• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.168 films
  • 12.561 series
  • 34.736 seizoenen
  • 655.520 acteurs
  • 200.383 gebruikers
  • 9.460.703 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Broer Guardiola splijtzwam tussen Arsenal en Barça

Arsenal en Barcelona strijden op dinsdag 8 maart om een plaats in de kwartfinale van de Champions League. De twee clubs zijn ook in gevecht om Jon Miquel Toral Harper, die begeleid wordt door een bekende.

De zestienjarige middenvelder geldt als een van de grootste talenten van de Barcelona-opleiding, maar trekt mogelijk naar Arsenal. In 2003 overkwam dat de Catalanen ook al, toen was het Cesc Fabregas die door The Gunners werd gecontracteerd.

Aan de vooravond van de heenwedstrijd in de achtste finale van de Champions League, die Arsenal vorige week in eigen huis met 2-1 won, maakte Barcelona-voorzitter Sandro Rosell duidelijk aan Arsenal dat ze het niet langer op prijs stellen dat de Engelsen de talenten uit de jeugd bij Barça komen wegplukken.

Opvallend is echter de rol van Pere Guardiola. De broer van Barcelona-trainer Pep en zaakwaarnemer van onder anderen Luis Suarez bood Toral Harper aan bij Arsenal. Ook zijn ploeggenoot Sergi Samper kon van Barcelona naar Arsenal verhuizen, maar deze gaf zelf aan geen interesse te hebben in de overstap.

Toral Harper ziet een transfer naar Londen wél zitten. De linkspoot speelt nu voor Spanje Onder-16, maar aangezien hij een Engelse moeder heeft kan hij in de toekomst nog voor een interlandloopbaan namens Engeland kiezen. Als het aan Rosell ligt blijft Toral Harper echter in Catalonië spelen en trekt Arsenal zich terug.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

Braamhaar, de man die juicht bij een goal van Ajax, die een Sony breedbeeld thuis heeft staan en geen Philips, die 4 jaar terug verzuimde de linksback van Utrecht tegen Willem II een gele kaart te geven omdat die dan eventueel geschorst zou zijn voor de wedstrijd tegen PSV, Braamhaar wiens nichtje in Amsterdam woont... Ik wil niks insinueren, maar het is gewoon verdacht, corrupt en inconsequent van de KNJB om juist deze man aan te stellen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo waardeloos dat in Engeland allemaal jonge talenten wegkapen. Ake, Bruma, nu weer Ebecilio. Hier moet gewoon echt harder tegen opgetreden worden. Ook fijn die loyaliteit aan een club die zo geinvesteerd heeft in je opleiding.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

. Ook fijn die loyaliteit aan een club die zo geinvesteerd heeft in je opleiding.

Dat kan ik ze niet kwalijk nemen en de club krijgt ook een vergoeding ervoor ben het er wel mee eens dat er wat aan gedaan moet worden maar wat ik vooral niet begrijp is dat engeland er zelf niks aan doet al is het alleen al voor hun eigen nationale elftal.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nistelrooy terughalen

PSV hoopt komende zomer twee oud-spelers terug te halen en niet de minsten: Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. De twee kunnen komende zomer transfervrij gehaald worden.

Van Bommel was in de winterstop al dicht bij een terugkeer naar Eindhoven. 'Ik denk dat we een serieuze kans hadden gemaakt als AC Milan niet was gekomen', zegt technisch manager Marcel Brands. De 33-jarige middenvelder koos echter voor AC Milan, waar hij een contract voor een half jaar tekende. Komende zomer kan Van Bommel dus transfervrij naar elders vertrekken.

Datzelfde geldt voor Van Nistelrooy, die op een zijspoor is beland bij Hamburger SV. De 34-jarige aanvaller heeft net als Van Bommel een aflopende verbintenis. Brands had nog geen contact met de spits, die afgelopen transferperiode een overgang naar Real Madrid zag mislukken.

