• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.120 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.682 gebruikers
  • 9.419.683 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Al het geld dat ze eventueel binnenhalen met transfers gaat in de schuldsanering. Dus geen versterkingen tenzij de vrienden iets doen... En 8 mjn is natuurlijk veel te weinig. 7 voor gini en 5 a6 voor Fer, anders houden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lees je bericht nu pas.

Wie had het over Dost?

8 miljoen voor Fer en Wijnaldum is veel te weinig. En als het goed is, is er genoeg concurrentie om de prijzen wat op te schroeven. Schöne moet inderdaad 1 miljoen kosten. Vormer kost geen 2 miljoen, met nog een contract voor 1 jaar.

is ook chaotisch

denk dat je blij mag zijn met 8 miljoen, laat het 9 worden tenzij er een gekke Engelse / Spaanse club komt. Zij hebben net als Vormer ook nog maar een contract voor een jaar, en clubs weten dat Feyenoord tegen de muur staat, ondanks de blufpoker van Van Geel. Mag toch hopen dat er geen Willem Janssen praktijken komen die gratis wegliep.

Dost wou je toch hebben.. spits is prio één, met alleen Fernandez en Cissé Schaken ga je het niet redden, zeker niet als Been dan vasthoudt aan zn 4-3-3

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Laatste 5 jaar dus 2x geëindigd op een plek die recht zou geven op EL play offs. Verder dicht in de buurt (plek 9 is maar 1 plek te laag).

Dan ben je wel een subtopper.

Als je zo redeneert dan kan ik van AZ, Groningen, Heerenveen en de rest ook wel wat slechte seizoenen bedenken van de laatste jaren.

Nee, je bent pas een subtopper als je een aantal jaren tussen plek 4 en 8 eindigt.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

Pff, net zoals vorig jaar tegen Chelsea flikken ze het gewoon weer.

(quote)

10 euro zou het voor iedereen moeten zijn..........

gaat dat naar het goede doel of zo?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

anders houden.

en je gokt/denkt dat de heren dan opeens wel bijtekenen..

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord oefent tegen SC Erica | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Wat denken jullie? Ik hoop op een gelijkspelletje.

De mannen van Terpstra zullen wel hun gewicht in de strijd gaan gooien

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Nee, je bent pas een subtopper als je een aantal jaren tussen plek 4 en 8 eindigt.

Wat is het verschil tussen plek 8 en 9? Buiten het feit dat je met plek 9 geen play offs speelt? Roda is jarenlang in het linkerrijtje beland, op 1 seizoen na (toen ze er bijna uitvlogen). Dan ben je toch echt wel een subtopper. AZ eindigde onder van Gaal ook een jaar op de 11e plek. Heerenveen laat ook al 2 jaar weinig zien. Toch zijn het subtoppers.

Onder Ajax/PSV/Twente kan alles van plek 4 tot plek 12 ofzo van plek wisselen met een winst of 2 of een verlies of 2.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

Roda kun je ook wel weglaten uit dat rijtje

En Utrecht en Groningen niet dan? Ga je feiten leren jongen. Roda eindigt vaker boven Utrecht dan andersom en is door de jaren heen veel stabieler gebleken dan Groningen dat om de haverklap degradeert.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Groningen dat om de haverklap degradeert? Ieder geval niet de laatste 15 jaar ofzo.

Je moet ook weer niet naar uitslagen van 30 jaar terug kijken Nomak...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Groningen dat om de haverklap degradeert? Ieder geval niet de laatste 15 jaar ofzo.

In 1998 nog voor het laatst, spelen nu pas 6 jaar mee in het linkerrijtje.

Ik bedoel maar, het is gewoon storend. Een club als Groningen speelt ook eens een paar jaar mee voor de eerste 6 plaatsen en dan zijn ze ineens de subtopper. Prima, maar als Utrecht en Groningen subtoppers zijn, dan is Roda dat zeker.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
In 1998 nog voor het laatst.

Ik bedoel maar, het is gewoon storend. Een club als Groningen speelt ook eens een paar jaar mee voor de eerste 6 plaatsen en dan zijn ze ineens de subtopper. Ik bedoel maar, als Utrecht en Groningen subtoppers zijn, dan is Roda dat zeker.

Ik bepaal toch wel over pakweg de laatste 5 jaar of een club subtopper is of niet. Je mag best 1 of 2 slechte jaren hebben, maar 1998 lijkt me niet meer relevant voor het huidige Groningen. In die tijd pakte Feyenoord zelfs nog de landstitel. Daar komen ze nu ook niet meer voor in aanmerking.

Op basis van de laatste 5 jaar zou ik zeggen dat AZ, Feyenoord, Roda, Groningen, Utrecht, NAC en Heerenveen onze subtop zijn.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Op basis van de laatste 5 jaar zou ik zeggen dat AZ, Feyenoord, Roda, Groningen, Utrecht, NAC en Heerenveen onze subtop zijn.

Hier kan ik me wel in vinden ja. Maar uitspraken (van schram101) als Utrecht & Groningen wel en Roda niet, dat slaat nergens op.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Het is gewoon een feit dat Roda de laatste jaren gemiddeld van dat groepje het minst heeft gepresteerd. Dat is wat ik bedoelde te zeggen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

is ook chaotisch

denk dat je blij mag zijn met 8 miljoen, laat het 9 worden tenzij er een gekke Engelse / Spaanse club komt. Zij hebben net als Vormer ook nog maar een contract voor een jaar, en clubs weten dat Feyenoord tegen de muur staat, ondanks de blufpoker van Van Geel. Mag toch hopen dat er geen Willem Janssen praktijken komen die gratis wegliep.

