• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.789 films
  • 12.607 series
  • 34.918 seizoenen
  • 658.151 acteurs
  • 200.626 gebruikers
  • 9.480.835 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

T.o.v. Twente is een gelijkspel tegen Heerenveen geen ramp. Net zoals deze huidige stand moeten we dan nog steeds van Twente winnen in de laatste match. Dan komen we op gelijke hoogte en hebben we alsnog een beter doelsaldo(tenzij Twente 10-0 of zo wint). Echter kan PSV met een winst ook op gelijk hoogte komen en zij we weer van hun afhankelijk. Dus winst is eigenlijk het enige wat telt. Ik hoop dat die spelers dat ook beseffen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

otherfool schreef:

Onsportief en niet chique van Feyenoord om de 3-1 nog te maken. Je hebt de punten in de tas, tegenstander met 10 man, dan laat je dat zo.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ajax gaat het nog moeilijk krijgen tegen Heerenveen vrees ik. Ik zie ze eerder daar punten verspelen dan in eigen huis tegen Twente.

Ik verwacht niet dat ze in Friesland van plan zijn om Ajax aan het kampioenschap te helpen. Het is niet makkelijk om historisch gezien de allergrootste te zijn, iedereen haat je.

Het word nog moeilijk genoeg idd. en zoals Ajax speelt is het een wonder dat ze nu voor de zoveelste keer uit de dood herezen zijn dit seizoen, maar Ajax mag dit nooit meer uit handen geven, mag de hele selectie van mij oprotten op een paar na.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

maak je niet druk man of verwacht je altijd objectieve info op LN (waar je blijkbaar wel vaker kijkt ) en andere fanzines. (het was geen Feyenoordbron)

Nee hoor Overigens kijk ik er ook nooit verder, 1 of 2 keer eerder via een Ajax site daar geweest omdat er gekke berichtgeving op staat. Objectief of niet, ik vind dat als je dit soort berichtgevingen plaatst dat je dan wel een beetje research doet omdat het zo makkelijk tegen je kan werken dit. Overigens houdt iedereen elkaar in de gaten he, ik ben al is aangesproken door een "Groningen Fanatic" tijdens het stappen dat ze me in de gaten hielden

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Reinbo schreef:

Graag gedaan. maar maak het wel effe af.

Misschien dan toch maar even de strijdbijl verbergen voor de komende weken.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Inderdaad, je zou maar die bevrijdende derde treffer maken omdat je ook tegen tien man zomaar nog een tegengoal kan krijgen(het is zelfs al gebeurt in de wedstrijd). Ik hoop dat otherfool sarcastisch is? Of dwaalt hij nu erg af?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Inderdaad, je zou maar die bevrijdende derde treffer maken omdat je ook tegen tien man zomaar nog een tegengoal kan krijgen(het is zelfs al gebeurt in de wedstrijd). Ik hoop dat otherfool sarcastisch is? Of dwaalt hij nu erg af?

Uiteraard sarcastisch, Reinbo zei zoiets met die 10-0 dat PSV niet voor de 10 mocht gaan.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Dan is hij de ontbijtkoek vergeten, gezien er flink is gehapt. Ik herinner me die quote van Reinbo opeens ook weer ja

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

PSV had zich ook wel kunnen inhouden tegen Feyenoord na de 1-0. Stelletje egoïstische uitslovers dat het zijn...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Weer genoten van Atletico. Staat echt geen maat op die Aguëro! Laat Messi en Ronaldo samen maar lekker vechten om de topscorers titel, hopelijk blijft Sergio dan een beetje in de schaduw. Zou zonde zijn als deze voorhoede (ook al draait Forlan een dramatisch seizoen so far) uit elkaar wordt getrokken.

En anders moeten ze gewoon Cavani halen .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Aparte eerste reactie... Dat je niet hebt genoten van de acties van Wijnaldum, Ryo, de Vrij en Fer. Vreemd, vreemd.

Toch geen voetballiefhebber?

Deze post was een reactie op die van Reinbo (denk ik) NR en hoeft niet geheel serieus genomen te worden .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Overigens heb ik Guardiola nooit ergens de schuld bij een ander zien leggen, dat lijkt me toch een hoofdkenmerk van een calimero

Toen ze vorig seizoen door het superieure Inter van 'The Special One' werden uitgeschakeld kreeg de scheidsrechter toch de schuld.

