• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Retro is mooi, maar dat "Wij zijn Ajax" is wel ontzettend kansloos. Dat hebben diezelfde Neanderthalers, die kinderen opwachten bij scholen, verzonnen, dat kan niet anders...

Werkt Reinbo op de commerciële afdeling van Ajax?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Ik twijfel er niet aan dat Twente ook volgend seizoen weer een plaats bij de beste drie gaat krijgen. PSV daarentegen, daar heb ik een heel hard hoofd in, want een PSV zonder Dzudszak is denk ik veel slechter dan een Twente zonder Ruiz en Janssen.

Misschien kan Groningen aansluiting vinden als ze nog goed cashen voor Matavz en een degelijke spits, back en centrale verdediger halen.

Als Ruiz weggaat blijft er weinig meer over. Zie niet in wie het verschil moeten gaan maken voor Twente, je zag dit seizoen ook al dat het toch wat lastiger voor ze was om de punten bij elkaar te sprokkelen.

En PSV, Die doedelzak is het grootste probleem nog niet eens denk ik. Die heeft ook voor PSV geen knikker meer geraakt namelijk. Ik kan nu eigenlijk geen enkele buitengewone speler meer noemen in die selectie.

Die opmerking over Groningen is wel erg hilarisch hoor. Laten ze is beginnen met een fatsoenlijke keeper.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Sjoerdow schreef:

.

Misschien kan Groningen aansluiting vinden als ze nog goed cashen voor Matavz en een degelijke spits, back en centrale verdediger halen.

Als naast Granqvist ook Tadic en Matavz vertrekken, blijft er ook weinig van Groningen over...

Twente eindigt wel in de top 3, komt ook omdat de rest vrij zwak is.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Groningen. One day fly. Net als ADO. Die staan komend seizoen gewoon weer een plek of 5 lager. Minimaal.

Ieder jaar heb je wel 1 of 2 subtoppers die top presteren. Wel grappig hoe Groningers in de winter plots over de titelkansen gingen praten. Volslagen bezopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik hoop dat je over 5 jaar nog eens naleest wat je hier hebt gezegd en jezelf kapot schaamt.

Neusje, neem het toch niet zo serieus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Het is echt triest gesteld met die kerels. Zelfs met alle financiele blunders op straat (wat nog maar het topje van de ijsberg is), de tegendruk van alle grote supportersgeledingen, enkele investeerders en nu ook van de Sportclub die op een gelijkwaardig niveau staat.. blijven ze denken dat ze het goed doen en zijn er gelijkgestemden in de RvC die snurken of totaal andere belangen hebben. Jacobs moet dan maar blijkbaar koste wat kost weg

google voor de gein eens Onno Jacobs http://www.google.nl/search... , succes met solliciteren

.

Inderdaad, en vrolijk blijven zitten. Dit is gewoon bewust profiteren op zijn puurst. Vreselijk frustrerend, en die Jacobs lacht zich dood.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Groningen. One day fly. Net als ADO. Die staan komend seizoen gewoon weer een plek of 5 lager. Minimaal.

Ieder jaar heb je wel 1 of 2 subtoppers die top presteren. Wel grappig hoe Groningers in de winter plots over de titelkansen gingen praten. Volslagen bezopen.

Zijn nu ook 5e geworden, lijkt me het hoogst haalbare. Maar zie het niet meer gebeuren voor Grunn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Werkt Reinbo op de commerciële afdeling van Ajax?

Als Davids al een functie in het bestuur van Ajax krijgt, moet Reinbo ook een functie bij Ajax kunnen krijgen.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

One day fly amehoela. Als je de 6e,7e,8e en 9e plek gehaald hebt dan is de volgende stap de 5e plek toch?

Dat kan je dan ook zeggen van de landstitel van Ajax, want dat had er ook al 7 jaar lang niet ingezeten.

Elk seizoen krijgen topclubs het lastiger tegen subtoppers, dat zie je aan de puntendeling door de jaren heen, clubs als FC Groningen een one day fly noemen is gewoon achterlijk, want er zit eerder een langere termijn beleid bij Groningen dan bij Ajax.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

One day fly qua wat eigenlijk? Bungelen gewoon elk jaar tussen plek 5 en 9. Lijkt me ook reëel als Groningen zijnde. Maar denk toch echt dat ze volgend jaar lager zullen eindigen, niet dat dit uitmaakt met die pay-offs.

