- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch zie ik veel meer potentie in Darley. Dat is het volgende geval a la Bastos. Die keept over een paar jaar in de basis van een Europese topper.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Keept Darley nu in het tweede of is hij geblesseerd?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al weer een tijdje fit geloof ik. Maar Been is schandalig met 'm omgegaan. Sowieso was die keeper rotatie heel erg vreemd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat denk ik bij Vermeer anders ook altijd.
Verschil daarmee is dat Vermeer wel punten voor je pakt, iets wat Mulder dus zelden tot nooit doet momenteel. En Vermeer is alles behalve bang, als je ziet hoe hij met vlagen z'n goal komt uit stormen. Soms is hij wat te onrustig, en wat onzeker met hoge ballen maar behoort in mijn ogen toch wel dat een van de 5 beste Nederlandstalige keepers momenteel.
En ja: hij is klein. Maar Casillas is niet groter om maar eens een voorbeeld te noemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar die heerst in het strafschopgebied, en laat dat nou net de tekortkoming van Vermeer zijn. Net als hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, dat wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Steek was tot zo'n twee jaar geleden ook onzeker bij hoge ballen, heb er alle vertrouwen in dat Vermeer die rust ook nog wel vindt. Al moet een keeper van Ajax 1 dat eigenlijk gewoon al hebben.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Verschil daarmee is dat Vermeer wel punten voor je pakt, iets wat Mulder dus zelden tot nooit doet momenteel. En Vermeer is alles behalve bang, als je ziet hoe hij met vlagen z'n goal komt uit stormen. Soms is hij wat te onrustig, en wat onzeker met hoge ballen maar behoort in mijn ogen toch wel dat een van de 5 beste Nederlandstalige keepers momenteel.
En ja: hij is klein. Maar Casillas is niet groter om maar eens een voorbeeld te noemen.
Een aantal wedstrijden heeft hij wel punten gepakt en in de meeste overige was Feyenoord zo slecht dat er weinig eer te behielen viel. Sowieso is het veel lastiger om in een slecht team punten te pakken voor je ploeg met veel 100% tegenkansen dan in een team dat in het algemeen sowieso al minder kansen weggeeft
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Steek was tot zo'n twee jaar geleden ook onzeker bij hoge ballen, heb er alle vertrouwen in dat Vermeer die rust ook nog wel vindt. Al moet een keeper van Ajax 1 dat eigenlijk gewoon al hebben.
Maar Vermeer is niet onzeker. Die is mentaal een beest. Maakt een blunder, dan legt ie vervolgens wat wereld reddingen op de mat. Hij moet alleen leren heersen, maar hij komt bijna nooit uit. Dit is een keeper die per tegen doelpunt beter wordt
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar die heerst in het strafschopgebied, en laat dat nou net de tekortkoming van Vermeer zijn. Net als hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, dat wel.
Misschien gebrek aan speeltijd dat hij zich op dat gebied niet verder ontwikkelt. Dat jaartje Willem2 is goed geweest voor hem (al speelde hij daar soms draken van wedstrijden), maar het is nog altijd beter dan de bank warm houden. Ergens hoop ik dat Steek naar een mooie club vertrekt deze zomer, anders krijg je over twee jaar echt een klote scenario. Nu nog snel wat vangen voor Maarten, met Vermeer heb je al een goede vervanger in huis.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch zie ik veel meer potentie in Darley. Dat is het volgende geval a la Bastos. Die keept over een paar jaar in de basis van een Europese topper.
Darley zou eigenlijk bij Excelsior moeten spelen, wedstrijd ervaring op doen. Want ik ben met je eens dat hij heel vel potentie heeft
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Ik denk als ie het vertrouwen krijgt, en aan zijn flaws kan gaan werken dat het goed komt. Ik vind het ook een hele goede keeper.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Darley zou eigenlijk bij Excelsior moeten spelen, wedstrijd ervaring op doen. Want ik ben met je eens dat hij heel vel potentie heeft
Eens. Vooral als ze in de Eredivisie blijven.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik hoop idd intens dat Vermeer volgend jaar in de goal staat bij Ajax.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Dusan Tadic wordt niet geschorst. Scheelt een hele ferme slok op een borrel voor het tweeluik met Den Haag.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Heb van Darley bijna nooit iets gezien, maar in de wedstrijd tegen Sparta (zilveren bal) was hij wel heel onzeker. Toch een tekort aan vertrouwen?
