club verbonden. De enige Ajacieden die ik altijd in het supportershome zie zijn de buitenlanders(types als Suarez) die weten hoe het is om een supporter te zijn, gezien hun cultuur. Voor de rest zag ik eigenlijk alleen Johnny Heitinga en Bobby Haarms in het home, dat zijn de echten.
Ondanks dat het dom is(hele niveau bij ADO was gisteren beneden alle niveaus, origineel hoor..pizza grappen
) zit er PASSIE in en dat zegt eigenlijk genoeg over het verschil gisteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hier ook. Bovendien hoort die haat ook wel een beetje. Ook al was dit was excessief, die vijandigheid mag van mij wel terug komen. Feyenoorders en Ajacieden komen tegenwoordig vrolijk bij elkaar op de koffie. Wat bezield je in hemelsnaam.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Ik blijf me altijd verbazen hoe je meer lol / plezier / voldoening / geluk kunt halen uit het 'leed' van een andere club, dan het goed presteren van je eigen club. Natuurlijk hoort het er een beetje bij (op een leuke, sportieve manier), maar tegenwoordig slaat het allemaal een beetje door.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
We zingen hoempa hoempa hoempa tetetete vind ik nog beschamender hoor. Wist niet dat zij ook zo carnavaleske waren.
Haha, was maar een geintje man van dat Lexie. De rest kon niet nee.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
AD:
ADO-fans bezorgden vijftig pizza's bij Jeroen Verhoeven'
© reuters
AMSTERDAM - Jeroen Verhoeven werd gisteren in Den Haag voortdurend verbaal op de hak genomen. Elke keer als de fors gebouwde Ajax-doelman de bal beroerde klonk het 'pizza' uit vele Haagse kelen. Het gerucht ging zelfs dat ADO-fans vijftig pizza's bij de keeper zouden hebben laten bezorgen.
Sinds de Beer uit Bussum de geblesseerde Maarten Stekelenburg vervangt, ligt hij 'onder vuur'. Ook de ADO-fans bestookten de doelman. ,,Ik kan er wel van genieten, het beïnvloedt mijn spel niet," zei Verhoeven.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik blijf me altijd verbazen hoe je meer lol / plezier / voldoening / geluk kunt halen uit het 'leed' van een andere club, dan het goed presteren van je eigen club. Natuurlijk hoort het er een beetje bij (op een leuke, sportieve manier), maar tegenwoordig slaat het allemaal een beetje door.
Volgens mij valt dat wel mee, hoor.
ADO won van Ajax hè. Dus voor hun waren het twee ooievaars in één klap.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het doet me als Ajacied deugd om te zien dat altijd alles om Ajax draait.
.
Altijd wanneer Ajax uit moet hoor je:
Utrecht supporters: de wedstrijd van het jaar!
Feyenoord supporters: de wedstrijd van het jaar!
Psv supporters: de wedstrijd van het jaar!
Ado supporters: de wedstrijd van het jaar!
Az supporters: de wedstrijd van het jaar!
Ajax supporters: wedstrijd van de week.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
De media doet ook net alsof er voor het eerst pizza werd gezongen gisteren he
Debiel zooitje daarzo bij die kranten in het westen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als andere clubs niet meer over Ajax praten moeten we ons pas zorgen gaan maken. 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Valt behoorlijk op inderdaad.
Altijd wanneer Ajax uit moet hoor je:
Utrecht supporters: de wedstrijd van het jaar!
Feyenoord supporters: de wedstrijd van het jaar!
Psv supporters: de wedstrijd van het jaar!
Ado supporters: de wedstrijd van het jaar!
Az supporters: de wedstrijd van het jaar!
Ajax supporters: wedstrijd van de week.
Groningen: wedstrijd van het jaar
Heerenveen: wedstrijd van het jaar
VVV: wedstrijd van het jaar
Roda: wedstrijd van het jaar
etc. etc. etc. Waar niet eigenlijk 
Er was voor mij maar 1 wedstrijd vh jaar in de ArenA en dat was Feyenoord thuis. Helaas voelt dat ook niet meer zo aan sinds de uitsupporters zijn verbannen. PSV en Twente kan me geen fuck interesseren eigenlijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van de Brom ook die staat te springen op 'Wie niet springt die is een jood'. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De media doet ook net alsof er voor het eerst pizza werd gezongen gisteren he
Debiel zooitje daarzo bij die kranten in het westen.
Ging me dan ook om de 50 pizza's. Als dat gerucht waar is is het natuurlijk wel grappig.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Geldverspilling voor mij
Een restaurantje heeft wel een goeie omzet gedraaid. Alhoewel, ADO kennende zullen het wel van die Euroshopper margarita pizza's zijn geweest 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij Telesport ontkent Verhoeven ook dat hij pizza's heeft ontvangen en daar gaat het om 16 pizza's haha. Ach ja, was leuker geweest als ze het echt hadden gedaan. Gisteren keepte hij overigens wel aardig, maar als je als Ajax zijnde elke keer na een gelijkmaker weer achteruit gaat leunen weet je dat het een keer fout moet gaan. Ik heb me in ieder geval kapot geërgerd. Eriksen was trouwens weer uitstekend, schitterende speler.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ach ja, ik heb er gewoon niks meer mee. 3 jaar geleden bij Volendam was het leuk om hem toe te zingen en nog redelijk vers/origineel. Om daar nu nog is mee te komen en dan origineel denken te zijn is gewoon sneu. Ook die pizza actie is erg laag, verzin dan op z'n minst iets ludieks ipv iets wat al 100 000x is gezongen. Verhoeven zegt ook al dat ie er geen last meer van heeft, logisch als dit al 5 jaar gebeurt 
Voor de rest was Eriksen gisteren wel een spaarzaam hoogtepuntje ja! Ozbiliz speelde ook prima, speelde wel vaak zijn mannetje uit. Al had hij wel vaak een dubbele dekking door het verdedigende ADO.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
. Helaas voelt dat ook niet meer zo aan sinds de uitsupporters zijn verbannen.
