• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.427 gebruikers
  • 9.464.054 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Haha, dit is nou humor. Al zullen jullie het wel weer vreemde haat of zo vinden.

Voetbalzone - Dertigduizend Genoa-fans vieren 'begrafenis' buurman Sampdoria

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

di 24 mei 2011, 10:11

Aguëro wil weg bij Atletico MADRID - Sergio Aguëro heeft het na vijf seizoenen wel gezien bij Atletico Madrid. De Argentijnse international meldt op zijn website dat hij wil vertrekken bij de Spaanse voetbalclub die kwalificatie voor de Champions League misliep. Begin dit jaar werd zijn contract bij Atletico nog verlengd.

Sergio Agüero wil vertrekken bij Atletico Madrid. Foto: REUTERS „Ik heb er lang over nagedacht en moet eerlijk tegen mezelf blijven. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging”, zegt de schoonzoon van Diego Maradona. De 22-jarige Aguëro bedong bij zijn contractverlenging een lagere gelimiteerde afkoopsom. Geïnteresseerde clubs kunnen hem nu voor 45 miljoen euro ophalen in Madrid.

In eerste instantie was Aguëro alleen voor 60 miljoen te koop. Afgelopen winter weigerde Atletico nog aanbiedingen van de Britse grootmachten Chelsea en Tottenham Hotspur.

Ik dacht dat deze meneer niet weg wou.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Is toch gewoon de keiharde waardheid man. Ben blij hij eerlijk is, zijn argumenten zijn namelijk niet twijfelachtig. 'Financiele verbetering, in beeld blijven voor Oranje, geen trek in een reservebank bij de nummer 5a8 van Engeland'.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik dacht dat deze meneer niet weg wou.

Heb geen idee hoe die man gespeeld heeft afgelopen seizoen, maar 45 miljoen......? Even wachten tot Naomi opduikt voor wat antwoorden.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Was wel te verwachten, op een gegeven moment ziet hij ook wel dat hij daar niet verder kan groeien. 45 mln is veel maar is ie wel waard.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toen hij verlengde van de winter is zijn transfer clausule naar 45 miljoen gezet. Toen wou hij idd niet weg. Al kan ik het hem nu niet kwalijk nemen. Een speler van zijn kaliber had allang weg moeten zijn, hij moet door als voetballer. En nog een jaar europees voetbal missen kan gewoon niet. Hij is allang genoeg trouw geweest, en heeft Real afgezworen. Meer kan je niet van 'm vragen. Weggaan is goed voor zijn ontwikkeling, en dat moet ie ook gewoon gaan doen. 45 miljoen is erg weinig voor Kun, een koopje.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Haha, dit is nou humor. Al zullen jullie het wel weer vreemde haat of zo vinden.

Voetbalzone - Dertigduizend Genoa-fans vieren 'begrafenis' buurman Sampdoria

Vrij inventief hahaha.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

rep_robert schreef:

Daarnaast is Ajax voor Janssen wel een stap omhoog, ook in salaris denk ik.

Ben benieuwd wat ie mag gaan verdienen. Jullie zijn als het goed is wel af van El Ham .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

moviemafketel schreef:

Die jongen heeft gewoon last van heimwee, klaar. Dan kun je je carrière bij Twente afmaken of naar Ajax, PSV of Feyenoord gaan. Ben erg blij met de komst van Janssen. Een echte kerel erbij en een leider die Ajax hard nodig had. Nu nog een sterke kopper als breker halen voor als je alles op alles moet zetten om in de laatste minuten nog een goal te scoren.

Ik denk ook dat Janssen een type jongen is die heel erg slecht aard in het buitenland. Je hebt mensen die kunnen gewoon niet makkelijk weg bij hun roots.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Geen prioriteit, maar ik zie hem toch wel graag komen:

"Velthuizen wil naar Feyenoord"

Piet Velthuizen zou deze zomer graag de overstap maken naar Feyenoord. Dat zegt de 24-jarige doelman deze week in een uitgebreid interview in het NUsport-magazine. "Feyenoord is mijn droomclub. De entourage, het stadion, de supporters. Mijn motto is altijd: geen woorden, maar daden", aldus de keeper.

Velthuizen verruilde afgelopen zomer Vitesse voor de Spaanse promovendus Hercúles Alicante. Het avontuur in Spanje werd niet wat hij ervan verwacht had. Uitgerekend in de wedstrijd waarin de club uit de Primera División degradeerde, twee weken terug tegen Real Mallorca, kreeg hij voor het eerst de voorkeur boven concurrent Juan Calatayud.

Nu het seizoen erop zit, zou Velthuizen daarom dolgraag vertrekken uit de Spaanse kustplaats. "Ik wil uitkomen op het hoogste niveau en de Segunda División is dat niet." Dat Feyenoord weinig geld heeft, hoeft volgens de Velthuizen geen probleem te zijn. "Er staat een clausule in mijn contract waardoor ik bij degradatie voor een prikkie te koop ben."

====

Liever een Tyton voor de komende 5 jaar, maar Velthuizen is absoluut een verbetering t.o.v. Mulder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Alles is beter dan Mulder........ Voelt ook niet lekker voor je verdedigers als er zo'n bang jochie met een uitstraling van 0% achter je staat. Doe dan maar Velthuizen, die heeft tenminste nog charisma en scoort meestal wel een voldoende.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Klopt. Mulder is op zich geen slechte keeper (pakt soms de moeilijkste ballen), maar is niet betrouwbaar genoeg (maakt teveel fouten) en heeft inderdaad de uitstraling van een natte vaatdoek. Goed als tweede keeper, maar niet om 34 wedstrijd per seizoen te spelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Klopt. Mulder is op zich geen slechte keeper (pakt soms de moeilijkste ballen), maar is niet betrouwbaar genoeg (maakt teveel fouten) en heeft inderdaad de uitstraling van een natte vaatdoek. Goed als tweede keeper, maar niet om 34 wedstrijd per seizoen te spelen.

