• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.798 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu heb je een week na de ene kraker al de volgende kraker.

Jullie walsen daar toch gewoon simpel overheen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Wat een jodenstreek Neem ik wel een dvd mee ter compensatie hehe

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Hehe, wijze woorden

Ik hoop het met je mee. Het wordt sowieso tijd om eens uit bij PSV te winnen. Op de 1-5 van 2006-2007 na al een jaar of 10-15 daar niet meer gewonnen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ja, maar we moeten de tegenstander wel met respect behandelen he Als we krakers willen hebben spelen we wel tegen Jong Ajax, maar dat wordt ook zo saai op een gegeven moment.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hehe, wijze woorden

Ik hoop het met je mee. Het wordt sowieso tijd om eens uit bij PSV te winnen. Op de 1-5 van 2006-2007 na al een jaar of 10-15 daar niet meer gewonnen.

Schitterende wedstrijd was dat trouwens, was toen in het stadion. moest me inhouden tijdens de goals zat tussen wat fanatieke PSV supporters in, maar idd zou mooi zijn als ze daar weer eens een mooie overwinning boeken.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Fanatiek en PSV supporters in 1 zin? Volgens mij zit jij te jokkebrokken dat je aanwezig was

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

nee hoor, waar die supporters achter de goal zaten waren op een gegeven moment wat van die psv supporters die een ring omhoog wouden klimmen omdat daar ook Ajax supporters zaten.

een vriendin van mij die werkt daar die had kaarten geregeld. heb na de tijd nog bij Jan Heinze in de VIP box nagezeten. was best gezellig.

( maar ik snap je punt )

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wat moet een Feyenoorder met zo'n jodenconsole . Feyenoorders hebben gewoon een PS3 in huis staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij klopt mijn conclusie nog ook .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bestaat de Xbox nog dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dat maakt het officieel .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Dikke doei, hier in mijn woonplaats hebben de joden bijna altijd een PS, niet dat ik daarvoor een 360 hebt gehaald

ontopic:

Twente

Fer + Wijnaldum voor 15 mil, anders niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Denk wel dat Fer vertrekt, al hoop ik niet naar Twente:

'Fer denkt aan vertrek bij Feyenoord'

De kans is klein dat Leroy Fer ook komend seizoen onder contract staat bij Feyenoord. De club uit Rotterdam hoopt nog steeds dat de middenvelder een nieuw contract tekent, zelf denkt hij echter aan een vertrek.

De jeugdinternational is er niet van overtuigd dat hij zich bij Feyenoord voldoende kan ontwikkelen, meldt De Telegraaf. Fer wil na zijn vakantie een keuze maken uit enkele serieuze aanbiedingen die in Rotterdam voor hem zijn gekomen, hij heeft de nieuwe aanbiedingen puur op sportieve gronden in beraad.

Fer staat in de nadrukkelijke belangstelling van FC Twente en enkele buitenlandse clubs. Feyenoord is ondanks het contract dat in 2012 afloopt niet van plan om de middenvelder voor een klein bedrag te laten vertrekken. De Rotterdammers willen het liefst minimaal een speler van het tweetal Fer en Georginio Wijnaldum behouden, maar bij een vertrek rekent men op minimaal vijf miljoen euro per speler.

De 21-jarige Fer speelde tot nu toe meer dan honderd wedstrijden voor Feyenoord. In de Eredivisie scoorde de jongeling tot nu toe twaalf keer voor zijn club, daarnaast leverde hij ook twaalf assists.

===

Die kerel moet zich zelfs nog ontwikkelen bij Feyenoord, afgelopen seizoen was ondermaats. Lekkere instelling heeft de man. Ik zou het wel jammer vinden, was altijd een favorietje van me. Gelukkig zijn er ook buitenlandse clubs geïnteresseerd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, alsof ie het bij Feyenoord al heeft waargemaakt idd. Maarja, hij moet zijn vriendin ook betalen. Die schijnt ook wel gek te zijn op de PC Hooft. Had het eerst niet verwacht van Fer, maar zat er toch goed naast denk ik.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ach ja er staat niets nieuws in dat artikel.

