- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
We hebben een top 5 van de wereld keeper, dan is alles wat hem moet vervangen teleurstellend. Stekelenburg kan alles. Meevoetballen, geweldige reflexen, heeft routine, maakt weinig fouten...vervang zo iemand maar eens. Maar Verhoeven doet echt niet onder wat Feyenoord, Groningen en PSV onder de lat hebben staan.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
We hebben een top 5 van de wereld keeper,
Ook pas nadat hij op de bank belande, daarvoor heeft hij ons ook wat punten gekost en uiteindelijk landstitels.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Welnee. Wat iedereen maar steeds vergeet; Stekelenburg was al Ajacied van het jaar geworden voordat van Basten Ajax coach werd. Seizoen van de bekerfinale tegen AZ.
Stekelenburg is op de bank beland door wanbeleid van MvB. Hij raakte geblesseerd en werd veel te snel weer terug in de basis gezet zonder speeltijd in Jong Ajax. Toen maakte hij een paar fouten en toen deed van Basten iets wat hij nooit had moeten doen. Stekelenburg is al een jaar of 4 van erg hoog niveau. De laatste 2 jaar zelfs wereldklasse.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Qua BMI sowieso.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Dat steek talent had zal ik niet ontkennen maar na dat wanbeleid van bassie(waar ik het niet mee eens ben maar soit) werd hij pas echt een grote, (derde keeper van de wereld op dit moment.)
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ja hoor Mister Pizza is net zo goed als een 76-voudig Zweeds international
Kijk, die Isaksson is ook niet alles maar soms A&L, hoewel ik van je hou, zeg je van die ultiem domme dingen. Verder een hopeloos avondje voor NL schat ik zo in:
Rangers - PSV 3-1
Zenit - Twente 4-1
Spartak - Ajax 1-0
Twente blijft met de hakken over de sloot als enige over.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ stfuympos Wie zie jij als één en twee?
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ook pas nadat hij op de bank belande, daarvoor heeft hij ons ook wat punten gekost en uiteindelijk landstitels.
Stekelenburg heeft ons echt niet de titel gekost hoor
Wat een bulshit, dat ie wel is een fout heeft gemaakt is natuurlijk logisch. Maar kan me geen fatale fouten herinneren die ons wekelijks de drie punten hebben gekost. Dan zou ik toch eerder andere elementen aanhalen die ons toen vaak de titel heeft gekost.
En dat gedoe met v Basten sloeg natuurlijk ook nergens op, misschien wel de grootste misstap van v. Basten als coach.
En ik hoor niemand zeggen dat Verhoeven niet Ajax waardig is, maar als je het vergelijkt met die keepers van clubs(behalve Isaksson, al vind ik dat ook geen topkeeper) die A&L opnoemt doet hij inderdaad niet onder. Maar dat zijn ook geen Ajax waardige keepers.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Goed is zie het anders.
'Voortbestaan NAC hoogst onzeker'
Het voortbestaan van NAC Breda staat op losse schroeven. Directeur Ed Busselaar komt vrijdag met een saneringsplan voor zeventien investeerders.
Wanneer de zakenmensen niet bereid zijn meer geld in de noodlijdende eredivisionist te pompen, is de 99 jaar oude club bankroet. Dit meldt BN/De Stem.
Sinds het vertrek van directeur Theo Mommers in april vorig jaar, kwam de club telkens voor nieuwe financiële verrassingen te staan.
NAC heeft een begroting van veertien miljoen euro en een uitstaande schuld van om en nabij zeven miljoen. Als investeerders vrijdag niet bereid zijn de portemonnee te trekken is het gedaan met de 'Parel van het Zuiden'.
Fraude
Er is geen geld in kas, leveranciers worden al maanden niet betaald, de KNVB doet onderzoek naar mogelijke fraude in de boekhouding en de gemeente wacht al tijden op de huur voor het stadion.
Interim-bestuursvoorzitter Bas van Bavel meldde echter tijdens de nieuwjaarsreceptie nog dat 'de acute financiële problemen waren afgewend.'
Wanneer het plan van Busselaar wordt uitgevoerd, komt een tiental werknemers op straat te staan. Daarnaast moet de rest van het personeel genoegen nemen met een salarisverlaging.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Stekelenburg is op de bank beland door wanbeleid van MvB. Hij raakte geblesseerd en werd veel te snel weer terug in de basis gezet zonder speeltijd in Jong Ajax. Toen maakte hij een paar fouten en toen deed van Basten iets wat hij nooit had moeten doen.
Met de kennis van nu...
De statistieken laten zien dat Vermeer een bijzonder goed gemiddelde heeft in de duels die hij voor Ajax keepte. Wat dat betreft kan ik Marco ergens wel volgen. Vermeer heeft nog niet gefaald, in geen 1 wedstrijd zakte hij door het ijs.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja hoor Mister Pizza is net zo goed als een 76-voudig Zweeds international
Kijk, die Isaksson is ook niet alles maar soms A&L, hoewel ik van je hou, zeg je van die ultiem domme dingen. Verder een hopeloos avondje voor NL schat ik zo in:
Rangers - PSV 3-1
Zenit - Twente 4-1
Spartak - Ajax 1-0
Twente blijft met de hakken over de sloot als enige over.
