- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De zenuwen beginnen nu wel erg te worden, het is maar dat ik wel als een roos kan slapen. Anders was ik nu echt dood gegaan. Nog 2 nachtjes!
Ik ben al heel de week nerveus 
Ik heb overigens wel een probleempje:
Ik mag van m'n ouders naar A'dam, mits er een paar mensen meegaan. Nu heb ik een paar vrienden gevraagd, maar sommige kunnen niet/mogen niet en sommige willen pas gaan als Ajax heeft gewonnen. Aangezien ik dichtbij Eindhoven woon zal ik dan eers met de bus naar Eindhoven moeten gaan en dan met de trein naar Amsterdam. Ik denk dat ik dan ongeveer rond 7 uur bij het Museumplein zal zijn. Nou ben ik bang dat die dan al is gesloten, iemand die weet hoe dit zit?
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1592 stemmen
18:00 uur begint de muziek
19:00 uur de huldiging
20:00 uur weer de kroeg in 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik ben al heel de week nerveus 
Ik heb overigens wel een probleempje:
Ik mag van m'n ouders naar A'dam, mits er een paar mensen meegaan. Nu heb ik een paar vrienden gevraagd, maar sommige kunnen niet/mogen niet en sommige willen pas gaan als Ajax heeft gewonnen. Aangezien ik dichtbij Eindhoven woon zal ik dan eers met de bus naar Eindhoven moeten gaan en dan met de trein naar Amsterdam. Ik denk dat ik dan ongeveer rond 7 uur bij het Museumplein zal zijn. Nou ben ik bang dat die dan al is gesloten, iemand die weet hoe dit zit?
Wordt wel een haastklusje zo na de wedstrijd
Museumplein zal vast niet gesloten worden, die kan een goede capaciteit aan hoor. Ik denk wel een paar honderd duizend mensen?
Als we winnen natuurlijk......... 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Nog 1 dagje.Ik denk niet dat ik na de wedstrijd nog online kom (smorgens om 6 uur vlieg ik naar Turkije) dus het is even feesten of even treuren en dan een paar uur pitten. Daarom Ajax fans: Mochten jullie winnen dan is het verdiend en Gefeliciteerd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daarom Ajax fans: Mochten jullie winnen dan is het verdiend
2 Gekregen penalty's na hands van Michailov 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Dan niet 
Maar zelfs Vink zal niet zo gek zijn om 2 penalties te geven voor 1 handsbal denk ik 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Daarom Ajax fans: Mochten jullie winnen dan is het verdiend en Gefeliciteerd.
En mochten jullie verliezen is dat ook verdiend!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
En mochten jullie verliezen is dat ook verdiend!
Oke bijna alle Ajax fans dan. Geldt dus niet voor lui die dit soort kansloze reacties plaatsen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Begin nerveus te worden voor morgen. 3e ster erbij of misschien helemaal niets? Het zal in ieder geval een krankzinnige pot gaan worden met alles erop en eraan. Alsof ik naar een finale van de WK ga kijken of zo haha. 
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1592 stemmen
Begin nerveus te worden voor morgen. 3e ster erbij of misschien helemaal niets? Het zal in ieder geval een krankzinnige pot gaan worden met alles erop en eraan. Alsof ik naar een finale van de WK ga kijken of zo haha.
Ja klopt, alleen vind ik dit nog een stukje spannender. Na zo'n verloren WK finale heb je die dag even een kater. Als we dit verliezen heb ik de hele week een kater. Ik hoop echt dat die derde ster er komt, dan ga ik meteen het nieuwe uit-shirt kopen.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nog 1 dagje.Ik denk niet dat ik na de wedstrijd nog online kom (smorgens om 6 uur vlieg ik naar Turkije) dus het is even feesten of even treuren en dan een paar uur pitten. Daarom Ajax fans: Mochten jullie winnen dan is het verdiend en Gefeliciteerd.
En mochten jullie winnen, blijf dan maar in Turkije want dan hoef ik je niet meer te spreken 
Nee, fijne vakantie daar heur. Hopelijk ga je wel extreem balend zonder landstitel hehe.
