• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.856 films
  • 12.623 series
  • 34.943 seizoenen
  • 658.209 acteurs
  • 200.654 gebruikers
  • 9.483.493 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

In het begin van het seizoen zei ik dat Ajax kampioen word en dat zeg ik nu nog steeds. Of dat gebeurt is maar de vraag, maarja dat voorspellen heeft toch geen nut je weet nooit welke kant het opgaat. Het zal in ieder geval spannend worden en hopelijk wordt Ajax weer eens eindelijk kampioen. We zullen zien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gewoon de wedstrijden die je wint veel doelpunten maken. Is niet onmogelijk en ik geloof ook dat Ajax kampioen wordt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Mijn voetbalglazenbol zegt.

PSV: Komende drie wedstrijden essentieel. Als ze daar negen punten halen wat ik zeer zeker mogelijk acht dan worden ze kampioen. Laten ze punten liggen dan trekken ze dat door in uitwedstrijden daarna en gaan ze zelfs nog derde worden.

Twente: Zie ze qua uitwedstrijd dan wel makkelijkste programma hebben (vind in toppers uit of thuis altijd minder van belang) maar zijn thuis wat minder degelijk. PSV en Roda thuis. Wordt erg lastig. En Europees spelen blijft natuurlijk heel zwaar. Missen nu Ruiz en Douglas al moet natuurlijk niemand meer bij gaan komen. Nee ga switchen. Qua uitwedstrijden zie ik Twente kampioen worden maar de combinatie en Europees voetbal meegenomen is Ajax toch favoriet. Al moeten ze die laatste twee duels niet met 1 punt voorsprong ingaan.

Ajax: Laat de komende vijf weken hooguit tegen ADO punten liggen. 12 punten op zijn minst dus. Ondertussen spelen PSV en Twente nog tegen elkaar. Winnen ze van ADO dan geef ik Ajax grootste kans op titel. Al kan Heerenveen uit en Twente thuis nog roet in het eten gooien.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als ik nu een totale prognose zou maken:

PSV

za 19-3 19.45 PSV - FC Utrecht

za 2-4 18.45 FC Twente - PSV

vr 8-4 20.45 PSV - SC Heerenveen

za 16-4 20.45 Heracles Almelo - PSV

zo 24-4 14.30 Feyenoord - PSV

zo 1-5 14.30 PSV - Vitesse

zo 15-5 14.30 FC Groningen - PSV

PSV wint van Utrecht, verliest van Twente, wint van Heerenveen, speelt gelijk tegen Heracles, speelt gelijk tegen Feyenoord, wint van Vitesse en wint van Groningen.

Totaal: +14

FC TWENTE

20-03-2011 (Zo) Excelsior - FC Twente -

02-04-2011 (Za) FC Twente - PSV -

10-04-2011 (Zo) FC Twente - Roda JC Kerkrade

17-04-2011 (Zo) De Graafschap - FC Twente

22-04-2011 (Vr) ADO Den Haag - FC Twente

01-05-2011 (Zo) FC Twente - Willem II

15-05-2011 (Zo) Ajax - FC Twente

Twente wint van Excelsior, wint van PSV, speelt gelijk tegen Roda, wint van de Graafschap, pakt een punt bij ADO, wint van Willem II en verliest van Ajax.

Totaal +14

AJAX

20-03-2011 ADO Den Haag - AFC Ajax

03-04-2011 AFC Ajax - Heracles Almelo

10-04-2011 AFC Ajax - FC Groningen

17-04-2011 NEC - AFC Ajax

24-04-2011 AFC Ajax - Excelsior

01-05-2011 SC Heerenveen - AFC Ajax

15-05-2011 AFC Ajax - FC Twente

Ajax speelt gelijk tegen ADO, wint van Heracles, Groningen, NEC, Excelsior, Heerenveen en Twente.

Totaal: +19

Dan wordt PSV kampioen op doelsaldo zie ik

Ehh, we staan nog maar 3 punten achter op PSV

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ehh, we staan nog maar 3 punten achter op PSV

Oja

Hey dan worden wij het

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik hoop dat je gelijk hebt A&L

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Totaal: +14

Totaal: +19

Dan wordt PSV kampioen op doelsaldo zie ik

Lijkt me sterk dat als Ajax vijf punten meer haalt dan PSV dat PSV dan kampioen wordt op doelsaldo.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom zou Twente van Ajax winnen?

Waarom zou PSV uit bij Twente winnen? Twente won uit in Eindhoven en gooide jullie al uit de beker.

Puur gevoel. Vind Twente bijna altijd goed uit de strijd komen tegen Ajax. Dus verwacht dat ook nu weer. Bovendien heeft Twente tot nu toe een hele goede indruk gemaakt in heel belangrijke duels.

