- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Iemand deze al geplaatst?
Video - Blunderende keeper gooit bal naar spits - FCUpdate.nl
En dan ook nog gaan zeuren.
Wat een sjaakie haha.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Doorstoten naar de kwartfinales van de CL is niet belangrijk?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik denk niet dat het spel van Arsenal iets aan Xavi, Iniesta en Messi kunnen veranderen. Arsenal is geen Inter Milaan hoor, Arsenal wil voetballen.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Als ik Wegner was zou ik ook de voorkeur geven aan de eigen competitie. Arsenal heeft overigens toch nog nooit de CL finale bereikt?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ik denk dat je hem het beste langzaam kunt brengen. Hij is nogal belangrijk voor Arsenal. De titel is ook bijzonder belangrijk voor Arsenal.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Als ik Wegner was zou ik ook de voorkeur geven aan de eigen competitie. Arsenal heeft overigens toch nog nooit de CL finale bereikt?
Jawel. Toevallig tegen Barca 2005/2006.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jawel. Een aantal jaren geleden daarin verloren van Barcelona.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Oeps was ik al helemaal vergeten. Als ik mezelf mag corrigeren; ze hebben het nog nooit kunnen winnen. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als ze Barcelona verslaan hoeven ze daarna niemand meer te vrezen. Die kans mag Wenger niet aan zich voorbij laten gaan. Enig risico met van Persie zou hij moeten nemen.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Nog genoeg clubs die Arsenal er eventueel uit kunnen wippen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
"Mourinho heeft belangstelling in Miyaichi"
Jammer dat Ryo geen eigendom is van Feyenoord. Hopelijk speelt hij nog minstens een seizoen in de Kuip.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Voetbalzone - Gullits Terek wil na Boussoufa ook Forlán aan zich binden
Sow, Gullit probeert er echt een europees top team van te maken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Demy de Zeeuw grapt volgens een liplezer over de billen van de zangeres in de rust met Gregory Van der Wiel.
Volgens de middenvelder van Ajax kun je bier op de billen van de zangeres zetten. Van der Wiel en Sulejmani kunnen er wel om lachen. Bekijk de beelden hieronder. Het is ook uitgezonden in De Wereld draait Door.

Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Voetbalzone - Italiaan schrijft bijna snelste doelpunt aller tijden op zijn naam
Snelste doelpunt ooit 2 seconden. Onmogelijk!
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ik had er al van gehoord. Echt ongelooflijk. Die scheids is nog debieler dan die streaker.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8512 stemmen
Inderdaad. Die rode kaart is echt belachelijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Van der Vaart fit voor Milan
(Novum) - Rafael van der Vaart is woensdag van de partij namens Tottenham Hotspur in de achtste finale van de Champions League tegen AC Milan. Dat meldden de Spurs dinsdag. Van der Vaart raakte in de heenwedstrijd in Milaan drie weken geleden geblesseerd aan zijn kuit.
Trainer Harry Redknapp lijkt ook te kunnen beschikken over Gareth Bale. De Welshmen keerde afgelopen weekeinde terug na zes weken afwezigheid vanwege een rugblessure. Met Van der Vaart en Bale verdedigt Tottenham op White Hart Lane een 1-0 voorsprong.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
AC Milan zal het ongelooflijk moeilijk krijgen. Hoe komen ze eigenlijk op zo'n comfortabele positie in hun competitie? Is het AC Milan dat ik ken van de Champions League een totaal ander AC Milan in Italië?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Barcelona mist straks twee van hun beste verdedigers. En Arsenal heeft Van Persie weer terug...
Gaat weer irritant spannend worden.
Hoop dat Barcelona met 4-0 wint. Arsenal is een nep-club die het moet doen met voornamelijk buitenlandse huurlingen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn 2 lievelings-clubs tegen elkaar. Verheug me er ook al de hele tijd op. Maakt me niet uit wie doorgaat, als het maar weer zo'n heerlijke pot wordt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er ook zin in. Ik hoop niet dat het weer zo'n afdroogpartij als vorig seizoen wordt. Ik hoop op een spannende wedstrijd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Inderdaad. Die rode kaart is echt belachelijk.
Belachelijk misschien wel maar ook volkomen terecht. Is ook niet eerste keer dat iemand voor een dergelijke overtreding rood krijgt.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Hoelaat begint de wedstrijd echt. Dus zonder de voorbeschouwing?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8512 stemmen
Belachelijk misschien wel maar ook volkomen terecht. Is ook niet eerste keer dat iemand voor een dergelijke overtreding rood krijgt.
Dat van Cantona ooit was toch iets anders. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.