• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.365 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Vd Boog moet vertrekken en ook iemand van het voetbal plaatsen die ook verstand van zaken heeft en een Ajax verleden.

Vd Boog heeft een Ajax verleden...

En verder onzin. Vd Boog is een prima AD. Hij moet beleid voeren, niet spelers beoordelen. Daar zijn anderen voor.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vd Boog is een prima AD.

Als jij in zn mooie praatjes trapt is toch prima, ik niet als je het niet erg vind.

Denkt ook alleen maar aan zijn eigen hachie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Weet je, soms zie een lelijke vent naast een lekker wijf lopen en denk je; hoe heeft-ie dat geflikt. Zo ook met Rikkie vd Boog. Dat moet echt de domste man van de voetballerij zijn (en nog louche ook), maar heeft gewoon een topfunctie bij Ajax. Waait met alle winden mee en overleeft elke storm met zijn banale open deuren. Schitterend dat een deel van het Ajax-plebs dat allemaal maar blijft pikken, sterker nog, voluit geniet van weer eens een draaideuractie van deze onbetrouwbare witteboordencrimineel.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

video

Eriksen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Weet je, soms zie een lelijke vent naast een lekker wijf lopen en denk je; hoe heeft-ie dat geflikt. Zo ook met Rikkie vd Boog. Dat moet echt de domste man van de voetballerij zijn (en nog louche ook), maar heeft gewoon een topfunctie bij Ajax. Waait met alle winden mee en overleeft elke storm met zijn banale open deuren. Schitterend dat een deel van het Ajax-plebs dat allemaal maar blijft pikken, sterker nog, voluit geniet van weer eens een draaideuractie van deze onbetrouwbare witteboordencrimineel.

Kom eens met feiten, otherfooltje.

Domste man? Waait met alle winden mee? Witteboordencrimineel?

Weerleg je gebrul voor de grap eens een keer. Mensen hier belachelijk maken kan iedereen wel.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Inderdaad. Vd Boog heeft bewezen dat hij helemaal geen verstand heeft van voetbal en dat hij alleen maar geeft om zijn eigen hagje. Niet alleen hij, maar ook Coronel, Slop en v/d Aat hebben bewezen dat ze helemaal niks te zoeken hebben bij het bestuur van Ajax.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kom eens met feiten, otherfooltje.

Domste man? Waait met alle winden mee? Witteboordencrimineel?

Weerleg je gebrul voor de grap eens een keer. Mensen hier belachelijk maken kan iedereen wel.

Weerleggen?

Als je Afgunst en Gemiddelde hebt gehad zou ik effe doorbladeren naar de W...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Inderdaad. Vd Boog heeft bewezen dat hij helemaal geen verstand heeft van voetbal en dat hij alleen maar geeft om zijn eigen hagje. Niet alleen hij, maar ook Coronel, Slop en v/d Aat hebben bewezen dat ze helemaal niks te zoeken hebben bij het bestuur van Ajax.

Slop is duidelijk; waardeloos financieel beleid gevoerd.

Wat hebben Coronel, Boog en Aat volgens jou precies allemaal fout gedaan? Ben overigens ook geen fan van die eerste en laatste...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Weerleggen?

Als je Afgunst en Gemiddelde hebt gehad zou ik effe doorbladeren naar de W...

Goedzo, weten we dat ook weer. Slaap lekker otherfool

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Witteboordencrimineel?

Dat lijkt me toch wel meer dan duidelijk.... Je moest eens weten hoeveel schuldeisers ze achter laten. Toch erg jammer dat justitie dit soort criminelen nooit hard aan kan pakken. Verwoesten tientallen bedrijven met personeel en al, en niemand die er wat aan doet. Tuig van de richel.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Goedzo, weten we dat ook weer. Slaap lekker otherfool

Maar serieus; denk je echt dat weerleggen hier het juiste woord is?

En sla je wel eens een krant open?

Zo'n papieren ding met lettertjes erop.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat lijkt me toch wel meer dan duidelijk.... Je moest eens weten hoeveel schuldeisers ze achter laten. Toch erg jammer dat justitie dit soort criminelen nooit hard aan kan pakken. Verwoesten tientallen bedrijven met personeel en al, en niemand die er wat aan doet. Tuig van de richel.

Vd Boog is nog nergens voor veroordeeld. Dus geen idee waarom iedereen die conclusies trekt.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar serieus; denk je echt dat weerleggen hier het juiste woord is?

En sla je wel eens een krant open?

Zo'n papieren ding met lettertjes erop.

Als je op de Telegraaf doelt, neem ik je niet meer serieus.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dus geen idee waarom iedereen die conclusies trekt.

Ik heb geen idee waarom jij het een goede AD vind, weerleg het ff voor me.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4718 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het gaat vooral om de resultaten die je hebt geboekt. Dat is volgens mij 0,0 bij België. Volgens mij hebben ze een leuk wk'tje in 1986 gehad. Voor de rest kan ik niks noemenswaardigs uit het Belgische interlandvoetbalhistorie halen. Misschien dat ik het verkeerd heb, maar België is in het internationale voetbal nooit groot geweest voor zover ik weet.

