- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Proficiat Barca
De enige club die het verdiende!
Mascherano en Pedro wat een zielige acteurs 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Schande? Weet je wat een schande is, die holbewoners van Real die maar steeds lopen schoppen. 31 overtredingen van Real en 10 van Barça, dat zegt wel wat he...

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barca door, toto goed, prima avondje. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Barça! Verdiend natuurlijk, domme goal tegen door slecht uitverdedigen. Abidal
Jammer dat Ibi maar 3,43 seconden mocht meedoen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Barça heeft veel meer kansen gehad, ze hadden eigenlijk 3/4 keer moeten scoren.
Ik heb nieuws voor je; de keeper doet wel mee met het spel, de arbitrage niet. Dat denken ze bij Barcelona wel natuurlijk, dat begrijp ik na vanavond heel goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je opzichtige (en verre van originele) trollen is behoorlijk zielig aan het worden 
Je pikt zelfs bij die 1e de grap van otherfool
Originaliteit is niet zijn sterkste punt nee
.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Barça verdiend naar de finale. Onzin mag nu wel gaan stoppen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Toch, laten het volgend seizoen maar weer gewoon 2 Classico's worden, dit was misschien wat teveel van het goede, het speciale was er vanaf.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het werd wel echt saai en voorspellend zo veel potjes tegen elkaar. Nu maar weer wat andere tegenstanders graag.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik heb nieuws voor je; de keeper doet wel mee met het spel, de arbitrage niet. Dat denken ze bij Barcelona wel natuurlijk, dat begrijp ik na vanavond heel goed.
Haha, wat ben je toch zielig. Je weet zelf ook dat als Casillas niet die wereldreddingen verrichte Real gewoon kansloos zou verliezen met 3-0. Ze zijn qua voetbal volledig weggevaagd, alleen de score valt niet in het voordeel van Barça uit. En waarom zouden ze ook nog doordrukken na de 1-0? Ze hebben nog wat wedstrijden te spelen, dan zou ik ook mijn energie niet verbruiken.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik had voor Miss Choke-on-dicks gekozen Naomi 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, wat veracht ik dat laffe wijvenvoetbal van Barca. Enkel Messi is geweldig. De rest zijn huilende moederskindjes. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het werd wel echt saai en voorspellend zo veel potjes tegen elkaar. Nu maar weer wat andere tegenstanders graag.
Inderdaad, je wist van te voren al dat Barça vele malen beter zou spelen 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Goh, wat veracht ik dat laffe wijvenvoetbal van Barca. Enkel Messi is geweldig. De rest zijn huilende moederskindjes.
Je vergeet Abidal, die heeft moeten bikkelen voor zijn leven 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had voor Miss Choke-on-dicks gekozen Naomi
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha, wat ben je toch zielig. Je weet zelf ook dat als Casillas niet die wereldreddingen verrichte Real gewoon kansloos zou verliezen met 3-0.
Nog altijd 3-2 dan. Maar wat snap jij niet aan de zin 'de keeper doet mee aan het spel'?
Enfin, als Ajax 3 zuivere goals afgekeurd ziet worden en Stekelenburg houdt er aan de andere kant 3 uit dan is 0-0 een terechte uitslag blijkbaar 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Puyol is geen huilerd hoor, uitstekende werkende verdediger die er altijd vol voor gaat.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De enige die huilde waren Pedro, Mascherano en Alves. De rest heeft helemaal niet gehuild. Ik heb overigens liever dat je schwalbes maakt dan dat je iemand zijn been doormidden probeert te trappen...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Xavi heb ik ook niet vervelend zien doen hoor.
Het zijn meer spelers als Mascherano, Pedro en Busquets.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, Pedro deelt pas echt een walgelijke doodschop uit maar de Real speler blijft gewoon staan en speelt verder. Wat een verschil.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
En dat beeld ziet de hele wereld. Mag toch hopen dat na al deze Clasico's een ander gezicht van Barca zichtbaar is (oneerlijk voetbal) en dat iedereen hoopt op ManUtd
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tja, Pedro deelt pas echt een walgelijke doodschop uit maar de Real speler blijft gewoon staan en speelt verder. Wat een verschil.