Hoofdkenmerk van een calimero: "Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee".

Laat dat nu precies datgene zijn waar Guardiola zich regelmatig schuldig aan maakt.

rep_robert schreef:

Dat over de scheidsrechter heb ik nog niet van gehoord. Toevallig een link/quote?

Ja hoor, had ik eerder op de dag gepost:

Nomak schreef:

Guardiola wringt zijn ploeg weer in een underdogpositie.

Wat een onzin, alsof Real voor iedereen de grote favoriet is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Uiteraard sarcastisch, Reinbo zei zoiets met die 10-0 dat PSV niet voor de 10 mocht gaan.

Zucht. Ik heb nooit gezegd dat het niet mocht (of dat ik het als Feyenoordsupporter niet toe zou juigen als het omgekeerde het geval was). Ik heb enkel aangegeven dat ik het respectloos en niet chique vond... Woorden waarvan de betekenis voor jullie blijkbaar te hoog gegrepen is.

Verder kan otherfool hier nog posten wat hij wil, maar sinds Mourinho zich een taktisch geestverwand van Van Marwijk toont is alles wat hij hier nog schrijft per definitie lachwekkend en ridicuul.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

Het is toch hardly rocket science zou je denken

Reinbo schreef:

Verder kan otherfool hier nog posten wat hij wil, maar sinds Mourinho zich een taktisch geestverwand van Van Marwijk toont is alles wat hij hier nog schrijft per definitie lachwekkend en ridicuul.

Ik vind niet dat je een incidentele (succesvolle) tactische aanpassing tegen een al het hele seizoen superieur Barcelona kan vergelijken met het opstellen van 7 (!) verdedigende spelers tegen San Marino, maar daarin verschillen we dan blijkbaar van mening. Dat kan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pitakaas schreef:

Weer genoten van Atletico. Staat echt geen maat op die Aguëro! Laat Messi en Ronaldo samen maar lekker vechten om de topscorers titel, hopelijk blijft Sergio dan een beetje in de schaduw. Zou zonde zijn als deze voorhoede (ook al draait Forlan een dramatisch seizoen so far) uit elkaar wordt getrokken.

En anders moeten ze gewoon Cavani halen .

Laat ze nou maar eens vertrouwen geven aan de eigen jeugd, en Forlán is leuk voor de neutrale toeschouwer maar wij supporters zijn minder dol op die glory hunter . Ik hoop dat ze Keko het vertrouwen gaan geven naast Kun, geweldige speler. Salvio er nog bij, doet het best aardig bij Benfica.

Agüero was gister weer erg sterk, blijft een held. Al geniet ik niet zo vaak van Atlético hoor, maar dat zal wel het verschil zijn tussen een neutrale kijker en een supporter .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het is toch hardly rocket science zou je denken

(quote)

Ik vind niet dat je een incidentele (succesvolle) tactische aanpassing tegen een al het hele seizoen superieur Barcelona kan vergelijken met het opstellen van 7 (!) verdedigende spelers tegen San Marino, maar daarin verschillen we dan blijkbaar van mening. Dat kan.

Het gaat erom dat Mourinho sprak dat voetbal voor hem uit meer bestond dan mooi aanvalsspel, zoals ondermeer een goed verdedigend plan e.d.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mourinho: 'Ik wil Cruijff hartelijk bedanken voor zijn mooie woorden'

José Mourinho werd door Real Madrid aangetrokken om prijzen te winnen en woensdag werd ten koste van Barcelona de Copa del Rey veroverd. Na afloop was de coach van mening dat hij 'een geweldige wedstrijd' had gezien. "En ik weet zeker dat ik om deze woorden zal worden bekritiseerd. Voor veel mensen bestaat een goede wedstrijd namelijk uit veel balbezit, maar voor mij bestaat een goede wedstrijd uit een uitstekend defensief plan, een geweldige counter en vele andere dingen."

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Deze post was een reactie op die van Reinbo (denk ik) NR en hoeft niet geheel serieus genomen te worden .

Weet ik uiteraard. Mijn post was ook sarcastisch, want otherfool reageerde zo ook op post van anderen - dat anderen niet gewoon van de goals, de mooie acties e.d. kunnen genieten.