Denk ook wel dat hij ervan door gaat zolang het maar niet Twente is. Wat miljoentjes vangen voor de schuldenpot en verder kijken, ik ben er toch wel klaar mee met die lapzwansen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Toch triest dat een club als Feyenoord dit soort gasten niet eens meer vast kan houden. Ik denk dat beiden zullen vertrekken. Haal er dan Vormer en Schöne voor terug. Voetballers met minder potentie, maar ze staan er wel meteen - denk dat Feyenoord er voor komend seizoen sterker op zal worden (stabieler - meer balans). Al zal Feyenoord nog een jaartje wachten met het aantrekken van Vormer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, een voorronde CL en dan kleurloos ten onder in de EL. Het is maar wat je vooruitgang noemt.... Twente wordt volgend jaar gewoon 4e.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Allemachtig zeg. Als we die periode doorkomen dan mogen we ons denk ik wel kampioen noemen Als we die periode slecht doorkomen dan kan je de schaal bijna weer in november naar een nieuwe kampioen brengen hehe.

Niet om te stangen, maar alleen Ajax-Feyenoord is op zich simpel

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, een voorronde CL en dan kleurloos ten onder in de EL. Het is maar wat je vooruitgang noemt.... Twente wordt volgend jaar gewoon 4e.

Je hebt het over de ploeg die dit jaar de kwartfinale van de EL speelde he?

Ik blijf erbij, als club is Feyenoord 100x meer dan Twente ooit zal zijn, maar sportief gezien zijn veel clubs in Nederland momenteel gewoon vooruitgang tov Twente. Zeker in de top 3 van nu. Als Twente geen CL speelt maar wel de 1e kwalificatieronde CL doorkomt, dan hebben ze sowieso al de groepsfase EL bereikt. En ze spelen in Nederland om de titel. Gaan ze komend jaar ook doen. Janssen is dan weg en Ruiz waarschijnlijk ook, maar daar halen ze echt wel goede spelers voor terug.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Toch triest dat een club als Feyenoord dit soort gasten niet eens meer vast kan houden. Ik denk dat beiden zullen vertrekken. Haal er dan Vormer en Schöne voor terug. Voetballers met minder potentie, maar ze staan er wel meteen - denk dat Feyenoord er voor komend seizoen sterker op zal worden. Al zal Feyenoord nog een jaartje wachten met het aantrekken van Vormer.

Ik denk eenzelfde jaar als dit.

Voor nieuwe spelers mag Feyenoord niet zelf kopen in categorie 1 dus dan zal het Feyenoord-kennende wel weer zo'n gekke investeringsconstructie worden als ze dat erop wagen, en moeten transfersom, tekengeld en salaris niet te gek zijn anders ga je weer de boot in.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De wedstrijden van het Nederlands elftal zijn ook niet zo moelijk voor Ajax.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ik denk eenzelfde jaar als dit.

Voor nieuwe spelers mag Feyenoord niet zelf kopen in categorie 1 dus dan zal het Feyenoord-kennende wel weer zo'n gekke investeringsconstructie worden als ze dat erop wagen, en moeten transfersom, tekengeld en salaris niet te gek zijn anders ga je weer de boot in.

Ik weet zeker dat als Fer en Wijnaldum beiden vertrekken er een middenvelder bijkomt, en dan gaan ze het eerst proberen bij Schöne.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je hebt het over de ploeg die dit jaar de kwartfinale van de EL speelde he?

Ik blijf erbij, als club is Feyenoord 100x meer dan Twente ooit zal zijn, maar sportief gezien zijn veel clubs in Nederland momenteel gewoon vooruitgang tov Twente. Zeker in de top 3 van nu. Als Twente geen CL speelt maar wel de 1e kwalificatieronde CL doorkomt, dan hebben ze sowieso al de groepsfase EL bereikt. En ze spelen in Nederland om de titel. Gaan ze komend jaar ook doen. Janssen is dan weg en Ruiz waarschijnlijk ook, maar daar halen ze echt wel goede spelers voor terug.