Pedro was gelukkig gewoon te traag.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nou eindelijk, het viertal wedstrijden waar ik het afgelopen jaar het meeste naar heb uitgekeken is over. En wat was het verschrikkelijk, schaam me bijna om voetbalfan te zijn.
Onbegrijpelijk dat deze onderlinge strijd wordt vertaald naar wie het meeste in de foetus houding kan liggen. Winnaars van de avond zijn daarin Mascherano en Pedro.
Ik zeg: laat die 22 stervende zwanen eens een dag verplicht naar de Old Firm kijken: niveau van lik me versie, maar daar tegenover gezet strijd en toch een zekere vorm van respect. Deze respect is bij deze "Clasico" volkomen verdwenen, tot een niveau waarin bepaalde figuren zich moeten schamen om in hun shirts te lopen. Shirts die aan beide kanten onwijs veel respect verdienen, waarin (cult)helden hebben gelopen, van Overmars tot Hierro, en van Zidane tot Cruijff.
Maar het is ze gelukt hoor, in 4x90 minuten hebben ze alles overboord gegooid.
Mijn grootste ergernis was het feit dat de scheidsrechter verleiden en beïnvloeden bijna een hogere prioriteit kreeg dan die leren knikker in de touwen te schieten. Bij elke schijn van een overtreding weer die handjes de lucht in. Nog voordat de scheids überhaupt een kans heeft gezien om het balletje in het fluitje te laten tollen al met 5 man met volle borst om aandacht schreeuwen.
Uiteindelijk was het als neutrale fan vooral een potje ergeren met gebalde vuisten op de bank. Matennaaierij van de bovenste plank.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mario Been vind anders dat de Bleeckere een goede wedstrijd heeft gefloten.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Barça 
Ik vind wel dat Barça op moet houden met schwalbes (met name Busquets en Macherano). Maar Real heeft ook weer afschuwelijke overtredingen gemaakt, die Adebayor hoort ook in een inrichting thuis.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Nou eindelijk, het viertal wedstrijden waar ik het afgelopen jaar het meeste naar heb uitgekeken is over. En wat was het verschrikkelijk, schaam me bijna om voetbalfan te zijn.
Onbegrijpelijk dat deze onderlinge strijd wordt vertaald naar wie het meeste in de foetus houding kan liggen. Winnaars van de avond zijn daarin Mascherano en Pedro.
Ik zeg: laat die 22 stervende zwanen eens een dag verplicht naar de Old Firm kijken: niveau van lik me versie, maar daar tegenover gezet strijd en toch een zekere vorm van respect. Deze respect is bij deze "Clasico" volkomen verdwenen, tot een niveau waarin bepaalde figuren zich moeten schamen om in hun shirts te lopen. Shirts die aan beide kanten onwijs veel respect verdienen, waarin (cult)helden hebben gelopen, van Overmars tot Hierro, en van Zidane tot Cruijff.
Maar het is ze gelukt hoor, in 4x90 minuten hebben ze alles overboord gegooid.
Mijn grootste ergernis was het feit dat de scheidsrechter verleiden en beïnvloeden bijna een hogere prioriteit kreeg dan die leren knikker in de touwen te schieten. Bij elke schijn van een overtreding weer die handjes de lucht in. Nog voordat de scheids überhaupt een kans heeft gezien om het balletje in het fluitje te laten tollen al met 5 man met volle borst om aandacht schreeuwen.
Uiteindelijk was het als neutrale fan vooral een potje ergeren met gebalde vuisten op de bank. Matennaaierij van de bovenste plank.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik de 4 Clasico's zo zag, dan speelt Ajax nog niet eens zo slecht 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.