- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Real gaat makkelijk door, daar twijfel ik niet aan. Doelpunt kwam ook niet uit de lucht vallen, was pure klasse van Özil en Ronaldo.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Het is met name Barca dat offdays heeft de laatste weken
.
En toch maar slechts 1x een gelijkspelletje in Spanje en een uitnederlaag bij Arsenal. Tis allemaal wat 
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Word trouwens wel steeds genanter, die Barcelona asskissers van Sport1, jemig zeg, zitten die in Barcelona shirt hun werk te doen of zo? Hahaha
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Maargoed, Real is geweldig en Lyon is kansloos. Laten we het daar maar op houden
Zowaar iets verstandigs
.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Real had wel minstens 0-4 voor moeten komen
En weer een paar Madrid spelers naar een tweede geel solliciteren zeker 
Het kan niet elke CL uitwedstrijd feest zijn 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Hehe, wat jij wil. Real had natuurlijk geen enkel probleem met Lyon.
Vond ze tweede helft ook paar klasses beter. Moet gek lopen wil Madrid dit niet redden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
En nog zijn mensen verbaasd dat Real bij zovelen afkeer opwekt..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekkere verdedigers bij Blackpool. Daar heb je wat aan als keeper
.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4154 stemmen
Euhm, het kan zijn dat ik moe ben. Maar wat bedoel je. Ik zeg gewoon eerlijk dat Real tig malen beter leek in de samenvatting. Alleen die ballen op de paal en lat al.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Euhm, het kan zijn dat ik moe ben. Maar wat bedoel je. Ik zeg gewoon eerlijk dat Real tig malen beter leek in de samenvatting. Alleen die ballen op de paal en lat al.
Ajax-Real, waar Real opzicht 2x rood pakte om eerder dan nodig geschorst te zijn...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mag Real ook eens een off-day hebben, of heeft enkel Barcelona daar recht op?
Doelpunt van Lyon kwam ook maar uit de lucht vallen.
Real heeft alleen meestal een off-day in de beslissende fase van de 8ste finales CL
En niet voor het eerst tegen Lyon trouwens, dus er is nog hoop voor de return 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4154 stemmen
Ajax-Real, waar Real opzicht 2x rood pakte om eerder dan nodig geschorst te zijn...
Ja dat snap ik, maar de relevantie snap ik eventjes niet echt hehe.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
otherfool zocht een reden om wat over Ajax te mogen zeggen.. gun hem het lolletje.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4154 stemmen
otherfool zocht een reden om wat over Ajax te mogen zeggen.. gun hem het lolletje.
Hij weet in ieder geval wel wat de mooiste club is ja 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zijn vingers toetsen automatisch steeds die vier letters in bij iedere post, zullen ook zijn meest afgesleten toetsen zijn, de a, j en x (net als bij k
s), maar de boodschap van het lichaam wil maar niet in het hoofd aankomen.. dus moet er weer iets lu(o)lligs bijgetypt worden.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4154 stemmen
Stond wel een aardig artikeltje over vrouwen bij voetbal in de Meersche Helden(supporters magazine die door en voor supporters wordt gemaakt).
Eventjes ingescand 

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ja dat snap ik, maar de relevantie snap ik eventjes niet echt hehe.
Ach, een onschuldig grapje reppie (zie ook de smileys).
Dat de usual suspects A&L&O daar met rode koontjes over vallen had zelfs ik niet verwacht. Het zullen de zenuwen voor zondag zijn.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik zit er verder niet mee hoor. Ik zei zelfs al dat we jou je lolletje moeten gunnen. Schijnbaar moet je daar voldoening uithalen. Het is je gegund.
Vanavond tenminste weer eens een interessant potje voetbal met Inter-Bayern. Hopen op de Arjen Robben show.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Real is vooruit gegaan in een jaar tijd. Vorig jaar was het in de eerste wedstrijd nog 1-0 voor Lyon. Op papier zeg je, dat ze het wel moeten redden. Volgens mij dachten de meeste vorig jaar ook, dat ze het wel in de tweede wedstrijd recht gingen zetten.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik ben wel wat verbaasd over jullie kijk op de match van gisteren. Real speelde toch echt ongelooflijk slecht, neen?In de hele eerste helft niet één uitgespeelde kans, Özil kwam in het gehele spel bijna niet voor en leed vele malen balverlies, de kansen op de paal en lat kwamen telkens van een stilstaande fase, en de goal is er enkel gekomen via het balverlies aan de linkerflank van Lyon, (wel mooi uitgespeeld daarna.) Doe daar nog is bij dat Ronaldo en Di Maria meer aan gala-voetbal deden dan daadwerkelijk voor de ploeg te spelen en dan kom je toch tot de conclusie dat ze gisteren gewoon keihard suckten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vond ze ook bijzonder matig, al kon Lyon ook niet veel meer doen dan een goede muur optrekken en er uitkomen - Waar Real geen antwoord op had - of opbouwen tot de zestien. Voorin kregen ze niks klaar. Tweede helft was Lyon de controle wel kwijt, zonder voetballend in de problemen te komen overigens.
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Het was vooral een typische Real Europese wedstrijd, net zoals clubs als Chelsea, Milan, Inter en vaak ook Man Utd doen in uitwedstrijden.
Zakelijk, de tegenstander vaak de bal geven zonder ze dreigend te laten worden en alles onder controle houden.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Klopt, kos. Zo moet je uit ook gewoon spelen. Zakelijk en een goede uitgangspositie mee naar huis nemen. Thuis maken ze het wel af.
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Of het zo moet laat ik in het midden. Maar het is wel gewoon hoe dat soort teams het Europees veelvuldig doen.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Wat staan jullie nu te lullen, het was vooral Lyon dat die tactiek hanteerde. 
Als ze iets scherper hadden kunnen counteren dan zag het er heel anders uit. Jullie lijken ze nogal te onderschatten.
@ Rico ja hoor, dat dachten ze vorig jaar ook.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Of het zo moet laat ik in het midden. Maar het is wel gewoon hoe dat soort teams het Europees veelvuldig doen.
Ik bedoelde het zakelijke hè. Maar Real zou toch wel iets meer kunnen laten zien met haar selectie dan het gisteren deed, dat zeker.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het was vooral een typische Real Europese wedstrijd, net zoals clubs als Chelsea, Milan, Inter en vaak ook Man Utd doen in uitwedstrijden. Zakelijk, de tegenstander vaak de bal geven zonder ze dreigend te laten worden en alles onder controle houden.
Bovengenoemde clubs slagen inderdaad vaak in die opzet. Maar als je als Real zijnde al 6 jaar op rij vroegtijdig wordt uitgeschakeld, moet je misschien overwegen om die spelwijze over te laten aan clubs die dat wel kunnen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zakelijk, de tegenstander vaak de bal geven zonder ze dreigend te laten worden en alles onder controle houden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Het was vooral een typische Real Europese wedstrijd, net zoals clubs als Chelsea, Milan, Inter en vaak ook Man Utd doen in uitwedstrijden.
Het was gewoon een gebrek aan klasse dat Real Lyon niet kapot kon spelen. Real was ook nauwelijks gevaarlijk. Daarnaast, als je al een jaar of 7 faalt in de KO 8ste finales, dan kan je het moeilijk een zakelijke speelwijze noemen waar Real ook goed in kan vinden. Het werkt schijnbaar niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.