Maar het zit niet elk seizoen mee. Voorspel gewoon een terugval voor Twente. Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen, hebben het nu eindelijk eens voetbaltechnisch en qua bestuurlijjke organisatie goed voor elkaar. PSV wordt met dank aan de 50 miljoen subsidie van de Gemeente tweede. 3 wordt de verrassing van komend seizoen (AZ, ADO, utrecht?) Twente 4 en Feyenoord moet ergens op 5,6 of 7 eindigen (of 3? ) al wordt dat lastig met depri Been aan het roer. Misschien ook beter als Feyenoord weer 10e wordt, zodat de supporters de staf, het bestuur (minus van Geel) en de rvc ib de Nieuwe Maas flikkeren. Want zolang we bestuurd worden door ambtenaren, tennissers en mislukte boekhouders wordt het natuurlijk nooit wat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik weet zeker dat als Fer en Wijnaldum beiden vertrekken er een middenvelder bijkomt, en dan gaan ze het eerst proberen bij Schöne.

Ja maar dan word je toch ook niet zoveel sterker dan nu. Weet ook niet at die moet kosten maar het belangrijkste is financiele huishouding op orde krijgen

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar het zit niet elk seizoen mee. Voorspel gewoon een terugval voor Twente. Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen, hebben het nu eindelijk eens voetbaltechnisch en qua bestuurlijjke organisatie goed voor elkaar. PSV wordt met dank aan de 50 miljoen subsidie van de Gemeente tweede. 3 wordt de verrassing van komend seizoen (AZ, ADO, utrecht?) Twente 4 en Feyenoord moet ergens op 5,6 of 7 eindigen (of 3? ) al wordt dat lastig met depri Been aan het roer. Misschien ook beter als Feyenoord weer 10e wordt, zodat de supporters de staf, het bestuur (minus van Geel) en de rvc ib de Nieuwe Maas flikkeren. Want zolang we bestuurd worden door ambtenaren, tennissers en mislukte boekhouders wordt het natuurlijk nooit wat.

Mm, ik denk dat Twente de organisatie en financiele zaken zo goed op orde heeft dat ze er komend jaar wel staan. Buiten hun 2 topspelers hebben ze natuurlijk wel een stabiele ploeg. Ik zie Douglas niet vertrekken en jongens als Brama, Michailov, Wisgerhof, Chadli en Landzaat zijn er ook gewoon nog. Ik zie Twente niet als topkandidaat, maar ze gaan wel hoog eindigen. Ik zie eerder PSV wegzakken, of daar moeten nog goede spelers komen. Ik hoop maar dat ze die 50 miljoen niet krijgen, vind het allemaal redelijk competitiebederf om een club dat wanbeleid voert meteen zoveel geld te geven waar ze eigenlijk geen recht op hebben.

Wat ik trouwens wel wil weten, wie vormen nu het Feyenoord bestuur en wie doet nou wat?

Gudde is AD, Van Geel is TD en ene Koevermans (is dat een goede?) is commercieel directeur toch? Zit Jacobs er nog als financiële man?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Gudde AD - zit er enkel voor nieuw stadion, evenals RvC die al deels is weggewerkt

Jacobs Financieel - enorme risicos genomen en voor schulden gezorgd

Koevermans Commercieel - flink teruglopende sponsor-, business-club en commerciele opbrengsten

Van Geel is geen directeur en heeft geen zeggenschap in directie, maar is technisch manager.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, Gudde is de ex-ambtenaar die enkel via zijn netwerk bij de Gemeente voor het nieuwe stadion moe(s)t zorgen. (Iets dat door het mislopen van het WK op de lange baan is geschoven).

Koevermans was middelmatig tennisser en was daarna de incapabele marketing manager van O'Niel (kleding merk voor surfers en skiërs ) en Jacob's is de man van -40 miljoen (En zit er nog steeds ). Van Geel is de enige die ooit iets met voetbal heeft gedaan.....

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe klinkt niet lekker nee. Ondanks dat van Geel bij Ajax ook veel matige hap gehaald heeft vind ik hem wel een vakman. Kan jullie zeker omhoog helpen. De rest klinkt wel beroerd ja.

Ajax en Feyenoord delen trouwens wel vaak de technische mannen. Beenhakker werkte in beide kampen, van Geel idem....

Wat ook overeenkomt is dat het onbegrijpelijk is dat in beide kampen de financiele mannen (Slop bij ons, Jacobs bij jullie) gewoon alles overleven en nooit eens ontslagen worden. Die Slop hadden ze ook allang eens uit de ArenA moeten zetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.