• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.142 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wie noemt zichzelf hier een jood? Je bent niet in het stadion..

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ook een Ajacied die te snel op zijn teentjes is getrapt. Jammer, want het is onterecht.

(quote)
Onzin! Utrecht ook verloren, daar heb je je meervoud. Moet het verdomme altijd over Ajax gaan? Ik heb al zo vaak gezegd dat ik geen hekel aan Ajax heb.

Ploegen waar ik absoluut niets van moet hebben zijn AZ, Utrecht en Groningen. De rest heb ik amper problemen mee. VVV moet ik ook niets van hebben maar dat is geen bedreiging voor ons.

Ajax heb ik niets mee, ben niet voor en niet tegen. Al zie ik dit Ajax liever geen kampioen worden.

Maar die clubs die jij opnoemt hebben nooit hoeven te presteren. Zijn gewoon modale provincieclubs, hoe kan je het dan faalclubs noemen? Ajax en Feyenoord horen normaal gesproken voor de prijzen te spelen, dus het lijkt me wel duidelijk waar je op doelde. Niet dat ik me aangevallen voel hoor, want we falen gewoon ook keihard. Nouja, de spelers falen. Gelukkig blijft mn clubbie mooi

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Tonypulp schreef:

Wie noemt zichzelf hier een jood? Je bent niet in het stadion..

Niemand, maar Ajacieden over het algemeen noemen zich joden. En andere Ajacieden hoor je er niet op zeiken. Maar als de tegenpartij neuzen zegt, is er gelijk gezeik.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Kap er nou is mee. Het enige wat je doet is maar wijzen naar Ajax. 'Maar zij doen dit. Maar zij doen dat. Maar jullie doen zus en jullie doen zo'

Gedraag je is als een volwassen vent i.p.v. dat kinderachtige gedoe.

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]

De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

'De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken'

Lol, omdat ik kritiek heb op Ajax? Is dit een Ajax forum? Nee. Dan mag ik toch zeggen wat ik vind. En jullie eens ophouden met dat gezeik. Jullie analyseren mijn hele post na om een discussie te zoeken. Als ik neuzen zeg krijg ik reacties, als ik 020 zeg krijg ik gelijk reacties. Jullie moeten niet overal een probleem van maken. Tuurlijk vind ik het leuk dat Ajax verloren heb en daarover wat te zeggen. Kom op iedereen is volwassen dan mogen jullie ook wat makkelijker zijn en niet overal een probleem van maken. En jullie vinden het maar al te leuk om te discuseren.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Kijk je zegt al Ajax, dat is al een stuk volwassener Weet je wat het is, je zit gewoon op een publiekelijk forum waarbij iedereen kan meelezen. Lid of geen lid. Het wordt altijd beschaafd gehouden op MovieMeter. Wat moeten mensen die ook is een kijkje op het forum wel niet denken als ze al die termen als neuzen, ziektes, 020, 010, joden en dergelijke voorbij zien komen? Dat is het punt, het is voor iedereen toegankelijk. Dus hoor je je netjes en volwassen te gedragen, dus geen denigrerende bijnamen en dergelijke en iedereen gewoon met evenveel respect behandelen. Wij kunnen het hier namelijk ook prima met de Feyenoorders vinden, uiteindelijk zijn we toch allemaal maar hetzelfde

En hier laat ik het bij.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Prima reactie rep_robert ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ja, dat klopt wel. Maar het is soms om moe van te worden hier. Je geeft een mening dat andere niet bevalt, en krijgt gelijk alle Ajacieden over je heen. Ik zie het ook op voetbalzone. Ben daar gebannd, zouden jullie niks verbazen, maar ik lees wel eens als iemand iets zegt waar de Ajacieden niet mee eens zijn, dat gelijk alle Ajacieden erop duiken. Ik vind gewoon dat niet iedereen zo snel boos moet worden, maar een post waarmee die het niet mee eens is lekker te laten gaan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Verder natuurlijk weer kloteweekend dit

Maar als je voetbalt als een middenmoter, moet je niet verbaasd zijn als middenmoter in de ranglijst te eindigen. Een wedstrijd als ADO kun je tegenwoordig dus al als verlies incalculeren, hoe triest is dit zeg.. Ik denk dat De Boer het volgend jaar gewoon maar eens in de EL moet gaan proberen en met wat verstandige aan- maar ook verkopen kijken of er weer iets van een lopend elftal van te maken is. Nu is het echt drijfzand. Mooie overwinning van Roda btw

Knisper

• 13052 berichten
  • 1287 stemmen

Off-topic verwijderd.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Vooraf zei ik al dat ADO ging winnen. Niet om te provoceren maar vind Ajax matig.

Stekelenburg is top

vd Wiel: veel talent uit vorn

Vertonghen is redelijk

Aldewereld kan er niks van

Anita en Blind beiden drama

Zeeuw en Enoh zeer matig

Eriksen veel talent maar te wisselvsllig

De Jong goed

Ebecillio matig net als Suljemani

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Alderweireld kan prima verdedigen, alleen mensen vergeten soms dat dit pas zijn tweede seizoen als verdediger in Ajax 1 is. Ik kan het hem niet eens zo kwalijk nemen.

Eriksen is net zo'n gevalletje, al doet hij natuurlijk veel meer goed dan fout. Stekelenburg keepte niet dus die top kan je weghalen. Voor de rest afgaande op dit seizoen met je eens.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Chucky92 schreef:

Vooraf zei ik al dat ADO ging winnen. Niet om te provoceren maar vind Ajax matig.

