• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.877 films
  • 12.626 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.742 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Ja hoor Mister Pizza is net zo goed als een 76-voudig Zweeds international Kijk, die Isaksson is ook niet alles maar soms A&L, hoewel ik van je hou, zeg je van die ultiem domme dingen. Verder een hopeloos avondje voor NL schat ik zo in:

Haha, ja want het zegt wel heel veel als je veel potjes voor Zweden speelt als keeper. Noem er nog eens 1 die daar in de goal staat op niveau? Juist.

En het is ook veelzeggend dat je als topkeeper uit Zweden jaren bij Man City op de bank zit en dan naar de Nederlandse Eredivisie trekt in de jaren dat je echt top zou moeten zijn als keeper. Hou toch op, Isaksson is een modale keeper net als Verhoeven. Beiden hebben goede reflexen en kunnen niet voetballen. Het ontloopt elkaar niks. Je kan heel lollig doen, maar het enige wat ik kan zeggen waarin Isaksson beter is, dat is ervaring en zijn streefgewicht. Maar puur als keeper is hij echt niks beter. Behoort gewoon tot de middelmaat in de Eredivisie. En dat is dan de 1e keeper van PSV, tsja. Geen wonder dat PSV niet meer op de 0 kan spelen.

otherfool schreef:

(quote)

Met de kennis van nu...

(quote)

Vermeer is dan ook een prima keeper, maar van Basten had natuurlijk nooit Stekelenburg een half seizoen uit de goal moeten houden. Ze hadden Vermeer een paar potjes langer moeten laten staan om daarna een fitte Stekelenburg terug te brengen in de basis. Maare, wat is dat toch met dat opzoeken in oude topics door jou en ook timbo?

Pruim schreef:

Kijk naar die grabbelende Scandinavier van Hoerenveen,

Ik sluit me aan bij de rest. Kap eens met dit groep 6 gedrag. Hoerenveen, hou oud ben je zeg? Ik schaam me ook voor de lieden die constant met termen als 010/020 of kakkerlakken smijten (in serieuze vorm). Beetje jammer.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

Die vieze kakkerlakken uit Rotterdam ook he, blegh

Maar ter informatie:

Verhoeven komt nooit in McDonalds

Door Mike Verweij

AMSTERDAM - Als het gesprek vijf minuten aan de gang is, de duimbreuk van Maarten Stekelenburg en de moeizame wedstrijd tegen Willem II, inclusief zijn fout, zijn besproken, stipt Jeroen Verhoeven (30) het heikele onderwerp zelf maar aan. "Ik zal altijd commentaar op mijn lichaam krijgen”, zegt de keeper die morgen in Rusland met Ajax ten koste van Spartak Moskou de kwartfinale van de Europa League probeert te bereiken. "Ik doe er alles aan om het positieve uit mijn ‘zwakke punt’ te halen. Als Piet Schrijvers uitkwam, ging ook iedereen aan de kant.”

Ajax-keeper Jeroen Verhoeven wil graag afvallen, maar weet niet hoe.

Foto: ANP

"Tegen vooroordelen vechten heeft geen zin”, zegt Verhoeven, die eergisteren zelf geen tv keek, maar via familie, vrienden en bekenden wel hoorde dat hij het flink moest ontgelden. "Er wordt een beeld gecreëerd alsof ik rechtstreeks van de training naar McDonald’s rijd. Maar ik kan je verzekeren: ik kom daar nóóit. Is ook niet mogelijk trouwens met alle ‘social media’."

"Ik train zeven keer in de week en ga elke dag volle bak. En daar hoort goede voeding bij. Ik verzorg mijn lichaam goed, heb alleen mijn hand gebroken, omdat ik zo nodig over een poortje moest springen, struikelde en op mijn arm viel, maar ben verder nooit één dag geblesseerd geweest.”

De opmerking dat Ajax hem eerst zeven kilo moet laten afvallen voordat hij weer op het veld zou mogen verschijnen, schoot bij hem in het verkeerde keelgat. "Als ik zou weten hoe ik gewicht moest verliezen, zou ik heel slank zijn. Er is zelfs één diëtiste geweest die zei dat ik juist meer moest eten. Bij FC Volendam liep ik voor de trainingen drie kwartier rondom het veld en had ik na afloop in de sportschool een personal trainer. Ik doe er alles aan om af te vallen, train extra, maar het werkt gewoon niet."

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Die laatste zin.

- nusport.nl

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

Tsjah, vraag me ook af hoeveel ook echt vet is. Hij is gewoon groot en stevig, lijkt me verder niks mis mee voor zn gezondheid.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijke humor

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah, vraag me ook af hoeveel ook echt vet is. Hij is gewoon groot en stevig, lijkt me verder niks mis mee voor zn gezondheid.