Brands kondigt aan dat er snel contact zal worden opgenomen met Van Nistelrooy. 'De PSV-supporters hoeven zich geen zorgen te maken, we gaan er alles aan doen om Van Bommel en Van Nistelrooy naar Eindhoven te halen. Dat zijn voetballers van de buitencategorie met een rood-wit hart.'

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Als Real weer komt, dan slaat ie PSV vriendelijk doch resoluut over.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo waardeloos dat in Engeland allemaal jonge talenten wegkapen. Ake, Bruma, nu weer Ebecilio. Hier moet gewoon echt harder tegen opgetreden worden. Ook fijn die loyaliteit aan een club die zo geinvesteerd heeft in je opleiding.

Ebecilio? Die speelt gewoon bij Ajax

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Braamhaar, de man die juicht bij een goal van Ajax, die een Sony breedbeeld thuis heeft staan en geen Philips, die 4 jaar terug verzuimde de linksback van Utrecht tegen Willem II een gele kaart te geven omdat die dan eventueel geschorst zou zijn voor de wedstrijd tegen PSV, Braamhaar wiens nichtje in Amsterdam woont... Ik wil niks insinueren, maar het is gewoon verdacht, corrupt en inconsequent van de KNJB om juist deze man aan te stellen!

Jouw verdachtmakingen raken kant noch wal. Als je gewoon nuchter naar het Nederlandse voetbal kijkt zal je al snel zien dat iedereen tegen Ajax is. Zij worden elke wedstrijd benadeeld en moeten dubbel zo hard knokken als de andere ploegen voor een goed resultaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die normen en waarden zijn bij die Ebecilio van jullie beter aangekomen. Was duidelijk het lievelingetje thuis dus .

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Jouw verdachtmakingen raken kant noch wal. Als je gewoon nuchter naar het Nederlandse voetbal kijkt zal je al snel zien dat iedereen tegen Ajax is. Zij worden elke wedstrijd benadeeld en moeten dubbel zo hard knokken als de andere ploegen voor een goed resultaat.

Je bent helaas slecht voorgelicht Nomak, want het is juist Braamhaar die bij de maandelijkse 'hoe kunnen we de Godenzonen dwarszitten' vergadering, met daarbij vertegenwoordigers van de KNVB, de scheidsrechters, terreinknechten, competitieschema-opstellers, weergoden en niet te vergeten 4e mannen, laatst toegaf dat hij niet elke nacht in de voorgeschreven 100% anti-Ajax pyama slaapt. Bovendien is zijn zoontje laatst gespot met een voetbalplaatje van Vertonghen, en schijnt zijn vrouw een rekening bij Aegon te hebben geopend.

En juist die man krijgt PSV - Ajax toegewezen, nou ik weet genoeg. Eén woord: maffia!

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

nou ik weet genoeg.

Ja de HJ komt naar mij toe.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Onzin, volgens jou spelen ze zeker iedere wedstrijd een finale. Ajax wordt net zo hard benadeeld als een Feyenoord of Groningen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

@stfu

Ik ben al aan het sparen...

@Big-T

Kom nou. Altijd als Ajax het veld opkomt spelen ze tegen (minimaal) 12 man.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Hahaha geloof er alleen geen reet van.

The Oceanic Six

• 60503 berichten
  • 4103 stemmen

Beste nieuws van de dag is dat PSV met Rutten om de tafel wil om zijn contract verlengen

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Beste nieuws van de dag is dat PSV met Rutten om de tafel wil om zijn contract verlengen

Zo slecht doet ie het niet hij is alleen een aanfluiting in de media.

The Oceanic Six

• 60503 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Met Fredje zal PSV nooit wat bereiken, al worden ze dit jaar toevallig eens kampioen. Nee, graag voor 5 jaar laten bijtekenen. Het is een slissend mannetje zonder zelfvertrouwen, charisma en de kwaliteit om een elftal sterker te maken.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

A&L kan natuurlijk niet geloven dat een coach het langer dan 1,5 jaar uithoudt...

Goed spel, veel kools, koppositie en Europese overwintering, prima geloofsbrieven.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik krijg het gevoel dat otherfool een beetje als (...) Jan Mulder door het leven gaat.