Stekelenburg is top

vd Wiel: veel talent uit vorn

Vertonghen is redelijk

Aldewereld kan er niks van

Anita en Blind beiden drama

Zeeuw en Enoh zeer matig

Eriksen veel talent maar te wisselvsllig

De Jong goed

Ebecillio matig net als Suljemani

Stekelenburg is geblesseerd weet je nog? En ik vind het Vertonghen de laatste tijd juist goed, hij wint lekker veel duels is fel en scoort ook nog eens. Wat moet je nog meer doen als verdediger? Daarnaast heeft Ajax met PSV de minst gepasseerde defensie. Blind is idd een drama, Anita vind ik nog wat hebben. Anita is nog wat fel. Enoh kan je ook gerust drama noemen, net als De Zeeuw. Eriksen is inderdaad te wisselvallig tot nu toe, ik vind persoonlijk De Jong ook niet veel voorstellen als het er echt om gaat. Voor Ebecilio komt het allemaal te vroeg en Sulejmani lijkt het weer verleerd te zijn na 1,5 maand goed te spelen. Ik heb overigens liever Özbiliz dan Ebecilio. Misschien hebben we El Ham toch nog nodig...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nee Verhoeven stond op doel. Die 2e goal is zijn fout enja sorry maar ik vind Aldewereld niet goed. Ajax zou kunnen beginnen om een goede back en links buiten te halen. Hoop trouwens dat jullid Mertens nemen, overschatte speler die vorig seizoen en dit seizoen misschien 10 goede wedstrijden heeft gespeeld. Asare is beter

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Alderweireld doet het gewoon goed, hij is samen met Vertonghen het minst gepasseerd in de Eredivisie. Kan het nog beter dan? Ik ben het met je eens dat we een goede linksback moeten halen, aanvallend moeten we inderdaad ook nog wat versterkingen halen. Maar Mertens overschat? Ik vind Mertens jullie beste speler, er komt altijd dreiging vanuit en is bepalend op de belangrijke momenten. Alleen ik denk niet dat Ajax 7 miljoen voor hem gaat betalen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax heeft weinig tegendoelpunten omdat clubs vaak verdedigend tegen Ajax spelen. Maar je zag dit jaar tegen Utrecht, Utrecht valt aan en Ajax wordt achterin weggespeeld. Mertens levert heel veel ballen in, veel acties mislukken en is niet de man die belangrijk is voor een slecht draaiend Utrecht.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1287 stemmen

Opnieuw off-topic verwijderd.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Walgelijke betweter, die van 't hek.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Prima man, die Van 't Hek.

Ik ben een fan van Van Basten als trainer, maar dit is een beetje sneu.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Van Basten gaat nog dieper zakken dan Gullit. Wie had dat 20 jaar terug gedacht...

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Ik kijk gewoon darten, kan het niet over mijn hart krijgen om voetbal te volgen nu

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Jammer, Roda heeft denk ik niet geheel onverdiend gewonnen, maar Feyenoord had aardig wat kansen.

Ozbiliz vind ik overigens een talentvolle speler, die het nog ver kan gaan schoppen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

hoe kan je het dan faalclubs noemen?

Zoals ik al zei, ik kan het ook kankerhoerezonenclubs of iets dergelijks noemen, maar dat is niet de bedoeling. Ik wou me op een beleefde manier uitdrukken en dan was dit het eerste woord wat in me opkwam.

Beetje jammer dat er dan meteen een paar Ajacieden zich aangevallen voelen terwijl dat niet mijn bedoeling was. Maar als ik er wat over nadenk is het wel een ongelukkige woordkeuze want zoals je zelf al zegt, Ajax is de laatste jaren wel een echte faalclub als je het woord letterlijk neemt. Ze laten het steeds afweten op de belangrijke momenten. Ik begrijp dan wel dat een Ajacied zich geviseerd kan voelen, maar nogmaals ik doelde op het verlies van onze rechtstreekse concurrenten.

Wel heel bizar dat een Feyenoord supporter het een mooi voetbalweekend kan noemen terwijl ze zelf met 3-0 verliezen en daardoor weeral verder van de play-offs verwijderd zijn.

rep_robert schreef:

Niet dat ik me aangevallen voel

Neen, gelukkig zijn jij en een handvol anderen nog Ajacieden die normaal kunnen reageren.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Nomak schreef:

Zoals ik al zei, ik kan het ook kankerhoerezonenclubs of iets dergelijks noemen, maar dat is niet de bedoeling.

Dus dat vind je het eigenlijk wel?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

gizmo_o schreef:

Jammer, Roda heeft denk ik niet geheel onverdiend gewonnen, maar Feyenoord had aardig wat kansen.

Er kwamen aardig wat kansen voorbij inderdaad. Of in ieder geval grote mogelijkheden op grote kansen, waar ze slordig mee omgingen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dus dat vind je het eigenlijk wel?

Ook al zou ik het vinden, op die manier druk ik me niet uit. Niet op een forum en niet in het dagelijkse leven.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Bij Match of the Day zijn ze superlovend over Suarez.

'He always does the opposite of what is logic'

Mooie zin

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Dat Doordekken is echt een hilarisch programma. Jammer dat er geen hond naar schijnt te kijken (hoewel, letterlijk misschien wel).

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Klopt in zijn geval ook wel.. schitterend doelpunt overigens! Weer een beetje Maicon-achtig. Dat zou inderdaad wel eens een erg goed duo kunnen gaan worden met die Caroll.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Tsjah, wie heeft er dan ook Eredivisie Live Toen het altijd op vi.nl verscheen elke week keek ik het ook altijd. Toen werd het eredivisie live exclusive en ze staan pas zo laat op de site dat het dan niet meer actueel is altijd. Jammer..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.