• 16.337 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.783 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

timbo_ schreef:

Ze bedoelen dan qua dagen rust en natuurlijk niet qua tegenstand. Maar inderdaad denk ook dat het een complot is tegen Ajax. Zul je zien dat de UEFA dat nog eens overdoet door Ajax in een moeilijke CL poule te stoppen. Schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja want ze zijn bij de UEFA doodsbang dat Ajax de eerste ronde van de CL overleeft........

Wordt wakker, zo'n periode is heerlijk voor die spelers, omdat er gewoon een keer constant scherpte geeïst word van de spelers.

Ipv dat ze de ene week winnen van PSV en het weekend erop punten verliezen van NEC.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3289 stemmen

Je bent de 1 vergeten in je serie uitroeptekens timbo_, mensen nemen je serieus.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

"Feyenoord informeert naar transfervrije Hadouir"

Hmm, bij Barend & Barend zei van Geel toch luid en duidelijk dat Hadaouir geen optie was. Zie toch liever een jongere Schöne (al kost hij geld).

Ik geloof dit bericht ook niet, Hadouir zou een goeie voor Feyenoord zijn. Maar denk dat Van Geel bij zijn standpunt blijft.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

BoordAppel schreef:

Je bent de 1 vergeten in je serie uitroeptekens timbo_, mensen nemen je serieus.

Schrik er ook van.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Politie bewerkt Lazovic met stroomstootwapen

Dank Lazovic is vrijdag na afloop van het uitduel van zijn club Zenit Sint-Petersburg in Nizjni Novgorod door een politieagent bewerkt met een stroomstootwapen. Dat heeft zijn Russische werkgever gemeld. De politie ontkent de feiten.

Het incident vond vrijdagavond plaats na het door Zenith met 2-0 gewonnen duel tegen Volga Nizjni. Lazovic, eerder actief voor Feyenoord, Vitesse en PSV, wilde de meegereisde supporters bedanken.

"Op dat moment werd ik in de rug aangevallen door een agent met een stroomstootwapen", verklaarde de topscorer van de Russische voetbalcompetitie op de site van zijn club. "In Rusland kan blijkbaar alles."

Zenit heeft aangekondigd een klacht in te dienen, de lokale autoriteiten in Nizjni Novgorod hebben de beschuldigingen ook tegengesproken.

Hier schrik ik meer van.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Ja want ze zijn bij de UEFA doodsbang dat Ajax de eerste ronde van de CL overleeft........

Wordt wakker, zo'n periode is heerlijk voor die spelers, omdat er gewoon een keer constant scherpte geeïst word van de spelers.

Ipv dat ze de ene week winnen van PSV en het weekend erop punten verliezen van NEC.

Heb er ook geen problemen mee, kutschema in het begin betekent weer een makkelijker einde van de competitie

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat Lazovic er nog meer van is geschrokken

Ben trouwens tevreden dat Denemarken <21 eruit ligt. Kunnen Eriksen en Boilesen tenminste op vakantie en daarna het grootste deel van de voorbereiding van Ajax meemaken.

Oja, Barca en Arsenal praten nu weer over Fabregas. Zou wat zijn als hij naar Barca ging. Dan is die ploeg gewoon echt onverslaanbaar. Hoeft Madrid niet eens meer de illusie te hebben dat ze boven Barca kunnen eindigen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik heb zo'n gevoel dat Fabregas gaat mislukken bij Barça, mocht hij daarheen gaan.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik niet. Die jongen is natuurlijk precies de speler die weet wat je moet kunnen bij Barcelona. Past ook precies in dat tiki taki voetbal van Barca. Eigenlijk speelt Arsenal dat ook, maar dan wat niveautjes lager. Fabregas kan natuurlijk Xavi op gaan volgen, die met zijn leeftijd vast minder wedstrijden gaat spelen de komende jaren.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mikoz schreef:

Top schema hoor KNVB, maar dit is gewoon keihard in het nadeel van Ajax.

Als ik dan nog lees dat er zo goed mogenlijk over is nagedacht ivm de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs en ik zie dat we in deze 6 weken van drukke CL precies de top 8 van de Eredivisie treffen (Utrecht normaal beter dan ADO) dan kan ik niet anders concluderen dat dit met opzet is gedaan.

Ja zeg nu al?

...haalt Bingo van zolder...

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Enige wat ik kut vind zijn al die 12.30 uur wedstrijden(12 stuks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, echt belachelijk), liever 14.30 uur wedstrijden. Slaaptechnisch en zo wat beter.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik niet. Die jongen is natuurlijk precies de speler die weet wat je moet kunnen bij Barcelona. Past ook precies in dat tiki taki voetbal van Barca. Eigenlijk speelt Arsenal dat ook, maar dan wat niveautjes lager. Fabregas kan natuurlijk Xavi op gaan volgen, die met zijn leeftijd vast minder wedstrijden gaat spelen de komende jaren.

Barca heeft toch helemaal geen spelers nodig. Fabregas zou een breedte-investering zijn op dit moment.

