- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Keepers zijn over het algemeen redelijk zwak te noemen over de wereld. Paar uitzonderingen daargelaten. Dat is bergafwaarts gegaan. Denk aan keepers als Rinat Dasayev, Michel Preud'homme, Peter Schmeigel, van Breukelen. Echte persoonlijkheden in de goal, je ziet ze nog zelden.
Onzin, er zijn nog prima keepers.
Akinfeev, Neuer, De Gea, Asenjo, Adler, Adan, Ochoa, Lloris kunnen allemaal wel grote worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Allemaal keepers waar jij en nog een paar echte volgers kennelijk wat vanaf weten. Als ze echt zo goed zouden zijn zou iedereen die namen wel noemen. Kennelijk nu nog eenmansworst.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Tja.
Overigens hebben wij maar liefst 2 topkeepers momenteel.
.
Wie heeft er nou een Babos op de bank zitten in de eredivisie. Niemand.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Verhoeven is inderdaad een prima derde keeper voor Ajax en hij zou bij een middenmoeter zelfs prima als eerste keeper kunnen fungeren. Kijk naar die grabbelende Scandinavier van Hoerenveen, die kleine pepernoten van Vitese en mijn eigen FC Groningen en zelf naar Feyenoord, waar ze een veertigjarige op goal hebben staan. Verhoeven oogt door zijn logge lijf misschien als een matige keeper, dat is hij absoluut niet.
En kos, gekke kos, Real mag dromen dat het Forlan, Aguero, de Gea en in iets mindere mate mijn favoriet Alvaro Dominguez heeft. Jammer alleen dat de rest van Atletico in al z'n matigheid ook nog eens veel te wisselvallig is. Raul Garcia ruilen tegen Fernando Gago?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ja als je dat top noemt zijn we natuurlijk snel uitgepraat.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Pellè legt zich neer bij schorsing
(Novum) - Graziano Pellè heeft zich neergelegd bij de schorsing van drie wedstrijden naar aanleiding van zijn rode kaart in het competitietreffen met Ajax. Dat zegt zijn club AZ. De club en de speler waren in eerste instantie in beroep gegaan tegen de straf, maar trekken dat beroep nu in.
De reden daarvoor is dat de door AZ gevraagde vrijspraak niet meer mogelijk is. Pellè heeft afgelopen weekeinde namelijk al niet meegedaan in de eredivisiewedstrijd tegen Roda JC. Hierdoor bedraagt de schorsing nu nog twee wedstrijden.
De Italiaanse spits mist de wedstrijden tegen Vitesse en Feyenoord. Op 10 april tegen NAC Breda is Pellè weer van de partij.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Komend weekend is er wel Atletico - Real. Maar als je voor Real bent, dan adviseer ik je ten zeerste die dertig euro op zak te houden, want Kun Ageuro gaat die logge verdedigers van Real he-le-maal suf dollen!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Pelle, op Leonardo van NAC na heb ik nog nooit zo'n ongemotiveerd en verwend snotjonk in de eredivisie gezien!
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
t.
En kos, gekke kos, Real mag dromen dat het Forlan, Aguero, de Gea en in iets mindere mate mijn favoriet Alvaro Dominguez heeft. Jammer alleen dat de rest van Atletico in al z'n matigheid ook nog eens veel te wisselvallig is. Raul Garcia ruilen tegen Fernando Gago?
Nee, ondanks dat ie niet goed genoeg is heb ik een zwak voor Lady Gago.
Forlan en Aguero hoef ik ook niet. Maar De Gea, Pulido, Atienza, Keko en Borja Bastón mogen zo aansluiten, prima met onze jeugd en spelers als Canales lekker doorstromen.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Hoerenveen
Hou nou 's op man.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Hij heeft waarschijnlijk een automatische spellingscontrole aanstaan 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Pelle, op Leonardo van NAC na heb ik nog nooit zo'n ongemotiveerd en verwend snotjonk in de eredivisie gezien!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik herinner me nog een interview in de VI met Pellè. Hij zei destijds dat hij het niet nodig vond om Nederlands te leren omdat hij hier toch niet lang ging blijven. AZ was maar een tussenstap op weg naar de top.
Nu is hij hier toch al een hele tijd. Heeft hij ondertussen wel Nederlands geleerd?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik herinner me nog een interview in de VI met Pellè. Hij zei destijds dat hij het niet nodig vond om Nederlands te leren omdat hij hier toch niet lang ging blijven. AZ was maar een tussenstap op weg naar de top.
Nu is hij hier toch al een hele tijd. Heeft hij ondertussen wel Nederlands geleerd?
De weg naar de top iig nog niet gevonden. Zulke spelers met hun misplaatste arrogantie.... Zum kotsen!