En een paar minuten eerder zeg je nog dat het aantrekken van een nieuwe keeper geen prioriteit heeft ... ?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Denk dat Rico bedoelt dat andere posities een hogere prioriteit hebben. Spits bijvoorbeeld.

Geen Kastanje of Beuk meer, Tomasson is ook geen optie meer en die Scandinavier (?) die ze gehuurd hebben is volgens mij weer terug na dit seizoen?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Materny schreef:

Alles is beter dan Mulder........ Voelt ook niet lekker voor je verdedigers als er zo'n bang jochie met een uitstraling van 0% achter je staat.

Dat denk ik bij Vermeer anders ook altijd.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mijn motto is altijd: geen woorden, maar daden", aldus de keeper.

.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Materny schreef:

Denk dat Rico bedoelt dat andere posities een hogere prioriteit hebben. Spits bijvoorbeeld.

Geen Kastanje of Beuk meer, Tomasson is ook geen optie meer en die Scandinavier (?) die ze gehuurd hebben is volgens mij weer terug na dit seizoen?

Larsen is weg inderdaad, wat een houten klaas. Zowel de lange trage als de dikke trage zijn te licht bevonden

Velthuizen zou aardig zijn maar een spits, middenvelder en linksback zijn het belangrijkst inderdaad, en ik zie het wel zitten in Mulder.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

"Feyenoord is mijn droomclub. De entourage, het stadion, de supporters.

Dit had ie ook gezegd over PSV, Ajax of Twente. Typisch geval van iemand, die zich een club probeerd in te likken, omdat hij bij zijn huidige club niet aan spelen toe komt. Die gast heeft echt de slechtste keuze ooit gemaakt door naar Hercules te gaan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Velthuizen is de meest overschatte keeper van de afgelopen jaren, daarnaast zal hij ook wel een flink salaris vragen. Ik weet niet of Feyenoord dat wel moet doen.

Eigenlijk zijn Mulder en Velthuizen het tegenovergestelde van elkaar: Mulder heeft meer kwaliteiten dan uitstraling, Velthuizen meer uitstraling dan kwaliteiten.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

Alles is beter dan Mulder........ Voelt ook niet lekker voor je verdedigers als er zo'n bang jochie met een uitstraling van 0% achter je staat. Doe dan maar Velthuizen, die heeft tenminste nog charisma en scoort meestal wel een voldoende.

Hij is nog wel jong hoor. Stekelenburg was op die leeftijd ook alles behalve een zekerheid. Als je nu investeert in die jongen, dan is het over 4 jaar een prima keeper.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

En minder uitstraling dan Stekelenburg of nog erger.. van der Sar is nauwelijks mogelijk dus zo erg zal het niet zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

happie schreef:

(quote)

Hij is nog wel jong hoor. Stekelenburg was op die leeftijd ook alles behalve een zekerheid. Als je nu investeert in die jongen, dan is het over 4 jaar een prima keeper.

Mulder wordt steeds afgerekend op die blunders in het begin maar die vind ik ook nog niet zo gek, in het diepe gegooid en een grotendeels waardeloze verdediging voor je. Hij heeft al laten zien prima te kunnen keepen vooral op de doellijn. Lekker erin laten staan dan komt die zelfverzekerde uitstraling vanzelf. Al heb je niet veel achter de hand

Vraag me eigenljik af waarom Velthuizen op de bank zit bij een degradant, da’s toch ook niet voor niets?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Quido schreef:

(quote)
En een paar minuten eerder zeg je nog dat het aantrekken van een nieuwe keeper geen prioriteit heeft ... ?

Zoals Materny al aangaf, prioriteit ligt bij de spits (noodzakelijk) en op de posities die straks leegkomen (nummer 10/aanvallende middenvelder, mocht Wijnaldum vertrekken) en een linksback.

Ikzelf vind de keeperspositie ook een prioriteit, maar Feyenoord denkt daar anders over. Die wil Mulder juist het vertrouwen geven, die het nodig heeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat Velthuizen die positie moet invullen. Ik zie liever een Tyton over 1 of 2 jaar komen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De Goey had ook 0 uitstraling.... Van der Sar ook niet totdat hij in Italië een keer naar een behoorlijke kapper ging. Dus dat boeit niet zo bij een keeper. Laat Mulder maar lekker nog een jaartje rijpen, dan komt die er heus wel.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik denk ook wel dat Mulder er komt, gewoon laten spelen en goed laten rijpen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

De Goey was de ijskonijn man!!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kwam pas op z'n 24e naar Feyenoord...

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Reinbo schreef:

Kwam pas op z'n 24e naar Feyenoord...

Dat komt goed uit. Velthuizen is ook 24.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Mulder wordt steeds afgerekend op die blunders in het begin maar die vind ik ook nog niet zo gek, in het diepe gegooid en een grotendeels waardeloze verdediging voor je. Hij heeft al laten zien prima te kunnen keepen vooral op de doellijn. Lekker erin laten staan dan komt die zelfverzekerde uitstraling vanzelf.Al heb je niet veel achter de hand

Vraag me eigenljik af waarom Velthuizen op de bank zit bij een degradant, da’s toch ook niet voor niets?

Precies hij keept regelmatig goed en als je hem laat staan, dan gaat ie ongetwijfeld stappen maken.

Ik weet niet op basis waarvan Hercules Velthuizen heeft gekocht. De eerste keeper stond daar al enige tijd op goal. Dus hij was alsnog afhankelijk van diens prestaties.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.