• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.930 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Met zulke grote (financiële) belangen zal er wel gezorgd worden voor een titel voor Ajax. Ik voorspel een rode kaart voor Twente, een penalty voor Ajax of een onbegrijpelijke keepersfout van Michajlov. Twente mocht de beker hebben, krijgt Ajax de titel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Met zulke grote (financiële) belangen zal er wel gezorgd worden voor een titel voor Ajax. Ik voorspel een rode kaart voor Twente, een penalty voor Ajax of een onbegrijpelijke keepersfout van Michajlov. Twente mocht de beker hebben, krijgt Ajax de titel.

Zo is dat. Ajax wordt altijd bevoordeeld. We hebben er dan nu ook recent 7 jaren van grote voorspoed en blijdschap opzitten.

Met je laatste zin ben ik het wel eens ja.

Edit: Oranje onder 17 heeft de EK finale bereikt

Winnaar van de andere finale komt uit de wedstrijd Denemarken-Duitsland.

Denemarken heeft het megatalent Fischer in de ploeg die een sterk toernooi speelt en voor Ajax heeft getekend.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik volg de wedstrijden ook via Eurosport, zitten best aardige potjes tussen. Nederland was toch nog een stukkie sterker dan Engeland en dus verdiend finalist!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Voor de Ajax haters die uit principe niet op ajax.nl klikken :

(quote)

Episch!

Mooi toch, zal vast een fantastische sfeer zijn zondag. Met een beetje mazzel is er ook nog lekker weer!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Ik teken daarvoor

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Mooi toch, zal vast een fantastische sfeer zijn zondag. Met een beetje mazzel is er ook nog lekker weer!

Het wordt een graadje of 15. Maar dat vind ik niet erg, temperatuur zal toch wel snel stijgen in de ArenA.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het wordt een graadje of 15. Maar dat vind ik niet erg, temperatuur zal toch wel snel stijgen in de ArenA.

meestal zo met een snelkookpan

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Had hem ook gelezen, ik heb toch het idee dat Ron de verkeerde aanpakt, volgens mij was het meer vd Gijp namelijk.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1592 stemmen

Derksen net zo goed. Hij maakte toch de opmerking dat Ajax van de 10 wedstrijden tegen Twente er slechts 1 zou kunnen winnen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nee, dat was René.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1592 stemmen

o

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het werd tijd. Na dat alle spelers het gehad hebben met Forlan is nu ook de coach er klaar mee. Beter laat dan nooit.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Na een uur staat het 1-0 door een goal van Kyle Ebecilio

.

Ah, die Feyenoorder .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ah, die Feyenoorder .

Ah, die Gunner

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

kos schreef:

.

Dat is ook wel weer waar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slavendrijvers die Engelsen. Nu kunnen we die CL titel voorlopig wel vergeten .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Arsenal ook. Dus zoveel maakt het allemaal niet uit

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ah, die Feyenoorder .

Respekked schreef:

Ah, die Gunner

Ah, die Oranje onder 17 speler

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Feyenoord moet het zes maanden zonder verdediger Gill Swerts stellen. Tijdens de training scheurde de linksback een achillespees.

Swerts ging donderdagmiddag direct onder het mes, waarbij de pees werd gehecht. De Belg moet zes weken met zijn onderbeen in het gips zitten en mag daarna beginnen met revalideren. Voor zo'n blessure staat volgens de medische staf van Feyenoord een herstelperiode van een half jaar.

Feyenoord nam Swerts in de winterstop op huurbasis over van AZ. De Rotterdammers nemen de 28-jarige Belg in de zomer transfervrij over.

NOS Sport - Swerts half jaar uit de roulatie

Wij hebben ook geen geluk wat blessures betreft, achillespeesruptuur is een nare kwetsuur. Ik hoop dat Swerts een voorspoedig herstel heeft.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe lullig ook voor die jongen, sportief gezien natuurlijk een zegen voor Feyenoord dat hij een half jaar niet kan voetballen.

Samen met Breuer het slechste wat de Eredivisie bezit.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe lullig ook voor die jongen, sportief gezien natuurlijk een zegen voor Feyenoord dat hij een half jaar niet kan voetballen.

Het is inderdaad geen groots gemis wat kwaliteit betreft.

Wat vinden jullie eigenlijk dat Feyenoord met Tomasson & Cisse moet doen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Met Cisse kunnen ze niks doen want hij heeft nog gewoon een contract. En Tomasson krijgt geloof ik als hij blijft een prestatiecontract.

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee hoor Van der Wiel , komt er nooit echt langs en als hij dan een voorzet kan geven gaat meneer altijd eerst de bal kappen om vervolgens tegen een speler aan te schieten en dan is hij ook nog erg matig als back. Strik er om heen en zo snel mogelijk weg doen en neem dan jan maat maar die is twee klassen beter

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Met Cisse kunnen ze niks doen want hij heeft nog gewoon een contract. En Tomasson krijgt geloof ik als hij blijft een prestatiecontract.

Een prestatiecontract is opzich prima, maar het is jammer dat Cisse geen aflopend contract heeft, want deze jongen heeft feitelijk niks meer dan kosten en ellende veroorzaakt en was nauwelijks productief, 5 doelpunten in volgens mij 25 wedstrijden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Nee hoor Van der Wiel , komt er nooit echt langs en als hij dan een voorzet kan geven gaat meneer altijd eerst de bal kappen om vervolgens tegen een speler aan te schieten en dan is hij ook nog erg matig als back. Strik er om heen en zo snel mogelijk weg doen en neem dan jan maat maar die is twee klassen beter

Eens, dat terugkappen is om doodmoe van te worden.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

UEFA start onderzoek naar discriminerende Busquets

Donderdag, 12 mei 2011 om 16:45

Sergio Busquets moet vrezen dat hij de Champions League-finale tegen Manchester United moet missen. De UEFA meldt op haar officiële website dat zij een onderzoek is gestart naar de middenvelder van Barcelona, die Marcelo in de eerste halve finale tegen Real Madrid uitschold voor ‘aap’. Busquets hoort aankomende maandag of hij geschorst wordt.

In de eerste halve finale tussen Barcelona en Real ging het er heet aan toe en Busquets ging over de schreef. Hij maakte racistische opmerkingen tegenover Marcelo en Real diende daar een klacht over in bij de UEFA. De Europese voetbalbond leek in eerste instantie geen actie te ondernemen, maar gaat nu alsnog overwegen om Busquets te schorsen.

De UEFA zal de zaak aankomende zondag behandelen en een dag later doet de bond een uitspraak. Volgens de Catalaanse radiozender RAC1 dreigt een schorsing van liefst vijf wedstrijden, waardoor Busquets onder meer de Champions League-finale tegen United zou moeten missen. De eindstrijd op Wembley staat voor 28 mei op het programma.

Voetbalzone - UEFA start onderzoek naar discriminerende Busquets

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreemd dat ze het nu pas gaan onderzoeken en niet nadat het gelijk bekend werd. Had Real er wat aan kunnen hebben. Gaat nergens over natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.