• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.427 gebruikers
  • 9.464.054 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch zie ik veel meer potentie in Darley. Dat is het volgende geval a la Bastos. Die keept over een paar jaar in de basis van een Europese topper.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Keept Darley nu in het tweede of is hij geblesseerd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Al weer een tijdje fit geloof ik. Maar Been is schandalig met 'm omgegaan. Sowieso was die keeper rotatie heel erg vreemd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat denk ik bij Vermeer anders ook altijd.

Verschil daarmee is dat Vermeer wel punten voor je pakt, iets wat Mulder dus zelden tot nooit doet momenteel. En Vermeer is alles behalve bang, als je ziet hoe hij met vlagen z'n goal komt uit stormen. Soms is hij wat te onrustig, en wat onzeker met hoge ballen maar behoort in mijn ogen toch wel dat een van de 5 beste Nederlandstalige keepers momenteel.

En ja: hij is klein. Maar Casillas is niet groter om maar eens een voorbeeld te noemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar die heerst in het strafschopgebied, en laat dat nou net de tekortkoming van Vermeer zijn. Net als hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, dat wel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Steek was tot zo'n twee jaar geleden ook onzeker bij hoge ballen, heb er alle vertrouwen in dat Vermeer die rust ook nog wel vindt. Al moet een keeper van Ajax 1 dat eigenlijk gewoon al hebben.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Verschil daarmee is dat Vermeer wel punten voor je pakt, iets wat Mulder dus zelden tot nooit doet momenteel. En Vermeer is alles behalve bang, als je ziet hoe hij met vlagen z'n goal komt uit stormen. Soms is hij wat te onrustig, en wat onzeker met hoge ballen maar behoort in mijn ogen toch wel dat een van de 5 beste Nederlandstalige keepers momenteel.

En ja: hij is klein. Maar Casillas is niet groter om maar eens een voorbeeld te noemen.

Een aantal wedstrijden heeft hij wel punten gepakt en in de meeste overige was Feyenoord zo slecht dat er weinig eer te behielen viel. Sowieso is het veel lastiger om in een slecht team punten te pakken voor je ploeg met veel 100% tegenkansen dan in een team dat in het algemeen sowieso al minder kansen weggeeft

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Steek was tot zo'n twee jaar geleden ook onzeker bij hoge ballen, heb er alle vertrouwen in dat Vermeer die rust ook nog wel vindt. Al moet een keeper van Ajax 1 dat eigenlijk gewoon al hebben.

Maar Vermeer is niet onzeker. Die is mentaal een beest. Maakt een blunder, dan legt ie vervolgens wat wereld reddingen op de mat. Hij moet alleen leren heersen, maar hij komt bijna nooit uit. Dit is een keeper die per tegen doelpunt beter wordt

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar die heerst in het strafschopgebied, en laat dat nou net de tekortkoming van Vermeer zijn. Net als hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, dat wel.

Misschien gebrek aan speeltijd dat hij zich op dat gebied niet verder ontwikkelt. Dat jaartje Willem2 is goed geweest voor hem (al speelde hij daar soms draken van wedstrijden), maar het is nog altijd beter dan de bank warm houden. Ergens hoop ik dat Steek naar een mooie club vertrekt deze zomer, anders krijg je over twee jaar echt een klote scenario. Nu nog snel wat vangen voor Maarten, met Vermeer heb je al een goede vervanger in huis.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toch zie ik veel meer potentie in Darley. Dat is het volgende geval a la Bastos. Die keept over een paar jaar in de basis van een Europese topper.

Darley zou eigenlijk bij Excelsior moeten spelen, wedstrijd ervaring op doen. Want ik ben met je eens dat hij heel vel potentie heeft

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens. Ik denk als ie het vertrouwen krijgt, en aan zijn flaws kan gaan werken dat het goed komt. Ik vind het ook een hele goede keeper.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Darley zou eigenlijk bij Excelsior moeten spelen, wedstrijd ervaring op doen. Want ik ben met je eens dat hij heel vel potentie heeft

Eens. Vooral als ze in de Eredivisie blijven.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik hoop idd intens dat Vermeer volgend jaar in de goal staat bij Ajax.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Dusan Tadic wordt niet geschorst. Scheelt een hele ferme slok op een borrel voor het tweeluik met Den Haag.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Heb van Darley bijna nooit iets gezien, maar in de wedstrijd tegen Sparta (zilveren bal) was hij wel heel onzeker. Toch een tekort aan vertrouwen?

