• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.796 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.165 acteurs
  • 200.631 gebruikers
  • 9.481.406 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We hebben het toch over onbestrafte rode kaarten. Je kan je kont draaien in de richting die je wel, je verontwaardiging blijft selectief. Het maakt dan ook geen reet uit in welke situatie het plaats vond.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Och ja, onbewust. Zou het niet in je opgekomen zijn dat V. Persie die klap heeft uitgedeeld uit pure frustratie omdat Abidal geen kaart gepakt heeft?

Zie bovenstaand bericht dat al een reactie was op jouw bericht vóór je het weghaalde.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

speranza schreef:

Het vond plaats tijdens een actie terwijl dat andere plaatsvond terwijl het spel stil lag. Een heel groot verschil.

Dus als Abidal V. Persie bij de keel gegrepen zou hebben tijdens een actie was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Dan was het ook onbewust nietwaar.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Hebben jullie het nou nóg over Barca - Arsenal?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Iemand bij de keel grijpen tijdens een actie kan nooit onbewust zijn. Jij weet ook heel goed dat een voetballer tijdens een actie niet altijd controle heeft over zijn armen waardoor in zo'n actie per abuis wel eens klappen worden uitgedeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Dus als Abidal V. Persie bij de keel gegrepen zou hebben tijdens een actie was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Dan was het ook onbewust nietwaar.

In a nutshell ,

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hebben jullie het nou nóg over Barca - Arsenal?

Nee hoor. Het gaat over Engelse hoeren die eergisteren zwaar geneukt zijn geweest door Spaanse gigolo's.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Naomi Watts schreef:

Snap ik ook niet zo. Barca raakte wel geïrriteerd in Londen maar weinig van gemerkt in Barcelona. Ze waren heer en meester en hebben geen enkel moment getwijfeld aan hun eigen kunnen. En terecht.

Mwah, de laatste tien minuten voor de rust hebben er meerdere spelers op de grond gerold alsof ze een driedubbele beenbreuk hadden opgelopen, werd er voortdurend om kaarten geschreeuwd en had het publiek ook in erge mate last van selectieve verontwaardiging. Viel me juist op omdat ik dat normaal niet gewend ben van Barcelona.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sleectieve verontwaardiging bij het publiek lijkt me niet zo vreemd. Alsof je gaat schreeuwen om kaarten bij je eigen team .

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

speranza schreef:

Iemand bij de keel grijpen tijdens een actie kan nooit onbewust zijn. Jij weet ook heel goed dat een voetballer tijdens een actie niet altijd controle heeft over zijn armen waardoor in zo'n actie per abuis wel eens klappen worden uitgedeeld.

Heb je de wedstrijd wel bekeken? Robin V. Persie keek naast hem, zag Alves en deelde dan een klap uit!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Nee hoor. Het gaat over Engelse hoeren die eergisteren zwaar geneukt zijn geweest door Spaanse gigolo's.

Oké, dan voeg ik me toe bij het gesprek.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Iniesta en Xavi waren op het WK in de finale ook echt van die kaartenvragers. Dat was wel echt een afknapper toen, omdat ze dat ook niet nodig hebben.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

speranza schreef:

Heb je de wedstrijd wel bekeken? Robin V. Persie keek naast hem, zag Alves en deelde dan een klap uit!

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sleectieve verontwaardiging bij het publiek lijkt me niet zo vreemd. Alsof je gaat schreeuwen om kaarten bij je eigen team .

Uh, nee. Nogmaals: het was iets wat me verbaasde, zowel van spelers als publiek, omdat ik het daar nog nooit gezien had. En zoals ik de wedstrijd beleefde, had het veel te maken met het feit dat Arsenal Barca gewoon goed weg hield van de zestien in de eerste helft.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Wat een kinderachtige vraag! Ik heb de wedstrijd van de eerste tot en met de laatste seconde gezien en ik blijf er bij dat van Persie het niet bewust deed.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

moviemafketel schreef:

Iniesta en Xavi waren op het WK in de finale ook echt van die kaartenvragers. Dat was wel echt een afknapper toen, omdat ze dat ook niet nodig hebben.

Ik vroeg me al af hoelang het zou duren vooraleer iemand zou beginnen over de WK-finale. Dat zou heel misschien komen omdat de Nederlanders als varkens speelden? De ene walgelijke trap, na de andere... Ik ga boterhammen eten, voor ik hier iemand onbewust een klap uitdeel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De regel is toch ooit bedacht als je een kaart vraagt dat je er dan zelf krijgt? Nooit meer op een veld gezien bij een scheids. Erg jammer, want de schwalbes worden wel redelijk bestraft.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Krijgen we dat weer. Oranje was niet veel smeriger dan Spanje (als je die karatetrap van Nigel wegdenkt).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De finale kaart durven te spelen . Laten we het maar niet hebben over Nederland nee.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ik hoorde dat Nigel de Jong, Kuijt en van Bommel zich al een week niet hadden gedoucht. Nederland was wel smeriger.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Krijgen we dat weer. Oranje was niet veel smeriger dan Spanje (als je die karatetrap van Nigel wegdenkt).

Alsjeblieft zeg. Maar laten we idd niet die discussie weer oprakelen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ging me nu puur om het kaarten vragen en het niet adequaat reageren van scheidsrechters daarop. Was toch een regel van de scheidsrechters-commissie jaren terug?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Ik hoorde dat Nigel de Jong, Kuijt en van Bommel zich al een week niet hadden gedoucht. Nederland was wel smeriger.

Ik wil die discussie ook niet opnieuw voeren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ging me nu puur om het kaarten vragen en het niet adequaat reageren van scheidsrechters daarop. Was toch een regel van de scheidsrechters-commissie jaren terug?

Xavi die geel kreeg voor de bal wegtrappen en Robben niet (wat rood betekent had). Alsof het niet adequaat presteren van Webb nadelig was voor Nederland. Verre van. Bovendien niets mis is met kaarten vragen, alsof een ref daar gevoelig voor is.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Opzich wel, scheidsrechters fluiten zovaak op appèl.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan moet je de fout toch echt bij de refs zoeken. Niet bij het kaarten vragen. Je mag als speler toch je mening geven dat je het een kaart waard vindt?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Alsjeblieft zeg. Maar laten we idd niet die discussie weer oprakelen.

00:31.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Xavi en Iniesta zijn zeer invloedrijke spelers. Je moet als scheidsrechter heel sterk in je schoenen staan om daar niet af en toe je oren naar te laten hangen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

(embed)

00:31.

Illusioniesta .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Geweldige voetballer, maar die wedstijd één van de smerigste spelers van het veld.

Zeker toen hij de 0-1 maakte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.