• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.191 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.676 acteurs
  • 200.387 gebruikers
  • 9.461.488 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

otherfool schreef:

Daar gaat mijn kratje HJ!

Braamhaar, de man die juicht bij een goal van Ajax, die een Sony breedbeeld thuis heeft staan en geen Philips, die 4 jaar terug verzuimde de linksback van Utrecht tegen Willem II een gele kaart te geven omdat die dan eventueel geschorst zou zijn voor de wedstrijd tegen PSV, Braamhaar wiens nichtje in Amsterdam woont... Ik wil niks insinueren, maar het is gewoon verdacht, corrupt en inconsequent van de KNJB om juist deze man aan te stellen!

Scheidsrechters handelen altijd naar eer en weten. Iets was jij al 1 miljoen keer hebt gezegd.

Is dit overigens dezelfde Braamhaar die ons bij Feyenoord uit heeft ernstig heeft genaaid?

Maar anyway:

(afbeelding)

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ken PSV niet met en ander speelstijl dan resultaat voetbal, en hij staat nu boven aan en dat is het enige wat telt daar.

Maar ze spelen helemaal geen resultaat voetbal? Dan speelt Ajax op dit moment ook resultaat voetbal omdat we alles in de Arena met 1 of 2 goals verschil winnen. Is gewoon onkunde man.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Tja, otherfool had idd. nu al vier volle bingo kaarten!

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

Ken PSV niet met en ander speelstijl dan resultaat voetbal, en hij staat nu boven aan en dat is het enige wat telt daar.

Dat is inderdaad waar, PSV gaat hand in hand met saai resultaatvoetbal.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Maar ze spelen helemaal geen resultaat voetbal? Dan speelt Ajax op dit moment ook resultaat voetbal omdat we alles in de Arena met 1 of 2 goals verschil winnen. Is gewoon onkunde man.

Van Ajax is het zeker onkunde idd. van PSV ben ik nooit anders gewend en toegegeven kijk ik er ook zelden tot nooit naar dus voor mij niks nieuws.

Dat het een drama is om naar te kijken geloof ik meteen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Tuurlijk speelt PSV wel resultaatvoetbal. Het aantal goals heeft daar niets mee te maken, Spanje won toch ook bijna alles met 1-0 op het WK? Het gaat om de intentie, je ziet duidelijk bij PSV dat ze een beetje achterover leunen en loeren op de counter. Als ze het spel zelf moeten gaan maken, roeien ze de bal meestal naar voren.

Bij Ajax zie je juist dat ze wel proberen te voetballen, de laatste tijd lukt dat niet vaak, maar ze hebben in ieder geval de intentie om aanvallend voetbal te spelen, iets wat PSV duidelijk niet heeft.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Gewoon zondag van PSV winnen, dan zijn otherfool en timbo weer mooi stil. Zou wel vervelend zijn als het andersom gaat zondag

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Met dat "saaie" resultaatvoetbal zijn ze de leider in de competitie en hebben ze met afstand de meeste doelpunten gescoord. Haal die 10 doelpunten tegen Feyenoord weg en zelfs dan heeft PSV nog steeds met afstand de meeste doelpunten.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gewoon zondag van PSV winnen, dan zijn otherfool en timbo weer mooi stil. Zou wel vervelend zijn als het andersom gaat zondag

vervelend?, desastreus en einde seizoen.

Mn ergste nachtmerrie is dat Twente en PSV tot de laatste wedstrijd voor het kampioenschap strijden en als k iets niet wil is het dat PSV kampioen word maar kan ook never nooit Twente gaan supporteren.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Klopt, dat doet er niks vanaf dat het nog steeds gewoon saai is. Vooral de laatste weken, ik kan echt geen enkele wedstrijd van PSV in de laatste weken opnoemen waarin ze echt aanvallend wilde voetballen. PSV speelt altijd gewoon saai, verdedigend voetbal. Ze hebben niet de intentie om attractief, aanvallend voetbal te spelen en dat is alleen maar erger geworden onder Rutten met z'n verdedigende zekerheidjes. Ajax of Twente die proberen wel aanvallend te voetballen en attractief. Het kan een keer gebeuren dat dat niet lukt.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
vervelend?, desastreus en einde seizoen.

Mn ergste nachtmerrie is dat Twente en PSV tot de laatste wedstrijd voor het kampioenschap strijden en als k iets niet wil is het dat PSV kampioen word maar kan ook never nooit Twente gaan supporteren.

Laten we hopen dat Ajax kampioen wordt

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nomak schreef:

Met dat "saaie" resultaatvoetbal zijn ze de leider in de competitie en hebben ze met afstand de meeste doelpunten gescoord. Haal die 10 doelpunten tegen Feyenoord weg en zelfs dan heeft PSV nog steeds met afstand de meeste doelpunten.

Klopt, vergeet ook niet even de 10 rode kaarten te benoemen niet dat Ajax afgelopen weekend er wat mee kon overigens.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Niet zo raar he, als Ajax de beste aanvaller en tevens beste speler van de Eredivisie kwijt raakt...

Ajax heeft nu een aardig impotente voorhoede. Twente stond al nooit bekend dat ze enorm veel scoorden. Vooral sterk in geen goals tegenkrijgen de laatste jaren.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Tuurlijk speelt PSV wel resultaatvoetbal. Het aantal goals heeft daar niets mee te maken, Spanje won toch ook bijna alles met 1-0 op het WK? Het gaat om de intentie, je ziet duidelijk bij PSV dat ze een beetje achterover leunen en loeren op de counter. Als ze het spel zelf moeten gaan maken, roeien ze de bal meestal naar voren.