Waarom PSV wint. Puur gevoel. Zei tot jou frustratie al tijdens bekerduel dat we die wel zouden verliezen en in de competitie daar gingen winnen. Daar was je het toen al niet mee eens dus verwacht niet dat het nu anders zal zijn maar ik denk dat wij bij Twente winnen over twee weken.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Het blijft gokken, de ene kan onverwachts een keer zijn dag niet hebben. De ander wint opeens alles. Het blijft een loterij op deze manier. Ik heb zelf echt geen flauw idee, geen 1 van de drie maakt echt een onuitwisbare indruk. Ben wel benieuwd naar de confrontatie tussen Twente en PSV eigenlijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Heb bij PSV wel het gevoel dat als ze de koppositie eenmaal kwijt zijn ze hem ook never nooit meer terugpakken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Keepersprobleem van Ajax mogen we uiteraard niet vergeten. Dat gaat misschien nog wat punten kosten. Steek wint soms echt een wedstrijd voor je.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Puur gevoel. Vind Twente bijna altijd goed uit de strijd komen tegen Ajax. Dus verwacht dat ook nu weer. Bovendien heeft Twente tot nu toe een hele goede indruk gemaakt in heel belangrijke duels.

Waarom PSV wint. Puur gevoel. Zei tot jou frustratie al tijdens bekerduel dat we die wel zouden verliezen en in de competitie daar gingen winnen. Daar was je het toen al niet mee eens dus verwacht niet dat het nu anders zal zijn maar ik denk dat wij bij Twente winnen over twee weken.

Twente won en verloor vorig jaar van Ajax. Twente speelde 2-2 tegen Ajax dit seizoen. Waarom komt Twente er steeds beter uit dan?

We vergeten trouwens wel dat de bekerfinale een week voor Ajax-Twente wordt gespeeld. Kan fysiek en mentaal ook erg mee gaan wegen.

Ik zie PSV never nooit winnen bij Twente. Dat is een typische 1-1 wedstrijd.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Zal ook erg veel afhangen van blessures, schorsingen en zulks.

En aangezien ze alle 3 tamelijk kut spelen lijkt het me sowieso onmogelijk te voorspellen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pingel voor Gijon . Wie zag dit nou aan komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Diego Castro .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Zal ook erg veel afhangen van blessures, schorsingen en zulks.

En aangezien ze alle 3 tamelijk kut spelen lijkt het me sowieso onmogelijk te voorspellen.

Klopt, heb je ook gelijk in.

Ik vraag me trouwens af of Ajax donderdag beter niet uit de EL kan vliegen. Kans is groot dat PSV en Twente wel doorbekeren. Zwaarder programma voor hun, meer rust voor ons. Alhoewel ik natuurlijk nooit op een nederlaag van Ajax hoop...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

0-1 Messi en afgekeurd .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een schande, Busquets wordt juist vastgehouden.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

En dan vinden ze het gek dat de cijfers tegenvallen.

(afbeelding)

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[Zwaarder programma voor hun, meer rust voor ons.[

Dat vind ik altijd zo'n kul ... hoe verder je komt, hoe beter voor je (zelf)vertrouwen en moraal. Als je donderdag alsnog door weet te gaan, lijkt me dat eerder een dikke boost voor de moeilijke uitwedstrijd van zondag te geven dan dat men zich vermoeid gaat voelen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Eens. Al zijn zo'n reisjes die Twente maakt naar Rubin Kazan (-17) en Zenith natuurlijk niet heel lekker. Zeker als daarna VVV thuis wacht. Kan me toch voorstellen dat je qua motivatie en scherpte toch wat minder aan de start verschijnt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bojan 0-1 . lekkere pass van Iniesta weer en natuurlijk weer een assist van Alves.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Beste kans Villa, die kon ie beter voorgeven hoor.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Fuckerdefuck, prachtige aanval weer, alleen de kopbal van Messi op de lat.

Messi leek erg geblesseerd, maar het valt mee denk ik.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watje , is Messi zwaar geblesseerd? Lees zoiets?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Schijnt weer te gaan, al was het even schrikken. Verwacht dat ie straks gewoon door gaat spelen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Hij liep gewoon het veld af dus ik denk dat het meevalt. Heb ook geen rare draai of zware tackle gezien dus ik denk dat ie gewoon ff een pijntje had.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Knie op knie toen die keeper inkwam. Denk dat ie zo weer verder kan.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Messi moet wel heel blijven. Hij moet Barca nog de titel en beker bezorgen. Kan hij Real nog 2x vernederen.

En uiteraard is hij onmisbaar in de CL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar kan ie mogelijk Real nogmaals vernederen .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.