Wat dat betreft is Ajax wel stabieler hoor Sjoerd, bungelt al sinds 2001 tussen plek 1 en 3 in(drie keer 1e, vijf keer 2e, drie keer 3e) .

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als Davids al een functie in het bestuur van Ajax krijgt, moet Reinbo ook een functie bij Ajax kunnen krijgen.

Reinbo heeft misschien wel de ' voetbal-know-how' die Cruijf zoekt in clubbestuurders

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

rep_robert schreef:

One day fly qua wat eigenlijk? Bungelen gewoon elk jaar tussen plek 5 en 9. Lijkt me ook reëel als Groningen zijnde. Maar denk toch echt dat ze volgend jaar lager zullen eindigen, niet dat dit uitmaakt met die pay-offs.

Wat dat betreft is Ajax wel stabieler hoor Sjoerd, bungelt al sinds 2001 tussen plek 1 en 3 in(drie keer 1e, vier keer 2e, drie keer 3e.

Ajax en stabiel past uiteraard niet in één zin.

Groningen is momenteel gewoon bezig opzoek naar 3 versterkingen, en mochten Tadic en Matavz weg gaan dan is er helemaal geen man overboord, want daar zal dan wel flink voor gecashed worden.

Die twee hebben FC Groningen bij elkaar samen 2,2 miljoen euro gekost. You do the math. Ik heb het volste vertrouwen in de scouts dat ze met goeie spelers terugkomen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

One day fly amehoela. Als je de 6e,7e,8e en 9e plek gehaald hebt dan is de volgende stap de 5e plek toch?

Dat kan je dan ook zeggen van de landstitel van Ajax, want dat had er ook al 7 jaar lang niet ingezeten.

Elk seizoen krijgen topclubs het lastiger tegen subtoppers, dat zie je aan de puntendeling door de jaren heen, clubs als FC Groningen een one day fly noemen is gewoon achterlijk, want er zit eerder een langere termijn beleid bij Groningen dan bij Ajax.

Wauw, 8e of 9e....

Groningen speelt nooit om plek 1 tot 3 en eigenlijk ook niet om plek 4. Groningen behoort gewoon tot de grote groep subtoppers. Roda, Utrecht, Groningen...dat soort clubs.

Groningen heeft de potentie niet om voor de titel te spelen. Ajax wel. Dat ze er 7 jaar op hebben gewacht doet daar niks vanaf. Ajax schijnt al 30 keer op de 1e plek te hebben gestaan na een seizoen.

Dat subtoppers het de top lastig maken klopt. Daarom is er oa bij Ajax een revolutie ingezet. Met Ajax zal het de komende jaren weer beter gaan. Groningen zal daar niet eens in de buurt bij komen. Clubs als AZ en Groningen stonden dit jaar zolang in de buurt van de top 3 omdat de top 3 er zelf weinig van bakte. Niet omdat Groningen nou grandioos beter plots presteerde.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wauw, 8e of 9e....

Groningen speelt nooit om plek 1 tot 3 en eigenlijk ook niet om plek 4. Groningen behoort gewoon tot de grote groep subtoppers. Roda, Utrecht, Groningen...dat soort clubs.

Groningen heeft de potentie niet om voor de titel te spelen. Ajax wel. Dat ze er 7 jaar op hebben .

Roda kun je ook wel weglaten uit dat rijtje

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Roda kun je ook wel weglaten uit dat rijtje

Roda is gewoon een subtopper. Samen met Utrecht, AZ, Groningen, Heerenveen etc etc.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Hoe kom je daar bij? Laatste jaren 8e, 8e, 6e, 9e, 16e, 9e & 7e.

Dan ben je geen subtopper hoor..

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Laatste 5 jaar dus 2x geëindigd op een plek die recht zou geven op EL play offs. Verder dicht in de buurt (plek 9 is maar 1 plek te laag).

Dan ben je wel een subtopper.