Dost wou je toch hebben.. spits is prio één, met alleen Fernandez en Cissé Schaken ga je het niet redden, zeker niet als Been dan vasthoudt aan zn 4-3-3

Maar ik had het nu puur over vervangers voor Fer en Wijnaldum. Als deze 2 spelers vertrekken is een middenvelder net zo'n grote prioriteit als een nieuwe spits.

Ik gaf een scenario: Fer en Wijnaldum verkopen en Schöne en Vormer ervoor terugkopen. Dan zou Feyenoord, als ze het een beetje goed doen, zeker geld overhouden en ben je er niet minder sterker op voor de komende twee jaar dan.

Ik hoop op veel concurrentie tussen clubs die Fer en Wijnaldum willen. Bij Fer geloof ik daar niet zo in (voorlopig is alleen Twente concreet en die zullen niet meer dan 5 miljoen betalen, denk dat ze er zo'n 4 miljoen voor over zullen hebben). Wijnaldum moet toch wat op kunnen leveren bij concurrentie.

Feyenoord zit inderdaad niet in een beste situatie. Daardoor zou het 't beste zijn als beide heren bijtekenen voor nog 2 of 3 seizoenen. Voor mijn apart voor een gelimiteerde transfersom.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Ze hebben toch ieder een contract voor nog 1 jaar?

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

schram101 schreef:

Het is gewoon een feit dat Roda de laatste jaren gemiddeld van dat groepje het minst heeft gepresteerd. Dat is wat ik bedoelde te zeggen.

Sinds dat ze in de eredivisie zitten komt Roda al steevast in het linkerrijtje terecht met sporadisch een slechtere uitslag. Dat is constanter dan pak hem beet AZ , Groningen en Nac in het verleden heb gedaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kans is groot dat Adriaanse deze week nog aangesteld wordt. Nou, dan hebben ze echt wel een goede coach.

Daarmee worden ze direct weer titelkandidaat. Wordt het toch nog spannend volgend seizoen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vormer kost geen 2 miljoen, met nog een contract voor 1 jaar.

En 8 miljoen voor Fer en Wijnaldum is volgens jou veel te weinig terwijl die ook maar een contract van 1 jaar hebben. Grappig, heel erg grappig.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zou Vormer eerder boven Fer verkozen. Vind Vormer beweeglijker en sierlijker. Fer bezit wat meer kracht.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

En Almere City is de eerste club in de geschiedenis van het prof voetbal die binnen een maand weer terug promoveert naar de eerste divisie, na gedegradeerd te zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar ik had het nu puur over vervangers voor Fer en Wijnaldum. Als deze 2 spelers vertrekken is een middenvelder net zo'n grote prioriteit als een nieuwe spits.

Ik gaf een scenario: Fer en Wijnaldum verkopen en Schöne en Vormer ervoor terugkopen. Dan zou Feyenoord, als ze het een beetje goed doen, zeker geld overhouden en ben je er niet minder sterker op voor de komende twee jaar dan.

Ik hoop op veel concurrentie tussen clubs die Fer en Wijnaldum willen. Bij Fer geloof ik daar niet zo in (voorlopig is alleen Twente concreet en die zullen niet meer dan 5 miljoen betalen, denk dat ze er zo'n 4 miljoen voor over zullen hebben). Wijnaldum moet toch wat op kunnen leveren bij concurrentie.

Feyenoord zit inderdaad niet in een beste situatie. Daardoor zou het 't beste zijn als beide heren bijtekenen voor nog 2 of 3 seizoenen. Voor mijn apart voor een gelimiteerde transfersom.

Oke, en vervolgens een spits, dan hou je niets meer over bedoelde ik

Je laatste zin zou het beste zijn, ook voor henzelf denk ik. Een jaartje spelen erbij kan nooit kwaad op die leeftijd en spelen ze zich alleen maar meer in de kijker; slechter worden ze niet en zeker Fer kan dat goed gebruiken vanwege zn blessure dit jaar.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

happie schreef:

(quote)

Sinds dat ze in de eredivisie zitten komt Roda al steevast in het linkerrijtje terecht met sporadisch een slechtere uitslag. Dat is constanter dan pak hem beet AZ , Groningen en Nac in het verleden heb gedaan.

Uhm ze speelden vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet niet meer precies) nog degradatie voetbal..

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Uhm ze speelden vorig jaar of dat jaar daarvoor (weet niet meer precies) nog degradatie voetbal..

Uhm daarom zei ik ook sporadisch een slechtere uitslag.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

ik las te snel

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
En 8 miljoen voor Fer en Wijnaldum is volgens jou veel te weinig terwijl die ook maar een contract van 1 jaar hebben. Grappig, heel erg grappig.

Niet 8 miljoen per stuk.

Fer en Wijnaldum hebben een stuk meer potentie/talent dan Vormer.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

[ Oke, en vervolgens een spits, dan hou je niets meer over bedoelde ik

Oké, maar dan heb je er wel een extra speler voor.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Niet 8 miljoen per stuk.

Fer en Wijnaldum hebben een stuk meer potentie/talent dan Vormer.

Alleen omdat ze voor Feyenoord spelen? Wijnaldum zal ik niet zeggen, maar Fer is verre van bijzonder. Althans, Vormer ontloopt hem weinig.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alleen omdat ze voor Feyenoord spelen? Wijnaldum zal ik niet zeggen, maar Fer is verre van bijzonder. Althans, Vormer ontloopt hem weinig.

Is er al vanuit Newcastle en Manchester interesse getoond in Vormer dan?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Is er al vanuit Newcastle en Manchester interesse getoond in Vormer dan?

Geen idee, dat hou ik allemaal niet bij.

Maar wat dat verder? Schijnbaar vond nog niemand het de moeite om met Feyenoord de onderhandelingen aan te gaan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nee gek heh, ik heb het over de tijd voordat hij geblesseerd raakte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.