Ook een EK-finale in 1980. Helemaal geen resultaten slaat dus eigenlijk op niet veel. Dan heeft Nederland er ook maar 1 gehaald... Minder resultaat dan Nederland, dat wel. Maar termen als 0,0 zijn dus niet echt op z'n plaats.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Een kwartfinale op een eindronde spelen is al goed, een halve finale of meer spelen is gewoon goede resultaten behalen. Nederland heeft alleen al 3 WK finales gespeeld. Dat is gewoon zeer goed. Al had ik er liever 2 gespeeld en dan eens 1 gewonnen, maargoed..

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat hebben Coronel, Boog en Aat volgens jou precies allemaal fout gedaan? Ben overigens ook geen fan van die eerste en laatste...

Eerst maakt Coronel een prima rapport, vervolgens wordt hij voorzitter van Ajax en het eerste wat hij doet is dat rapport in de prullenbak gooien. V/d Boog is degene die Jol alle ruimte gaf om spelers als Mido, Ooijer, Tainio en Atouba te halen. Het bestuur is degene die waanzinnig hoge prijsen voor de CL-wedstrijden vroeg. Ook is de comminucatie naar buiten toe soms niet helemaal duidelijk bij het bestuur van Ajax.

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Johan naar Ajax

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Cruijff bij Ajax in klankbordgroep

Johan Cruijff gaat bij Ajax deel uitmaken van een technische klankbordgroep. Dat maakte de Amsterdamse club donderdag bekend.

El Salvador' gaat met de andere leden van de groep advies uitbrengen aan de clubleiding. Er komen ook klankbordgroepen op het gebied van financiën en verenigingszaken.

Ajax en de 63-jarige Cruijff gaan in vervolggesprekken kijken in hoeverre de voormalig topvoetballer een verdergaande rol bij de club kan gaan vervullen.

Van den Boog

Eerder deze week werd bekend dat hij mogelijk in de raad van commissarissen van de huidige nummer drie van de eredivisie plaatsneemt. Naast Cruijff nemen Peter Boeve, Piet Keizer en Dick Schoenaker plaats in de technische adviesgroep.

Algemeen directeur Rik van den Boog vertegenwoordigt de directie van Ajax. In de klankbordgroep verenigingszaken komen Mark Geestman, Ruud Haarms, Hennie Henrichs, Keje Molenaar en Cees van Oevelen. Namens de raad van commissarissen van de club nemen Uri Coronel en Cor van Eijden plaats.

Nieuwe bezetting

De al bestaande financiële commissie uit de ledenraad wordt omgevormd tot de klankbordgroep financiële zaken en heeft een nieuwe bezetting gekregen.

De groep bestaat nu uit Hein Blocks, Roger van Boxtel, Kees Timman en Leo van Wijk. Jeroen Slop en Joop Krant nemen namens de directie en de raad van commissarissen van Ajax zitting in deze groep.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nu is het afwachten of het bestuur Cruijffs aanbevelingen doorvoert of stug een eigen koers blijft varen, alhoewel dit al een hele verandering opzich is.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Zitten alleen nog teveel echo's tussen die alleen maar aan billen likken doen en Cruyff kennende één suggestie van hem waar nee tegen word gezegd is ie pleite.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Heb ik hier ook last van stfuympos stfuympos stfuympos.

Vervelend al die echo's echo's echo''s

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

lol

EGO ofcourse

Daarom noem ik ze ook meestal remi, maak wel vaker van die stomme fouten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jopie is er vroeg bij dit jaar, meestal komt het 'nieuws' dat-ie 'iets' gaat doen bij de hoofdstedelijke voetbaltrots pas in maart/april. Zal het dit keer langer dan een maand duren voordat El Salvador zijn biezen weer pakt? Zijn er al odds te vinden op Unibet?

En lameraaien; louche Rikkie vindt het 'geweldig' dat zo'n 'icoon' zich voor de club 'in gaat zetten'.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

Jopie is er vroeg bij dit jaar, meestal komt het 'nieuws' dat-ie 'iets' gaat doen bij de hoofdstedelijke voetbaltrots pas in maart/april. Zal het dit keer langer dan een maand duren voordat El Salvador zijn biezen weer pakt? Zijn er al odds te vinden op Unibet?

En lameraaien; louche Rikkie vindt het 'geweldig' dat zo'n 'icoon' zich voor de club 'in gaat zetten'.

Euhm, toen met van Basten was dacht ik toch echt in januari/februari hoor

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vd Boog is nog nergens voor veroordeeld.

Voor zover ik weet wel. Voor wanprestatie.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Wat probeer je eigenlijk te zeggen?

Hallo, kijk je ook even waar ik op reageer? Iemand riep er dat België nooit aan eindrondes mag deelnemen. Mag ik dat dan even weerleggen?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Tsja, als je enig gevoel zou hebben voor je land of je hoofdstad, zou je op zijn minst geïnteresseerd zijn of trots.. maar jij kickt liever op het Ruhrgebied

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.