Ach welnee doemdenker...
Denk je overgens echt dat de Rangers 3 keer zullen scoren ? 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Maar goed zo dachten er meerdere mensen over.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Verhoeven onder de lat bij een club als Ajax is een aanfluiting 1e klas. Daar zal bijna iedereen het over eens moeten zijn.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Behalve A&Litmanen, moviemafketel. Maar die verdedigt alle spelers van Ajax beter dan Verhoeven ooit zijn doel zal verdedigen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
@ stfuympos Wie zie jij als één en twee?
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Casillas
Zucht, die gekheid lijkt haast om de week wel terug te komen bij de mensen hier. Edwin vind ik niet meer zo consistent als vroeger, heeft iets teveel schoonheidsfoutjes de laatste tijd. Maar verder is dit natuurlijk wel 1 van de grootste Nederlandse voetballers ooit, inclusief een geweldige (bescheiden) persoonlijkheid.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Casillas
Zucht, die gekheid lijkt haast om de week wel terug te komen bij de mensen hier. Edwin vind ik niet meer zo consistent als vroeger, heeft iets teveel schoonheidsfoutjes de laatste tijd..
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Sowieso Iker beter vinden dan van der Sar is als vloeken in de kerk.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Iker maakt idd teveel fouten tegenwoordig. Het is dat ie een jongen van de club is... maar een De Gea mag van mij wel komen hoor 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Casillas vind ik net als Valdes, prima keepers maar vaak krijgen ze goals tegen waarvan ik denk dat ze hem wel hadden kunnen houden. De blunders nog niet eens meegerekend. Het is maar dat ze vaak een fantastisch elftal voor zich hebben staan, maar ik zie ze niet als de puntenpakkers als ze veel kansen tegen krijgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Keepers zijn over het algemeen redelijk zwak te noemen over de wereld. Paar uitzonderingen daargelaten. Dat is bergafwaarts gegaan. Denk aan keepers als Rinat Dasayev, Michel Preud'homme, Peter Schmeigel, van Breukelen. Echte persoonlijkheden in de goal, je ziet ze nog zelden.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik zie alleen die kleine teen voor me, vind sar overigens beter mijn fout wat volgorde betreft.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Keepers zijn over het algemeen redelijk zwak te noemen over de wereld. Paar uitzonderingen daargelaten. Dat is bergafwaarts gegaan. Denk aan keepers als Rinat Dasayev, Michel Preud'homme, Peter Schmeigel, van Breukelen. Echte persoonlijkheden in de goal, je ziet ze nog zelden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
[edit mod: aanvallend stuk verwijderd]
Voor een 3e (!!!) keeper is Verhoeven natuurlijk zo goed als dat je ze kunt krijgen. Hoe vaak komt het nu voor dat de 1e keeper ( vaste keeper NL elftal), en de 2e keeper ( ex vaste keeper jong oranje) beide langdurig uit de roulatie liggen.
Vraag me wie de derde keeper van Psv of Twente is en ik blijf je het antwoord schuldig. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze slechter of meer onervaren zijn dan onze Jeroen. En je kunt zeggen wat je wilt, maar Verhoeven deed het bij Volendam meer dan prima. Eerder dit seizoen heeft hij nog punten gered bij Excelsior, de enige keer dat hij onder de lat moest staan tot vorige week.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax exit? 
Ik geloof nog in winst vanavond. Hopelijk een snelle 0-1, dan zit het wel goed.
Spartak verloor van het weekend nog met 4-0 voor de competitie trouwens.
Ajax moet komen. De laatste edities in de EL is bewezen wat er dan gebeurt. Bremen, Marseille, Juventus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij Volendam had hij ook lekker moeten blijven. Hoorde daar precies thuis al moest ik daar ook al vaak om hem lachen als ik hem naar een bal zag duiken. Hele veld trilde nog na.
En alle 3e keepers zijn slecht ja. Gaat het me ook niet om. Het is gewoon geen gezicht om een dikke doelman onder de lat bij Ajax te zien staan.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Voor een 3e (!!!) keeper is Verhoeven natuurlijk zo goed als dat je ze kunt krijgen. Hoe vaak komt het nu voor dat de 1e keeper ( vaste keeper NL elftal), en de 2e keeper ( ex vaste keeper jong oranje) beide langdurig uit de roulatie liggen.
Dan neem je iemand uit de jeugd en niet een dikzak van de JL.
En je kunt zeggen wat je wilt, maar Verhoeven deed het bij Volendam meer dan prima. Eerder dit seizoen heeft hij nog punten gered bij Excelsior, de enige keer dat hij onder de lat moest staan tot vorige week.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die ook ja en Toldo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.