.
Dat komt binnenkort toch ook tot een eind dacht ik?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Immers zal geschorst moeten worden, de lijpo.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
@Materny
seizoen 2008/2009, volgens mij gingen ze aan het einde van dit seizoen evalueren. Geen idee wat er te evalueren valt eigenlijk. Aangezien er moeilijk incidenten kunnen gebeuren als er geen uitsupporters zijn. In feite kan een evaluatie in dit geval alleen positief uitpakken. Elke andere beslissing is dikke bullshit. Maar die burgemeesters zijn hier wel blij mee. Die zullen wel iets creatiefs verzinnen om het uitsupportersverbod langer te laten gelden. Aangezien de aanleiding van het verbod ook een pure provocatie van de ME was.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
ADO won van Ajax hè. Dus voor hun waren het twee ooievaars in één klap.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Tsjah, ik kan er wel mee leven inmiddels. Zij voeden mijn liefde voor Ajax. Hoe groter de haat van anderen, hoe superieurder/beter ik me eigenlijk voel. Want dat is gewoon niveauloos bij elke club en ik ben blij dat wij ons nog op een waardige manier gedragen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Om over Psv in Glasgow maar te zwijgen 
Er zijn maar weinig supporters die neutraal kunnen blijven m.b.t Ajax. Of je bent voor, of tegen. Persoonlijk mogen Psv en Feyenoord van mij ieder weekend verliezen, de rest kan me geen ruk schelen. Njah; Twente dan ook, maar puur uit concurrentieperspectief bekeken. Ik vind Twente een hele aangename club namelijk.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Groningen: wedstrijd van het jaar.
Hoho, don't flatter yourself. Bij ons is -zeker bij de wat oudere garde- Twente dé wedstrijd van het jaar. Daarna pas komen Ajax en [edit mod: Heerenveen]. Ik hoopte vorig jaar bij de laatste wedstrijd ook dat Ajax de titel pakte bijvoorbeeld. En ik weet dat erg veel FC Groningen-supporters dat ook hoopten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
@Materny
seizoen 2008/2009, volgens mij gingen ze aan het einde van dit seizoen evalueren. Geen idee wat er te evalueren valt eigenlijk. Aangezien er moeilijk incidenten kunnen gebeuren als er geen uitsupporters zijn. In feite kan een evaluatie in dit geval alleen positief uitpakken. Elke andere beslissing is dikke bullshit. Maar die burgemeesters zijn hier wel blij mee. Die zullen wel iets creatiefs verzinnen om het uitsupportersverbod langer te laten gelden. Aangezien de aanleiding van het verbod ook een pure provocatie van de ME was.
In de tijd van bezuiningen.......
Als de optie er is om het verbod door te trekken zullen ze dat ook zeker doen ben ik bang.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, beetje afwisseling kan geen kwaad.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Hoho, don't flatter yourself. Bij ons is -zeker bij de wat oudere garde- Twente dé wedstrijd van het jaar. Daarna pas komen Ajax en Hoerenveen. Ik hoopte vorig jaar bij de laatste wedstrijd ook dat Ajax de titel pakte bijvoorbeeld. En ik weet dat erg veel FC Groningen-supporters dat ook hoopten.
Alleen bij de oudere garde ja, vanwege wat probleempjes met rellen in de jaren 80. Voor de rest vind ik het maar meeloop gedrag, want ik ken dus veel mensen op Noord en kan het prima met ze vinden. Het is gewoon een vooroordeel waar mensen op belusten. Ook de Ajax haat bij velen is nep en vooral aangepraat door mensen. Een echte reden kunnen mensen niet eens geven 
Toch zie ik met Grunn en Twente ook helemaal niks meer tegenwoordig, slecht gevulde uitvakken en eigenlijk bijna altjd een slecht resultaat voor Grunn.
Heerenveen stelt geen fuck voor, dat zijn in principe vrij vervoer wedstrijdjes. Dat vind ik echt gemaakte/artificiële haat.
Helemaal niets in Amsterdam golfde overigens ook door de Euroborg heen, dus denk dat je toch verkeerd zit.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik hoorde gisteren in Kerkrade zelfs 'Helemaal niets in Amsterdam', in plaats van de eigen club te supporteren ...
Schandalig!
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
In de tijd van bezuiningen.......
Als de optie er is om het verbod door te trekken zullen ze dat ook zeker doen ben ik bang.
Ze maken het zelf zo duur als dat ze zelf willen. Toegegeven, bij de Klassieker is er iets meer nodig hoogstwaarschijnlijk. Maar de kans op rellen is gewoon nihil, weet niet of je wel is de Feyenoord treinen hebt opgewacht? Die zitten achter een hek, met nog een gracht ertussen en nog allemaal barricade hekwerken voor het uitvak. Daarnaast is de afstand dan ook nog is een metertje of 60. Begrijp die 20 paarden op een rij dan ook nooit. Zet 4 ME busjes naast elkaar en je komt er ook niet langs.
Daarnaast zie ik echt teveel ME rondlopen bij nietszeggende potjes waar geen reet gebeurt. Tienduizenden mensen elke wedstrijd en er gebeurt nooit iets. Kan je ze beter op die Dance feesten neerzetten waar iedereen er op los snuift en zo.
Het zijn altijd die zogenaamde hooligans die het doen, terwijl elk gemiddelde dance feest 5x zoveel arrestanten oplevert dan met een Klassieker. Pure politieke propaganda allemaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.