• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.877 films
  • 12.626 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.742 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Haha, deze stond er onder bij Youtube:

(embed)

Geniaal, zit echt te lachen tijdens het kijken.

Iemand trouwens een idee hoe dat klassieke muziekje heet?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ok neem mn woorden terug.

vond Kah-mikaze leuker.

Kah-mikaze was dan ook bewust bedacht door mijn creatieve en zeer grappige geest

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zeg maar zo, als je bij Ajax mag spelen dan ben je toch wel een somebody

En hij is heel wat body.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah, hoeveel van die keepers zijn de onbetwiste nummer 1 van hun nationale elftal?

Akinfeev al jaren. Maarja, je kan moeilijk verwachten dat jongens als De Gea en Asenjo nu al de onbetwiste nummer 1 van hun land zijn. Dat zou Stekelenburg ook niet zijn als hij hun nationaliteit had.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

@Nomak je had het laats over twee Brazilianen, heb je wat beelden?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Precies maar toch zal ik hem steunen. Dus enig begrip voor A&L heb ik wel, alleen zoals zovaak komt er onzin uit maar geld voor de meeste hier incl. mijn persoontje.

Tja, ik hoop ook dat-ie er vanavond een paar uit de bovenhoek veegt maar dat is niet realistisch. Laten we hopen dat de Russen niet al te veel in de buurt van deze ultieme anti-held komen. Maar ik ben er bang voor...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Akinfeev al jaren. Maarja, je kan moeilijk verwachten dat jongens als De Gea en Asenjo nu al de onbetwiste nummer 1 van hun land zijn. Dat zou Stekelenburg ook niet zijn als hij hun nationaliteit had.

Die gasten zouden gewoon 2e en 3e keeper achter Stekelenburg zijn Nomakje.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

otherfool schreef:

Luister, het is echt niet erg om toe te geven dat de 3e keeper van Ajax misschien wat minder is dan de 1e van PSV, daar word je echt niet een mindere fan van hoor.

De essentie rondom AjaxLitmanen in één zin. En ook meteen de reden waarom met AjaxLitmanen over Ajax praten werkelijk nul zin heeft.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Tja, ik hoop ook dat-ie er vanavond een paar uit de bovenhoek veegt maar dat is niet realistisch. Laten we hopen dat de Russen niet al te veel in de buurt van deze ultieme anti-held komen. Maar ik ben er bang voor...

Een kratje HJ.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

En over vanavond. Twente is gewoon door dat gaat geen problemen opleveren.

Voor Ajax zou een vroege goal natuurlijk heel erg welkom zijn. Ik heb in ieder geval zo'n geval dat Ajax het vandaag nog gaat redden.

PSV tot slot. Heb ik mixed feelings over. Normaal gesproken is dit PSV beter dan dit Glasgow over twee potjes. Maar als Glasgow weer zo speelt als vorige week zie ik PSV er wederom niet zomaar doorkomen. En verdedigend geven we iedere week wel iets weg. Kortom ben er totaal niet gerust op.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Moet nog maar zien hoe Twente speelt, Zenith was toch echt twee klassen beter in Enschede. het is een godswonder dat Twente met 3-0 heeft gewonnen. Het is vooral zaak om niet al te snel een tegengoal te incasseren. Zelfde geldt andersom voor Ajax, die eigenlijk wel snel moet scoren.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Een kratje HJ.

Een family-bucket bij KFC lijkt me gepaster

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Tsjah, Stekelenburg is ook gewoon de vaste keeper van de vice wereldkampioen. Een team vol topspelers, alsof dit niks zegt over Stekelenburg.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Een family-bucket bij KFC lijkt me gepaster

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

De essentie rondom AjaxLitmanen in één zin. En ook meteen de reden waarom met AjaxLitmanen over Ajax praten werkelijk nul zin heeft.

Jij mag dat vinden. Ik zou het pas erg vinden als iemand wiens mening ik wel serieus neem dit zou beweren

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zou het pas erg vinden als iemand wiens mening ik wel serieus neem dit zou beweren

je vraagt er ook wel om hoor.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

@Nomak je had het laats over twee Brazilianen, heb je wat beelden?

Deze jongens:

Ganso:

Neymar:

Ongelooflijk wat een talent er bij Santos rondloopt. Schrijf het op, dit worden de nieuwe sterren op het WK 2014.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Die gasten zouden gewoon 2e en 3e keeper achter Stekelenburg zijn Nomakje.

