- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Goh die spelers genezen altijd zo wonderbaarlijk snel, na zo'n ontzettende "aanslag".
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Zowel Barcelona als Real Madrid zijn deze maand enorm veel goodwill kwijtgeraakt bij de voetbalkijkers.
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
Mascherano
Jammer hoor, dit is dus totaal niet nodig. Diarra speelt overigens een goede wedstrijd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, zie het niet meer gebeuren. Schop er alsjeblieft nog eentje echt uit. Wil ze nu ook wel eens echt zien lijden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Nou, zie het niet meer gebeuren. Schop er alsjeblieft nog eentje echt uit. Wil ze nu ook wel eens echt zien lijden.
Jij spoort niet. Ga lekker boksen of freefight volgen ofzo. Echt zeg...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Getverderrie ik was echt fan van het tiki-taki maar ik ben voor lange tijd Barca fan af denk ik. Tegen 11 man kunnen ze het niet dus dan maar rollebollen.
En die Belg er maar in blijven trappen 
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Met name de commentator vandaag is wel weer een hoogtepuntje.
En dan is het niet eens Frank Snoeks of Sierd de Vos.
Hebben ze een heel nest van die Barcaonderbroeken bij Studio Sport of wat?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoezo, zij doen alsof ze dood geschopt worden. Dan vraag je erom dat het eens echt gebeurd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Jij spoort niet. Ga lekker boksen of freefight volgen ofzo. Echt zeg...
Als je altijd maar spot met zware blessures (en bovendien matennaait) verdien je inderdaad zoiets, zou er bij dat soort types totaal niet rouwig om zijn . Wat een reachtvaardigheid als die Mascherano echt eens zn been breekt!
maar wat je zegt, deze beelden gaan ook de wereld over en kost ze veel fans. Schijtploeg.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Bah wat zijn die 4 classico's ontzettende slechte reclame voor het voetbal. Ik heb nog nooit vier van zulke vreselijk wedstrijden gezien. Al die achterlijke overtreding en theaterspel als ze amper geraakt worden. De één gedraagt zich nog kinderlijker dan de ander.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben in de finale denk ik een ietsie meer voor Man Utd geworden na al die treurige Clasico's.
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
Getverderrie ik was echt fan van het tiki-taki maar ik ben voor lange tijd Barca fan af denk ik. Tegen 11 man kunnen ze het niet dus dan maar rollebollen.
Barca kan het niet? Haha, kijk jij eens goed man, Real wordt totaal weggespeeld. Uit pure frustratie gaan ze maar agressief spelen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik ben in de finale denk ik een ietsie meer voor Man Utd geworden na al die treurige Clasico's.
Ik gun het Van der Sar wel, maar Barça speelt het beste voetbal.
Marcelo
Adebayor
Carvalho
Real Madrid 
Real wordt vernederd en had allang 3/4 rode kaarten moeten hebben.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Klote Barca, heel mijn Toto verziekt. Normaal winnen ze altijd thuis wel van Madrid 
En de wedstrijd viel ook vies tegen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Was ik sowieso al, daar spelen tenminste echte kerels. Rooney, Scholes, Vidic en Ferdinand dat zijn tenminste mannen. Bij Real en Barca spelen alleen maar jochies of debiele portugezen, die niet kunnen verdedigen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Doe je The Pathetic One-bril eens af. Real wordt weggetikt. Het is dat ze een beetje nonchalant werden dat het 1-1 is geworden. Real heeft geen enkel moment ook maar een klein kansje gehad op de finale.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Barca kan het niet? Haha, kijk jij eens goed man, Real wordt totaal weggespeeld. Uit pure frustratie gaan ze maar agressief spelen.
Oh? Ik heb maar 3 goals gezien. En het merendeel daarvan was voor Real.
Maar ze hebben wel weer heel mooi de bal rondgespeeld in de eigen 16, dat wel.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Was ik sowieso al, daar spelen tenminste echte kerels. Rooney, Scholes, Vidic en Ferdinand dat zijn tenminste mannen. Bij Real en Barca spelen alleen maar jochies of debiele portugezen, die niet kunnen verdedigen.
Ik zie toch liever echt voetbal.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
jij laat je ook al zo leiden door het commentaar. Ooit wel eens een echte wedstrijd gezien zoals in de PL, of ga je zo op in het tikkietakkiespel dat je denkt dat het zaalvoetbal is in het groot waarbij elk contact wordt afgefloten,
of waarbij spelers zelfs bijna bezwijken onder de druk van regendruppels? Schande dit man
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Doe je The Pathetic One-bril eens af. Real wordt weggetikt. Het is dat ze een beetje nonchalant werden dat het 1-1 is geworden. Real heeft geen enkel moment ook maar een klein kansje gehad op de finale.
Had ik nog moeten zien als die goal niet ten onrechte was afgekeurd....
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Oh? Ik heb maar 3 goals gezien. En het merendeel daarvan was voor Real.
Maar ze hebben wel weer heel mooi de bal rondgespeeld in de eigen 16, dat wel.
Nogmaals, doe die bril af. Barça heeft veel meer kansen gehad, ze hadden eigenlijk 3/4 keer moeten scoren. De eerste 5 minuten was Real sterker, daarmee heb je het ook gehad. Real werd volledig dolgetikt, lekker voor ze!
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dan had ik je vooraf al kunnen zeggen, dat je deze wedstrijd beter kon overslaan.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Aapidal mag ook nog een minuutje meespelen.
Leuk, de hollandse tasjesdief mag ook nog invallen.
Je opzichtige (en verre van originele) trollen is behoorlijk zielig aan het worden 
Je pikt zelfs bij die 1e de grap van otherfool 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
jij laat je ook al zo leiden door het commentaar. Ooit wel eens een echte wedstrijd gezien zoals in de PL, of ga je zo op in het tikkietakkiespel dat je denkt dat het zaalvoetbal is in het groot waarbij elk contact wordt afgefloten,
of waarbij spelers zelfs bijna bezwijken onder de druk van regendruppels? Schande dit man
Schande? Weet je wat een schande is, die holbewoners van Real die maar steeds lopen schoppen. 31 overtredingen van Real en 10 van Barça, dat zegt wel wat he...
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Haha kom zeg. De goal was discutabel, maar ergens was het ook wel te volgen dat de scheids hem afkeurde.
Niks corruptie. Real heeft gewoon hard gefaald in beide wedstrijden. Pas vandaag na de rust leek het ergens op. Mourinho heeft grotendeels Real uitgeschakeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.