- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real controle? Werden zelf overrompeld door de instelling van Lyon, aanvallend was het ook niet veel bij Real.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het is ook gevaarlijk die houding van Real, want ze dachten wel even de nul te houden en dat ging al niet door. Ik ben benieuwd naar de return en het zou me niet verbazen als Mourinho gewoon gedag kan zeggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook niet, vooral niet als Lisandro Lopez speelt. Als Real eruit gaat krijgen al de anti-Real-ers hier een kratje bier van me.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
AMSTERDAM - De gemeente zal er met de andere grote steden bij het kabinet op aandringen dat de veiligheidskosten van voetbalwedstrijden op clubs kunnen worden verhaald. Het gemeentebestuur vindt dat Ajax een te groot beslag legt op de capaciteit van de politie. Zo was het Amsterdamse korps vorig jaar 27.000 manuren kwijt om 22 thuiswedstrijden in goede banen te leiden.
In een notitie over evenementen en veiligheid in de stad schrijft burgemeester Eberhard van der Laan dat Ajax wat hem betreft voor politie moet betalen. Aangezien het aantal politiemensen dat voor wedstrijden wordt ingezet, volgens hem niet omlaag kan, is het doorberekenen van de kosten de enige manier om die inzet mogelijk te maken.
Het kabinet wil veiligheidskosten van grote commerciële evenementen op organisatoren kunnen verhalen, maar maakt een uitzondering voor het betaalde voetbal. Met de drie andere grote steden zal Amsterdam een brief naar het kabinet sturen met het verzoek het voetbal niet uit te zonderen.
Amsterdam maakt zich grote zorgen over de gevolgen die het inzetten van de politie bij grote evenementen heeft. De politie heeft uitgerekend dat de Giro d'Italia, de Gay Pride en Sail respectievelijk zeventien, vijf en twaalf manjaren hebben gekost. Bij dat soort gelegenheden is maar een beperkt aantal agenten beschikbaar voor het aanpakken van overlast, het toezicht in wijken en andere normale politietaken. (HET PAROOL
Helemaal van de pot gerukt zijn ze! Hoe komen ze in godsnaam aan 27.000 manuren. Dat zijn 1227 manuren voor een wedstrijd? 160 blauwpetten voor één wedstrijd? Alsof er 160 nodig zijn voor een 'Ajax-VVV'; laat me niet lachen. Bij risicowedstrijden zie ik het nut er wel van in, maar bij een 'VVV, de graafschap, excelsior, nec, nac, etc etc'' vraag ik het me toch echt af.
Kom je dadelijk weer uit bij de particuliere beveiliging. En mocht er iets voorvallen staan ze toch machteloos door gebrek aan autoriteit en bevoegdheden.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Feyenoord heeft een mogelijke vervanger van Tim de Cler gevonden. De noorse linksback heet Knut Olav Rindaroy. Hopelijk wordt het niet zo'n zelfde verhaal alss bij Michael Lumb.
Voetbalzone - Been begroet Noorse linksback op training bij Feyenoord
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4155 stemmen
Helemaal van de pot gerukt zijn ze! Hoe komen ze in godsnaam aan 27.000 manuren. Dat zijn 1227 manuren voor een wedstrijd? 160 blauwpetten voor één wedstrijd? Alsof er 160 nodig zijn voor een 'Ajax-VVV'; laat me niet lachen. Bij risicowedstrijden zie ik het nut er wel van in, maar bij een 'VVV, de graafschap, excelsior, nec, nac, etc etc'' vraag ik het me toch echt af.
Kom je dadelijk weer uit bij de particuliere beveiliging. En mocht er iets voorvallen staan ze toch
machteloos door gebrek aan autoriteit en bevoegdheden.
Ze maken er ook een groter probleem van dan nodig is. Zag bij VVV thuis van de week ook weer veelste veel politie. Slaat nergens meer op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ze maken er ook een groter probleem van dan nodig is. Zag bij VVV thuis van de week ook weer veelste veel politie. Slaat nergens meer op.
I know. Zaten ze afgelopen weekend achterin mijn vak naar de wedstrijd te kijken (wel maar één helft, eerlijk is eerlijk).