Gewoon zware botten haha, maar goed gewoon het beste ervan maken en bij elke uitrap lol hebben.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha, ja want het zegt wel heel veel als je veel potjes voor Zweden speelt als keeper. Noem er nog eens 1 die daar in de goal staat op niveau?

Je doelt allicht op de Zweedse keeper die gisteren in de KO fase van de Champions League op Stamford Bridge de MotM was?

Juist.

Juist.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Maare, wat is dat toch met dat opzoeken in oude topics door jou en ook timbo?

Vind je het niet hilarisch? Kan er echt van genieten. Van 'slimme aankoop' Mido via Enoh 'klaar voor de top' en 'Vermeer moet in de kool, Steek eruit' nu naar 'Verhoeven net zo goed als Isaksson'.

Misschien is een Zweeds paspoort nog niet te laat voor Jeroentje? Maakt-ie nog eens een groot toernooi mee ook, en in Zweden hebben ze van die lekkere gehaktballetjes!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Denk je echt dat hij zou liegen? Als dat zo is, dan had Ajax hem allang openlijk gecorrigeerd, want eigenlijk zegt Verhoeven dat ook de fitness mensen van Ajax hem niet slanker kunnen krijgen. Ik moet zeggen, ik ken hem ook niet anders dan dat hij zo is. Maar dat weerhield hem er niet van om een sterk seizoen met Volendam in de Eredivisie te keepen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Je doelt allicht op de Zweedse keeper die gisteren in de KO fase van de Champions League op Stamford Bridge MotM was?

Ja, die speelt in de Deense competitie dan Ligt nog 3 niveaus onder de Eredivisie.

Vind je het niet hilarisch? Kan er echt van genieten. Van 'slimme aankoop' Mido via Enoh 'klaar voor de top' en 'Vermeer moet in de kool' nu naar 'Verhoeven net zo goed als Isaksson'.

Misschien is een Zweeds paspoort nog niet te laat voor Jeroentje? Maakt-ie nog eens een groot toernooi mee ook, en in Zweden hebben ze lekkere gehaktballetjes!

O, ik zit er niet meer mee maar het verwondert me dat je er zo graag moeite voor doet.

Ik zit wel eens fout, maar dat heeft iedereen denk ik. Overigens zit je nu onzin te lullen, want ik zei nergens dat Enoh al klaar is voor de top. Ik zeg dat hij de potentie heeft om over een jaar of 3 naar een goede club in een grote competitie in Europa te kunnen gaan. Dat denk ik nog steeds.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Gewoon zware botten haha, maar goed gewoon het beste ervan maken en bij elke uitrap lol hebben.

Of gewoon geen snelle stofwisseling. Als je bij een topclub als Ajax onder contract staat en je traint net zoveel als ieder ander in Ajax 1 dan doe je in mijn optiek niets verkeerd. Zoals A&l al zegt, als hij er echt iets aan kon doen had Ajax er ook al wel wat van gezegd lijkt me. Dat lol hebben om zijn uittrappen hebben nu enkel wat tokkies op de lange zijde en achter het doel bij Ajax op dit moment. Op een gegeven moment is de lol er ook wel van af lijkt me.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Mischien moet hij is zo een fitness apparaat proberen van tele shop ofzo.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, die speelt in de Deense competitie dan Ligt nog 3 niveaus onder de Eredivisie.

Toch knap dan dat ze de CL-knock out fase haalden. Kopenhagen is blijkbaar een beter team dan Twente of Ajax.

Maar als je die theorie van jou gaat volgen, is Stekelenburg minder dan de keeper van Blackpool.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

stfuympos schreef:

Mischien moet hij is zo een fitness apparaat proberen van tele shop ofzo.

Abtronic Of gewoon de Flavor Wave van Mr. T proberen Haalt al het vet uit je voedsel

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Toch knap dan dat ze de CL-knock out fase haalden. Kopenhagen is blijkbaar een beter team dan Twente of Ajax.

Maar als je die theorie van jou gaat volgen, is Stekelenburg minder dan de keeper van Blackpool.

Mazzel in hun poule dat de nr 2 geen echte topclub was, wat Ajax bv wel had met Real en Milan. Daarnaast, puike prestatie want ze maken wel indruk ja.

En over Stekelenburg zit je weer fout, want je leest weer eens niet. Die Isaksson zit in zijn beste jaren in de Nederlandse competitie. Stekelenburgs Europese carriere moet nog beginnen. Waarschijnlijk komende zomer. Hij gaat, terwijl Isaksson hier komt. Of denk jij dat er nog een grote club voor die Zweedse grabbelaar langs komt?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

l Ikaksson

En dan heb je commentaar op Pruim, o wacht dit is humor.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Mazzel in hun poule dat de nr 2 geen echte topclub was, wat Ajax bv wel had met Real en Milan. Daarnaast, puike prestatie want ze maken wel indruk ja.