Heeft iemand al is wat van Lamprou gezien. Ook potentieel sterk ofniet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onzekerheid. Zag 'm tegen Sampdoria en NEC, was echt heel goed. Toen zijn bekende blessure, en zowel als tegen de media gaf Been aan dat als ie fit was hij weer mocht spelen niet dus. De man achter Mulder, toen raakte mulder geblesseerd, en Darley was toen de tweede man maar Been pleurde vervolgens van Dijk erin. Dat is slopend voor zo'n jong jochie.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Sampdoria (samen met Atletico en QPR mijn favoriete buitenlandse club) heb ik ook in de Kuip gezien. Maar toen begon het seizoen in Nederland al zo'n beetje, waar die Italianen met hun papzakkerige pizzalijven net van het strand kwamen en aan de voorbereiding begonnen. Op die wedstrijd zou ik Darley absoluut niet beoordelen Naomi Watts!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet helemaal, maar je kan genoeg zaken wel goed beoordelen. Al geeft het geen compleet beeld maar goed genoeg om de potentie te zien. Duidelijk de meest talentvolle keeper bij Feyenoord.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
QPR mijn favoriete buitenlandse club)!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Eigenlijk was QPR al mijn favoriete team toen Paul Parker er eind jaren tachtig speelde. Midjaren negentig eens naar Loftus Road geweest, toen was ik eigenlijk al verkocht en toen ik later in één van de beste Britse series, Bottom, zag dat één van de tofste serie-personages, Eddie Hitler, óók QPR-fan was, wist ik definitief dat QPR mijn Engelse team zou zijn. Dat ze nu gepromoveerd zijn maakt het alleen maar extra leuk. Jammer alleen dat Sampdoria (mijn eigenlijke tweede team na FC Groningen) gedegradeerd is. Maar ook die blijf ik volgen. Cazzo Garrone!
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
QPR is ook een favo van mij maar dan gewoon door commodore 64 de goeie ouwe tijd. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Oh, en nog even de domste opmerking van het jaar:
Voetbalzone - 'Als Twente-fans zich financieel kunnen verbeteren, doen ze dat ook'
Wat is er zo dom aan? Alles wat hij zegt, klopt.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Eigenlijk was QPR al mijn favoriete team toen Paul Parker er eind jaren tachtig speelde...
en niet veel mensen weten dat QPR nog steeds hoger zijn geëindigd in engelse top divisie dan bijv. die andere Londense club West Ham 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik dacht dat ik wel één van de weinige mensen zou zijn die sympathie had voor Sampdoria, Atletico en QPR, maar eerst bleek Naomi Watts ook al Atleti-supporter te zijn en nu blijken er op Moviemeter ook nog meer QPR-volgers te zitten. Nu hier nog een Samp-fan vinden 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En minder uitstraling dan Stekelenburg of nog erger.. van der Sar is nauwelijks mogelijk dus zo erg zal het niet zijn.

Stekelenburg is juist iemand die heel veel uitstraling heeft. Over v/d Sar hoef ik niet eens te beginnen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

Stekelenburg is juist iemand die heel veel uitstraling heeft. Over v/d Sar hoef ik niet eens te beginnen.
Van de Sar heeft geen gel-kop, geen lipgloss, draagt geen string en geen oorbellen
. (CR9 heeft wel gewoon de juiste uitstraling)
Één van de beste keepers ooit heeft dat gewoon niet
!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Stekelenburg en vd Sar uitstraling? Als perfecte schoonzonen zullen hun moeders en schoonmoeders dat onherroepelijk zo vinden, maar iedere voetbalfan ziet echt wel dat die twee qua uitsrraling en charisma suffe, grijze muizen zijn!
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Kom op zeg.... van der Sar zag er op zijn twinitgste waarschijnlijk uit als een angstig konijntje...(of idd een bezem)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ja, maar dat publiek wat zo schijnheilig met vd Brom meeklapte vond ik wel schrijnend hoor
Barend en Barend hadden denk ik willen knokken hehe.
Was het volledig met publiek eens
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.