- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Was een beetje omhaalweekend dit keer zag ik gister ook al veelvuldig.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Als Twente en Ajax nu alles blijven winnen, dan wordt de laatste wedstrijd in de Arena één van epische omvang.
Twente hoeft dan alleen maar gelijk te spelen om kampioen te worden... Maar in de eigen Arena is Ajax niet bepaald kansloos. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Snappen jullie nu eindelijk dat die 10-0 van PSV niet zo slim was....
Waren jullie dan met een groepje hooligans het trainingsveld opgegaan om te eisen dat er vandaag verloren zou worden?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk, doen we bijna elk jaar.
Nee, maar ik denk wel dat we dan verloren hadden. Er was als het bij 5 of 6-0 was gebeleven immers geen reden om zo gretig te zijn. Sterker nog, waarschijnlijk hadden we ze als dank voor het inhouden de titel gegund.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldige pot en een verdiende winnaar. Het was te verwachten dat ze zouden gaan vlammen natuurlijk na de wanvertoning in Eindhoven. Maar vooral de kans op playoffs was de grootste motivatiefactor natuurlijk. Ik ben zo trots als een pauw. PSV is op elk front afgetroefd. En nu naar huis.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
Ik ben 10 jaar ouder geworden en mijn hart heeft vele schokken gehad. Krankzinnige middag voor drama en emotie, maar mensen mensen mensen wat ben ik blij. Kan bijna wel janken 
Feyenoord, enorm bedankt! Had hierop gehoopt, maar niet verwacht.
Ajax was trouwens een ruim uur waardeloos, maar lekker boeiend! Titel weer in eigen hand, ongelooflijk!
Heerlijk Pasen!
Nu op AT5 Studio Ajax kijken met oa Sneijder en vd Vaart erbij!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
3-1!
Zeg maar doet tegen de CL en boek nog maar een keer 10 miljoen extra af volgend jaar.
Karma is a Bitch! 
We hebben nu ook geen negatief doelgemiddelde meer.

Feyenoord 
Reinbo 
3-1 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mooi zeg!
Wie weet is er nu wel een begin gemaakt met een betere verhouding tussen supporters van beide clubs.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Misschien is een Ajax-Feyenoord picknick een leuk idee..
Kom op joh A&L
Je juicht niet voor Feyenoord maar voor eigen belang!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Misschien is een Ajax-Feyenoord picknick een leuk idee..
Kom op joh A&L
Je juicht niet voor Feyenoord maar voor eigen belang!
Nee ik bedoel, rivaliteit is goed, haat is slecht.
Ik denk wel dat een groep Feyenoorders wel baalt van het feit dat Ajax nu de titel in eigen hand heeft 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik denk wel dat een groep Feyenoorders wel baalt van het feit dat Ajax nu de titel in eigen hand heeft
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
Ajax was trouwens een ruim uur waardeloos, maar lekker boeiend! Titel weer in eigen hand, ongelooflijk!
Heerlijk Pasen!
Niet geheel toevallig dat Ajax er drie maakt nadat Mounir is gewisseld. Wat een tranendal toch weer met die man. Ik ben superblij, maar heb wel een beetje een zwaar hoofd in volgende week. Als de Boer maar wel zo verstandig is om hamlap op de bank te houden de komende twee weken. Hooguit inbrengen als er wat geforceerd moet worden als vijfde aanvaller.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Niet geheel toevallig dat Ajax er drie maakt nadat Mounir is gewisseld. Wat een tranendal toch weer met die man. Ik ben superblij, maar heb nu al een zwaar hoofd in volgende week. Als de Boer maar wel zo verstandig is om hamlap op de bank te houden de komende twee weken. Hooguit inbrengen als er wat geforceerd moet worden als vijfde aanvaller.
Eens.
Ebecilio-De Jong-Sulejmani en daarachter Anita-Eriksen-De Zeeuw
Of Enoh voor de Zeeuw, aangezien Heerenveen zal gaan bikkelen.
El Hamdaoui voegt niks toe en brengt alleen irritatie.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Feyenoord 
Wijnaldum, Mulder, Ryo, Fer, Biseswar, De Vrij 
Meeuwis ook weer meer dan prima en nog best een knappe goal van Castaignos.
heer-lijke wedstrijd met volop kansen en strijdlust. Vooral de eerste helft lekker erop geknald maar toch weinig weggegeven achterin. Rutten nog bedankt voor het uit de basis laten van Toivonen (kon mn ogen niet geloven) en die rode kaart zat ook wel erg mee geloof ik.. Buiten dat beter gespeeld.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
en oja boeren die om kwart voor twee de trappen opliepen en het natuurlijk niet konden laten om tien-tien-tien te roepen: 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Tuurlijk willen ze zich revancheren, en terecht maar we moeten niet gaan doen alsof PSV iets onsportiefs heeft gedaan. Dat is mijn punt.
euhm ja, vind ik ook hoor, ik beweer toch ook nergens dat Psv onsportief was of dat het niet aan Feyenoord zelf te wijten was..
