- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Ja, maar als hij echt exceptioneel is dan heeft de leeftijd er niet heel veel meer mee te maken lijkt me. Dan zou je het wel vaker en sneller moeten zien. We moeten zo iemand nou niet groter maken dan dat ie is. Ik weet dat jullie positief over Feyenoord willen praten en denken dat jullie echt goede spelers hebben, maar dat is natuurlijk niet zo als je realistisch bent. Fer en Wijnaldum zijn niet meer dan modaal.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
De toekomst zal het uitwijzen, Rep. Een discussie met jou over Feyenoordspelers is net zo nuttig als heel de dag in je blote reet op je kop staan. 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Heb ooit een zelfde soort discussie met een Feyenoorder in Turkije gehad, maar dan over Glenn Loovens. Jammer dat ik die gozer nooit meer heb gezien, krijg nog een krat bier van hem 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik zag het nooit zitten in Glenn Loovens (te langzaam), maar hij heeft het toch verder geschopt dan ik dacht (Celtic + Oranje).
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Celtic vind ik geen stap omhoog en zijn uitverkiezing bij Oranje dankzij blessures wat heeft neem ik ook niet zo serieus. Een topper is het nooit geworden, maar dat ben je ook met me eens 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Hij zal geen topper worden ook, maar dat heeft er ook nooit ingezeten. Ik zeg ook niet dat Wijnaldum een absolute topper zal worden, maar hij is beter dan de zogenaamde middelmaat, zoals jij en otherfool hem noemen, al weet ik van jou ook wel, Reppie, dat je hem diep van binnen veel beter vindt dan je verkondigt. Het zij je vergeven. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik gun e'm aan A&L:
three...
two...
one....
Fight!
Voetbalzone - Ballack furieus op bondscoach Löw en Duitse bond: ?Dit is een farçe?

Ik las hem al ja. Is otherfool opnieuw weer met de neus op de feiten gedrukt. Na Bert, Nigel, Ajax en vele andere dingen is nu ook Low niet zo barmhartig als otherfool ons wilde doen geloven. Maar gelukkig kan ''Maffe Marco'' nog veel van Lows sympathieke gedrag leren 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
IK moet otherfool toch gelijk geven. Wijnaldum heeft lang genoeg kunnen spelen om zich echt te laten zien, na zoveel jaar is hij niet meer dan het niveau van bijvoorbeeld een Emmanuelson(niks mis mee, maar ook geen topper). Of die spelers die otherfool opnoemt. Enige wat je kan hopen is dat je hem met geluk voor een paar duiten kan verkopen, zoals Ajax dus deed.
Wijnaldum zit nog niet eens in de buurt van wat Emanuelson kan. En ik ben al geen fan van Emanuelson. Maar Urby maakte wel dit soort goals:

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zag het nooit zitten in Glenn Loovens (te langzaam), maar hij heeft het toch verder geschopt dan ik dacht (Celtic + Oranje).
Haha Celtic is tegenwoordig niks meer. Zijn zelfs weggeblazen door Utrecht. Ene Jos Hooiveld schijnt er ook te spelen als Nederlander. Don't who that is.
Oranje was ook alleen maar doordat er toen mensen afwezig waren. Je moet er niet aan denken dat Loovens op het EK per ongeluk ingezet moet worden 
Oja; ik wil trouwens niet te negatief over Wijnaldum overkomen. Ik vind het wel een goede speler met veel potentie om een goede te worden. Maar dan moet hij wel uit de Kuip vertrekken en zich ergens anders door gaan ontwikkelen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Haha Celtic is tegenwoordig niks meer. Zijn zelfs weggeblazen door Utrecht.
Ja dat was bijna net zo erg als jullie toen
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Haha Celtic is tegenwoordig niks meer. Zijn zelfs weggeblazen door Utrecht. Ene Jos Hooiveld schijnt er ook te spelen als Nederlander. Don't who that is.
Oranje was ook alleen maar doordat er toen mensen afwezig waren. Je moet er niet aan denken dat Loovens op het EK per ongeluk ingezet moet worden 
Zegt dat per definitie dat hij niet verder is gekomen dan ik had gedacht? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ach, aangezien Utrecht daarna weer snel tot de anonieme middenmoot terugviel en uiteindelijk helemaal niets heeft gepresteerd dit seizoen maakt dat tikje wel weer goed 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Verschil is dat het bij ons in een competitiepotje was en niet bij een seizoensbepalende Europese wedstrijd.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Oja; ik wil trouwens niet te negatief over Wijnaldum overkomen. Ik vind het wel een goede speler met veel potentie om een goede te worden. Maar dan moet hij wel uit de Kuip vertrekken en zich ergens anders door gaan ontwikkelen.
Het is wel één van weinige Feynoordspelers die ik iets gun. Maar net als Emanuelson is hij nog wat te onregelmatig en moet ie nog wat meer focus krijgen. Dat krijg je inderdaad alleen maar bij betere spelers en een betere trainer om je heen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Verschil is dat het bij ons in competitiepotjes was.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ach, aangezien Utrecht daarna weer snel tot de anonieme middenmoot terugviel en uiteindelijk helemaal niets heeft gepresteerd dit seizoen maakt dat tikje wel weer goed
maakt het wat draaglijker voor je daar in Utrecht 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
In ons verweer, die thuisnederlaag was in de slotfase van het tijdperk Jol 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Over een afscheid van een speler gesproken. Martin Palermo(van die goal voor Argentinie tegen Peru waar Maradonna die buikschuiver maakte) heeft zijn laatste wedstrijd voor Boca gespeeld. Een levende legende daaro, levert uiteraard weer typisch Zuid Amerikaanse taferelen op:
Begeleiding spelersbus richting stadion, inclusief vervelende brandweerwagen in Boca kleuren.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die Palermo hebben ze toch gewoon de complete goal van Boca cadeau gegeven?