Een compliment van mijn beste vrind!

Ajax&Litmanen1 schreef:

Met Fredje zal PSV nooit wat bereiken, al worden ze dit jaar toevallig eens kampioen.

Een 2e Seniele Jopie is geboren...

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

Qua resultaten niet nee, maar qua voetbal is het natuurlijk om te huilen. Als ze zo blijven voetballen kan je er donder op zeggen dat de resultaten achteruit zullen gaan. Nu zijn ze heel erg afhankelijk van een bevlieging van Doedelzak of Toivonen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Een compliment van mijn beste vrind!

Of afgunst.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Goed spel

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Met Fredje zal PSV nooit wat bereiken, al worden ze dit jaar toevallig eens kampioen.

Bij Ajax zouden ze een moord doen voor een kampioenschap. Ze zouden Enoh met baksteen en al de Middelandse Zee ingooien.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je bent helaas slecht voorgelicht Nomak, want het is juist Braamhaar die bij de maandelijkse 'hoe kunnen we de Godenzonen dwarszitten' vergadering, met daarbij vertegenwoordigers van de KNVB, de scheidsrechters, terreinknechten, competitieschema-opstellers, weergoden en niet te vergeten 4e mannen, laatst toegaf dat hij niet elke nacht in de voorgeschreven 100% anti-Ajax pyama slaapt. Bovendien is zijn zoontje laatst gespot met een voetbalplaatje van Vertonghen, en schijnt zijn vrouw een rekening bij Aegon te hebben geopend.

En juist die man krijgt PSV - Ajax toegewezen, nou ik weet genoeg. Eén woord: maffia!

Ga toch lekker op een PSV-forum huilen. Want dit is natuurlijk volstrekt onzin.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bij Ajax zouden ze een moord doen voor een kampioenschap.

Yup dat is de realiteit en ook het enige wat telt op het moment, zo erg is het gesteld jammer genoeg, ooit stond nog mooi en verzorgd voetbal centraal waarmee je dan automatisch wel eens wat won nu is het al sinds van Gaal één grote tering zooi, ikke ikke ikke, vermoeiend en beschamend....

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ga toch lekker op een PSV-forum huilen. Want dit is natuurlijk volstrekt onzin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoog niveau idd hier die reacties op de posts van otherfool.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Persoonlijke aanval + reacties verwijderd.

The Oceanic Six

• 60503 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bij Ajax zouden ze een moord doen voor een kampioenschap. Ze zouden Enoh met baksteen en al de Middelandse Zee ingooien.

Ik zeg nergens dat ik niet met Ajax eens op een minder fraaie manier de titel nu wil winnen hoor. Maar met Rutten heb je een matige coach voor de lange termijn. Ik ben goddank niet werkzaam bij PSV, maar als je met die club weer een niveau hoger wil komen, dan moet je Rutten wegdoen en eens een echte winnaar halen.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4150 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Barslecht bedoel je. Als je kritisch kan zijn op Ajax moet je dat ook op Rutten kunnen zijn. PSV voetbalt ook voor geen meter onder hem, als Rutten het goed doet dan heet ik Manneke Pis

Gisteren weer die voetbalfans gekeken, ik blijf mild omdat ik anders een paar tere zieltjes kwets. Maar mijn god, wat een aanfluiting die hele gozer met zijn kansloze spandoek. En dat terwijl Jenner niet eens vertrok

Die zoon(bennie jr. en zijn oom bennie had ook bij Vitesse gevoetbald. Hele familie heet Bennie ) en dochter schaamden zich ook voor hem.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Barslecht bedoel je. Als je kritisch kan zijn op Ajax moet je dat ook op Rutten kunnen zijn. PSV voetbalt ook voor geen meter onder hem, als Rutten het goed doet dan heet ik Manneke Pis.

Ken PSV niet met en ander speelstijl dan resultaat voetbal, en hij staat nu boven aan en dat is het enige wat telt daar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.