En over Stekelenburg zit je weer fout, want je leest weer eens niet. Die Isaksson zit in zijn beste jaren in de Nederlandse competitie. Stekelenburgs Europese carriere moet nog beginnen. Waarschijnlijk komende zomer. Hij gaat, terwijl Ikaksson hier komt. Of denk jij dat er nog een grote club voor die Zweedse grabbelaar langs komt?

Lieve schat, neem even adem en lees even rustig. Nu schrijf ik letterlijk 'Isaksson is ook niet veel', en dus ook zeker geen Stekelenburg. Maar om een 76-voudig Zweeds international te vergelijken met het kanariegele supersize menu dat bij Ajax in de kool staat is te bezopen voor woorden.

Ik ga het simpel en schematisch voor je maken. Dit zeg je:

Isaksson = Verhoeven

Isaksson > keeper van Kopenhagen

Verhoeven > keeper van Kopenhagen

Dus Kopenhagen, een club in de KO fase van de CL, zou dan wel geïnteresseerd moeten zijn in Verhoeven, toch? Luister, het is echt niet erg om toe te geven dat de 3e keeper van Ajax misschien wat minder is dan de 1e van PSV, daar word je echt niet een mindere fan van hoor.

En als je echt denkt dat Jeroen Verhoeven met het juiste paspoort de nationale goalie van Zweden zou zijn geweest en klaar is voor de CL, dan ben je nog verder heen dan ik ooit had gedacht.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Lieve schat.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maar dat weerhield hem er niet van om een sterk seizoen met Volendam in de Eredivisie te keepen.

Hij maakte toen regelmatig wat blunders hoor. Adelaar had van zijn veldspelers een leuke voetbalploeg gemaakt, die veel sympathie oogstte. Helaas maakte Verhoeven redelijk wat blundertjes. Waardoor ze alsnog degradeerde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Deze is wel leuk.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

Jammer dat ie al gepost is en al 3,5 jaar oud is

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, deze stond er onder bij Youtube:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Het is gewoon een heel matige, veel te dikke keeper die nu éénmaal door blessures van anderen in actie moet komen. Prima, bidden dat het goed afloopt dan maar.

Maar ipv dat gewoon toe te geven krijg je dat gelul over zware botten, dat-ie zo hard traint en eigenlijk net zo goed (maar stiekem beter) is dan Isaksson. Als-ie er vanavond met z'n buik er een paar uit haalt dan is volgens de A&L'en van deze wereld het keepersprobleem van Oranje en Arsenal ongetwijfeld ook meteen opgelost.

Jonges, hij ken er geen klote van, niks an te doen.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

Jemig moviemafketel, onder welke steen kom jij vandaan vandaag

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4174 stemmen

In Rusland zijn FC Twente-supporters aangevallen door aanhangers van Zenit Sint-Petersburg. Dat heeft Paul Schabbink, journalist van RTV Oost, laten weten op zijn Twitterpagina. Volgens Schabbink waren de Twente-aanhangers in een cafe een drankje aan het nuttigen toen een groep supporters van Zenit ten aanval trok. Eerst waren drie Nederlandse fans buiten het slachtoffer van de Russische fans, die met onder meer boksbeugels waren gekomen. De groep van ongeveer veertig Twente-aanhangers werd onder begeleiding van de politie naar een hotel gebracht. Of er gewonden zijn gevallen is vooralsnog niet duidelijk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
En dan heb je commentaar op Pruim, o wacht dit is humor.

Je zal me vast niet geloven, maar dat was gewoon een typfoutje. Wel 1 die, toevallig, grappig leest merk ik

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zijn oude filmpjes, maar ik heb ze in de tijd dat ik hier zit nog nooit voorbij zien komen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

Jonges, hij ken er geen klote van, niks an te doen.

Precies maar toch zal ik hem steunen. Dus enig begrip voor A&L heb ik wel, alleen zoals zovaak komt er onzin uit maar geld voor de meeste hier incl. mijn persoontje.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dus Kopenhagen, een club in de KO fase van de CL, zou dan wel geïnteresseerd moeten zijn in Verhoeven, toch? Luister, het is echt niet erg om toe te geven dat de 3e keeper van Ajax misschien wat minder is dan de 1e van PSV, daar word je echt niet een mindere fan van hoor.

En als je echt denkt dat Jeroen Verhoeven met het juiste paspoort de nationale goalie van Zweden zou zijn geweest en klaar is voor de CL, dan ben je nog verder heen dan ik ooit had gedacht.

Ik zei ook al dat Isaksson qua ervaring en streefgewicht beter is, maar puur als keeper stelt Isaksson natuurlijk weinig voor. Verhoeven is modaal, Isaksson is modaal.

Ik zeg maar zo, als je bij Ajax mag spelen dan ben je toch wel een somebody

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je zal me vast niet geloven, maar dat was gewoon een typfoutje. Wel 1 die, toevallig, grappig leest merk ik

Ok neem mn woorden terug.

vond Kah-mikaze leuker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.