• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.333 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Als je nu naar een club gaat voordat ze kampioen worden snap ik het, maar dit nee. Bij Twente valt er volgend jaar meer te winnen dan bij Ajax. .

Voor hem zelf niet, heeft alle drie de prijzen bij twente al gewonnen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Janssen wilde graag eens de Klassieker spelen en dan ruim winnen. Nou, die kans heeft hij komend seizoen makkelijk!

Aha, hij vindt Feyenoord dus belangrijk.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Maar dat is natuurlijk niets nieuws onder de zon, er wordt immers al 10 jaar wanbeleid geleverd. Nu we kampioen zijn geworden moeten we dit natuurlijk niet vergeten en dit Ajax bestuur weer voor lief nemen.

Ik zal de laatste zijn Rep de laatste.......

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Let daar altijd op bij mensen Ik ben Rico nu in ieder geval wel weer een keertje voor

Ik was er al mee gestopt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Net of jij weet of Reis nog op niveau komt...

Laten we het erop houden dat als er zoveel kapot gaat in je knie dat je er normaal gesproken niet beter uit gaat komen. Dokters zeggen ook niet voor niks dat het nog maar ernstig de vraag is of het goed komt met Reis.

Nee die gaat echt niet meer zijn niveau van voor de blessure halen. Hoe enorm jammer en oneerlijk dat ook is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax kampioen, Janssen naar Ajax...

Een aantal wordt hier inderdaad niet helemaal lekker nee

Ik geloof echt niet dat Ajax zoveel beter wordt van Janssen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Hij brengt een goeie trap naar Mokum voor de rest moet ik het ook nog zien maar voor die prijs is het een goeie deal.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Maar dat maakt voor Ajax niets uit, het belangrijkste is dat de concurrent hierdoor verzwakt is. Als de speler niet presteert flikkeren ze hem gewoon op de bank.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maar dat maakt voor Ajax niets uit, het belangrijkste is dat de concurrent hierdoor verzwakt is. Als de speler niet presteert flikkeren ze hem gewoon op de bank.
Als dat de reden is................

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Niet de enige reden, maar natuurlijk speelt dat wel mee. Als je voor een appel en een ei één van de beste spelers van je concurrent kan wegplukken en hierdoor je concurrent kan verzwakken, dan doe je dat.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Moraalridders en kakkerlakken bij Barend en Barend. Blegh, maar uitgezet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

zitten vijf ajacieden daar aan tafel blinde

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Ja, maar dat publiek wat zo schijnheilig met vd Brom meeklapte vond ik wel schrijnend hoor Barend en Barend hadden denk ik willen knokken hehe.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Publiek had groot gelijk

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Nou, speciaal voor jou, kos en Reinbo dit filmpje dan maar

Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Video: Kersverse aanwinst Janssen - ajaxlife.nl

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Op die leeftijd een transfer van Twente naar Ajax getuigt van weinig ambitie.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Schaars zou voor elke Nederlandse topclub een goede zet zijn.

Zou mooi zijn als hij naar PSV gaat ik gun hun ook wel een paar degenlijke transfers deze zomer.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Schaars heeft 1 goed seizoen gespeeld bij AZ. Na zijn blessure is hij nooit meer constant goed geweest. Vind het echt maar een matige voetballer, die geen enkele Nederlandse topclub beter zal maken. Hoewel Schaars natuurlijk wel een verbetering is t.o.v. Engelaar.

Janssen is op dit moment veel beter en bepalender.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Des te vreemder dat Twente niet wat harder heeft geprobeerd hem te houden, hebben ze toch echt zelf in de hand gehad

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hmm, van Schaars ben ik de laatste jaren anders ook niet erg onder de indruk hoor.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Hmm, van Schaars ben ik de laatste jaren anders ook niet erg onder de indruk hoor.

Bij Oranje viel hij door de mand dat hij de absolute top niet aankan voor de rest valt hij niet zoveel op maar is bepalender dan men denkt.

Dus hoop dat hij naar griekenland gaat ofzo en niet naar PSV.

chevy93

• 12773 berichten
  • 1350 stemmen

orbit schreef:

Des te vreemder dat Twente niet wat harder heeft geprobeerd hem te houden, hebben ze toch echt zelf in de hand gehad

Stond gewoon in zijn contract, hoor. De afkoopsom. Daar valt geen speld tussen te krijgen. Zodra iemand dat betaald en die speler komt rond met de desbetreffende club ben je je speler kwijt.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Stond gewoon in zijn contract, hoor. De afkoopsom. Daar valt geen speld tussen te krijgen. Zodra iemand dat betaald en die speler komt rond met de desbetreffende club ben je je speler kwijt.
Ze kunnen hem toch ook gewoon een nieuw contract aanbieden.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Nomak schreef:

Op die leeftijd een transfer van Twente naar Ajax getuigt van weinig ambitie.

Wat een onzin. Theo is sowieso een laatbloeier. Voetbalt pas een paar jaar lekker. Alsof we allemaal naar een Spaanse of Engelse subtopper moeten om vervolgens op de bank of tribune te belanden.

Alfonso Alves, die had pas ambities. Die heeft het gemaakt na zijn buitenlandse transfer.

Nee, een transfer naar Ajax op je 29e zou ik niet mislukt noemen wanneer je een laatbloeier bent. Het buitenland is gewoon niets voor hem.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ze kunnen hem toch ook gewoon een nieuw contract aanbieden.

Volgens mij ook.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een onzin.

Helemaal niet.

rep_robert schreef:

Nee, een transfer naar Ajax op je 29e zou ik niet mislukt noemen wanneer je een laatbloeier bent. Het buitenland is gewoon niets voor hem.

Van Twente naar Ajax of van Ajax naar Twente noem ik in deze tijd geen stap hogerop, beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd. De speler heeft dus weinig ambitie. Elke speler met een beetje ambitie wil een stap hogerop en als je bij een ploeg als PSV, Twente of Ajax speelt is een binnenlandse transfer geen stap hogerop.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Tuurlijk wel, de tijden dat twee of zelfs drie clubs uit Nederland CL speelden zijn voorbij. Bij Ajax is hij verzekerd van voetballen op het hoogste podium. En als de Europese top geen interesse toont, kun je je afvragen of je dan voor een club als Shalke / HSV / Everton zou moeten gaan, die (dus) geen CL spelen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die jongen heeft gewoon last van heimwee, klaar. Dan kun je je carrière bij Twente afmaken of naar Ajax, PSV of Feyenoord gaan. Ben erg blij met de komst van Janssen. Een echte kerel erbij en een leider die Ajax hard nodig had. Nu nog een sterke kopper als breker halen voor als je alles op alles moet zetten om in de laatste minuten nog een goal te scoren.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Daarnaast is Ajax voor Janssen wel een stap omhoog, ook in salaris denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.