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1287 stemmen
Vraag me wie de derde keeper van Psv of Twente is en ik blijf je het antwoord schuldig. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze slechter of meer onervaren zijn dan onze Jeroen
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Hohoho Knisper. Jeroen Zoet is gewoon uit de jeugd van Veendam geplukt.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ajax heeft Sergio Padt ook nog onder contract. Reservekeeper van Jong Oranje, verhuurd aan GAE. Zo kan het dus ook.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ajax heeft Sergio Padt ook nog onder contract. Reservekeeper van Jong Oranje, verhuurd aan GAE. Zo kan het dus ook.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Arsenal haalt Lehmann uit pensioen
(Novum/AP) - De keepersproblemen bij Arsenal hebben Jens Lehmann doen besluiten zijn carrière te herstarten. De 41-jarige Duitser tekent een contract tot aan het einde van dit seizoen bij de Londenaren. Manager Arsène Wenger wilde er graag een doelman bij na het geblesseerd afhaken van Wojciech Szczesny, Lukasz Fabianski en Vito Mannone.
Afgelopen weekend in de FA Cup-wedstrijd tegen Manchester United verdedigde Manuel Almunia het doel van de Gunners. De 36-jarige Spanjaard was de enige fitte keeper die Wenger nog tot zijn beschikking had. Met Lehmann erbij worden de keuzes weer wat ruimer.
Lehmann speelde in het verleden al eens vijf seizoenen bij Arsenal. Toen kwam hij tot 147 competitiewedstrijden. In 2008 verkaste de 61-voudig international naar VfB Stuttgart, waar hij vorig seizoen zijn carrière beëindigde. Nu haalt Arsenal hem in ieder geval voor vier maanden uit zijn voetbalpensioen.
Wenger maakte op de website van de club bekend dat verdediger Thomas Vermaelen de rest van het seizoen niet meer in actie komt. De ex-Ajacied speelde sinds september al niet meer vanwege een achillespeesblessure. "Voor hem is het seizoen over."
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Niet onverstandig. Is denk de beste/goedkoopste optie voor Arsenal om op dit moment te krijgen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Zijn er wel meer, die dat nog niet kunnen. Doedelzak heb ik ook nog geen Nederlands horen praten, evenals Sulejmani. Toivonen daarentegen weer wel en Suarez kon het ook redelijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch zijn die Zuid-Amerikanen altijd best snel met Nederlands leren. De reden die Pellè opgaf is krankzinnig haha. Scandinaviërs leren ook altijd snel onze taal. Ligt denk ik ook een beetje aan de klanken en de cultuur.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Des te meer onbegrijpelijk dat verhoeven gehaald is.
Valt mee. Jol zocht een vervanger voor Gentenaar en had in de persoon van Vermeer al een jonge keeper. Dat drie jarige contract is wel wat veel. Bijna een vriendendienstje, maar zoiets zou Jol natuurlijk nooit doen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Onzin, er zijn nog prima keepers.
Akinfeev, Neuer, De Gea, Asenjo, Adler, Adan, Ochoa, Lloris kunnen allemaal wel grote worden.
Allemaal keepers waar jij en nog een paar echte volgers kennelijk wat vanaf weten. Als ze echt zo goed zouden zijn zou iedereen die namen wel noemen. Kennelijk nu nog eenmansworst.
Neuer wordt wereldwijd echt niet lager ingeschaald als Stekelenburg hoor. De genoemde voorbeelden hebben vermoed ik hun land exact dezelfde reputatie als Stekelenburg hier. Alleen wij zijn Nederlanders en noemen Stekelenburg daarom maar even top 5 van de wereld.
Geen Fransman of Spanjaard die het met ons eens is ben ik bang
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ja hoor Mister Pizza is net zo goed als een 76-voudig Zweeds international
Kijk, die Isaksson is ook niet alles maar soms A&L, hoewel ik van je hou, zeg je van die ultiem domme dingen.
Amen. Wou er net op gaan reageren maar was dus al gedaan.
Maar niet om te klieren ofzo. Maar hoe kom je er in in hemelsnaam bij om zo'n opmerking te maken? Vind je dit nu echt? Ik ben toch wel erg benieuwd aan het raken naar de psyche achter AjaxLitmanen
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Neuer wordt wereldwijd echt niet lager ingeschaald als Stekelenburg hoor. De genoemde voorbeelden hebben vermoed ik hun land exact dezelfde reputatie als Stekelenburg hier. Alleen wij zijn Nederlanders en noemen Stekelenburg daarom maar even top 5 van de wereld.
Geen Fransman of Spanjaard die het met ons eens is ben ik bang
Tsjah, hoeveel van die keepers zijn de onbetwiste nummer 1 van hun nationale elftal? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.