- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Even de stemming erinbrengen (voor het geval die er niet in zat).
Ik hoop dat jullie me morgen niet zien posten, want dat betekent dat Ajax heeft gewonnen 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Hoe meer feestvreugde, hoe meer ik het gevoel krijg dat het morgen een teleurstelling gaat worden.
Ik zal wel weer de pessimist zijn. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En @ Almighty, zonder Ebecilio? Beste speler aan Ajax's kant vorige keer..
Klopt, maar de rest van het seizoen heeft hij niet zoveel gepresteerd. Ik vind Özbiliz een betere en completere speler.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Je zet 30 euro en je krijgt bij winst 28 euro terug? Kan ik je bookie niet worden ?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
jeleleleleleelele Ajax Amsterdam ----> hahahha

Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Je zet 30 euro en je krijgt bij winst 28 euro terug? Kan ik je bookie niet worden ?
Die 28 verdien ik, die 30 had ik al en noem ik dus geen verdienen.
{edit} zie dat nakada mij al voor was. Maar is het niet een goede tip voor alle andere Ajax-haters? Zo heb je altijd een goede dag! (en stiekum hoop ik dat ik morgen 30 euro kwijt ben
)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Klopt, maar de rest van het seizoen heeft hij niet zoveel gepresteerd. Ik vind Özbiliz een betere en completere speler.
Dan heb je nog één vervanger over voor de Zeeuw die na een uur kapot het veld af gaat
...
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ik voorspel morgen,
AFC Ajax - FC Twente 30-1 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik voorspel morgen,
AFC Ajax - FC Twente 30-1
Ga je korfbal kijken?
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
En @ Almighty, zonder Ebecilio? Beste speler aan Ajax's kant vorige keer..
Ik zou ook niet met Ebecilio spelen...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat doet hij bij een kickboxgala de avond voor het kampioenschap. Belachelijk, vroeg op bed en genoeg rust pakken(zou ik ook moeten doen).
Overigens is er niet geschoten 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mwah, om nou te denken dat die gast meteen niet kan spelen omdat hij aanwezig was bij een gewelddadig event lijkt me ook een beetje overdreven 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hij was de dader
Toch jammer dat hij met zijn gedachten niet bij het voetbal zit.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Mwah, om nou te denken dat die gast meteen niet kan spelen omdat hij aanwezig was bij een gewelddadig event lijkt me ook een beetje overdreven
Beetje de boel opnaaien. Alle beetjes helpen. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
haha
Overigens is hij geen familie van Kyle Ebecilio als ik zijn gequote woorden op 410.nl mag geloven. Waar het op slaat mag Joost weten
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Beetje de boel opnaaien. Alle beetjes helpen.
Ik snap het, jij bent morgen opeens spontaan een tukker als ajax niet wint 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Vrij zielig...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Welke site staat dat? Zal vast het AD zijn, die Rotterdamse krant 
Ik heb nog geen oproep gelezen namelijk.
Vrij zielig dat je zoiets bronloos meldt.
Maar ik heb het al gevonden, uiteraard staat het op het AD:
0.07: Op Twitter wordt gesuggereerd dat FC Twente in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk slaapt. Verschillende Ajax-fans zouden naar het 'Oranje'-oord zijn afgereist. Sommige zouden volgens de berichten op het sociale netwerk naar binnen zijn gelopen en door één van de vele beveiligers naar buiten zijn gezet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vooral zielig dat ze niet zouden weten waar Twente slaapt. Neem aan dat ze richting Breukelen of Noordwijk zitten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Beetje nutteloos natuurlijk allemaal, Gizmo weet klaarblijkelijk niet hoe het er in Zuid Amerika aan toe gaat bijvoorbeeld
Daar zijn dit soort praktijken de normaalste zaken vd wereld.
Ach ja, ik ga net zoals een paar miljoen andere Ajacieden nu lekker mijn bedje opzoeken. Veel plezier nog met het twitternieuws gizmo 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, denk biet dat de spelers van Twente er wakker van zullen liggen. Zijn immers niet op stap in Hoorn geweest.
(ook heel zuid amerikaabs)
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik denk niet eens dat er Ajacieden in Hoorn zijn geweest als ik de geloofwaardigheid van dit berichten moet volgen 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Kort geslapen maar ben er klaar voor. Enschede blijft de voetbalhoofdstad van Nederland 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wtf. Net op tv oost was er zo'n cafe-eigenaar in Amsterdam met een Fc Twente kroeg. Hij is Twentenaar in hart en nieren zegt ie, maar heeft wel een seizoenskaart voor Ajax. Lol, dat gaat toch te ver.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Rare mensen op deze planeet ja. Zometeen heerlijk naar Amsterdam. Uurtje of 12/half 1 al het stadion in. Gekkenwerk!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Veel plezier. Hopelijk voor mij maar tot een uur of 4/half 5 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Vrij zielig...
Tactiek, laat ze dit maar doen i.p.v. stenen op de spelersbus van Twente te gooien 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Veel plezier. Hopelijk voor mij maar tot een uur of 4/half 5
Jij ook he, maar dan vooral met je reisje richting de zon in Turkije. Feesten om FC Twente heb je al genoeg gedaan de laatste 2 jaar. Dus nu is het onze beurt
Tot morgen, of over een week mensjes. Ligt eraan of Ajax wint of verliest hehe.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.