Otherfool blijkt toch geen voetballiefhebber. Al wisten we dat natuurlijk al heel lang.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Weet ik uiteraard. Mijn post was ook sarcastisch, want otherfool reageerde zo ook op post van anderen - dat anderen niet gewoon van de goals, de mooie acties e.d. kunnen genieten.

Otherfool blijkt toch geen voetballiefhebber. Al wisten we dat natuurlijk al heel lang.

Eerder een troll-liefhebber

OT NEC gisteren 'stilletjes' verloren. Ik weet alleen niet of je superblij moet zijn met nog een uitwedstrijd tegen een degradatiekandidaat..

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

VVV zal werkelijk alles geven. Maar dat moet Feyenoord ook doen. Zou typisch Feyenoord zijn om het daar alsnog te laten liggen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

zou wel weer een stunt zijn

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Zou ook mooi zijn als Twente volgende week gewoon kampioen wordt. Dat iedereen het over die wedstrijd in de Arena heeft, maar dat die wedstrijd enkel voor de 2e plaats is (voor Ajax).

Ik sluit PSV overigens totaal niet uit voor het kampioenschap.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Er gaan trouwens geruchten dat Feyenoord al rond zou zijn met Hadaouir. Been ontkent dit, maar dat zegt natuurlijk niks.

Hij zou misschien de vervanger van Wijnaldum kunnen zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ja Van Geel zal hem wel gepolst hebben in het geval dat Wijnaldum weggaat, het lijkt me sterk dat er al een deal is.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zou ook mooi zijn als Twente volgende week gewoon kampioen wordt. Dat iedereen het over die wedstrijd in de Arena heeft, maar dat die wedstrijd enkel voor de 2e plaats is (voor Ajax).

Ik sluit PSV overigens totaal niet uit voor het kampioenschap.

Ik ben ook een beetje bang dat velen al iets tever vooruit kijken. Voor Ajax-Twente voor de competitie heb je nog een bekerfinale, maar belangrijker, Heerenveen uit.

Eerst maar eens volledig daarop focussen. Overigens heb ik er wel vertrouwen in dat Heerenveen verslagen wordt. Ze zijn officieus nu uitgespeeld voor plek 8 en missen de gevaarlijke man voorin, Assaidi. Daarnaast hebben ze gewoon een slechte ploeg, buiten de aanvallers.

Ik ben eerlijk, als Twente komend weekend kampioen wordt, dan is dat verdiend. Dan moet Ajax zich kapot schamen.

Overigens, en dat vergeten mensen een beetje, misschien is een punt bij Heerenveen al voldoende. Als PSV niet van Vitesse wint en Ajax pakt een punt in Friesland, dan is de week erop een winst op Twente (en dat moest toch al) genoeg om de titel te pakken.

Ik sluit niet uit dat PSV helemaal van slag is geraakt en het tegen Vitesse net zo lastig krijgt als tegen Heerenveen 2 weken terug. Zeker omdat Engelaar, Pieters, Manolev en Lens ook geschorst zijn. Overigens sluit ik een titel voor PSV nog helemaal niet uit. Sinds 06/07 weet ik dat helaas alles nog kan. Als PSV 2x wint dan weet je het maar nooit. Voordeel is dat ik dit PSV niet meer 2x zie winnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het viel me op dat Feyenooord 'maar' 15 punten achter staat op de nummer 1. Geloof dat er nooit eerder een ploeg kampioen is geworden met zo veel verliespunten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Het viel me op dat Feyenooord 'maar' 15 punten achter staat op de nummer 1. Geloof dat er nooit eerder een ploeg kampioen is geworden met zo veel verliespunten.

Toch wel..zag van de week ergens een lijstje. oa Ajax in 2001-2002 had er maar 72 ofzo.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Reinbo schreef:

Het viel me op dat Feyenooord 'maar' 15 punten achter staat op de nummer 1.

iets teveel gedronken gister

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

OK, maar daar komen ze nu ook ongeveer op uit als Twente het niet wordt.

Nou vooruit 25 dan, vond het al erg vreemd. Feyenoord is volgens mij wel kampioen van de tweede competitiehelft.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord is volgens mij wel kampioen van de tweede competitiehelft.

Denk het niet. Feyenoord is na de winter ook stroef gestart en verloor tussendoor ook nog eens van Roda en AZ.

Denk dat jullie wel bij de beste 5-7 staan dan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.