Bij Ajax zie je juist dat ze wel proberen te voetballen, de laatste tijd lukt dat niet vaak, maar ze hebben in ieder geval de intentie om aanvallend voetbal te spelen, iets wat PSV duidelijk niet heeft.

Totale onzin. In de jaren van Hiddink en dat ze 4/5 jaar op rij kampioen werden kon ik het meer resultaat voetbal noemen. Nu is het bij PSV net zoals bij Ajax en Twente gewoon onkunde.

Een ploeg die aan de leiding staat met zoveel verliespunten als PSV is gewoon de armoede ten top. Dit jaar is de Eredivisie wat mij betreft ook van een armoedig niveau van alle topclubs.

Vooral als je naar de resultaten van PSV kijkt zie je dat er soms ook meer geluk dan wijsheid bij zit. Nee, dit is zeker geen onfeilbare koploper die op resultaat voetbalt. Zou ik dat eerder van Twente en AZ de voorgaande 2 jaren zeggen toen zij kampioen werden. Zij waren bijna wel onfeilbaar.

Nomak schreef:

En dan zijn het nog steeds relatief weinig goals om het attractief voetbal te noemen Zegt meer iets over het algehele niveau dit seizoen wat mij betreft.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nomak schreef:

Ja, klopt. Doet er niets aan af dat ze saai spelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niet zo raar he, als Ajax de beste aanvaller en tevens beste speler van de Eredivisie kwijt raakt...

En PSV raakte hun beste speler en de 2de(?) beste speler van de Eredivisie kwijt. Maar dat mag allemaal geen excuus zijn in de race naar de titel. Suarez was er de eerste helft van het seizoen toch ook gewoon bij en toen was het ook niet echt geweldig bij Ajax.

Ligt ook vooral aan het beleid, en dat weet jij ook. Een club als Ajax moet al lang een capabele vervanger klaar hebben staan of tenminste iemand op het oog hebben.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Onzin. In de jaren van Hiddink en dat ze 4/5 jaar op rij kampioen werden kon ik het meer resultaat voetbal noemen. Nu is het bij PSV net zoals bij Ajax en Twente gewoon onkunde.

Een ploeg die aan de leiding staat met zoveel verliespunten als PSV is gewoon de armoede ten top. Dit jaar is de Eredivisie wat mij betreft ook van een armoedig niveau van alle topclubs.

Vooral als je naar de resultaten van PSV kijkt zie je dat er soms ook meer geluk dan wijsheid bij zit. Nee, dit is zeker geen onfeilbare koploper die op resultaat voetbalt. Zou ik dat eerder van Twente en AZ de voorgaande 2 jaren zeggen toen zij kampioen werden. Zij waren bijna wel onfeilbaar.

(quote)

En dan zijn het nog steeds relatief weinig goals om het attractief voetbal te noemen Zegt meer iets over het algehele niveau dit seizoen wat mij betreft.

Onkunde heeft niks te maken met de intentie van PSV. PSV heeft geen enkele intentie om aanvallend te voetballen, het enige wat ze willen zijn de 3 punten. Dat is resultaatvoetbal. Je intentie bepaalt je stijl, het aantal punten en de resultaten veranderen daar niks aan. Kijk naar Willem II, die spelen ook resultaatvoetbal, maar zijn alles behalve succesvol.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Voor de winter scoorde Ajax wel makkelijker.

Na de winter had je oa ruim bij Roda moeten winnen, had je VVV en Graafschap thuis ruimer moeten verslaan etc etc. Kansen gaan er nu nog nauwelijks in.

Ajax heeft wel gefaald met een vervanger halen, ben ik met je eens. Al vind ik het goed dat ze geen 6 of 7 miljoen voor Dost betaalden.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Onkunde heeft niks te maken met de intentie van PSV. PSV heeft geen enkele intentie om aanvallend te voetballen, het enige wat ze willen zijn de 3 punten. Dat is resultaatvoetbal. Je intentie bepaalt je stijl, niet het aantal punten of de resultaten. Kijk naar Willem II, die spelen ook resultaatvoetbal, maar zijn alles behalve succesvol.

Dan is het gewoon een gigantische knudde versie van resultaat voetbal Want met dit elftal kan je simpelweg geen goed resultaat voetbal op de mat leggen. Kijk alleen al naar die verdediging man.

Dat PSV bovenaan staat vind ik meer wat over Twente en Ajax zeggen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Dan is het gewoon een gigantische knudde versie van resultaat voetbal

Idd.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Hup Lyon en Kopenhagen!

Inmaken die vieze clubs Real Madrid en Chelsea!

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

PSV heeft - thuis althans - echt wel aanvallende intenties, hoor. Dat het niet altijd even best uit de verf komt; oké. De top drie is gewoon extreem zwak dit jaar. Een beetje ploeg had nu al lang een punt of 10 los gestaan.

stinissen (crew films & series)

• 23815 berichten
  • 77572 stemmen

Ik kan het topic van de champions league voorspellingen niet meer vinden wie o wie

stinissen (crew films & series)

• 23815 berichten
  • 77572 stemmen

gevonden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gomis idioot!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Wat speelt dat Madrid weer bedroevend zeg Heb je een miljardenploeg, speel je zo beroerd...

Beste kansen en mogelijkheden voor Lyon. Vooral Gomes had hem moeten scoren

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Had dit ook niet verwacht maar de eerste helft is duidelijk voor Lyon, ook best gevaarlijk op momenten en dan nog wel zonder Lisandro.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Chelsea

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ze kunnen die vierde man maar beter niet afschaffen, anders heeft Mourinho niks meer te doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chelsea . En Anelka (commentaar Rico? ). Ook Blackpool voor tegen Tottenham .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.