• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.165 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heel goed weekend voor Inter. Zelf winnen en concurrent Milan zien verliezen waardoor onze achterstand nog slechts twee punten bedraagt.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

rep_robert schreef:

Kijk je zegt al Ajax, dat is al een stuk volwassener Weet je wat het is, je zit gewoon op een publiekelijk forum waarbij iedereen kan meelezen. Lid of geen lid. Het wordt altijd beschaafd gehouden op MovieMeter. Wat moeten mensen die ook is een kijkje op het forum wel niet denken als ze al die termen als neuzen, ziektes, 020, 010, joden en dergelijke voorbij zien komen? Dat is het punt, het is voor iedereen toegankelijk. Dus hoor je je netjes en volwassen te gedragen, dus geen denigrerende bijnamen en dergelijke en iedereen gewoon met evenveel respect behandelen. Wij kunnen het hier namelijk ook prima met de Feyenoorders vinden, uiteindelijk zijn we toch allemaal maar hetzelfde

En hier laat ik het bij.

Was jij niet die gast die een paar weken geleden aangaf dat hij zijn kind niet accepteerde als hij voor Feyenoord zou zijn? Hoe noemde je het ook alweer, oh ja wacht je noemde het een ziekte

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

speranza schreef:

Heel goed weekend voor Inter. Zelf winnen en concurrent Milan zien verliezen waardoor onze achterstand nog slechts twee punten bedraagt.

Zit Inter nog in de beker in Italië?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar zitten ze ook nog in.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Was jij niet die gast die een paar weken geleden aangaf dat hij zijn kind niet accepteerde als hij voor Feyenoord zou zijn? Hoe noemde je het ook alweer, oh ja wacht je noemde het een ziekte

Je moet het wel in de context kunnen plaatsen natuurlijk he. Als je hier vanaf minuut 1 scheldend binnen komt lopen is natuurlijk wel iets anders. Vaak genoeg sneertjes uit zitten delen, moet verder wel kunnen lijkt me. Alleen doe het wel als je de mensen ook een beetje kent en als je weet tegen wie je het zegt.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

speranza schreef:

Daar zitten ze ook nog in.

Oke.

Ik moet toegeven dat ik aan het begin van het seizoen dacht, toen ze nog in hun post-WK depressie zaten, dat het niks zou worden met Inter dit seizoen, maar ze hebben zowaar nog kans op de triple. Kampioen zie ik ze wel weer worden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop vooral dat ze heel ver in de CL weten te komen. Opnieuw winnen lijkt een mission impossible maar het is sinds de invoering van de CL nog geen enkele club gelukt die titel te prolongeren. Maar als ze dit seizoen de halve finale of wellicht zelfs de finale weten te bereiken hebben ze bewezen binnen de Europese top geen ééndagsvlieg te zijn.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je moet het wel in de context kunnen plaatsen natuurlijk he. Als je hier vanaf minuut 1 scheldend binnen komt lopen is natuurlijk wel iets anders. Vaak genoeg sneertjes uit zitten delen, moet verder wel kunnen lijkt me. Alleen doe het wel als je de mensen ook een beetje kent en als je weet tegen wie je het zegt.

Ik vond het apart dat je dat een paar weken geleden dat zei en nu opeens een andere mening hebt, komt een beetje schijnheilig en nep over.

Ik had van de wedstrijd van Feyenoord gister veel meer verwacht, Roda scoorde goed op de juiste momenten en dat vond ik wel jammer. 1e helft was Feyenoord beter en toch scoort roda 2x. En dan gaat de hele 2e helft nergens meer over. Play-offs zijn nog niet uit zicht maar het wordt wel met de week lastiger als we straks tegen Utrecht moeten zul je deze moeten winnen.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

otherfool over Barca - Inter .

So true.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Wat vinden de mensen, die Mario Been telkens aanpakten - omdat hij zijn spelers publiekelijk afviel - eigenlijk van Frank de Boer?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Frank bevestigde nogmaals wat heel voetbalkijkend Nederland gistermiddag al lang en breed gezien had. Kinderlijke fouten en gebrek aan concentratie. Dan heb je inderdaad te maken met kinderen. Niks mis mee om eens goed de waarheid te zeggen.

