• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.565 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.938 acteurs
  • 200.510 gebruikers
  • 9.471.339 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Goh die spelers genezen altijd zo wonderbaarlijk snel, na zo'n ontzettende "aanslag".

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Zowel Barcelona als Real Madrid zijn deze maand enorm veel goodwill kwijtgeraakt bij de voetbalkijkers.

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Mascherano Jammer hoor, dit is dus totaal niet nodig. Diarra speelt overigens een goede wedstrijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, zie het niet meer gebeuren. Schop er alsjeblieft nog eentje echt uit. Wil ze nu ook wel eens echt zien lijden.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, zie het niet meer gebeuren. Schop er alsjeblieft nog eentje echt uit. Wil ze nu ook wel eens echt zien lijden.

Jij spoort niet. Ga lekker boksen of freefight volgen ofzo. Echt zeg...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Getverderrie ik was echt fan van het tiki-taki maar ik ben voor lange tijd Barca fan af denk ik. Tegen 11 man kunnen ze het niet dus dan maar rollebollen.

En die Belg er maar in blijven trappen

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Met name de commentator vandaag is wel weer een hoogtepuntje.

En dan is het niet eens Frank Snoeks of Sierd de Vos.

Hebben ze een heel nest van die Barcaonderbroeken bij Studio Sport of wat?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo, zij doen alsof ze dood geschopt worden. Dan vraag je erom dat het eens echt gebeurd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij spoort niet. Ga lekker boksen of freefight volgen ofzo. Echt zeg...

Als je altijd maar spot met zware blessures (en bovendien matennaait) verdien je inderdaad zoiets, zou er bij dat soort types totaal niet rouwig om zijn . Wat een reachtvaardigheid als die Mascherano echt eens zn been breekt!

maar wat je zegt, deze beelden gaan ook de wereld over en kost ze veel fans. Schijtploeg.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Bah wat zijn die 4 classico's ontzettende slechte reclame voor het voetbal. Ik heb nog nooit vier van zulke vreselijk wedstrijden gezien. Al die achterlijke overtreding en theaterspel als ze amper geraakt worden. De één gedraagt zich nog kinderlijker dan de ander.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ben in de finale denk ik een ietsie meer voor Man Utd geworden na al die treurige Clasico's.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Abidal

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Abidal

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

otherfool schreef:

Getverderrie ik was echt fan van het tiki-taki maar ik ben voor lange tijd Barca fan af denk ik. Tegen 11 man kunnen ze het niet dus dan maar rollebollen.

Barca kan het niet? Haha, kijk jij eens goed man, Real wordt totaal weggespeeld. Uit pure frustratie gaan ze maar agressief spelen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben in de finale denk ik een ietsie meer voor Man Utd geworden na al die treurige Clasico's.

Ik gun het Van der Sar wel, maar Barça speelt het beste voetbal.

Marcelo Adebayor Carvalho Real Madrid

Real wordt vernederd en had allang 3/4 rode kaarten moeten hebben.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ach Pedro heeft weer au

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Klote Barca, heel mijn Toto verziekt. Normaal winnen ze altijd thuis wel van Madrid

En de wedstrijd viel ook vies tegen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

O wie helpt die arme arme Pedro.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Was ik sowieso al, daar spelen tenminste echte kerels. Rooney, Scholes, Vidic en Ferdinand dat zijn tenminste mannen. Bij Real en Barca spelen alleen maar jochies of debiele portugezen, die niet kunnen verdedigen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

Doe je The Pathetic One-bril eens af. Real wordt weggetikt. Het is dat ze een beetje nonchalant werden dat het 1-1 is geworden. Real heeft geen enkel moment ook maar een klein kansje gehad op de finale.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Fox McCloud schreef:

(quote)

Barca kan het niet? Haha, kijk jij eens goed man, Real wordt totaal weggespeeld. Uit pure frustratie gaan ze maar agressief spelen.

Oh? Ik heb maar 3 goals gezien. En het merendeel daarvan was voor Real.

Maar ze hebben wel weer heel mooi de bal rondgespeeld in de eigen 16, dat wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Man U.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

happie schreef:

(quote)

Was ik sowieso al, daar spelen tenminste echte kerels. Rooney, Scholes, Vidic en Ferdinand dat zijn tenminste mannen. Bij Real en Barca spelen alleen maar jochies of debiele portugezen, die niet kunnen verdedigen.

Ik zie toch liever echt voetbal.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Fox McCloud schreef:

(quote)

jij laat je ook al zo leiden door het commentaar. Ooit wel eens een echte wedstrijd gezien zoals in de PL, of ga je zo op in het tikkietakkiespel dat je denkt dat het zaalvoetbal is in het groot waarbij elk contact wordt afgefloten,

of waarbij spelers zelfs bijna bezwijken onder de druk van regendruppels? Schande dit man

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Doe je The Pathetic One-bril eens af. Real wordt weggetikt. Het is dat ze een beetje nonchalant werden dat het 1-1 is geworden. Real heeft geen enkel moment ook maar een klein kansje gehad op de finale.

Had ik nog moeten zien als die goal niet ten onrechte was afgekeurd....

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh? Ik heb maar 3 goals gezien. En het merendeel daarvan was voor Real.

Maar ze hebben wel weer heel mooi de bal rondgespeeld in de eigen 16, dat wel.

Nogmaals, doe die bril af. Barça heeft veel meer kansen gehad, ze hadden eigenlijk 3/4 keer moeten scoren. De eerste 5 minuten was Real sterker, daarmee heb je het ook gehad. Real werd volledig dolgetikt, lekker voor ze!

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ik zie toch liever echt voetbal.

Dan had ik je vooraf al kunnen zeggen, dat je deze wedstrijd beter kon overslaan.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Aapidal mag ook nog een minuutje meespelen.

Nomak schreef:

Leuk, de hollandse tasjesdief mag ook nog invallen.

Je opzichtige (en verre van originele) trollen is behoorlijk zielig aan het worden

Je pikt zelfs bij die 1e de grap van otherfool

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

jij laat je ook al zo leiden door het commentaar. Ooit wel eens een echte wedstrijd gezien zoals in de PL, of ga je zo op in het tikkietakkiespel dat je denkt dat het zaalvoetbal is in het groot waarbij elk contact wordt afgefloten,

of waarbij spelers zelfs bijna bezwijken onder de druk van regendruppels? Schande dit man

Schande? Weet je wat een schande is, die holbewoners van Real die maar steeds lopen schoppen. 31 overtredingen van Real en 10 van Barça, dat zegt wel wat he...

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Had ik nog moeten zien als die goal niet ten onrechte was afgekeurd....

Haha kom zeg. De goal was discutabel, maar ergens was het ook wel te volgen dat de scheids hem afkeurde.

Niks corruptie. Real heeft gewoon hard gefaald in beide wedstrijden. Pas vandaag na de rust leek het ergens op. Mourinho heeft grotendeels Real uitgeschakeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.