• 15.948 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.997 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Even de stemming erinbrengen (voor het geval die er niet in zat).

Ik hoop dat jullie me morgen niet zien posten, want dat betekent dat Ajax heeft gewonnen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Hoe meer feestvreugde, hoe meer ik het gevoel krijg dat het morgen een teleurstelling gaat worden. Ik zal wel weer de pessimist zijn.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Tonypulp schreef:

En @ Almighty, zonder Ebecilio? Beste speler aan Ajax's kant vorige keer..

Klopt, maar de rest van het seizoen heeft hij niet zoveel gepresteerd. Ik vind Özbiliz een betere en completere speler.

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Je zet 30 euro en je krijgt bij winst 28 euro terug? Kan ik je bookie niet worden ?

Hij verdient 28 euro, dus neem ik aan dat hij 58 euro terugkrijgt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Hmm oke verkeerd gelezen dan

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

jeleleleleleelele Ajax Amsterdam ----> hahahha

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Vascago schreef:

Je zet 30 euro en je krijgt bij winst 28 euro terug? Kan ik je bookie niet worden ?

Wel goed lezen hè. Die 28 verdien ik, die 30 had ik al en noem ik dus geen verdienen.

{edit} zie dat nakada mij al voor was. Maar is het niet een goede tip voor alle andere Ajax-haters? Zo heb je altijd een goede dag! (en stiekum hoop ik dat ik morgen 30 euro kwijt ben )

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Klopt, maar de rest van het seizoen heeft hij niet zoveel gepresteerd. Ik vind Özbiliz een betere en completere speler.

Juist in deze wedstrijd heb je dat soort inzet nodig, lekker mee terug rennen en niet je koppie laten hangen. Dat doet hij toch echt beter dan Ózbilic en juist dat opjagende aspect is wel belangrijk morgen, als het 0-0 blijft heb je een probleem en kun je gaan forceren met Özbilic en ook nog Cvitanich.

Dan heb je nog één vervanger over voor de Zeeuw die na een uur kapot het veld af gaat ...

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Ik voorspel morgen,

AFC Ajax - FC Twente 30-1

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

stfuympos schreef:

Ik voorspel morgen,

AFC Ajax - FC Twente 30-1

Ga je korfbal kijken?

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Ga je korfbal kijken?

Denk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

En @ Almighty, zonder Ebecilio? Beste speler aan Ajax's kant vorige keer..

Ik zou ook niet met Ebecilio spelen...

‘Ebecilio bij schietpartij in Hoorn’ | Ajax1.nl | De site met het laatste Ajax nieuws, foto's, Video's, Columns, Twitter, Hyves, Facebook en Archief

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Wat doet hij bij een kickboxgala de avond voor het kampioenschap. Belachelijk, vroeg op bed en genoeg rust pakken(zou ik ook moeten doen).

Overigens is er niet geschoten

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mwah, om nou te denken dat die gast meteen niet kan spelen omdat hij aanwezig was bij een gewelddadig event lijkt me ook een beetje overdreven

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Hij was de dader Toch jammer dat hij met zijn gedachten niet bij het voetbal zit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

orbit schreef:

Mwah, om nou te denken dat die gast meteen niet kan spelen omdat hij aanwezig was bij een gewelddadig event lijkt me ook een beetje overdreven

Beetje de boel opnaaien. Alle beetjes helpen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

haha

Overigens is hij geen familie van Kyle Ebecilio als ik zijn gequote woorden op 410.nl mag geloven. Waar het op slaat mag Joost weten

VAK410 » Blog Archive » VAK410 INTERVIEWT LORENZO EBECILIO

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Beetje de boel opnaaien. Alle beetjes helpen.

Ik snap het, jij bent morgen opeens spontaan een tukker als ajax niet wint

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Waar de Twente-spelers in Amsterdam de nacht doorbrengen, is niet bekend. Fans van Ajax hebben op internetfora opgeroepen om vannacht kabaal te maken bij het hotel van FC Twente.

Vrij zielig...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Welke site staat dat? Zal vast het AD zijn, die Rotterdamse krant

Ik heb nog geen oproep gelezen namelijk.

Vrij zielig dat je zoiets bronloos meldt.

Maar ik heb het al gevonden, uiteraard staat het op het AD:

0.07: Op Twitter wordt gesuggereerd dat FC Twente in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk slaapt. Verschillende Ajax-fans zouden naar het 'Oranje'-oord zijn afgereist. Sommige zouden volgens de berichten op het sociale netwerk naar binnen zijn gelopen en door één van de vele beveiligers naar buiten zijn gezet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vooral zielig dat ze niet zouden weten waar Twente slaapt. Neem aan dat ze richting Breukelen of Noordwijk zitten.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Beetje nutteloos natuurlijk allemaal, Gizmo weet klaarblijkelijk niet hoe het er in Zuid Amerika aan toe gaat bijvoorbeeld Daar zijn dit soort praktijken de normaalste zaken vd wereld.

Ach ja, ik ga net zoals een paar miljoen andere Ajacieden nu lekker mijn bedje opzoeken. Veel plezier nog met het twitternieuws gizmo

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, denk biet dat de spelers van Twente er wakker van zullen liggen. Zijn immers niet op stap in Hoorn geweest. (ook heel zuid amerikaabs)

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk niet eens dat er Ajacieden in Hoorn zijn geweest als ik de geloofwaardigheid van dit berichten moet volgen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Kort geslapen maar ben er klaar voor. Enschede blijft de voetbalhoofdstad van Nederland

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Wtf. Net op tv oost was er zo'n cafe-eigenaar in Amsterdam met een Fc Twente kroeg. Hij is Twentenaar in hart en nieren zegt ie, maar heeft wel een seizoenskaart voor Ajax. Lol, dat gaat toch te ver.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Rare mensen op deze planeet ja. Zometeen heerlijk naar Amsterdam. Uurtje of 12/half 1 al het stadion in. Gekkenwerk!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Veel plezier. Hopelijk voor mij maar tot een uur of 4/half 5

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Vrij zielig...

Tactiek, laat ze dit maar doen i.p.v. stenen op de spelersbus van Twente te gooien

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Vascago schreef:

Veel plezier. Hopelijk voor mij maar tot een uur of 4/half 5

Jij ook he, maar dan vooral met je reisje richting de zon in Turkije. Feesten om FC Twente heb je al genoeg gedaan de laatste 2 jaar. Dus nu is het onze beurt

Tot morgen, of over een week mensjes. Ligt eraan of Ajax wint of verliest hehe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.