Ik kan echt niet meer wachten. Wedstrijd spookt 24/7 door mijn hoofd 
Hopelijk morgenmiddag half 5 geen gigantisch trauma erbij...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Alsof ik naar een finale van de WK ga kijken of zo haha.
Ik heb gemerkt dat ik nog veel meer naar morgen als naar de WK finale toeleef. Toch gek, WK finale vs een Eredivisie kampioenschap. Maar toch is het zo. Het WK niet winnen was vreselijk, maar de titel thuis verknallen tegen de concurrent is een eeuwige trauma, een kras op je ziel 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Net even Heilig Gras teruggekeken. Vind die De Boer toch wel een prima trainer qua uitstraling (beelden van hem op de bank spreken wat dat betreft boekdelen) en ook inhoudelijk zegt die zinnige dingen. Nee, gaat Ajax nog veel plezier van hebben.
Overigens ook meteen met afstand de mooiste uitzending van Heilig Gras tot dusverre.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het niet gezien, zal het nog eens terugkijken maar ik geloof je best. De no-nonsense stijl van de Boer vind ik erg prettig. Wat goed is is goed en wat slecht is is slecht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Balen dat ik morgen ontknoping niet kan zien (spelen zelf beslissingswedstrijd voor kampioenschap). Dan boeite het toch allemaal wat minder. Voorspel overigens zege voor Ajax 2-1. Maar hoop natuurlijk Twente.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Hm. Ik ben morgen ook in Amsterdam..
.
Voor wie mij herkent: ik ontken alles
. Hup ajax
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hm. Ik ben morgen ook in Amsterdam..
.
Voor wie mij herkent: ik ontken alles
. Hup ajax
.

Wel je Ajax shirtje aan he, kos! 
Ik wist het wel. Als je eens mijn clubcards nodig hebt dan hoor ik het wel haha.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Toevalig is ie aanwezig he. Stiekem toch een Ajacied 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik hoop vooral dat ik niet automatisch ga schelden of zo op Ajax n de kroeg daar zoals normaal, want dan krijg ik problemen. Gewoon heel stil blijven.:p .
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik heb het niet gezien, zal het nog eens terugkijken maar ik geloof je best. De no-nonsense stijl van de Boer vind ik erg prettig. Wat goed is is goed en wat slecht is is slecht.
Precies. En staat ook niet bij iedere overtreding als een malloot te schreeuwen. Gewoon lekker rustig training geven. Bovendien een mooi inkijkje achter de schermen. Z'n tegengoal uit de corner tegen Ado. Vind ik altijd prachtig om te zien hoe een trainer dan aangeeft wat er fout gaat.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik hoop vooral dat ik niet automatisch ga schelden of zo op Ajax n de kroeg daar zoals normaal, want dan krijg ik problemen. Gewoon heel stil blijven.:p .
Ga je naar Amsterdam toe om voor Twente te juichen in een kroeg? Dan zou ik wel oppassen ja
Ik mag eigenlijk hopen van niet, dan ben je namelijk wel heel ziek van geest hoor. Of hoop je zo op teleurgestelde gezichtjes morgen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als ik 1 persoontje achtervolgd zie worden door een woedende massa, dan zal ik even naar je zwaaien kos 
Maare...wat doe je morgen eigenlijk in Amsterdam?
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1592 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Naar de hoeren die voor Twente zijn
Buk diep, aj veur Twente bin. Zoiets? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Buk diep, aj veur Twente bin. Zoiets?
Ik ben daar wel eens bij zo'n dame binnengestapt met een Twente shirt en twente sokken aan. De sokken hield ik aan 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ajax F1 is vanochtend kampioen geworden! Het jongste jeugdteam van Ajax won op bezoek bij Swift E3 met 0-7. Gefeliciteerd!
about an hour ago · Like ·
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Het laatste van dit jaar 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Twee vriendinnen kwamen gisteren terug van 3 maanden Costa Rica en vertelde me dat ze wel 100x werd gevraagd of ze Bryan Ruiz kende. Die gast wordt helemaal verafgood daar en iedereen daar kent Nederland door hem. Denk ik meld het even, vond het wel mooi
Zal daar wel een nationale feestdag worden morgen als Twente kampioen wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.