Ieder ander antwoord in een intervieuw zou niks minder dan een leugen zijn.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Bij Ajax is het echt een mentaliteitskwestie, je weet dat ze beter kunnen en je ziet dat ze maar wat lopen te klooien op zo'n veld. Overigens ging het bij Been toch meer om zijn standaard zinnetjes die hij elke week maar weer uitbralt?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Het was een opmerking van een onervaren trainer. Nooit zeggen en zeker niet in deze fase van de competitie. Het was niet de eerste keer dat hij iets dergelijks zegt en ook omtrent El Hamdaoui is hij niet helemaal okselfris gebleken.

@ Rep: nee, een hoop users hier, voor Quido dacht ik, vonden het blamerend dat Been zoiets dergelijks in de media verkondigde. Inzake de Cler ging Been nog wel wat verder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als trainer moet je je spelers ook kunnen schofferen zonder dat ze zich gekrenkt voelen, of zelfvertrouwen verliezen. Het voetbal is wel aan het vermieteren (is dit een woord? ). Je kan tegenwoordig niets meer zeggen of een speler krijgt een meltdown. Mieten.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Nicolage Rico schreef:

@ Rep: nee, een hoop users hier, voor Quido dacht ik, vonden het blamerend dat Been zoiets dergelijks in de media verkondigde. Inzake de Cler ging Been nog wel wat verder.

Been had het over heel andere zaken en had herhaaldelijk via de media 'ruzie' met een enkele speler persoonlijk. De Boer kaart hier gewoon een al jaren durend collectief probleem van Ajax aan, eindelijk.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Is ook zo. Vandaar ook overdreven dat "iedereen" er destijds over viel met Been.

Anderzijds: je bent tegenwoordig veel meer dan trainer alleen. Je bent het uithangbord van je club. Het zijn gewoon reacties vanuit bepaalde emoties. Die moet je wel onder controle kunnen houden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bovendien had Tim ook gelijk dat het bij hem 'aardig' ging .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Been had het over heel andere zaken en had herhaaldelijk via de media 'ruzie' met een enkele speler persoonlijk. De Boer kaart hier gewoon een al jaren durend probleem van Ajax aan, eindelijk.

Hoelang is de Boer al bezig?

Ik noteer vast 1 speler: El Hamdaoui.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik noteer vast 1 speler: El Hamdaoui.

Is toch een heel andere situatie? Hij heeft hem buiten de selectie gezet en zich er verder niet veel over uitgelaten (in ieder geval geen (overdreven) persoonlijke beledigingen geuit), enkel dat er nog een gesprek komt met de intentie met elkaar door te gaan. Ook niet in het heetst van de strijd na een wedstrijd, maar gewoon een dag later. Zonder rood hoofd en overslaande stem, bij wijze van.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ging meer over de ruzies. Jij haalde ook ruzies aan bij Mario Been die helemaal niet in de media uitgesproken werden. En in de kwestie El Ham / de Boer heb ik ook het één en ander voorbij zien komen.

Het is gewoon niet slim om je team een stel kinderen te noemen. Dat mag wel wat subtieler.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

En het blijkt toch geen incident geweest te zijn want daar waar ik het al een oerdomme en trieste actie van Van der Vaart vond om tijdens wedstrijd tegen AC Milan het kleedlokaal op te zoeken nadat hij gewisseld werd deed hij afgelopen week gewoon vrolijk weer.

Verschil met toen. Nu is ook Harry Redknapp boos.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Toch bizar hoe VdV zo'n "basiswissel" is. Altijd 70 minuten spelen en dan er weer afgehaald worden. Kan zijn frustratie wel begrijpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Vooral dat PSV/Carnavals nummer aan het einde haha. Domme actie, geef hem maar drie duels aangezien Jan ook zoveel kreeg(al spotte Jan niet met ziektes )

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mag idd een paar wedstrijden op de tribune over zijn jachtaspiraties gaan nadenken.....

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

John vd Brom ook lekker volwassen met zijn 020. Hij heeft zelf nota bene ook voor Ajax gespeeld en zelfs coach geweest van de Ajax jeugd ergens rond 2005

Die chick met dr tieten is wel geil hoor. HAAGSUHHH TIETUHH

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Niet slim van Immers, vind het zowiezo een mafkees.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Vooral dat "We love you, Lexie, we do" dat kan echt niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.