Kan zijn, maar daar durf ik toch geen geld op in te zetten. En als Akinfeev Nederlander was zou hij natuurlijk gewoon de vaste doelman van Oranje zijn. Dat jij hem niet zo goed kent doet niets af aan zijn kwaliteiten.

rep_robert schreef:

Tsjah, Stekelenburg is ook gewoon de vaste keeper van de vice wereldkampioen. Een team vol topspelers, alsof dit niks zegt over Stekelenburg.

Prima keeper natuurlijk, maar bij Nederland heeft hij ook geen Casillas en Reina als concurrenten zoals Asenjo en De Gea dat wel hebben. Spanje heeft wat doelmannen betreft op het moment een te grote luxe.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Tsjah, Casillas vind ik eerlijk gezegd ook geen concurrentie voor Stekelenburg op dit moment Casillas heeft al een lange carriere achter de boeg, dat lijkt me meer de reden dat hij nog standaard geselecteerd wordt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Nederland WK was geworden was Steek ook uitgeroepen als keeper van het toernooi.

Maar die uitreikingen gaan altijd naar spelers die WK zijn geworden. Vond Casillas tot de finale maar een bedenkelijk toernooi keepen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

moviemafketel schreef:

Als Nederland WK was geworden was Steek ook uitgeroepen als keeper van het toernooi.

Maar die uitreikingen gaan altijd naar spelers die WK zijn geworden. Vond Casillas tot de finale maar een bedenkelijk toernooi keepen.

Hoe zit het dan met Forlan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat was de uitreiking van journalisten toch? Niet van de FIFA.

hier

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Hoe zit het dan met Forlan.

Uitzondering bevestigt de regel. Daarbij gaat de prijs logischerwijs naar de keeper die in de finale zijn goal schoon houdt. Dat deed Steek helaas niet en Casillas wel.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

http://en.wikipedia.org/wiki/IFFHS_World%27s_Best_Goalkeeper#2010

Alleen in Nederland heeft De Steek enige faam.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wie bepaalt die stemmen otherfool? Nederland is klein en niemand volgt onze competitie verder, daarom vraag ik het.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Kan zijn, maar daar durf ik toch geen geld op in te zetten. En als Akinfeev Nederlander was zou hij natuurlijk gewoon de vaste doelman van Oranje zijn. Dat jij hem niet zo goed kent doet niets af aan zijn kwaliteiten.

(quote)
Prima keeper natuurlijk, maar bij Nederland heeft hij ook geen Casillas en Reina als concurrenten zoals Asenjo en De Gea dat wel hebben. Spanje heeft wat doelmannen betreft op het moment een te grote luxe.

Wie zegt dat ik Akinfeev niet ken? Ik vind Stekelenburg alleen tot de beste keepers ter wereld behoren. Top 5 materiaal.

PS Allemaal fijne wedstrijden vanavond gewenst. Ik ga de deur uit en een potje bier opzoeken.

Ajax

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Tsjah, hoe serieus moet je zo'n lijst nemen. Zo'n Cesar vind ik al sinds het WK dramatisch keepen. Die kan er op dit moment echt he-le-maal niets van. Toch knap dat een keeper van Ajax nog zo hoog staat op zijn lijstje vol vriendjespolitiek.

1 Iker Casillas Real Madrid 304

2 Júlio César Internazionale 124

3 Petr Čech Chelsea 56

4 Manuel Neuer Schalke 04 53

5 Maarten Stekelenburg Ajax 48

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Jongens, ik ben het er ook niet mee eens (en weet ook niet wie deze lijst maakt, mafketel) maar De Steek is gewoon nog een nobody in het internationale keepersgeweld. Maar bij een mooie transfer deze zomer kan dat zomaar veranderen natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Jongens, ik ben het er ook niet mee eens (en weet ook niet wie deze lijst maakt, mafketel) maar De Steek is gewoon nog een nobody in het internationale keepersgeweld. Maar bij een mooie transfer deze zomer kan dat zomaar veranderen natuurlijk.

Vice wereldkampioen, doelman van Ajax en al jaren op het lijstje bij vele topclubs. Je zit hartstikke fout otherfool.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Maar bij een mooie transfer deze zomer kan dat zomaar veranderen natuurlijk.

Zo is het. kijken hoe hij zich staande weet te houden in een topcompetitie, dat zal hem wel lukken maar het blijft natuurlijk afwachten.

Daarom wil ik ook graag Akinfeev zo een transfer zien maken. Is in mijn ogen één van de beste ter wereld, maar speelt nog steeds in Rusland. Probleem is dat die Russen zoveel verdienen dat ze niet snel voor een transfer naar het buitenland kiezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.