- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De vrienden van Feyenoord hadden m een paar maanden terug nog een mooie funktie in het bedrijfsleven aangeboden, maar hij bleef liever zitten. Wordt tijd dat iemand zijn kinderen eens van school gaat halen....
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wordt tijd dat iemand zijn kinderen eens van school gaat halen....
Zo'n opmerking vind ik zelfs als grap misplaatst Reinbo.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ja maar dan word je toch ook niet zoveel sterker dan nu. Weet ook niet at die moet kosten maar het belangrijkste is financiele huishouding op orde krijgen
Als Fer en Wijnaldum weggaan en je krijgt er alleen Schöne voor terug, dan word je er niet sterker van nee. Stuk zwakker zelfs. Maar het kan nooit opgevangen worden door enkel jeugd/Excelsiorspelers, want dan wordt het nog lastiger dan vorig seizoen. Dan hebben we enkel een goede centrale verdediging en daar houdt het dan bij op.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Mm, ik denk dat Twente de organisatie en financiele zaken zo goed op orde heeft dat ze er komend jaar wel staan. Buiten hun 2 topspelers hebben ze natuurlijk wel een stabiele ploeg. Ik zie Douglas niet vertrekken en jongens als--------> Brama, Michailov, Wisgerhof, Chadli en Landzaat<------------- zijn er ook gewoon nog. Ik zie Twente niet als topkandidaat, maar ze gaan wel hoog eindigen. Ik zie eerder PSV wegzakken, of daar moeten nog goede spelers komen. Ik hoop maar dat ze die 50 miljoen niet krijgen, vind het allemaal redelijk competitiebederf om een club dat wanbeleid voert meteen zoveel geld te geven waar ze eigenlijk geen recht op hebben.
Die spelers zorgen er niet voor dat Twente hoog eindigt kan ik je vertellen. Ik ben het met Reinbo eens. Zoals ik al zei, met de huidige selecties zie ik Ajax toch makkelijk kampioen worden. Maar het is nog even afwachten deze zomer.
En wie wordt de coach van Twente? Ook geen onbelangrijke factor de afgelopen 2 jaar denk ik?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Reinbo doelde gewoon op zijn nanny. Want die kan hij wel betalen van het salaris dat hij opstrijkt. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Die spelers zorgen er niet voor dat Twente hoog eindigt kan ik je vertellen. Ik ben het met Reinbo eens. Zoals ik al zei, met de huidige selecties zie ik Ajax toch kampioen worden. Maar het is nog even afwachten deze zomer.
Ach ja, eerst maar eens zien hoe de selecties eruit zien als de competitie begint. De zomer moet zelfs nog beginnen...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die spelers zorgen er niet voor dat Twente hoog eindigt kan ik je vertellen. Ik ben het met Reinbo eens.
Klopt, maar wel als er wat jongens bijgehaald worden. Het geraamte staat.
Na Elia/Arnautovic kwamen er nieuwe toppers. Na Stoch kwam er een nieuwe topper. Twente weet de ploeg altijd wel kwalitatief op goed niveau te houden. Misschien is het ook maar goed, anders wordt het wel een hele saaie competitie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niks misplaatst aan, opzouten moet die.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Met Schaars wordt PSV zeker kampioen.
O... die gaat niet naar PSV.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Klopt, maar wel als er wat jongens bijgehaald worden. Het geraamte staat.
Na Elia/Arnautovic kwamen er nieuwe toppers. Na Stoch kwam er een nieuwe topper. Twente weet de ploeg altijd wel kwalitatief op goed niveau te houden. Misschien is het ook maar goed, anders wordt het wel een hele saaie competitie.
Dat waren allemaal leuke buitenspelertjes, de kern verandert nu ook wel degelijk. Daarnaast moeten ze nog maar is even een topcoach binnen halen. Ondanks het publiekelijke vertoon van die Belg was hij blijkbaar toch een goede coach en heeft heel Belgie hem ook hoog in het vaandel staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon even een signaal afgeven, soms moet je zulke drastische maatregelen nemen als zo'n parasiet bewust profiteert van ONZE club. Die kinderen gebeurt niets.
Een kogel opsturen met zijn naam er in gegraveerd moet wel volstaan. Kinderen is op zich een no go en een last resort.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat waren allemaal leuke buitenspelertjes, de kern verandert nu ook wel degelijk. Daarnaast moeten ze nog maar is even een topcoach binnen halen. Ondanks het publiekelijke vertoon van die Belg was hij blijkbaar toch een goede coach en heeft heel Belgie hem ook hoog in het vaandel staan.
Kans is groot dat Adriaanse deze week nog aangesteld wordt. Nou, dan hebben ze echt wel een goede coach.
En wat veranderd er aan de kern? Ruiz is een flankspeler en alleen Janssen zal lastig te vervangen zijn. Al hebben ze nu Willem Janssen, ook geen slechte speler.
Als Twente wat scorend vermogen haalt en die mislukte Oostenrijker dumpt, dan zitten ze snel weer op een goed niveau.
PS: Waarom post Vascago hier niks meer?
Zou de 3-1 hem nog zo hoog zitten?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon even een signaal afgeven, soms moet je zulke drastische maatregelen nemen als zo'n parasiet bewust profiteert van ONZE club. Die kinderen gebeurt niets.
