• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.208 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.773 acteurs
  • 200.396 gebruikers
  • 9.461.859 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Mijn totovoorspellingen zijn 1-2 Chelsea en 0-1 Real, maar ik hoop dat ik ze allebei fout heb

Je snapt wel meteen waarom Real al een jaar of 8 niet meer in de CL voorbij de 8ste finale komt als je dit soort prutvoetbal steeds op de mat legt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar Lyon heeft ook een speler die heeft rondgelopen bij Feyenoord en Excelsior, dat scheelt ook een slok op een borrel .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar Lyon heeft ook een speler die heeft rondgelopen bij Feyenoord en Excelsior, dat scheelt ook een slok op een borrel .

Jep. Gelukkig heeft Feyenoord daar vele miljoenen aan verdiend

*denkt met weemoed terug aan Arsenal-Barcelona*

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Nou had ik van te voren een veel lager verwachtingspatroon bij deze week Champions League voetbal, ook morgen dus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij Barca - Arsenal verbleekt alles natuurlijk. Al verwacht ik ook veel van Bayern tegen Inter.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Hopelijk morgen de Robben show. En Sneijder met een eretreffer. 3-1 voor FC Bayern als het mag

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een zeikwijf ook die portugese miet .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

0-1

Benzema!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, Benzema. Hem gun je het het toch wel. Jammer dat ie voor een kutclub speelt, had beter bij Lyon kunnen blijven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Man man man. Wat is het toch verschrikkelijk als Tottenham je favoriete ploeg in het buitenland is. Altijd als je denkt en stiekem ook hoopt dat ze eindelijk door kunnen stomen laten ze het weer afweten. Blackpool uit, 2-0 achter. Typisch Tottenham.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Knappe loopactie van Benzema, goede goal. Wel jammer. Als Lyon niet minimaal vanavond gelijkspeelt, dan haalt Real de volgende ronde wel.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Anderlecht wil binnen drie à vier weken duidelijkheid van Boussoufa

Boussouffa wegens griep donderdag afwezig tegen Ajax. Meevaller dus, voor wie nog twijfels had of Ajax het gaat redden tegen de Belgen.

Voor mij persoonlijk wel jammer, aangezien ik donderdag zelf naar de wedstrijd ga. Had Boussoufa wel eens willen zien spelen.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Als ie zo irritant als vorige week was mag ie lekker thuisblijven En voor Anderlecht kom ik sowieso niet naar de ArenA donderdag. Ik kom voor Ajax(spelers).

Maarrem, beetje zwak dat hij vanwege griep niet kan spelen. Dat ze zoiets al van tevoren weten, voor hetzelfde geldt is ie morgen al weer beter. I don't buy the story.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Je komt ook voor een leuke wedstrijd denk ik...

En waarom kan je dat nu niet al weten? Het is 48 uur voor de wedstrijd. Als hij zware griep heeft, is dat morgen niet weg.

Al komt het meer over nu dat Anderlecht het al opgegeven heeft en hem wil sparen voor de competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan ie eens een keer in de ArenA spelen .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Als je een serieuze griep hebt kan je niet spelen, zo simpel is dat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

1-1

Gomis.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gomis!!!!!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kan ie eens een keer in de ArenA spelen .

Zeker bang om nog eens in een week tijd ingemaakt te worden

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

1-1

Gomis.

Prut mijn stream loopt achter. Weg verrassing

edit: zie het nu, nice

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Had laatst ook erge griep. 2 dagen echt ziek van geweest, 3e dag was alweer een stuk beter. Vraag me af hoe lang hij er al last van had.

Menselijk lichaam zit raar in elkaar, hij kan zich heus wel weer goed voelen donderdag hoor. Vooral een gezond en fit iemand wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Als je een serieuze griep hebt kan je niet spelen, zo simpel is dat.

Genoeg sporters die wel met griep spelen, maar dit is alleen aan echte kerels gegeven. Zelfs Wijnaldum en Fer deden dat vorig jaar tegen Kalmar FF.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Genoeg sporters die wel met griep spelen, maar dit is alleen aan echte kerels gegeven. Zelfs Wijnaldum en Fer deden dat vorig jaar tegen Kalmar FF.

Ik heb zelfs een keer met oorontsteking op de tribunes gestaan

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Genoeg sporters die wel met griep spelen, maar dit is alleen aan echte kerels gegeven.

Boussoufa is een echte kerel. Maar ook hij is maar een mens. Misschien is zijn griep wel wat serieuzer dan die van de spelers die jij opnoemt. Hij zal er zelf wel het best over kunnen oordelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zijn de echte .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Boussoufa is een echte kerel. Maar ook hij is maar een mens. Misschien is zijn griep wel wat serieuzer dan die van de spelers die jij opnoemt. Hij zal er zelf wel het best over kunnen oordelen.

Dat kan, hij kan natuurlijk ook liever lui dan moe zijn. Sommige mannen zijn gewoon aanstellers als ze ziek zijn. Als je nu al niet kan spelen door griep zegt al genoeg, morgen kan je je al veel beter voelen, laat staan donderdag.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat zijn de echte .

Niet voor herhaling vatbaar overigens

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Fer en Europa League....mm, daar herinner ik me nog wel een momentje van. Ergens in de 91e minuut geloof ik

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fer en Europa League....mm, daar herinner ik me nog wel een momentje van. Ergens in de 91e minuut geloof ik

Waarom zit je haat voor mij zo diep .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Waarom zit je haat voor mij zo diep .

Ik denk vanwege een bepaald potje foeball ergens in juli

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.