• 16.354 nieuwsartikelen
  • 180.001 films
  • 12.391 series
  • 34.320 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.657 gebruikers
  • 9.417.641 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Nee gek heh, ik heb het over de tijd voordat hij geblesseerd raakte.

Een club die hem echt wil kijkt wel over die paar weken blessure heen...

Fer mag dan in de regio Rotterdam een grote naam zijn, maar nationaal is hij niet iemand die alles al bewezen heeft en internationaal...tsja, dat speelt hij eigenlijk nooit

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Toen hij ook bij Oranje debuteerde. En Vormer?

Enfin, laten we vooral voorkomen dat de rest van Nederland er bij Twente achterkomt dat hij een groot talent is. Of hij moet richting de 7 mjn opbrengen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fer mag dan in de regio Rotterdam een grote naam zijn, maar nationaal is hij niet iemand die alles al bewezen heeft en internationaal...tsja, dat speelt hij eigenlijk nooit

blijft een klein naampje hoor, ook in Rotterdam, al is Lerra_ wel weer wat langer

Wat inertnationaal ermee te maken heeft... alsof ze in het buitenland wild worden van de naam Vormer

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Toen hij ook bij Oranje debuteerde. En Vormer?

Enfin, laten we vooral voorkomen dat de rest van Nederland er bij Twente achterkomt dat hij een groot talent is. Of hij moet richting de 7 mjn opbrengen.

Ja, bij Oekraine-Nederland na het WK toen van Marwijk alle WK spelers thuis liet. Anders zou Fer niet eens aan Oranje mogen denken.

Vormer is geen topspeler, maar Fer ook niet. Dat wil ik kwijt. Dat jullie daar anders over denken mag. Wijnaldum heeft veel toekomst. Fer vind ik een hele slechte versie van Nigel de Jong.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vormer is geen topspeler, maar Fer ook niet. Dat wil ik kwijt. Dat jullie daar anders over denken mag.

Nee niemand zegt dat het topspelers zijn. Alhoewel verschillende type spelers vind ik Fer niets onderdoen voor Vormer, heeft ook al langer wat laten zien en zich meer in de kijker gespeeld. Niets ten nadele van Vormer want zou hem er in dit team graag bij willen zien, ondanks zn piepstemmetje en haarbandje

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Fer doet ook niet onder voor Vormer. Vormer doet niet onder voor Fer

Haardbandjes zijn wel treurig ja. Moeten ze verbieden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Alleen omdat ze voor Feyenoord spelen? Wijnaldum zal ik niet zeggen, maar Fer is verre van bijzonder. Althans, Vormer ontloopt hem weinig.

Het is eigenlijk heel simpel: Vormer wordt niet als een groot talent gezien. Fer en Wijnaldum wel. Ook al tijden in het buitenland.

Als er 1,5 miljoen wordt geboden voor Vormer, kan Roda JC dat bedrag niet weigeren (hij verlengd zijn contract hoogstwaarschijnijk niet). Aangezien er weinig concurrentie zal zijn om hem te contracteren, zeker niet vanuit het buitenland, zie ik geen club meer betalen dan dat bedrag.

Wie weet gaat het ook niet lukken met Fer en Wijnaldum, maar er is al jaren interesse vanuit het buitenland. Denk ook niet dat ze meer dan 8 miljoen op gaan leveren samen, helaas.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fer doet ook niet onder voor Vormer. Vormer doet niet onder voor Fer

Haardbandjes zijn wel treurig ja. Moeten ze verbieden.

Op dit moment zou Vormer meer kunnen betekenen voor Feyenoord dan Fer, denk ik. Hoewel ik Fer wel weer zie ontwikkelen in nog een seizoen Feyenoord. Clubs kijken naar de toekomst, bij Fer en Wijnaldum is nog voldoende groei. Bij Vormer is dat gering, denk ik.

Overigens, dat lange haar bij Vormer moeten ze ook verbieden. Ziet er niet uit op het voetbalveld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fer vind ik een hele slechte versie van Nigel de Jong.

Lijken in de verste verte niet op elkaar. Het zijn alleen beide verdedigende middenvelders. Balafpakkers. Daar houdt het meteen mee op.

Ik vond de Jong op zijn 21e ook maar een beperkte voetballer. Bij Oranje (vanaf 2008) en Manchester City is hij een nuttige waterdrager geworden. Ik zeg niet dat Fer net zo sterk zal worden als verdedigende middenvelder, maar ik denk dat Fer wel meer dan een waterdrager kan worden. Fer is momenteel nog bij lange niet waar hij kan en moet zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Dacht ik al

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach het was een beetje flauw van me, maar zo 'chique' was het dus blijkbaar niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Liever lang haar en een haarbandje bij mijn club dan een huilebalk die nooit kan spelen omdat zijn teentje pijn doet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

En Vormer?

Samen met Brama door VI uitgeroepen tot speler van het jaar.

En Fer?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

Liever lang haar en een haarbandje bij mijn club dan een huilebalk die nooit kan spelen omdat zijn teentje pijn doet.

Dat zal wel bij Roda zijn gebeurd.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

En Fer?

Fer heeft de Zilveren Bal gewonnen. Ongeveer net zoveel waarde qua prijs.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Ach het was een beetje flauw van me, maar zo 'chique' was het dus blijkbaar niet.