Een kogel opsturen met zijn naam er in gegraveerd moet wel volstaan. Kinderen is op zich een no go en een last resort.
Ik hoop dat je over 5 jaar nog eens naleest wat je hier hebt gezegd en jezelf kapot schaamt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind kinderen ophalen (en keurig thuisbrengen) minder fout kogel opsturen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vind kinderen ophalen (en keurig thuisbrengen) minder fout kogel opsturen.
Je hebt van iemand zijn priveleven af te blijven. En dan is iemands kinderen op welke manier nog wel de ergste vorm. Schijt dan eerder zijn auto onder 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Adidas goes retro met het nieuwe thuisshirt 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Het is echt triest gesteld met die kerels. Zelfs met alle financiele blunders op straat (wat nog maar het topje van de ijsberg is), de tegendruk van alle grote supportersgeledingen, enkele investeerders en nu ook van de Sportclub die op een gelijkwaardig niveau staat.. blijven ze denken dat ze het goed doen en zijn er gelijkgestemden in de RvC die snurken of totaal andere belangen hebben. Jacobs moet dan maar blijkbaar koste wat kost weg
google voor de gein eens Onno Jacobs http://www.google.nl/search... , succes met solliciteren 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik hoop dat je over 5 jaar nog eens naleest wat je hier hebt gezegd en jezelf kapot schaamt.
Ben het wel eens met A&L. Die kinderen hebben er niets mee te maken. Dat is echt het meest trieste wat je kunt doen. Moeten we dan allemaal ineens veranderen in een Neanderthaler? Zoek dan gewoon Jacobs iedere dag op als hij van zijn "werk" komt en spreek hem iedere keer weer verbaal aan en haal die plaat voor zijn kop vandaan.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Misschien wordt het nog wat met het nieuwe thuisshirt
Alleen jammer van zo'n kut onthullingscampagne, slaat nergens op.

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Als Fer en Wijnaldum weggaan en je krijgt er alleen Schöne voor terug, dan word je er niet sterker van nee. Stuk zwakker zelfs. Maar het kan nooit opgevangen worden door enkel jeugd/Excelsiorspelers, want dan wordt het nog lastiger dan vorig seizoen. Dan hebben we enkel een goede centrale verdediging en daar houdt het dan bij op.
maar je zei toch eerst dat we dan sterker zouden worden?
ben het verder mee eens hoor maar liever weer een strontjaar dan weer geld uitgeven en een iets-minder-strontjaar
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Fuck you 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Fuck you
Je wordt traag, ouwe 
Ik ga wel een shirt halen na de zomer. Heb de huidige alweer een jaar of 5, mag wel vervangen worden. Zeker met de oude logo's en de drie sterren 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
maar je zei toch eerst dat we dan sterker zouden worden? ben het ermee eens hoor maar liever weer een strontjaar dan weer geld uitgeven en een iets-minder-strontjaar
Ik zei als we Vormer en Schöne terugkrijgen voor Wijnaldum en Fer, denk ik dat Feyenoord er voor komend seizoen zeker niet zwakker op wordt. Vormer en Schöne zijn in potentie een stuk minder, maar voor dit Feyenoord, met allemaal jonge spelers en weinig bikkelaars, zullen ze nuttiger zijn, denk ik. Tja, of Wijnaldum moet er weer op los scoren...
Daarnaast hou je dan nog een boel geld over, als het goed is.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Met Amsterdam als lichtend voorbeeld natuurlijk 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Retro is mooi, maar dat "Wij zijn Ajax" is wel ontzettend kansloos. Dat hebben diezelfde Neanderthalers, die kinderen opwachten bij scholen, verzonnen, dat kan niet anders... 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik twijfel er niet aan dat Twente ook volgend seizoen weer een plaats bij de beste drie gaat krijgen. PSV daarentegen, daar heb ik een heel hard hoofd in, want een PSV zonder Dzudszak is denk ik veel slechter dan een Twente zonder Ruiz en Janssen.
Misschien kan Groningen aansluiting vinden als ze nog goed cashen voor Matavz en een degelijke spits, back en centrale verdediger halen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Slechte marketingscampagne he
Geen idee wat het bestuur ook met "Wij zijn Ajax" heeft. Hebben ze van de supporters gejat die dezelfde term gebruikten in anti-bestuur campagnes 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die teksten hebben ze toch ook in het stadion opgehangen een paar jaar terug? Zal wel gedaan zijn om een groepsgevoel te creëren. Ik vind het ook wat vergezocht.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik zei als we Vormer en Schöne terugkrijgen voor Wijnaldum en Fer, denk ik dat Feyenoord er voor komend seizoen zeker niet zwakker op wordt. Vormer en Schöne zijn in potentie een stuk minder, maar voor dit Feyenoord, met allemaal jonge spelers en weinig bikkelaars, zullen ze nuttiger zijn, denk ik. Tja, of Wijnaldum moet er weer op los scoren...
Daarnaast hou je dan nog een boel geld over, als het goed is.
Een Dost voor 3 miljoen (hoop iemand anders maar goed), Schone 1 (?), Vormer 2 (?). Wijnaldum en Fer samen goed voor max. 8 miljoen waarvan 30% naar investeerders, hou je per saldo niets over. Denk wel dat het een evenwichtiger team zou zijn maar zie het niet gebeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.