Zo wil ik ook wel mijn geld verdienen, door naar Ajax te kijken. Feit blijft dat er teveel beveiliging en politie wordt ingezet bij zulke wedstrijden: en dan spreek ik nog niet eens over het leger aan stewards wat binnen rond loopt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bevolking Qatar mag stemmen over speeldatum voor WK 2022.
Qatar koopt een WK en dan mogen ze ook nog eens beslissen wanneer het gespeeld gaat worden. Belachelijk hoe corrupt de Fifa is.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Porto door, Sevilla uit de EL dus...
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Feyenoord heeft een mogelijke vervanger van Tim de Cler gevonden. De noorse linksback heet Knut Olav Rindaroy. Hopelijk wordt het niet zo'n zelfde verhaal alss bij Michael Lumb.
Voetbalzone - Been begroet Noorse linksback op training bij Feyenoord
Ik zag het ja. Zal wel weer niks zijn.
Maar slechter dan de Cler kan hij nooit zijn.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Ik zag het ja. Zal wel weer niks zijn.
Maar slechter dan de Cler kan hij nooit zijn.
Ik wordt onderhand ook een beetje moe van die derde rangs Nooren,Denen of andere nationaliteiten die (meestal) op huurbasis worden aangetrokken, kom dan maar met nog meer jeugd. Al vond ik Smolov in de tijd dat hij bij Feyenoord was op een of andere manier wel een held.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Smolov kan een goede voetballer worden, maar was nog lang niet goed genoeg om Feyenoord beter te maken. Feyenoord had al een dergelijke speler: Bruins. Ook niet goed genoeg, overigens.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Smolov had toch geen enkel talent joh. Vreselijke miskoop.
Inter-Bayern wordt zo denk ik wel erg leuk. Forza van Gaal! 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Smolov kan een goede voetballer worden, maar was nog lang niet goed genoeg om Feyenoord beter te maken. Feyenoord had al een dergelijke speler: Bruins. Ook niet goed genoeg, overigens.
Wordt inderdaad een goede voetballer en werd ook misbruikt op de spitspositie, maar ondanks dat hij eigenlijk niks presteerde vond ik het toch een hele leuke speler.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4155 stemmen
Ik ook niet, vooral niet als Lisandro Lopez speelt. Als Real eruit gaat krijgen al de anti-Real-ers hier een kratje bier van me.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Smolov had toch geen enkel talent joh. Vreselijke miskoop.
Hij was niet gekocht maar gratis geleend. Sluit niet uit dat hij ooit nog eens met Lyon CL speelt. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hij was niet gekocht maar gratis geleend. Sluit niet uit dat hij ooit nog eens met Lyon CL speelt.
Ik zal het WK voetbal van 2014 ook maar vast in de gaten houden 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4155 stemmen
Ach, vanwege 1 overtreding? Valt wel mee joh.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schandalige overtreding, heeft geluk dat er wat onbeholpen uit zag. Ik kreeg ff een WK finale deja vu.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Schandalige overtreding, heeft geluk dat er wat onbeholpen uit zag. Ik kreeg ff een WK finale deja vu.
Komend jaar zou in dat kader Real Madrid - Man City wel een leuk affiche zijn 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4155 stemmen
Overdrijf een beetje. Prima afgehandeld. Wedstrijd is nu prima zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een geweldige speler blijft Luiz Gustavo toch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Overdrijf een beetje. Prima afgehandeld. Wedstrijd is nu prima zo.
Vind jij. Ik weet zeker dat er een bewuste intentie was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Komend jaar zou in dat kader Real Madrid - Man City wel een leuk affiche zijn
.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Robben
Jammer dat Gomez de lat raakte, ipv een goal maakte.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4155 stemmen
Daarom kreeg ie ook een overtreding tegen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarom kreeg ie ook een overtreding tegen.
Wat mij betreft onvoldoende. Rode prent en zes wedstrijden schorsing ontbreken nog. Dana White zal wel glunderen mocht ie dit meegepikt hebben.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Bayern speelt echt goed, heerlijke aanval hebben zij met Ribery-Gomez-Robben. Misschien wel 1 van de sterkste voorhoedes van Europa, na Barcelona.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Wat mij betreft onvoldoende. Rode prent en zes wedstrijden schorsing ontbreken nog. Dana White zal wel glunderen mocht ie dit meegepikt hebben.
En zijn rijbewijs innemen en 1 maand niet op Yolanthe mogen klimmen! De crimineel! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.