• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.217 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.833 acteurs
  • 200.399 gebruikers
  • 9.462.101 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik denk vanwege een bepaald potje foeball ergens in juli

Vooruit, een heel goed excuus .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bij een serieuze griep ga ik ervan uit dat je toch een weekje ziek bent. Sommige mensen noemen een zware verkoudheid ook al een griep, ik denk niet dat dit bij Boussoufa het geval is. En liever lui dan moe is een uitspraak waar ik bij Boussoufa helemaal niet aan denk. Staat er zowat altijd, ook in zware periodes zoals de ramadan.

Neen, als Boussoufa aangeeft dat hij niet kan spelen dan geloof ik hem ook.

En waarom zou Anderlecht het risico nemen om een zieke speler in te zetten in een wedstrijd waar eigenlijk toch maar weinig te behalen valt. Speler kan zo nog zieker worden en in de race naar de titel hebben ze hem ook nodig. De competitie lijkt me nu het belangrijkst bij Anderlecht.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Commentator: hij wordt beschouwd als een van de beste keepers ter wereld, maar heeft bijna elke wedstrijd wel een momentje als dit.

Duh, no shit sherlock. Denk overigens dat niemand op deze aardbol Casillas in zijn/haar top 3 van keepers heeft staan.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bij Boussoufa denk ik meestal meer net niet als het wel echt moet bij de grote wedstrijden...

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Nomak schreef:

Bij een serieuze griep ga ik ervan uit dat je toch een weekje ziek bent. Sommige mensen noemen een zware verkoudheid ook al een griep, ik denk niet dat dit bij Boussoufa het geval is. En liever lui dan moe is een uitspraak waar ik bij Boussoufa helemaal niet aan denk. Staat er zowat altijd, ook in zware periodes zoals de ramadan.

Symptomen: Griep kan snel op komen zetten. Kenmerkende symptomen van griep zijn koorts, hoofdpijn, hoesten, keelpijn, spierpijn, verstopte neus, gevoel van zwakte en verlies van eetlust.[3]

Kan je hier een week lang last van hebben? Alleen van hoesten heb ik wel is langer last.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Duh, no shit sherlock. Denk overigens dat niemand op deze aardbol Casillas in zijn/haar top 3 van keepers heeft staan.

Tuurlijk wel. Nog altijd wereldklasse, maar niet foutloos nee. Top 5 is hij zeker. Je kan niet zeggen wie echt de allerbeste nu is.

Vd Sar, Casillas, Cech, Ceasar (Inter) en Buffon zijn denk ik momenteel wel de beste 5. Of vergeet ik nu iemand? Misschien Reina...

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Tuurlijk wel. Nog altijd wereldklasse, maar niet foutloos nee. Top 5 is hij zeker. Je kan niet zeggen wie echt de allerbeste nu is.

Vd Sar, Casillas, Cech, Ceasar (Inter) en Buffon zijn denk ik momenteel wel de beste 5. Of vergeet ik nu iemand? Misschien Reina...

Geen zin meer in deze discussie trouwens hoor(al heb ik hem niet met jou gevoerd).

Maar ik vind Casillas echt 1 van de grootste prutsers die er op deze aardbol rondloopt. Je kan compilaties vol vinden met blunders van Casillas(vind maar is een blunder compilatie van vd Sar bijvoorbeeld). Met een goede keeper hadden ze bij Real op beslissende momenten meer gepresteerd.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

rep_robert schreef:

Had laatst ook erge griep. 2 dagen echt ziek van geweest, 3e dag was alweer een stuk beter. Vraag me af hoe lang hij er al last van had.

Menselijk lichaam zit raar in elkaar, hij kan zich heus wel weer goed voelen donderdag hoor. Vooral een gezond en fit iemand wel.

Bij een echte griep (influenza viri) is iemand doodziek voor ten minste 1 week. Hier sterven jaarlijks ook ca. 1000 ouderen door. Dus ja, je kan dan niet spelen.

Ik heb hier ervaring mee en kan je vertellen dat de meeste mensen uit hun nek lullen als ze zeggen dat ze een 'griepje' te pakken hebben, dit is dan in ca. 99/100 gevallen een verkoudheidsvirus.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Bovendien kan spelen met echte griep ook levensgevaarlijk zijn (infectie op de hartkleppen, niet zo prettig). Maar da's wel erg doemdenken natuurlijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Griep? Gewoon je sterspeler sparen natuurlijk, Anderlecht wil de titel en de CL en is donderdag toch al compleet kansloos. Ik zou gewoon met een B-team starten, aan beide kanten trouwens. Het is eigenlijk een onnozel midwinteravond oefenpotje geworden, en als je dan 3 dagen later naar de koploper moet zou ik het wel weten...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Kan je hier een week lang last van hebben?