Whoopsie

Een ouderwetse canard mijnerzijds

De Zwarte Magiër zal zo te lezen nog een grote pot lijm tevoorschijn moeten toveren...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

En Fer?

Die was het halve jaar geblesseerd....

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Anders was hij natuurlijk de MVP geweest Moet niet gekker worden dat het al 2 pagina's over die flutspeler van Feyenoord gaat haha. Die zal het natuurlijk nooit gaan redden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

De aandacht voor Wijnaldum vind ik nog erger; die jongen kan gewoon echt niet voetballen. Ik mag mijn 'de nieuwe Youssef Hersi' weer eens van stal halen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nomak schreef:

Liever lang haar en een haarbandje .

soms wel:

(afbeelding)

soms niet:

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

De aandacht voor Wijnaldum vind ik nog erger; die jongen kan gewoon echt niet voetballen..

Je doet je naam weer eer aan.

Ajax&Filmfreak

• 3389 berichten
  • 3754 stemmen

otherfool schreef:

De aandacht voor Wijnaldum vind ik nog erger; die jongen kan gewoon echt niet voetballen. Ik mag mijn 'de nieuwe Youssef Hersi' weer eens van stal halen.

Jij snapt er echt nix van

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

Ik mag mijn 'de nieuwe Youssef Hersi' weer eens van stal halen.

Als je Hersi daar dan wat meer vetgemest hebt komt het alleen maar ten goede bij hem

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Geen overzicht, geen techniek. Laat hem hard rennen langs de zijlijn, misschien dat hij dan nog van nut kan zijn. Centraal is het een lachertje. Speelt niet voor niets in de Nederlandse middenmoot, dat is zijn podium. Over een jaar of wat te bewonderen bij NEC of Roda, of in de Segunda Division.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Geen overzicht, geen techniek. Laat hem hard rennen langs de zijlijn, misschien dat hij dan nog van nut kan zijn. Centraal is het een lachertje. Speelt niet voor niets in de Nederlandse middenmoot, dat is zijn podium. Over een jaar of wat te bewonderen bij NEC of Roda, of in de Segunda Division.

Pas 1 jaartje in de middenmoot gespeeld, daarvoor subtop. Wel 14 goals gescoord, als middenvelder.

Hij moet inderdaad werken aan zijn overzicht, en van daaruit ook rust aan de bal krijgen - het jongehonderige moet eruit. Zijn techniek is prima. Al combineert hij dat vaak nog niet goed met effectiviteit, door zijn gebrek aan inzicht.

Over 2-4 jaar speelt hij wel in de PL, misschien komend seizoen al.

Ik voel weer een weddenschap aankomen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik zie het niet gebeuren, Rico. Misschien dat-ie op basis van die cijfers nog wordt verkocht, maar dan in no time weer af gaat glijden. Die jongen mist zoveel, ik kan dat geen goede speler noemen. Ik weet ook wel dat in het land der blinden éénoog koning is, maar in de PL hebben de meeste spelers er gewoon twee, dus dan ga je het schip in met deze verpersoonlijking van middelmaat.

Ik heb trouwens eventjes mijn 'de nieuwe Youssef Hersi' voorspellingen van 2008 erbij gepakt, toen ging het om de volgens de goegemeente 'toptalenten' Aisatti, Amrabat en Lens. In dat rijtje past Wijnaldum wmb prima.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Je hebt gelijk dat hij wel aan een aantal punten keihard moet werken. wil hij op een hoger niveau (dan bedoel ik geen Twente en PSV) slagen. Maar ik zie meer potentie in hem dan ik in Aisatti en Amrabat zag, hoewel laatste het goed doet in Turkije momenteel. Die heb ik nog niet afgeschreven.

Maar goed, hij zal het erg lastig gaan krijgen in het begin, mocht hij naar de PL gaan, maar talent - daar is ie toch wel mee besmeurd.

Voorlopig zijn de twee-ogen geïnteresseerd in Gini. Gini heeft ook een uitstekende mentaliteit om koste wat het kost aan de top te komen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

IK moet otherfool toch gelijk geven. Wijnaldum heeft lang genoeg kunnen spelen om zich echt te laten zien, na zoveel jaar is hij niet meer dan het niveau van bijvoorbeeld een Emmanuelson(niks mis mee, maar ook geen topper). Of die spelers die otherfool opnoemt. Enige wat je kan hopen is dat je hem met geluk voor een paar duiten kan verkopen, zoals Ajax dus deed.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

IK moet otherfool toch gelijk geven.

Verassend.

Wijnaldum heeft lang genoeg kunnen spelen om zich echt te laten zien, na zoveel jaar is hij niet meer dan het niveau van bijvoorbeeld een Emmanuelson(niks mis mee, maar ook geen topper). Of die spelers die otherfool opnoemt. Enige wat je kan hopen is dat je hem met geluk voor een paar duiten kan verkopen, zoals Ajax dus deed.

Wijnaldum ontwikkelt zich nog, afgelopen seizoen nog, en er zit nog genoeg rek in. Bij Emanuelson was dat niet meer het geval.

Een topper moet hij nog worden. Hij heeft pas nog 20 kaarjes op zijn verjaardagstaart uitgeblazen.

Hem voor een paar duiten verkopen heeft niks met geluk te maken, dat is noodzaak voor iemand met zijn talent.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.