- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
doelman van Ajax
Ja dat maakt indruk in het buitenland 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo'n Cesar vind ik al sinds het WK dramatisch keepen. Die kan er op dit moment echt he-le-maal niets van.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Tsjah, Stekelenburg is ook gewoon de vaste keeper van de vice wereldkampioen. Een team vol topspelers, alsof dit niks zegt over Stekelenburg.
Geloof niet dat iemand hier Stekelenburg geen fantastische keeper vindt. Je moet denk ik alleen niet vergeten dat wij met een Nederlandse kijk naar Stekelenburg kijken.
Internationaal noemt niemand Stekelenburg in zijn lijstje van beste drie keepers ter wereld. Net als in Nederland niemand Lloris, of Neuer noemt.
En het is natuurlijk wel een feit. Nederland is qua topkeepers dun gezaaid. Als je kijkt wat er na Stekelenburg komt, dat is wel meteen een enorm verschil. In andere voetballanden is de top breder heb ik het idee.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nederlandse clubs succes gewenst! Ga me er voor zitten.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Schrijf het op, dit worden de nieuwe sterren op het WK 2014.
Nou nou, Nostradamus, volgens mij weet de hele wereld dat al.
.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Verdorie, wil ik Ajax gaan kijken, is er darten op TV.
.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
Ja, maar als doelman heb je in de defensief voetballende Italiaanse competitie uiteraard ook weer niet zo heel veel te doen, uitzonderingen daargelaten ( Udinese ), dus wordt je niet zoveel op de proef gesteld.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De doelman van Ajax heeft natuurlijk ook niet veel te doen. Je gaat me niet wijsmaken dat die in de Eredivisie zo vaak onder druk komt te staan.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Moeilijke ballen zijn moeilijke ballen, of het nou de spits van PSV of Chelsea is lijkt me. Bal uit de kruising halen=een bal uit de kruising halen, of nou Torres hem schiet of Toivonen
Als je veel ballen tegen houdt en stabiel bent in je doel dan ben je wat mij betreft gewoon een goede keeper. Voor een keeper geldt deze topcompetitie regel wel wat minder dan voor een spits wat mij betreft.
Daarnaast is het bij Ajax net zoals Man U. in Engeland, als je keeper bent van zo'n ploeg heb je heus niet 90 minuten lang wereldspitsen tegenover je die op je afstormen. Je moet er gewoon op de goede momenten staan en ook die topspitsen missen vaak genoeg grote kansen.
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
De doelman van Ajax heeft natuurlijk ook niet veel te doen. Je gaat me niet wijsmaken dat die in de Eredivisie zo vaak onder druk komt te staan.
Tegen Willem II, VVV, De Graafschap & Excelsior normaal gesproken niet nee, maar ga nou niet ontkennen dat de teams in de Serie A er vaak een compleet andere visie ( resultaatvoetbal = verdedigend vs vermaakvoetbal = aanvallend ) op nahouden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Steek was op het doelpunt van Forlan na op het WK veruit de beste keeper van het toernooi. Hij haalde de ene na de andere schitterende bal uit de goal.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Mooie minuut stilte in Rusland, dik kabaal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Steek was op het doelpunt van Forlan op het WK veruit de beste keeper van het toernooi. Hij haalde de ene na de andere schitterende bal uit de goal.
Nee joh. Eduardo was veruit de beste keeper, alleen speelde hij wel minder wedstrijden en bakt hij er nu niet zoveel meer van.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
bovenarm bedoel je otherfool.
Zowaar een fantasstische redding van Verhoeven 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hmmm nou vooruit dan maar.
Voorlopig is er maar 1 team dat voetbalt...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dit is echt te droevig voor woorden..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Pff wat begint Ajax slecht. Iedereen ging eerder opzij dan dat ze verdedigden. Vooral De Zeeuw opent dramatisch. Heb nu al vier keer gezien dat zijn directe tegenstander een bal inspeelt en doorloopt. Hem via een kaats terugkrijgt en vier keer is De Zeeuw maar half of helemaal niet meegelopen.
Maar er is hoop. Heb Ajax twee keer heel slecht zien beginnen dit seizoen. Thuis tegen Kiev en in Anderlecht. Beide wedstrijden wonnen ze.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
. Heb Ajax twee keer heel slecht zien beginnen dit seizoen..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je zou toch zeggen dat Ajax makkelijk moet kunnen winnen van die Russen die al drie maanden in winterstop zitten....
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Netjes gespeeld van De Zeeuw, op inzet de bal heroveren.
Sowieso moet Ajax gewoon agressiever spelen, nu laten ze zich te makkelijk van de bal zetten en zijn de pases matig.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Je zou toch zeggen dat Ajax makkelijk moet kunnen winnen van die Russen die al drie maanden in winterstop zitten....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De competitie is dit weekend begonnen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ze zijn toch langzaam aan het wakker worden zo te zien.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Het wordt wat beter nu, maar nog te slordig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De competitie is dit weekend begonnen.
Exact, langer kunnen ze niet stilgestaan hebben.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat kinderlijk eenvoudig door de verdediging heen zeg...
Had Verhoeven trouwens best mogen hebben.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Krijg je met die belachelijke instelling 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.