Heeft iemand al is wat van Lamprou gezien. Ook potentieel sterk ofniet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onzekerheid. Zag 'm tegen Sampdoria en NEC, was echt heel goed. Toen zijn bekende blessure, en zowel als tegen de media gaf Been aan dat als ie fit was hij weer mocht spelen niet dus. De man achter Mulder, toen raakte mulder geblesseerd, en Darley was toen de tweede man maar Been pleurde vervolgens van Dijk erin. Dat is slopend voor zo'n jong jochie.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Sampdoria (samen met Atletico en QPR mijn favoriete buitenlandse club) heb ik ook in de Kuip gezien. Maar toen begon het seizoen in Nederland al zo'n beetje, waar die Italianen met hun papzakkerige pizzalijven net van het strand kwamen en aan de voorbereiding begonnen. Op die wedstrijd zou ik Darley absoluut niet beoordelen Naomi Watts!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet helemaal, maar je kan genoeg zaken wel goed beoordelen. Al geeft het geen compleet beeld maar goed genoeg om de potentie te zien. Duidelijk de meest talentvolle keeper bij Feyenoord.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Pruim schreef:

QPR mijn favoriete buitenlandse club)!

Waarom?

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Eigenlijk was QPR al mijn favoriete team toen Paul Parker er eind jaren tachtig speelde. Midjaren negentig eens naar Loftus Road geweest, toen was ik eigenlijk al verkocht en toen ik later in één van de beste Britse series, Bottom, zag dat één van de tofste serie-personages, Eddie Hitler, óók QPR-fan was, wist ik definitief dat QPR mijn Engelse team zou zijn. Dat ze nu gepromoveerd zijn maakt het alleen maar extra leuk. Jammer alleen dat Sampdoria (mijn eigenlijke tweede team na FC Groningen) gedegradeerd is. Maar ook die blijf ik volgen. Cazzo Garrone!

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

QPR is ook een favo van mij maar dan gewoon door commodore 64 de goeie ouwe tijd.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Wat is er zo dom aan? Alles wat hij zegt, klopt.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Pruim schreef:

Eigenlijk was QPR al mijn favoriete team toen Paul Parker er eind jaren tachtig speelde...

en niet veel mensen weten dat QPR nog steeds hoger zijn geëindigd in engelse top divisie dan bijv. die andere Londense club West Ham

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik dacht dat ik wel één van de weinige mensen zou zijn die sympathie had voor Sampdoria, Atletico en QPR, maar eerst bleek Naomi Watts ook al Atleti-supporter te zijn en nu blijken er op Moviemeter ook nog meer QPR-volgers te zitten. Nu hier nog een Samp-fan vinden

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

En minder uitstraling dan Stekelenburg of nog erger.. van der Sar is nauwelijks mogelijk dus zo erg zal het niet zijn.

Stekelenburg is juist iemand die heel veel uitstraling heeft. Over v/d Sar hoef ik niet eens te beginnen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Stekelenburg is juist iemand die heel veel uitstraling heeft. Over v/d Sar hoef ik niet eens te beginnen.

Van de Sar heeft geen gel-kop, geen lipgloss, draagt geen string en geen oorbellen . (CR9 heeft wel gewoon de juiste uitstraling)

Één van de beste keepers ooit heeft dat gewoon niet !

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Stekelenburg en vd Sar uitstraling? Als perfecte schoonzonen zullen hun moeders en schoonmoeders dat onherroepelijk zo vinden, maar iedere voetbalfan ziet echt wel dat die twee qua uitsrraling en charisma suffe, grijze muizen zijn!

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Daar heeft hij natuurlijk gelijk, een bezem heeft al meer uitstraling, wel reeel blijven.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Kom op zeg.... van der Sar zag er op zijn twinitgste waarschijnlijk uit als een angstig konijntje...(of idd een bezem)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, maar dat publiek wat zo schijnheilig met vd Brom meeklapte vond ik wel schrijnend hoor Barend en Barend hadden denk ik willen knokken hehe.

Was het volledig met publiek eens

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.