Die catalanen worden met het huidige materiaal gewoon weer CL-winnaar en landskampioen.

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Ik denk dat het wel goed is om wat meer breedte te hebben, Barcelona heeft niet bepaald een brede selectie en daarnaast een erg zwaar schema. Xavi word ook weer wat ouder dus die gaat niet meer wekelijks spelen. Fabregas wordt natuurlijk ook voor de basis gehaald. En wat mij betreft kan Mascherano weer vertrekken, veel te veel geld en waarom niet spelers uit de jeugd halen als reserve. Barca B heeft het voortreffelijk gedaan in de sugunda division. Dat is het enige wat Barcelona wat beter kan doen, zuiniger doen met geld en niet 70 miljoen voor n speler betalen en t jaar drna weer weg doen. Afellay is denk ik mede door t bedrag een hele goede aankoop. De spelers die ze nu willen halen; rossi, fabregas, sanchez, ik zie zze graag komen maar voor zo veel geld? Aan de andere kant is dat geld zo weer terug verdient.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Iniësta Xavi en Fabregas en dan me de punt naar achter, met Fabregas in een wat defensieve rol. zou denk ik perfect zijn

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

12.30 uur wedstrijden(12 stuks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Barca heeft toch helemaal geen spelers nodig. Fabregas zou een breedte-investering zijn op dit moment.

Die catalanen worden met het huidige materiaal gewoon weer CL-winnaar en landskampioen.

De Barca selectie is goed, maar niet erg breed. Zeker voor Xavi / Iniesta zijn er weinig echt goede vervangers. En, waarom zou Fabregas niet gewoon MET hen in de basis kunnen spelen?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ja zeg nu al?

...haalt Bingo van zolder...

Jij kan je beter bezig houden met leugenaar Low.

Voetbalzone - Ontdane Ballack beticht bondscoach Löw van leugens

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zeker voor Xavi / Iniesta zijn er weinig echt goede vervangers.

Die zijn niet te vervangen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ach, hij zei een paar dagen geleden ook nog dat de FIFA voor Barça is, dus die bingo-kaart kan hij beter voor zichzelf invullen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Was hij ook al niet overtuigd van een vals mediacomplot tegen arme Mourinho?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

FC Twente heeft een akkoord bereikt met Co Adriaanse.

De 63-jarige trainer volgt in Enschede de naar het Saudische Al Shabab vertrokken Michel Preud'homme op.

Naar verwachting tekent de Amsterdammer volgende week een contract voor één seizoen.

Adriaanse werkte in eigen land eerder bij PEC Zwolle, FC Den Haag, Willem II, Ajax en AZ. Sinds 2005 was hij werkzaam in het buitenland bij achtereenvolgens FC Porto, Metallurg Donetsk, Al-Sadd, Red Bull Salzburg en de Qatarese bond, waar hij eind maart opstapte als trainer van het olympisch elftal.

Bron: NOS Sport - Twente akkoord met Adriaanse

Ik ben zeer benieuwd (ik denk een goede trainer voor Twente), leuk dat hij weer aanwezig is in de eredivisie!

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Beste transfer van de competitie tot nu toe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vraag me af als je kijkt naar de lange termijn wat je met Adriaanse moet. Weet niet of ie haalbaar was maar was voor Van Basten gegaan.

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Van Basten? Adriaanse heeft toch wel iets meer op zijn palmares staan..?!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als dat je referentiekader is dan moet je voor Adriaanse gaan. Ik vind Van Basten een erg ondergewaardeerde coach. Heeft nog niet kunnen laten zien wat ie daadwerkelijk kan.

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Op basis waarvan vind je hem ondergewaardeerd dan?

En het lijkt me toch logisch dat je naar iemand zijn prestaties (uit het verleden kijkt) voor je iemand aanstelt als coach.

Ook al biedt dat geen garantie voor de toekomst..

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ben benieuwd, sinds 2005 heeft Adriaanse dacht ik 5 of 6 werkgevers gehad. Als coach alleen een bijzondere/opmerkelijke prestatie geleverd met AZ en Willem II een eeuw geleden. Ben bang dat mensen juist zwaar overgewaardeerd wordt hier. Alleen 3 prijzen(2x kampioen 1x nationale beker) gepakt met Porto en Red Bull, maar dat lijkt me ook niet lastig met die ploegen in die competities.

Vind ik niet erg veel voor een trainer die sinds de begin jaren 80 al coach is.

nakada

• 2203 berichten
  • 1681 stemmen

Al die prijzen is nog knap met maar 5 of 6 werknemers !

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Say what?

Overigens zijn ze weer slim bezig bij Ajax, marketing is niet hun sterkste vak. 3 sterren dit, 3 sterren dat. Doodgegooid met drie sterren. Vervolgens krijg je dit shirt:

(afbeelding)

Nieuw Ajax-thuistenue - adidas.com

Sterren bedekt door de kraag

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

Sterren bedekt door de kraag

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.