Als je zo redeneert dan kan ik van AZ, Groningen, Heerenveen en de rest ook wel wat slechte seizoenen bedenken van de laatste jaren.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Het ging me er meer om hoe jij redeneerde dat Groningen eigenlijk niets voorstelde en ze vervolgens 'vergeleek' met Roda. Was het met je eens, maar dat vond ik weer wat ver gaan. Groningen is inderdaad een subtopper maar vind dat je Roda daarbij niet mag noemen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zeg niet dat Groningen niks voorstelt hoor. Ik zeg dat ze niet gaan spelen om de bovenste plekken. Ook niet met versterkingen. Granqvist is nu ook al vertrokken om er 1 te noemen. Haal Matavz en Tadic nog wel en je hebt een ploeg voor plek 7-9.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ja, dat is altijd zo tot blijkt dat ze weer prima nieuwelingen gehaald hebben.

Haal je bij Ajax Stekelenburg, Eriksen en Sulejmani weg en je hebt ook een ploeg voor plek 3-4

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Ajax en stabiel past uiteraard niet in één zin.

Groningen is momenteel gewoon bezig opzoek naar 3 versterkingen, en mochten Tadic en Matavz weg gaan dan is er helemaal geen man overboord, want daar zal dan wel flink voor gecashed worden.

Die twee hebben FC Groningen bij elkaar samen 2,2 miljoen euro gekost. You do the math. Ik heb het volste vertrouwen in de scouts dat ze met goeie spelers terugkomen.

Ben benieuwd, ik denk het niet. En Ajax is ook wisselvallig, net als Groningen. Groningen uit en thuis is over het algemeen een wereld van verschil, enkele uitzonderingen daargelaten. Daarnaast is zo'n verdediging van Groningen natuurlijk ook erg pover, garantie voor tegengoals op dit moment.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ja, dat is altijd zo tot blijkt dat ze weer prima nieuwelingen gehaald hebben.

Haal je bij Ajax Stekelenburg, Eriksen en Sulejmani weg en je hebt ook een ploeg voor plek 3-4

Ajax heeft alleen de middelen om een vertrek beter op te vangen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Reinbo heeft misschien wel de ' voetbal-know-how' die Cruijf zoekt in clubbestuurders

Voor de duidelijkheid: Ik ben niet beschikbaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord oefent tegen SC Erica | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Wat denken jullie? Ik hoop op een gelijkspelletje.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

3-2 eigen doelpunt Swerts

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

AZ hengelt naar Berens

Zie 'm liever naar het buitenland gaan, contract verlenging zit er toch niet in dus dan nog maar wat geld cashen. we hebben ook al een vervanger voor hem; Narsing.

No worries

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Pff, net zoals vorig jaar tegen Chelsea flikken ze het gewoon weer.

Op woensdag 3 augustus 2011 wordt in de Amsterdam ArenA de officiële afscheidswedstrijd gehouden voor Edwin van der Sar. De keeper verdedigde tussen 1991 en 1999 het Ajax-doel en kwam die periode tot 311 officiële duels als Ajacied. De kaartverkoop voor de wedstrijd Ajax - Dreamteam Van der Sar start zaterdag 18 juni om 9:00 uur voor alle seizoenkaarthouders van Ajax.

...............

Kaartverkoop:

De kaartverkoop voor het evenement start zaterdag 18 juni om 9:00 uur voor alle seizoenkaarthouders van Ajax. Kaarten voor deze speciale wedstrijd kosten 25 euro (hoofdtribune 75 euro) per stuk. Leden van de Ajax Kids Club hoeven slechts 10 euro te betalen. Bestel je kaarten via onderstaande link. Daar is ook het volledige verkoopschema te vinden.

10 euro zou het voor iedereen moeten zijn..........

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Een Dost voor 3 miljoen (hoop iemand anders maar goed), Schone 1 (?), Vormer 2 (?). Wijnaldum en Fer samen goed voor max. 8 miljoen waarvan 30% naar investeerders, hou je per saldo niets over. Denk wel dat het een evenwichtiger team zou zijn maar zie het niet gebeuren.

Lees je bericht nu pas.

Wie had het over Dost?

8 miljoen voor Fer en Wijnaldum is veel te weinig. En als het goed is, is er genoeg concurrentie om de prijzen wat op te schroeven. Schöne moet inderdaad 1 miljoen kosten. Vormer kost geen 2 miljoen, met nog een contract voor 1 jaar.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Dost moet je niet willen hebben type El Hamdaoui, gevaletje hoogmoedswaanzin.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.