Ja natuurlijk, maar dat weet jij zelf ook wel. En als je je na 2 of 3 dagen beter voelt wil dat niet zeggen dat je genezen bent. Als je dan weer wat buiten rondlopen en zweten dan vergroot je de kans dat de griep nog erger terugkeert. Dat kunnen Anderlecht en Boussoufa nu wel missen.
gizmo_o schreef:

Bij een echte griep (influenza viri) is iemand doodziek voor ten minste 1 week. Hier sterven jaarlijks ook ca. 1000 ouderen door. Dus ja, je kan dan niet spelen.

Ik heb hier ervaring mee en kan je vertellen dat de meeste mensen uit hun nek lullen als ze zeggen dat ze een 'griepje' te pakken hebben, dit is dan in ca. 99/100 gevallen een verkoudheidsvirus.

Zo is het!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doodziek? Dus met griep is Boussouffa opeens terminaal? Kan ie net zo goed spelen.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Hmf, erg onnodig gelijkspel. Maar goed, als beide zo de return spelen voorzie ik weinig problemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook niet. Lisandro .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Hmf, erg onnodig gelijkspel. Maar goed, als beide zo de return spelen voorzie ik weinig problemen.

Als beiden zo spelen dan wordt het daar ook gelijk. Hopen voor jou dat het 0-0 is, hopen voor de rest dat het dan 2-2 is.

2e helft wat beter dan de 1e, maar het was wel erg slecht. Een ploeg met oa Ronaldo, Di Maria, Alonso en Ozil moet zich schamen.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Hehe, wat jij wil. Real had natuurlijk geen enkel probleem met Lyon.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Chelsea was best indrukwekkend, alleen erg slordig in de afwerking.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Chelsea was best indrukwekkend, alleen erg slordig in de afwerking.

Wat wil je anders met Torres in de gelederen .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Hehe, wat jij wil. Real had natuurlijk geen enkel probleem met Lyon.

Haha, het is al goed, Stevie Wonder

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mag Real ook eens een off-day hebben, of heeft enkel Barcelona daar recht op?

Doelpunt van Lyon kwam ook maar uit de lucht vallen.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wat wil je anders met Torres in de gelederen .

Ik vond Torres eigenlijk behoorlijk zwak van wat ik zag(ben serieus nu). Mistte toch wat kansen die een topspits in vorm MOET scoren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze hebben al een tijdje off-days hoor. Maar je kijkt vast geen BBVA he?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik vond Torres eigenlijk behoorlijk zwak van wat ik zag(ben serieus nu).

Dat is echt al zo lang zo. Ik weet ook helemaal niet hoe lang malaria doorwerkt, al zal dat niet de enige oorzaak zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha, het is al goed, Stevie Wonder

.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Mag Real ook eens een off-day hebben, of heeft enkel Barcelona daar recht op?

Doelpunt van Lyon kwam ook maar uit de lucht vallen.

Net als de goal van Real.

En Real heeft al nu 8 jaar een offday in de 8ste finales CL. Je zou bijna dan denken dat het niet alleen te wijten valt aan een offday...

Real zal het nog erg moeilijk krijgen in Madrid. Ik acht Lyon niet kansloos om 1 of 2 goals te maken. Al is Real uiteraard favoriet.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Tuurlijk, 1 zo'n latbal er in en de terechte penalty en je hebt het nergens meer over.

Niks aan de hand, wordt een eitje thuis.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ze hebben al een tijdje off-days hoor. Maar je kijkt vast geen BBVA he?

Het is met name Barca dat offdays heeft de laatste weken .

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Denk ook dat het thuis makkelijk wordt voor Real, Lyon was voorin erg onmachtig. Of is die Lisandro straks weer fit?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Real had wel minstens 0-4 voor moeten komen voordat Lyon scoorde. Sorry A&L, maar ik steun kos ook eenmalig(houd het hier hopelijk ook bij ).

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Tuurlijk, 1 zo'n latbal er in en de terechte penalty en je hebt het nergens meer over.

Niks aan de hand, wordt een eitje thuis.

Als Gomis in de 1e helft voor een zo goed als vrije goal de 1-0 in de rebound erin gewerkt had, dan had Real ook niet mogen klagen.

Maargoed, Real is geweldig en Lyon is kansloos. Laten we het daar maar op houden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.