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Mijn dag kan niet stuk
Ajax speelde niet echt best en heb weer met zweethandjes de wedstrijd aan moeten kijken. Maar met dank aan feyenoord
kan mijn dag absoluut niet meer stuk. En wat grappig dat ze juigen in de Arena om een doelpunt voor Feyenoord. Daarna meteen zingen 'het zijn maar kut kakkerlakken'
Heb me alleen mateloos zitten irriteren aan El ham, Het lijkt wel of ie het extra doet, dat balverlies lijden. Nu wordt het nog een hele opgave om kampioen te worden, we hebben het in eigen hand.
Ik ben totaal geen Feyenoord liefhebber (zacht uitgedrukt) maar ik kan toch wel genieten van hun mentaliteit. En eerlijk is eerlijk ze hebben een prima wedstrijd gespeeld. Kan ook heel erg genieten van die Ryo en Wijnaldum. Hopelijk is Feyenoord weer op de weg terug en wordt het volgend seizoen weer een echte klassieker.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Je mag toch hopen dat Feyenoord deze talentvolle ploeg grootendeels behoud. Want als ze in vorm zijn is het gewoon een goed team. Hoop ook dat Feyenoord Biseswar zijn contract verlengt. Is dit seizoen toch echt een belangrijke speler.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Extreem heerlijk dagje. De treinrit is weer zeer aangenaam. Sfeertje was lekker op 410 en de ontwikkelingen bij Feyenoord tegen de lampjes was ook echt heerlijk. Sfeer sloeg daardoor ook over naar de rest vh stadion. Heerlijk dagje. Thanks feyenoord, maar meer ook niet natuurlijk. Eerste en laatste x dat uk heb gejuicht voor dat havenclubje. P.s. Wat is rutten een laffe zak haha. Pastoor is ook een jankbek met zijn kritiek op de veeldschermen in de arena. Daardoor zou het publiek gemotiveerder raken, stel je voor zeg wat een schande. Nieuws bereikte toch al eerder de tribunes dan die beelden 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Onsportief en niet chique van Feyenoord om de 3-1 nog te maken. Je hebt de punten in de tas, tegenstander met 10 man, dan laat je dat zo.
ps reppie wat een boel lege plekken in de Arena?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar otherfool, jij weet toch ook dat je tegen PSV wel een doelpuntje meer mag maken dan nodig is. PSV is namelijk een zeer gemene en vieze club.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik denk trouwens zomaar dat de titelstrijd volgende week wordt beslist. PSV wint tegenwoordig bijna van niemand (dus ook niet van Vitesse) en ik zie Ajax zomaar ondersteboven gespeeld worden in Heerenveen. En bij Twente - Willem II zet ik toch maar in op een ééntje...
Al is het scenario van een echte, ouderwetse titelwedstrijd een stuk aanlokkelijker natuurlijk.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Wedstrijd was uitverkocht gek genoeg otherfool. Check ajax.nl maar. Zijn seizoenkaarthouders die niet komen opdagen. Vette losers in mijn ogen wat dat betreft.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wedstrijd was uitverkocht gek genoeg otherfool. Check ajax.nl maar. Zijn seizoenkaarthouders die niet komen opdagen. Vette losers in mijn ogen wat dat betreft.
Dat is in deze fase van de competitie met de huidige stand vrij onbegrijpelijk dan. Buiten dat; kun je die kaarten niet doorgeven/verkopen? Kan A&L ook eens de Arena van binnen bekijken 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ik ken ook wat mensen die opeens weinig meer gaan, kaartjes proberen we dan door te verkopen. Mja ik vind het maar sneu. Je kan het ook officieel via Ajax zelf doorverkopen, maar dat is kut. Krijg je geen geld voor, maar waardebonnetjes voor de fanshop, kaartverkoop e.d. Ajax slikt zelf ook de helft vh bedrag of zo in. Oplichterij dus.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zijn de seizoenskaarten bij Ajax niet electronisch?
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Goed punt trouwens, ik heb kaarten over voor Ajax tegen Twente dus. Voor 428, dus als iemand wilt? Is verder al uitverkocht.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan begrijp ik niet hoe je zoiets kan doorverkopen. Dan heb je zelf toch niets meer in handen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Waarom wordt volgende week alles op Zondag gespeeld.?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.