Geniaal. Gaat nog weer verder dan die Barca spelers die na de CL finale van kort terug de netten uit de goal knipten haha.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Klopt. Zijn nog veel meer video's van het afscheid, maar daar val ik MM niet mee lastig
Heb net een uur van mn leven verspild aan al die video's haha.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ook dat
Maar volgend seizoen zit er weer een schuimbekkend Galgenwaard klaar hoor om de jongens uit Amsterdam te onthalen.. het hoort erbij schijnbaar.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Schijnt dat ze veel mosselen eten daar
(vanaf 2:00)
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ook dat
Maar volgend seizoen zit er weer een schuimbekkend Galgenwaard klaar hoor om de jongens uit Amsterdam te onthalen.. het hoort erbij schijnbaar.
Ach, dat hadden ze zelfs toen Excelsior op bezoek kwam voor de beker, toen ik meeging en onze bus werd bekogeld door stenen.
Dat is niet zo bijzonder dus, en hoort er vooral daar gewoon bij, inderdaad.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
En de Twente bussen met de bekerfinale 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Top schema hoor KNVB, maar dit is gewoon keihard in het nadeel van Ajax.
Ajax :
September :
13/14 - CL
18 - PSV(uit)
24 - Twente(thuis)
27/28 - CL
Oktober :
2 - Groningen(uit)
15 - AZ(thuis)
18/19 - CL
23 - Feyenoord(thuis)
29 - Roda(uit)
November :
1/2 - CL
6 - Utrecht(uit)
Als ik dan nog lees dat er zo goed mogenlijk over is nagedacht ivm de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs en ik zie dat we in deze 6 weken van drukke CL precies de top 8 van de Eredivisie treffen (Utrecht normaal beter dan ADO) dan kan ik niet anders concluderen dat dit met opzet is gedaan.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
"Feyenoord informeert naar transfervrije Hadouir"
Feyenoord waagt een poging om Anouar Hadouir (28) naar Rotterdam te halen. De spelmaker is transfervrij nadat hij besloot zijn contract bij Roda Jc Kerkrade niet te verlengen. Het is goed mogelijk dat Feyenoord binnenkort een vacature heeft op de positie van aanvallende middenvelder, de plek waar Hadouir het best tot zijn recht komt. Er is namelijk veel interesse voor Georginio Wijnaldum, de huidige spelmaker van de club uit Rotterdam-Zuid.
Hadouir leek op weg naar het Engelse Middlesbrough, maar die club stelt het geduld van de oud-speler van Willem II danig op de proef. Het heeft momenteel niet de financiële middelen om Hadouir een concreet voorstel te doen en moet eerst een aantal spelers zien te verkopen. Hadouir kreeg eerder al een rondleiding bij de club uit het Champioship.
Het is nog maar de vraag of Hadouir langer wil wachten op Boro en de Northern Echo tekent op dat de technicus in de belangstelling van Feyenoord en een club uit Saoedi-Arabië staat. Bij Feyenoord zou Hadouir herenigd worden met directeur Martin van Geel, die kortgeleden al de stap van Kerkrade naar Rotterdam maakte.
=====
Hmm, bij Barend & Barend zei van Geel toch luid en duidelijk dat Hadaouir geen optie was. Zie toch liever een jongere Schöne (al kost hij geld).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Hadouir zou een prima speler zijn voor Feyenoord.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Als ik dan nog lees dat er zo goed mogenlijk over is nagedacht ivm de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs en ik zie dat we in deze 6 weken van drukke CL precies de top 8 van de Eredivisie treffen (Utrecht normaal beter dan ADO) dan kan ik niet anders concluderen dat dit met opzet is gedaan.
Ze bedoelen dan qua dagen rust en natuurlijk niet qua tegenstand. Maar inderdaad denk ook dat het een complot is tegen Ajax. Zul je zien dat de UEFA dat nog eens overdoet door Ajax in een moeilijke CL poule te stoppen. Schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Ze bedoelen dan qua dagen rust en natuurlijk niet qua tegenstand. Maar inderdaad denk ook dat het een complot is tegen Ajax. Zul je zien dat de UEFA dat nog eens overdoet door Ajax in een moeilijke CL poule te stoppen. Schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit hebben ze gewoon een keer zo gedaan zodat mensen buiten Amsterdam niet kan blijven zeggen dat Ajax altijd de voordeel krijgt, zoals ze hebben gehad ongeveer 49 keer van de laatse 50 jaar 
Ajax supporters mauwen bijna net zoveel als Liverpool supporters in Engeland. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.